IE:ssä jotain vikaa?

IE_kuntoon

Hei,

Minun koneen IE 11 antaa virheilmoituksen Internet Explorer lakkasi toimimasta. Windows tarkistaa, onko ongelmaan ratkaisua.

Mitä pitäisi tehdä? Olen jo yrittänyt monta kertaa palauttaa alkuperäisasetuksillekin IE 11:n, mutta sekään ei ole auttanut asiaan.

4

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IE_kuntoon

      Voiko asian selittää se, että IE 11:ssa on kaksi Bingiä. Toisessa on suurennuslasin kuvake ja toisessa on Y-kirjain. Kumpi niistä tulisi poistaa?

      • Yahoo_pois

        Y-kirjain viittaa Yahooseen. Varmaankin sen kun poistat IE 11 alkaa toimimaan paremmin. Eihän noista Microsoftin Internet Explorer-sivuston ohjeista ole mitään hyötyä?


      • humbukers
        Yahoo_pois kirjoitti:

        Y-kirjain viittaa Yahooseen. Varmaankin sen kun poistat IE 11 alkaa toimimaan paremmin. Eihän noista Microsoftin Internet Explorer-sivuston ohjeista ole mitään hyötyä?

        Eipä niiden hakukoneiden määrällä ole mitään merkitystä jonkun toisen hakukoneen nopeuteen.


    • IE_kuntoon

      http://www.reviversoft.com/fi/blog/2013/11/how-to-fix-internet-explorer-has-stopped-working-error-in-ie-10/

      Ei tästäkään ollut näköjään mitään apua. Missä on vika? Saako IE 11:n suoritusaikaa lisättyä niin kuin Firefoxissa, esim. about:config-toiminnolla? Mikä on vastaava toiminto IE 11:ssa, kun Firefoxissa on about:config-toiminto, jonka voi kirjoittaa osoiteriville Firefoxissa? Sillä toiminnolla saa Firefoxissa lisää suoritusaikaa ja näin ollen Firefox ei enää esitä ilmoitusta "Varoitus: komentosarja ei vastaa kutsuihin", jossa kerrotaan seuraavasti: "Tällä sivulla oleva komentosarja on varattuna tai ei enää vastaa kutsuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe