170-senttiset miehenalut ei kapulaa kaupassa laita

MiehenMittainen

Olen huomannut, että kassalla tällaiset tyypit eivät oikeestaan koskaan laita kapulaa seuraavalle asiakkaalle, jos takana on kysymyksessä miehinen mies! Mikä hätänä? Eräässä iltapäivälehdessä on kovakin keskustelu asiasta. Missä mennään?

28

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkula_calling

      Onko sinulla muitakin ongelmia?

      • VELMIESJABRU

        SULLA AKKA ON ITELLÄS ONGELMIA,JA OOT VÄHÄN LIIAN HYVÄTULONEN.NAISIA KU EI OIS PITÄNY PÄÄSTÄÄ OMLENKAAN TYÖELÄMÄÄN.


    • kajsh

      Kuopiossa onneksi suurin osa laittaa kapulan. Osalta epähuomiossa jää laittamatta ja muutamilla ei kai järjenjuoksu riitä ko. asian huomioimiseksi.

    • A063

      Poliisikin joutui luopumaan vähimmäispituusvaatimuksesta (huh miten pitkä sana) kun
      p- kouluun haetaan. Onko miehisillä miehillä ongelmia kun kun kaikkea EI voi ratkaista
      voimalla ?

    • hoh_hoijaa

      Entä Jyväskylässä tai Joensuussa?

      Onko täällä käynnissä kilpailu kuka keksii idioottimaisimman aloituksen?

      • jajsh

        Sinä näköjään käynnistit kilpailun idioottimaisimmasta kommentista.


      • kapularaivo

        Tapelkaa kassoilla kapula-asioista ja munatkaa itsenne oikein kunnolla. Mutta eihän tälläistä tapahdu Jyväskylässä tai Joensuussa.


    • fslfjlsdkfjdkls

      Ei ne yllä niin korkealle tai pitkälle. Itsehän olen sentään 178cm pitkä :D

    • kapulat-ja-rattaat

      Ei se mikään viestijuoksu ole. Jos ne kapulat niin haittaa, niin käyttää itsepalvelukassaa.

    • Jjg79v

      Krapulan laittaa se jolta siltä tuntuu. Onhan se tosin aika rankkaa, jos joutuu kaksi laittamaan saman illan aikana.

    • sjfkfsdlkflksjdlsl

      Pitkät menestyjämiehet on lähteneet täältä kehitysmaa-alueelta eli itäsuomesta eteläsuomeen tai jopa ulkomaille, tänne on jääneet vaan hukkapätkät luuserit.

      • VELMIESJABRU

        183 cm olen itse. ja sen kun jakaa kymmenellä,saa ihan muitakin mittoja... 😍


    • wpeorkwerk

      Jospa ne laittaa kapulan rattaisiin.

    • ei-oppinut.pyysi-lisää

      Kerran työnsin sellaisen kapulan lyhyen miehen persereikään siinä kassalla

      • voitelut

        Kuplamuovia kapulan ympärille niin tuntuu paremmalta. Aaah sitä survontaa. Kyllä se väljän mummon voittoo.


    • klsjdsjflkjfl

      Ne kapulat ovat myymälävarkaan pieksämisvälineitä.

    • missärajaa

      Ehottomasti kriisiavun paikka ennen kuin tilanne on hallitsematon.
      Uskoisin Wille Riekkisen olevan vapaaehtoinen tehtävään. Ravirata paikkana, vaikkapa kahtena päivänä peräkkäin, pätkät ja pitkät erikseen ettei konfiktiä tule.

    • Hyvin.on

      Maailmassa asiat jos ei ole sen suurempia murheita että kuka laittaa kapulan hihnalle.

    • skldjsdjfkljd

      Jotkut myyjättäretkin ovat pidempiä kuin eräät miesasiakkaat. Myyjä kun laittaa sen kapulan takaisin sille kapulan "uralle" niin kerran tuli niin vauhdikkaasti että törmäsi ostoskoreihin, jos ei ollut tarpeeksi korkea pino koreja niin lattialle olisi lentänyt :D

      • kljfdskfjdljfdkls

        Olisi vaan lähettänyt kapulan vielä kovemmalla voimalla että koko ostoskoripino olisi kaatunut ja ruminaa olisi kestänyt varmaan puoli minuuttia xD


    • jahsg

      Naishenkilö Veljmiehen kassalla perjantaina. Kuuluu hyviin tapoihin laittaa kapula omien ostosten perään. Nyt ei ollut kyse epähuomiossa unohtamisesta. Oliko kyse piittaamattomuudesta vai järjenköyhyydestä?

      • Täysinperätöntäkö

        Mieshenkilön joka oli naishenkilön perässä, olisi kuulunut työntää kapulansa tietysti naishenkilön perään.
        Mutta tietysti ne 170-senttiset miehenpuolikkaat odottivat saavansa kapulaa vain omaan peräänsä.


      • VELMIESJABRU

        Kyllä ns.köyhemmistä maista tulevat tummatukkaiset ilveilijät edustavat juuri tuota idioottimaista luokkaa,jotka eivät osaa laittaa tässä kohtaa kapuloita rattaisiin.Itse vaaleana, sinisilmäisenä, arjalaisena on tietenkin hyvä näin tässä heittää...


    • nalikka

      Laittamattomilla on ollut erinäisiä kapuloita hanureissaan, eivät uskalla koskeakaan kapulaan, koskapa pelkäävät paljastuvansa pervoista puuhistaan.

      • konstit_on_monet

        Minulla on aina kauppakärryissä pari kondomipakettia lisättäväksi edellisen asiakkaan tavaroihin, jos kapula ei ole valmiina. Tuollainen asiakas on mulkku ja se pitää peittää.


    • MiehenMittainen

      Jutun aloittajana osasin täsmälleen odottaa tällaisia viestejä. Sorry vaan. Miesten ja vähemmän miesten jutut ovat kovin erilaisia. Kapulaa ei näköjään poikoset jatkossakaan miehille laita!

      • yyyyyyttttttttt

        Alottaja on liukuvoide miehiä.. Täys pelle lutkuttaja.


    • VELMIESJABRU

      170 CM MIEHET OVAT PIILOHINTTEJÄ.HALUAVAT OLLA ANTAVANA OSAPUOLENA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe