aliexpress???

Miika1989

Moi

Ajattelin kysellä onko toi aliexpress luotettava verkko sivusto vai ei? Miten maksutavat...autakaa tyhmää :D

21

3592

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aexpress

      Aliexpress on paikka jonka kautta myyjät voivat myydä tavaraa, eli riippuu myyjästä miten hyvin homma toimii. Aliexpressillä on oma suojasysteemi ostajalle eli kun maksat niin myyjä ei samantien saa rahoja vaan sinun pitää vahvistaa että olet vastaanottanut tavaran tai suoja-ajan pitää mennä umpeen jotta myyjä saa rahat. Muussa tapauksessa ongelman voi raportoida ja mahdollisesti saada rahat takaisin jos ongelman pystyy todistamaan. Olen itse linkittänyt Visa Electronin tuonne, omassa tapauksessa tili johon Electron on linkitetty ei koskaan sisällä paljoa rahaa, varmuuden vuoksi.

      • Affiliate-Julkaisia

        Onko tullut tarvetta perua kaupat.

        Eli onko nämä uudet maksutavat yhtä luotettavia kuin tuo BayBal, sillähän sai rahat takaisin 160 päivää ostotapahtumasta, mites nyt.

        Ja rahat tuli takaisin ihan oikeesti, kunhan vain kehtas jonkin syyn kesiä sille että tuote ei vastannut kuvasta, tai ei muutoin toiminut.

        Tais mennä vitus nyt tämä kiinasta ostaminen.

        -


      • Aexpress
        Affiliate-Julkaisia kirjoitti:

        Onko tullut tarvetta perua kaupat.

        Eli onko nämä uudet maksutavat yhtä luotettavia kuin tuo BayBal, sillähän sai rahat takaisin 160 päivää ostotapahtumasta, mites nyt.

        Ja rahat tuli takaisin ihan oikeesti, kunhan vain kehtas jonkin syyn kesiä sille että tuote ei vastannut kuvasta, tai ei muutoin toiminut.

        Tais mennä vitus nyt tämä kiinasta ostaminen.

        -

        Kerran on ja silloin myyjä palautti samantien rahat ja sain pitää tuotteen kun ilmoitin että se on rikki ja lähetin todisteeksi videon.

        Sitä en sitten tiedä miten Aliexpressin ylläpito itse toimii noissa tilanteissa kun tuossahan se ei vielä puuttunut kauppaan mitenkään, mutta koska myyjä oli valmis palauttamaan rahat heti niin ehkäpä ylläpito ostajan puolia pitää ja tuo myyjä sen tiesi, ei ehkä maksanut vaivaa alkaa vääntämään.


    • Affiliate-Julkaisia

      Aliexpress myyjät ovat paljolti samoja jota myyvät eBayn kauttakin. Kunhan muistaa maksaa BayBalin kautta niin kaikki on turvallisia, siinä mielessä että ainakin rahat saa takaisin, mikäli tavara ei tule ajallaan tai ei ole kuvatun kaltainen.

      • 2-7

        Aliexpressissä ei ole mahdollista maksaa paypalilla. Aivan alkuun oli, mutta se on jo vuosia sitten poistunut.


      • Affiliate-Julkaisia

        Niinpäs on muuttunut. No nyt en varmasti osta tuolta enään ikinä mitään. Ainut oikeesti luotettava maksutapa on pois. Nuo muut on tuntemattomia, ei uskalla enään.

        HARMI

        -


      • assssssss

      • assssssss

      • antigaa

        Hyvät kokemukset on jäänyt alista. Kaikki tuotteet, joita olen tilannut (mm.legginsit, käsilaukut ja puhelimen suojakuoria) ovat saapuneet aina perille ja ovat hyvän laatuisia. Postitus vie oman aikansa... Vaatteita kannattaa ostaa yhden numeron isommat ja niitä kaupan antamia mittoja katsoa tarkasti. Jos tulee ongelmia tuotteen kanssa, nii voi avata disputen ja sitä kautta sopia asiaa myyjän tai alin kanssa http://ali.pub/8hgre


    • tilattu_usein

      Maksan omat ostokseni siellä luottokortilla. Siellä käy siis Electron, debit ja luottokortit. Ja alipaylla on varmaankin mahdollista maksaa, onko kellään tästä kokemuksia? Paypalia ei siellä tosiaan ole.

      Alillahan on ostajan suoja, jos myyjän kanssa menee hommat ristiin, asian voi viedä alin käsittelyyn ja sitä kautta saada rahat. Tässä lisää tietoa maksutavoista ja ostajan suojasta: http://blog.bonusway.fi/onko-turvallista-tilata-aliexpressilta/

      • 8-11

        Paypal oli Aliexpressissä käytössä alkuun. Poistettiin varmaan sen takia, että eivät halunneet kilpailijaa tukea. Silloin ebay vielä omisti Paypalin.

        Ostajat suorittamat maksut ovat Alipayllä niin kauan kuin ostaja on kuitannut lähetyksen vastaanotetuksi kunnossa. Tämän jälkeen maksu vasta siirtyy myyjälle. Tuo on siis se tavallisin tapaus.


      • VaroKaaAlia

        Ostajan suoja...pikemminkin myyjän suoja. Taistelen tällä hetkellä siitä saanko rahani takaisin tuotteista joita myyjä ei ikinä lähettänyt. Pari tuotetta tuli perille, loput ei. Käsittelyssä pyydetään alkuperäispakkauksia, kuorta...jonka tietenkin heitin roskiin kun ei käynyt mielessä, että sellaista vaadittaisiin. Kuvia pitää lähetellä todisteeksi. Aliexpressillä mainostetaan ostamisen turvallisuudesta ja vakuutellaan rahoja takaisin, mutta loppupeleissä prosessi on vaivalloinen ja takuita ei ole. Asiakaspalvelustakaan en saanut tarvittavaa apua.
        Ostakaa mielummin Ebaysta. Sata kertaa luotettavampi suoja ostajalle. Kalliita juttuja ei Alista ainakaan kannata ostaa. Itseäni harmittaa jo tämä pienempikin.


      • VaroKaaAlia

        Alista ei saanut rahoja takaisin, mutta omasta pankista reklamaation kautta sai....


      • pop898
        VaroKaaAlia kirjoitti:

        Ostajan suoja...pikemminkin myyjän suoja. Taistelen tällä hetkellä siitä saanko rahani takaisin tuotteista joita myyjä ei ikinä lähettänyt. Pari tuotetta tuli perille, loput ei. Käsittelyssä pyydetään alkuperäispakkauksia, kuorta...jonka tietenkin heitin roskiin kun ei käynyt mielessä, että sellaista vaadittaisiin. Kuvia pitää lähetellä todisteeksi. Aliexpressillä mainostetaan ostamisen turvallisuudesta ja vakuutellaan rahoja takaisin, mutta loppupeleissä prosessi on vaivalloinen ja takuita ei ole. Asiakaspalvelustakaan en saanut tarvittavaa apua.
        Ostakaa mielummin Ebaysta. Sata kertaa luotettavampi suoja ostajalle. Kalliita juttuja ei Alista ainakaan kannata ostaa. Itseäni harmittaa jo tämä pienempikin.

        "Aliexpressillä mainostetaan ostamisen turvallisuudesta ja vakuutellaan rahoja takaisin, mutta loppupeleissä prosessi on vaivalloinen ja takuita ei ole.
        "

        Ostajalla on kaikki valta Aliexpressissä, joskus on tullut tuote ja oli kunnossa, ja silti tein disputen(73euroa) ja tuli takaisin. Johtui siitä että myyjän toinen aikaisemmin tilaamani tuote oli paska mutta sitä ei voinut todistaa oikein mitenkään.

        -Mutta aina kun olen tehnyt valituksen kuvien kera, on rahat tulleet takaisin mukisematta.
        -150 tilausta, 7-8 reklamaatiota niistä.


    • MaailmaaNähnyt

      Varokaa sitä pedofiiliä. Masa on vaarallinen pervo.

    • alieottaapäähän

      Minulla on ongelma AliExpressin käytössä. Kun kirjaudun sisään, jostain syystä tulee ilmoitus "We have noticed an unusual activity in your account. ....."

      Nyt kun sitten yritän "verifioida" niin eipä sieltä mitään tekstiviesti tai spostia tule, josta saisi numerosarjan.

      Eli en pääse enää palveluun.

      Onko kokemuksia miten edetä? Kunnon asiakaspalveluun ei pääse kun ei pääse tuon edemmäksi. Aina pitäisi olla kirjautuneena. Robottiasiakaspalvelusta ei ole mitään hyötyä.

    • qwerqwewqe

      AliExpress on aivan perseestä. Äsken tuli sposti AliE:ltä ettei toimitus onnistu. No paketti odottaa noutoa postissa.

      Muussa ongelmass aspassa lupasivat tutkia ja ilmoitella, eipö ole kuulunut yhtään mitään. Suosittelen välttämään.

    • AliexpressPetos

      Aliexpress on huijaus Sivusto isolla S:llä, suurin osa tavaroista on mahdollisesti varastettuja valmistajalta tai viallisia tuotteita tehtaalta. Tuotteet tulevat ilman jälleenmyyntipakkauksia.

      2 x kertaa tilaukset tulematta, ja Aliexpress ratkaisee kiistan AINA myyjän hyväksi.

    • Ensuosittele

      En suosittele. Muutaman kerran tilannut ja kilmesti jäänyt tavara tulematta, en tilaa enää. Laatu sitä tavallista kiinalaista paskaa.

      • aliexpers

        Tee Dispute ja saat rahat takaisin. Muutaman kerran olen tilannut ja tavara on ollut sellaista mitä ei pitäisi, olen saanut rahat takaisin ja pitää tuotteen. Joissain tapauksissa tuote on toki ollut melko käyttökelvoton mutta joissain tapauksissa ok vaikkei toki aivan sitä mitä pitäisi.

        Aliexpressin Dispute -prosessia en kyllä kritisoi, mutta hyvin paljon piraattikamaahan siellä on myynnissä.


    • Anonyymi

      Ali express on yleensä ollut luotettava,tosin siellä kauppa nimeltä Shop910565272Store on kaikkea muuta,tilaamasi tavara ei tule vaan jotain muuts krääsää,rahoja haettava pankin ja poliisin kautta takaisin,menossa Kiinan kauppiaat siihen suuntaan että suosittelen kotimaisia kauppoja.
      Itse en tilaa enää Kiinasta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe