Hylätyt kohteet Varsinais-Suomi

UEtase

Hei! Löytyykö Varsinais-Suomesta siistejä hylättyjä paikkoja vielä? Ei välttämättä tarvitse olla Varsinais-Suomesta, mutta mieluiten niin.

Kaipaisin paikkoja osoitteiden kera. Jos sinulla ei ole osoitetta, koita antaa kaikki tieto alueesta. Voin jakaa itse myös muutaman käymäni paikan osoitteineen halukkaille, jos itse saan muutamia uusia tietoon.

Nämä paikat voin jakaa kanssanne:

Itäharjulla Turussa entinen "korutehdas" lattiat täynnä lasinsirua joten hyvät kengät paikallaan. Paikalla saattaa olla kodittomia, löytyi mm. Pari nukkumapaikkaa ja tuoretta virtsaa. Osoite: Teollisuuskadun pääty Turun keskustaan päin, valkoinen rakennus.

Nivean tehdasalue Kaarinassa piispanristillä. Tehtaasta jäljellä pelkkää tiiliä (purettu) Alueella on kuitenkin jäljellä hylätty rivitalo ja omakotitalo. Sijaitsee n. 400m piisparistin prismalta. Osoitetta ei suoraan ole antaa. Vaikea selittää miten paikan päälle pääsee.

Lisää kohteita annan tietojanne vastaan! Muunmuassa hylätty sairaala Turun keskusta-alueella tiedossa. Käyty juuri muutama päivä sitten.

16

2420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle.lovni

      Meijän kelalti, sielläkin on nivejaa ja tummelia.. HEEEEeee

    • toiveajatteluako

      Tapahtuisiko edes joskus sellainen ihme, että anarkisti menisi ihan töihin ja maksaisi oman asuntonsa vuokran?

    • mörritystä

      Miksi siistejä? Sottaaantuvat ne kummiskin ihan heti, joten sama kai vaikka aloittaa törkypesästä. Yks hyvä olisi riihi keskisuomessa, on jopa sisäänlämpiävä kiuas.

    • Anti-satan

      Itsekin etsin mummonmökkiä maalta, jossa voisi elää kuin ihmiset, eikä kuten edelliset keskustelijat.. Mutta tiedossa ei ole mitään, paitsi Vierumäellä autiotalo, joka oli siellä Versowoodin vieressä vielä päälle vuosi sitten. - Seinät silloin näytti hyvältä, mutta lattiat voi tarvita kengittämistä. Ikkunat rikki. Silloin ei edes kaupungin omistuksessa, joten en voinut ostaa.. Nättiä hirttä ja tilaa oli, vaikkakin pelottavat tukkikasat kiusana.

      • talojaonlöytää

        Kirjoitapa etuovi.com ja pistaä hauksoi ok-talot ja hintaluokka haluamaasi summaan, alkaa löytyä, jopa 15000-25000 hintaluokalla pääsee valitsemaan paikkoja, vartsinkin jos ei maakunnasta ole kiinni. Itse käytiin katsomassa muutamaa, mutta lähinnä sijainti ei miellyttänyt, halutiin lähemmäs keskustaa, ei 15-30km kaupoista.


      • kävinkatsomassa

        Tohmajärvellä on tarjolla 6000e hintaan ja 40 asuntoa läytuoi 20 000 hinnalla,


    • SeOnNäin

      Hyppää paskakaivoon sinne kuuluu joka anarkisti.

    • puniktpoissuomesta

      Svetogorskissa ois teille sopivat tilat, pääsisitte oikee kunnolla kommuuniin asumaan

    • anarkistionrikollinen

      Anarkisti hylkiö kuvittelee voivansa asustella toisten omistamassa kiinteistössä ilman lupaa. Vaikka onkin tyhjä, jonkun omaisuutta kuitenkin. Hyi helvetti että vituttaa tollaset köyhät loisivat roistot. Keppiä perseeseen ja linnaan koko paskasakki.

      • Anarkiaa

        Se on ihan sama! Perkule, kun ei ole yhteiskunnalla antaa kunnon toita... niin se on sama asustella ihan ilmaseks, repia johdot, kupariputket ja muut myontikelpoiset kamat rakenteista ja nostella yhteiskunnan tukia nauttien elamastaan!

        Kaytetaan ihmista vaan hyvaksi, kun tarjotaan paivan parin pituisia tyosuhteita!

        Sori kun tekstissa ei nay aan ja oon pisteita... Kirjoittelen vastausta Venajalta eukon luota... Keksin tuossa vuosia sitten tuottoisan tyon, Venajan tuliaisten valittamisen Suomalaisille!

        Ajelen eukon autolla(halvat vakuutukset) lahikaupunkiin Suomeen ja myyn tuliaiset eraaseen (juoppojen) kerrostaloon... Voitto on mahdoton, kun tupakkaa tulee kartonki tolkolla(20kaannettavan koverretun takapenkin alle, jota tulli ei ikina katso!) ja kun kartonki maksaa vain 8e! ja kun siita saa myydessa 35e!

        Kaljaa tulee 16l, joka on puolet halvempaa kuin suomessa ja 32l jos eukko joutaa olla Suomessa sen 72t. raja-ajan etta saa tuoda juomia!

        Sain papalta vanhan alumiinisen bensakanisterin, joka huuhtomalla soveltuikin (pimean viinan) salakuljetukseen. Tullissa sita eivat ikina avaa, luulevat tietenkin bensaa sisaltavan! Ostan 5e/L Stoliskaya vodkaa sen 12 pulloa ja kaatelen jerryyn!
        Myynti hinta on se 13e/L omiin pulloihin!

        Tietenkin muitakin tuliaisia tulee kuten sahkotyokaluja, pienkoneita ja yms. mita tilataan... Kohan ei tule ylitettya sita 300e:n tullirajaa tuliaisissa, niin ei narahda!
        Esim. olen tuonut monta sthil 170D moottori sahaa. Suomessa hinta 250e(Saksassa tehty) ja Venajalla 150e(Kiinassa tehty)... Tuontipalkaa olen saanut 50e!

        Ja tietenkin sita bensaa! Autossa kun on 70L tankki, niin siita kestaa myyda sen 60L. Keksin nimittan helpon tavan saada se sielta pois... Norm. lappoletku, lapinakyva sailio ja alipaine pumppu liitettyna siihen. Eipahan tarvitse bensoja haistella! Ja astia kun on Suomessa, se ei herata epaluuloja Tullissa!

        Ettapa siina teille paskavaltion kannattajat!

        Anarkiaa!!!!!!!! Haistakaa sontaa!!!!!!!!!!!!


      • Anarkiaa

        Ainiin, pitää lisätä myös se vähemmän voiton tuova juoma!, kun ei heti mieleen tullut...

        On niitä viininkin litkiöitä... Viiniä saa tuoda sen 4L yövyttyään!

        Osto hinta 1,5€/L ja myynti hinta 5,5-6€/L...

        Vaan eipähän tuolla voita niin paljoa, kun muilla!

        Laitoimpahan jatkoa ketjulle, kun tyhjissä taloissa oleilu on ollut tuttua juttua mulle!

        Se on nimittäin ihan sama, jos talo on hylätty!

        On tullut tyhjennettyä ns. arvotavarat/ romut useista hyljätyiksi tulleista taloista, joissa ei ole voinut asustaa. Valtio tai joku äveriäs perinnön saanut ei niistä vähäisistä välitä paskaakaan!

        Kiitokset Suomen valtiolle, siitä että olet tehnyt minusta tälläisen Anarkistin!

        Irvinin sanoin; Haistakaa paska koko valtiovalta, ettehän te osaa, kuin verottaa! Muutenkin homma tuntuu holtittomalta, teidät kaikki pitäisi erottaa! HAISTAKAA PASKA!


      • SeOnNäin

        Äää sinä saatanaan narkomaanianarkisti sotke, Irwiniä juttuihisi.


      • puunuijapää
        Anarkiaa kirjoitti:

        Se on ihan sama! Perkule, kun ei ole yhteiskunnalla antaa kunnon toita... niin se on sama asustella ihan ilmaseks, repia johdot, kupariputket ja muut myontikelpoiset kamat rakenteista ja nostella yhteiskunnan tukia nauttien elamastaan!

        Kaytetaan ihmista vaan hyvaksi, kun tarjotaan paivan parin pituisia tyosuhteita!

        Sori kun tekstissa ei nay aan ja oon pisteita... Kirjoittelen vastausta Venajalta eukon luota... Keksin tuossa vuosia sitten tuottoisan tyon, Venajan tuliaisten valittamisen Suomalaisille!

        Ajelen eukon autolla(halvat vakuutukset) lahikaupunkiin Suomeen ja myyn tuliaiset eraaseen (juoppojen) kerrostaloon... Voitto on mahdoton, kun tupakkaa tulee kartonki tolkolla(20kaannettavan koverretun takapenkin alle, jota tulli ei ikina katso!) ja kun kartonki maksaa vain 8e! ja kun siita saa myydessa 35e!

        Kaljaa tulee 16l, joka on puolet halvempaa kuin suomessa ja 32l jos eukko joutaa olla Suomessa sen 72t. raja-ajan etta saa tuoda juomia!

        Sain papalta vanhan alumiinisen bensakanisterin, joka huuhtomalla soveltuikin (pimean viinan) salakuljetukseen. Tullissa sita eivat ikina avaa, luulevat tietenkin bensaa sisaltavan! Ostan 5e/L Stoliskaya vodkaa sen 12 pulloa ja kaatelen jerryyn!
        Myynti hinta on se 13e/L omiin pulloihin!

        Tietenkin muitakin tuliaisia tulee kuten sahkotyokaluja, pienkoneita ja yms. mita tilataan... Kohan ei tule ylitettya sita 300e:n tullirajaa tuliaisissa, niin ei narahda!
        Esim. olen tuonut monta sthil 170D moottori sahaa. Suomessa hinta 250e(Saksassa tehty) ja Venajalla 150e(Kiinassa tehty)... Tuontipalkaa olen saanut 50e!

        Ja tietenkin sita bensaa! Autossa kun on 70L tankki, niin siita kestaa myyda sen 60L. Keksin nimittan helpon tavan saada se sielta pois... Norm. lappoletku, lapinakyva sailio ja alipaine pumppu liitettyna siihen. Eipahan tarvitse bensoja haistella! Ja astia kun on Suomessa, se ei herata epaluuloja Tullissa!

        Ettapa siina teille paskavaltion kannattajat!

        Anarkiaa!!!!!!!! Haistakaa sontaa!!!!!!!!!!!!

        "yhteiskunnalla ei ole ANTAA kunnon töitä"

        Jessus, no minkähänlainen työ se herralle sitten oikein maistuisi? Se on kuules niin päin että SINÄ annat työpanoksesi yhteiskunnalle. Ei niin päin että yhteiskunta olisi sinua varten. Onkos herran tullut hankittua minkäänlaista koulutusta tai osaamista missään asiassa? Niin paitsi tietenkin viinan ja tupakan trokaaminen.


      • Anarkiaa

        No niihinhän kuljetus hommiin se yhteiskunta juuri kouluttikin! Ja se on juuri se mitä tahdon tehdä tässä yhteiskunnassa!

        Yläasteella Opo sano, että kuljetus ala työllistää...kun on tulossa se ns. eläkepommi!

        Mitään "pommia" ei kuitenkaan näkynyt, vaikka oli hyvin koulutettu mies töitä vailla!

        Kävin siis ammattikoulua 3vuotta ja siihen päälle armeijan kuljettaja koulutuksen n. 8kk. Hain "niska limassa" töitä kymmenistä työpaikoista... Siellä sanottiin vain olevan kokemuksen puutetta minulla, mutta kerro mulle mistä sitä kokemusta saa, jos ei voi töitä tehdä?!

        Pääsin kuitenkin tutulle töihin lomakylän ylläpitäjäksi yhdeksi kesäksi, jossa sain kuorma-autoilussa kokemusta lisää...
        ja tutun miehen, jolla käydä ns. pimeissä töissä... Kun ei aina työläistä tarttee!

        Seuraavana kesänä paikallinen rautakauppias haki autonkuljettajaa, joka hoitaa varastot myös... Olin tuolloin niissä "pimeissä" töissä "työnantajan" kuorma-autolla, kun näin kahvitauolla ilmoituksen työpaikasta!

        Hain vain kotoa CV:n ja koulutustodistukset... Sitten kurvasin kuorma-autolla Rautakaupan pihaan! Tein lähtemättömän vaikutuksen rautakauppiaasseen ja työsuhteeseen minut kutsuttiin noin viikon päästä!

        Työsuhde kesti 8kk... jonka jälkeen työnantaja kertoi pärjäävänsä yksin talven ajan ja seuraavat vuodet. Sanoi palkkani olevan yksi valitettava menoerä! Sanoi jo että voi lähtö olla edessä jo ennen joulukuuta!
        Onneksi ei pistänyt pois, minusta olisi tullut "kallis menoerä" työpaikalle, kun olisin vimmastuksissani ajanut trukin piikin läpi kuorma-auton hajoavasta takarenkaasta, josta oli irtoamassa kulutuspinta!

        Työnantaja ei edes antanut minulle aikaa vaihtaa takarengasta, piti vaan ajaa ja kuunnella sitä läps,läps,läps... Ja pelätä milloin pinta on vastaantulevan auton tuulilasissa! Varapyörä oli jo valmiina taka "ykkös"telille, ei vaan antanut työaikaa sen vaihtoon! Hän oli tarkka pirulainen! Ja semmoista kestin että sain tehdä sitä työtä mihin minut on luotu!

        Piti kuitenkin töissä joulukuun loppuun... Vaan näytin sen että nyt vi**ttaa, kun työttömyys uhka lähenee. Vedin luisua trukilla ulkona hänen nähden ja poltin kumia trukilla hallissa. Kuorma-autolla vedin luisua isoilla kenttä aluella, näytin ihmisille, että nyt tämä jeppe sekoaa!

        Sekosin, Kokeilin käykö kuormuri vanhalla hydrauliöljyllä. Tein sekoituksen 20L hydr.öljyä, 1purkki diesel100 ja 100L talvi diesel. Hyvin pyöri, mitä nyt vähän savutti! Varasto halleihin tein ikäviä yllätyksiä, esim. kaatuvia lavoja hyllyihin ja korkeiden purupaali lavojen laita tukien poisto. Purupaali lavat asettelin tukematon puoli seinää päin, yksi sinne, yksi tuonne, ettei tihutyö tulisi ilmi kun lava otetaan trukin piikeille, ja lasketaan maahan sen kaatuen ilman trukin tukea!

        Joulukuussa yhtenä aikaisena aamuna ajoin jopa kaupalle pakoputkettomalla autolla(ei rekisterissä,ei katsastettu, vakuuttamaton) näyttääkseni närkästykseni.
        En tietenkään ajanut autolla pois töiden jälkeen, vaan turvallisena ajankohtana aamuyöstä yökuskina olon jälkeen!

        No työn antaja esti toiminnallaan minun renkaan tuhoamisen, jossa olisin heittänyt henkeni pahimmassa tapauksessa, kun trukin tuulilasi olisi tullut päälle..
        Toivoinkin semmoista lähtöpamausta, joka olisi tuottanut esim. raajan menetyksen tahi muun haittaamattoman menetyksen... Olisi saanut poistua yhteiskunnan oravanpyörästä vakuutus rahoihin nojautuen! Onneksi sain olla Joulukuun töissä!

        Ilman sen hetkistä emäntää olisin hvittänyt itseni tuon työnantajan kuorma-auton keulaan seuraavana keväänä, kohan olisin nähnyt hänen lähtevän kaupalta... Olisipahan hänellekin tullut selviytymis taistelu kesätyö... Elon vietti kuitenkin pitää mut elossa! En luovu taistelutta!

        Rautakauppias vielä kehtasi kutsua mut päivän hanttihommiin kaupalle, menin tietenkin kutsuttaessa... Vaan tein työni hammasta purren ja "pitkillä" katsoen!
        Maksoi palkan vieläpä polttoaineella oman firman pumpusta! Huh!...
        Enää ei ole kutsunut, vaan minua on työllistänyt eräs melkein Suomen laajuinen autokauppa, joka on maksanut ajopalkat polttoaine lahjakortteina, jotka olen myynyt semmoisenaan eteenpäin... Kun itse ajan halvemmalla itä bensalla!

        Pääsin tossa männävuosina toki uuteenkin koulutukseen, jossa petrattiin yhdistelmä-ajoneuvon kuljettajalta vaadittavaa ammattitaitoa. Olin siinä 4kk, jonka aikana hain töihin koulutussuunitelman mukaisesti... Monesti sanottiin olevan sitä kokemattomuutta, ettei voi valita sinua!

        Toki pääsin harjoituspaikkaan, muttei siellä annettu oppilaan ajaa... muutakuin piilotoimintana, kun kuski antoi ajaa, kun olin luottamuksen arvoinen, jota olinkin.
        Näin oli myös muissa aiemmissa harjoituspaikoissa!

        Nyt sanon Suomen yhteiskunnalle, että HAISTAKAA PASKA! KAIKEN ANNOIN, EIKÖ SE KELPAA?!

        KUN EI KERTA KELPAA?!, EN ENÄÄ YRITÄKKÄÄN!

        ON NIIN PALJON TYÖTTÖMIÄ JA VIELÄ OTETAAN MAMUJA LISÄÄ?!

        TÄSSÄ EI OLE ENÄÄ MITÄÄN JÄRKEÄ!

        SE SUURI YHTEISKUNNALLINEN SANA ON "ITSETYÖLLISTÄMINEN",
        JOTA JUURI TEEN!

        EN TARVITSE TYÖTTÖMYYSTUKIANNE! PITÄKÄÄ RAHANNE!

        MOROOO!


      • anarkistinhylkiö

        Hoi, on meitä muitakin väärinkohdeltuja täällä! Ei se oikeuta sua toimimaan tommosena trokarina. Mee ittees, sussakin tyätyi olla jotain pielessä, kun ulos pisti!
        Nyt loppu toi trokaaminen, tutkinta pyyntö on jätetty Tullille. HAHA! kannattiko nettiin kirjotella, mitä? Varmaan helppoa luulis olevan tommosen toiminnan lopetus! Kohta häkki heilahtaa! , sielläkään anarkistin hylkiö ei saa leipää ilmaseks, vaan joutuu julkiseksi panopuuksi pudotettuaan saippuan!


      • vihaaanarkiaavastaan
        Anarkiaa kirjoitti:

        No niihinhän kuljetus hommiin se yhteiskunta juuri kouluttikin! Ja se on juuri se mitä tahdon tehdä tässä yhteiskunnassa!

        Yläasteella Opo sano, että kuljetus ala työllistää...kun on tulossa se ns. eläkepommi!

        Mitään "pommia" ei kuitenkaan näkynyt, vaikka oli hyvin koulutettu mies töitä vailla!

        Kävin siis ammattikoulua 3vuotta ja siihen päälle armeijan kuljettaja koulutuksen n. 8kk. Hain "niska limassa" töitä kymmenistä työpaikoista... Siellä sanottiin vain olevan kokemuksen puutetta minulla, mutta kerro mulle mistä sitä kokemusta saa, jos ei voi töitä tehdä?!

        Pääsin kuitenkin tutulle töihin lomakylän ylläpitäjäksi yhdeksi kesäksi, jossa sain kuorma-autoilussa kokemusta lisää...
        ja tutun miehen, jolla käydä ns. pimeissä töissä... Kun ei aina työläistä tarttee!

        Seuraavana kesänä paikallinen rautakauppias haki autonkuljettajaa, joka hoitaa varastot myös... Olin tuolloin niissä "pimeissä" töissä "työnantajan" kuorma-autolla, kun näin kahvitauolla ilmoituksen työpaikasta!

        Hain vain kotoa CV:n ja koulutustodistukset... Sitten kurvasin kuorma-autolla Rautakaupan pihaan! Tein lähtemättömän vaikutuksen rautakauppiaasseen ja työsuhteeseen minut kutsuttiin noin viikon päästä!

        Työsuhde kesti 8kk... jonka jälkeen työnantaja kertoi pärjäävänsä yksin talven ajan ja seuraavat vuodet. Sanoi palkkani olevan yksi valitettava menoerä! Sanoi jo että voi lähtö olla edessä jo ennen joulukuuta!
        Onneksi ei pistänyt pois, minusta olisi tullut "kallis menoerä" työpaikalle, kun olisin vimmastuksissani ajanut trukin piikin läpi kuorma-auton hajoavasta takarenkaasta, josta oli irtoamassa kulutuspinta!

        Työnantaja ei edes antanut minulle aikaa vaihtaa takarengasta, piti vaan ajaa ja kuunnella sitä läps,läps,läps... Ja pelätä milloin pinta on vastaantulevan auton tuulilasissa! Varapyörä oli jo valmiina taka "ykkös"telille, ei vaan antanut työaikaa sen vaihtoon! Hän oli tarkka pirulainen! Ja semmoista kestin että sain tehdä sitä työtä mihin minut on luotu!

        Piti kuitenkin töissä joulukuun loppuun... Vaan näytin sen että nyt vi**ttaa, kun työttömyys uhka lähenee. Vedin luisua trukilla ulkona hänen nähden ja poltin kumia trukilla hallissa. Kuorma-autolla vedin luisua isoilla kenttä aluella, näytin ihmisille, että nyt tämä jeppe sekoaa!

        Sekosin, Kokeilin käykö kuormuri vanhalla hydrauliöljyllä. Tein sekoituksen 20L hydr.öljyä, 1purkki diesel100 ja 100L talvi diesel. Hyvin pyöri, mitä nyt vähän savutti! Varasto halleihin tein ikäviä yllätyksiä, esim. kaatuvia lavoja hyllyihin ja korkeiden purupaali lavojen laita tukien poisto. Purupaali lavat asettelin tukematon puoli seinää päin, yksi sinne, yksi tuonne, ettei tihutyö tulisi ilmi kun lava otetaan trukin piikeille, ja lasketaan maahan sen kaatuen ilman trukin tukea!

        Joulukuussa yhtenä aikaisena aamuna ajoin jopa kaupalle pakoputkettomalla autolla(ei rekisterissä,ei katsastettu, vakuuttamaton) näyttääkseni närkästykseni.
        En tietenkään ajanut autolla pois töiden jälkeen, vaan turvallisena ajankohtana aamuyöstä yökuskina olon jälkeen!

        No työn antaja esti toiminnallaan minun renkaan tuhoamisen, jossa olisin heittänyt henkeni pahimmassa tapauksessa, kun trukin tuulilasi olisi tullut päälle..
        Toivoinkin semmoista lähtöpamausta, joka olisi tuottanut esim. raajan menetyksen tahi muun haittaamattoman menetyksen... Olisi saanut poistua yhteiskunnan oravanpyörästä vakuutus rahoihin nojautuen! Onneksi sain olla Joulukuun töissä!

        Ilman sen hetkistä emäntää olisin hvittänyt itseni tuon työnantajan kuorma-auton keulaan seuraavana keväänä, kohan olisin nähnyt hänen lähtevän kaupalta... Olisipahan hänellekin tullut selviytymis taistelu kesätyö... Elon vietti kuitenkin pitää mut elossa! En luovu taistelutta!

        Rautakauppias vielä kehtasi kutsua mut päivän hanttihommiin kaupalle, menin tietenkin kutsuttaessa... Vaan tein työni hammasta purren ja "pitkillä" katsoen!
        Maksoi palkan vieläpä polttoaineella oman firman pumpusta! Huh!...
        Enää ei ole kutsunut, vaan minua on työllistänyt eräs melkein Suomen laajuinen autokauppa, joka on maksanut ajopalkat polttoaine lahjakortteina, jotka olen myynyt semmoisenaan eteenpäin... Kun itse ajan halvemmalla itä bensalla!

        Pääsin tossa männävuosina toki uuteenkin koulutukseen, jossa petrattiin yhdistelmä-ajoneuvon kuljettajalta vaadittavaa ammattitaitoa. Olin siinä 4kk, jonka aikana hain töihin koulutussuunitelman mukaisesti... Monesti sanottiin olevan sitä kokemattomuutta, ettei voi valita sinua!

        Toki pääsin harjoituspaikkaan, muttei siellä annettu oppilaan ajaa... muutakuin piilotoimintana, kun kuski antoi ajaa, kun olin luottamuksen arvoinen, jota olinkin.
        Näin oli myös muissa aiemmissa harjoituspaikoissa!

        Nyt sanon Suomen yhteiskunnalle, että HAISTAKAA PASKA! KAIKEN ANNOIN, EIKÖ SE KELPAA?!

        KUN EI KERTA KELPAA?!, EN ENÄÄ YRITÄKKÄÄN!

        ON NIIN PALJON TYÖTTÖMIÄ JA VIELÄ OTETAAN MAMUJA LISÄÄ?!

        TÄSSÄ EI OLE ENÄÄ MITÄÄN JÄRKEÄ!

        SE SUURI YHTEISKUNNALLINEN SANA ON "ITSETYÖLLISTÄMINEN",
        JOTA JUURI TEEN!

        EN TARVITSE TYÖTTÖMYYSTUKIANNE! PITÄKÄÄ RAHANNE!

        MOROOO!

        Anarkistit ovat hylkiöitä jotka eivät pysty elämään normaalien ihmisten kanssa.

        ANARKISTIT PITÄISI AMPUA!

        Josef stalin kyllä tiesi mitä tämänkaltaisille ihmisroskille piti tehdä

        IHMISROSKA!

        minä vihaan anarkisteja, sydämeni pohjasta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe