Minkälaisia lisäravinteita käytät?

Rahkabodari

Menin eilen Prismaan ja pyörittelin kielellä rahkapurkin sisuksia ja makustelin että tekeekös näillä rainbowin rahkoilla mitään. Sitten siirryin valion rahkaan, avasin kannen ja pyörittelin, fliplatin kieltä ja kaadoin purkin poskilleni ja pyörittelin kieltä poskillani. Joku tyttö kysyi äidiltään että "mitä tuo kalju mies tekee" no minä siihen tomerana poikana vastasin "no mutta pikkutyttö, aikuisten miesten täytyy käyttää lisäravinteita jotta lihakset kääntyisivät parhainpäin (mutristan huuliani")

Rupesin sitten murisemaan ja pyörittelin niskojani ja silmäni kääntyivät ympäri. Aloin murinan lisäksi myös korista. Kauhoin korin täyteen rahkapurkkeja ja menin Prisman tuulikaappiin murisemaan ja korisemaan rahkojeni kanssa. Kaateli rahkaa poskilleni ja nuolaisin aina rahkat mielelläni poskilta. Sitten myyjätär tuli sanomaan että en ole maksanut rahkoja tuonne itsepalvelu kassalle ja minun täytyisi nyt tulla maksamaan ne. Silmäni kääntyivät ympäri ja pyörittelin niskaani kun samalla hörpsäisin rahkapurkista muutamat hörpyt kun korisin ja murahtelin myyjälle että vittu mikä nainen. "saantimahikset meni sulta kokonaan". Sitten saamamahdollisuudet menettäneenä nainen tympääntyi niin pahasti että meni juoruamaan vartijalle minusta. Vartija tuli ja minä sihisin ja suhahtelin tuulikaapin nurkassa ja sanoin että älä perrrkele koske. SITTE SE OTTI MUA HIHASTA KIINNI JA HUUSIIN RYYYYÄÄÄÄÄRRRGHHÄÄÄÄÄÄ!!! OTIN VIILIPURKIT JA SORMETIN NIITÄ TEKEMÄLLÄ REIÄT NIIDEN KANTEEN JA SLURPSUTIN YHTÄ VIILIPURKKIA SAMALLA KIELELLÄ.

Niihän siinä sitte kävi että rahkat jäi sinne tuulikaappiin. Eihän niitä tohtinu enää syödä kun se vartija oli vuotanu ympäriinsä niinku kauhuelokuvissa. Yhteiskunta ei ole helppo paikka meille bodareille.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roinaaaaaaa

      Minä käytän roinaa. Rahka on homoille.

      • Roinaaaaaaargh

        ...siis sori joo. Roina sekotti taas pakkaa. Roinaajat on siis homoja ja rahka on kynäniskaspedeille. Nii!


    • RahkaMatti

      Tässä kotisohvalla istuskelen ja päristelen *PRRRRRRLTH* huuliani kun makustelen pirkan rahkaa. K-supermarket tarjosi tälle päivää melko väkevät mutta hyvät rahkat. Huulia on pakko päristellä *PRRRRRRLLLLTTTHH* saatana rahkat menee vähä lattialle *PRRRRLTTTH* sohvalle, paidalle ja housuille, mutta rahka on kyllä pirun hyvää.

      *pyörittelen päätä PRRRRLLLTHH*

      Matti syö rahkaa MATTI SYÖ RAHKAA *uii UI UI!* *PRRRRLTTTHH*

    • Rahkabodari

      Menin Prismaan ja ostin taas rahkaa. Tällä kertaa muistin maksaa rahkat mutta kun pääsin ulko-ovesta pihalle minulle iski paniikkikohtaus ja kaivoin kassista kaikki rahkapurkit ja tein niistä ympyrän jonka sisälle istuin. Hörpsäisin rituaalinomaisesti yhdestä rahkapurkista rahkat poskille ja istuin silmät kiinni meditoiden ja harjoittelin grindcore murinalaulua kurkullani. Murahtelin ja kiljuin parhaimpia grindcore/death metal piisejä mitä mieleen tuli. Hörpsäisin aina välissä vähän rahkaa napaan että kurkku ei tule kipeäksi jatkuvasta murisemisesta.

      SATANIC RITUAL MURDER etsii muuten rumpalistia, basistia, kitaristia ja manageria. Roudarit on kans tervetulleita.

    • ROINAAVA

      Koita jo ymmärtää: ROINASTA SITÄ VOIMAA SAA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe