Voimakkaita lasejani on ihmetelty

järki-ihminen

On ihmisiä, jotka ihmettelevät, kun minä erittäin likinäköinen rillipää joudun kokoaikaisesti pitämään voimakkaita silmälaseja. No, nykyään linssit saadaan ohuen näköisiksi, mutta kauan sitten oli harmillista, kun jotkut ihmettelivät voimakkaita linssejäni. Varsinkin silloin, kun nuorena jouduin vankilaan, niin muut vangit suhtautuivat törkeän pilkallisesti. He olivat niin alkeellisia, että ihmettelivät, kun minä joudun saunassakin pitämään silmälaseja. Arvatkaa, miltä se tuntui !

45

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kossupullon pohjat.

      :D

      Ei kyllä kiinnosta jonku henkilön silmälasit.

      • Hubliiibbb

        Ei saa olla noin töykeä!(kimakalla äänellä)


      • Hubliiibbb kirjoitti:

        Ei saa olla noin töykeä!(kimakalla äänellä)

        Onko sulla isot tissit ja leveä lantio kun on noin kimakka ääni?


      • Pelltopyyy

        No ei liikaa, mut ääni on ihan helvetillisen kimakka :-)


      • Pelltopyyy kirjoitti:

        No ei liikaa, mut ääni on ihan helvetillisen kimakka :-)

        Justiinsa hyvän kokoset... Lähekkö lappiin vaimoksi?


      • Huikulikuikuli

        Oijoi, pidetään mielessä...


    • vihatipunen

      Mistä näitä vuosia vanhoja trolleja oikein tulee...

    • vihatipunen

      Niin ja bussikuskitkaan ei tervehdi?

      • AsiakaspalvelijaX

        Miten kuskin tervehdys tai tervehtimättömyys liittyy aiheeseen??


      • vihatipunen
        AsiakaspalvelijaX kirjoitti:

        Miten kuskin tervehdys tai tervehtimättömyys liittyy aiheeseen??

        Liittyy siten, että tämä sama tyyppi on jo vuosia sitten kirjoitellut silmälaseistaan johtuvista ongelmista Uutislehti 100:n ja sittemmin Metro-lehden tekstaripalstalle.


      • oioihah
        vihatipunen kirjoitti:

        Liittyy siten, että tämä sama tyyppi on jo vuosia sitten kirjoitellut silmälaseistaan johtuvista ongelmista Uutislehti 100:n ja sittemmin Metro-lehden tekstaripalstalle.

        Miksi sitten luet niitä tekstaripalstoja?? Ei niitä ole pakko lukea.


    • aha-aha-aha

      Mitäs oot pullonpohjalinssinen

      • hmmmmmmmm

        Ei ole ihmisen oma vika jos on näköaisti hurjan likinäköinen. Pitää suhtautua sympatialla.


      • Bokbojbojn

        Amalian mielestä Pattayalla käyvät miehet ovat pallomahoja ja pullonpohjalinssejä käyttäviä.


      • Voisiko valtio tukea pullonpohjalejakäyttvienmiesten (hieno yhdyssana) matkailua Pattiselle?


    • hähhähhähhhää

      Hähhähhää. Olen vahingoniloinen, kun likinäkö-rillipää on joutunut vankilaan.

      • järki-ihminen

        Pöyristyttävää, kun joku ei ymmärrä, miten hankala paikka vankila on voimakkaita silmälaseja kokoaikaisesti pitävälle ihmiselle. Ilman laseja en näkisi muuta kuin sumuntapaista sekamelskaa.


      • pöhhöhpööö

        Mitäs oot töpänny niin et joutuit vankila.


      • mitä.häh
        järki-ihminen kirjoitti:

        Pöyristyttävää, kun joku ei ymmärrä, miten hankala paikka vankila on voimakkaita silmälaseja kokoaikaisesti pitävälle ihmiselle. Ilman laseja en näkisi muuta kuin sumuntapaista sekamelskaa.

        Miten se vankila nyt eroaa muusta maailmasta silmälasien käytön suhteen?


      • järki-ihminen

        Vankila eroaa muusta maailmasta niin, että vapaudessa silmälasipäinen voi olla turvallisella mielellä, mutta vankilassa joutuu pelkäämään, että joku rikkoo minun silmälasini. Ja ilman laseja olisin täysin hukassa.


      • näinsevaan0N
        järki-ihminen kirjoitti:

        Vankila eroaa muusta maailmasta niin, että vapaudessa silmälasipäinen voi olla turvallisella mielellä, mutta vankilassa joutuu pelkäämään, että joku rikkoo minun silmälasini. Ja ilman laseja olisin täysin hukassa.

        Ihan yhtä vähän tai paljon sitä saa pelätä vapaanakin. Eli en ole koskaan sitä pelännyt.

        Kokemusta on sekä vankilasta että vapaudesta.


      • näinsevaan0N
        näinsevaan0N kirjoitti:

        Ihan yhtä vähän tai paljon sitä saa pelätä vapaanakin. Eli en ole koskaan sitä pelännyt.

        Kokemusta on sekä vankilasta että vapaudesta.

        Lisätään nyt vielä, että vapaudessa multa on kyllä pari kertaa rikottukin lasit, ihan tahallaan.

        Kiven sisällä ei.


    • Hiuskis

      Itellä taittovika, mut en käytä rillejä kun kaikki näyttää vähän epätarkkana paljon paremmalta

      • järki-ihminen

        Minun on pakko käyttää laseja kokoaikaisesti, koska ilman laseja olisin täysin sumuisessa maailmassa.


      • säälin

        Säälin niitä joilla noin huono näkö-aisti


      • Huikulikuikuli
        järki-ihminen kirjoitti:

        Minun on pakko käyttää laseja kokoaikaisesti, koska ilman laseja olisin täysin sumuisessa maailmassa.

        No eihän se mitään haittaa! Tule sellaisena, kun olet. Jos oma näkö olis tota luokkaa, niin kuuntelisin vaan Roy Orbisonia ja vähät välittäisin rumasta pahasta maailmasta! :-)


      • isoukkeli
        säälin kirjoitti:

        Säälin niitä joilla noin huono näkö-aisti

        Niin säälin minäkin


    • ihmetelijä

      Mä ainakin ihmettelen niitä joilla on vahvalinsiset silmällasit

      • älyrilli

        Ihmettele rauhassa. Mä ihmettelen niitä jotka pilkkaa meit älykkäit rillipäisiä.


    • JagVet

      Moni likinäköinen rillipää ei haluaisi olla likinäköinen rillipää. Varsinkin naisille likinäköisyys ja rillipäisyys on ongelma.

      • reallyreally

        Ja sen huomaa joidenkin likinäkörillinaisten käytöksestä että heillä on kompleksi rilleistään.


      • naurettavinpalsta

        Ihmeellisiä olettamuksia teillä. Ei ole rillipäisyys vaivannut yhtään, sen sijaan pitää tuollaisia idiootteja kaukana minusta ja se on vain hyvä asia!


      • reallyreally

        Useimmat rillipäät osaavat olla luontevasti, mutta esimerkiksi viime perjantaina jouduin asiakaspalvelutyössä kohtaamaan naisen, jolla oli aivan selvästi kompleksi likinäköisyydestään ja rillipäisyydestään.


      • reallyreally
        naurettavinpalsta kirjoitti:

        Ihmeellisiä olettamuksia teillä. Ei ole rillipäisyys vaivannut yhtään, sen sijaan pitää tuollaisia idiootteja kaukana minusta ja se on vain hyvä asia!

        Eilen jouduin kaksi kertaa kohtaaman likinäköisyyskompleksista kärsivän ressukan. Huomaa siitä, että välttelee katsekontaktia, ja ei halua vastata tervehdykseen.


    • noNiinJoo

      Tiedän minäkin muutamia jotka saunassa ja uimahalli-uinnissa pitävät silmälaseja. Ei se niin noloa ole.

      • 1säpappa

        En kyllä ymmärrä miten saunassa voi laseja pitää. Uimassa mullakin on lasit päässä.


      • järki-ihminen

        En ole ainoa, joka joutuu pitämään silmälaseja saunassakin. Jokainen, joka käy saunassa silmälaseineen, tietää, että ensimmäisen löylynheiton jälkeen linssit menevät täyteen höyryyn, mutta höyry häipyy parissa minuutissa. Toisen löylyheiton jälkeen menevät jo vähemmän höyryyn, ja selkenevät pian.
        - En tietenkään pidä silmälaseja suihkussa, mutta minun on laskettava lasit paikkaan, josta löydän ne suihkun jälkeen.


      • 1säpappa
        järki-ihminen kirjoitti:

        En ole ainoa, joka joutuu pitämään silmälaseja saunassakin. Jokainen, joka käy saunassa silmälaseineen, tietää, että ensimmäisen löylynheiton jälkeen linssit menevät täyteen höyryyn, mutta höyry häipyy parissa minuutissa. Toisen löylyheiton jälkeen menevät jo vähemmän höyryyn, ja selkenevät pian.
        - En tietenkään pidä silmälaseja suihkussa, mutta minun on laskettava lasit paikkaan, josta löydän ne suihkun jälkeen.

        Tarviiko siellä saunassa nyt niin paljon nähdä?

        Puolisokeana minäkin siellä olen, ja suihkussa on välillä ongelmia lukea mitä missäkin putelissa on, siis silloin kun käy sellaisessa paikassa suihkussa sellaisessa asunnossa, jossa asuu tuhat eri shampoota, hoitoainetta ja ties mitä muita erikoistuotteita käyttävä nainen (joskus olenkin vahingossa pessyt hiukseni koirashampoolla :).


    • nedfuckinflanders

      naaras etsii uroksen jolla ei ole fyysisiä puutteita. näin se vaan on

    • nelisilmämies

      Eräs palstan vakkarinaisista räjäytti aikanaan potin seuraavalla tuhannen bimbopisteen kommentilla:

      "Ei vahvatkaan lasit ole ongelma, kunhan eivät vääristä silmiä".

    • oksettavaa

      ei rillit ole ongelma, kierrän ne kaukaa

      • älyrilli

        Älä pilkkaa rillipäisiä. Likinäköiset rillipäät ovat älykkäitä.


    • jotenkinymmärrän

      Vankila on kaikille ikävä paikka, vaan jollekin paksulinssi-rillipäiselle täysin rilleistä riippuvaiselle hurjan likinäköiselle rillipäälle saattaa vankila olla järkyttävän hankala pelottava paikka.

      • tonttupää

        Miten niin?


    • ftjrtjermjremjer

      Naiset ovat aina näin suvaitsevaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe