Kia Optima GT

OptimaGT

https://youtu.be/y0QqVgev6bA

Ei mulla muuta....

22

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikaavikaa

      0-100 8,56 sec, jotain vikaa, vikaa, vikaa

    • lyhyesti

      Hieno!

    • Senilracing

      Hyvä esimerkki huonosti tehdystä autosta. 240heppaa ja auto ei kiihdy mihinkään. Toivottavasti kukaan ei ole tuollaista tilannut. 190hv mennään nykyautoilla 8,5sek aina. Mersun e220d meni 7,3sek 0-100kmh testissä. 240heppanen auto niin on varmasti vikaa jo valmiiksi voimansiirrossa tai sitten koneessa ei oikeasti ole kuin 190heppaa? Tossa kun avasivat konehuoneen niin nykyautoissa tuommoista letkumäärää ei enää näe vaan kaikki on piilossa. Kia optima onkin teknisesti todella vanhanaikainen. Sisusta todella huokuu halpaa materiaalia ja muovia. 25 tonnia olisi oikea hinta tälle. Mulla volvo V40 T5 polestar carbon edition ja 253hv. Painoa 1590kg. Kiihtyy paperilla 5,9sek sataseen ja olen sen ajanut 5,7sek. Tavallinen T5 245hv ajettiin samaisessa testissä(kuin kia optima GT) 6,1sek 0-100kmh...eli 0,2sek nopeammin kuin paperilla. Polestar carbon edt on sitten säädetty ohjelmaa ja vaihteistoa jne niin kiihtyy paremmin. Kia on todella jämä auto eläkeläisille..seniileille.

      • fuiu

        Senilracing . Syöhän puurosi, niin saat tikkarin


      • Senilracing

        Äläs nyt huumorosta ota nokkiisi, heh. Kato heitän läppää. Mulla on Nissan Almera ja faijalla Dacia Duster.


      • Pikkupoikien_juttuja

        Pikkupoikien juttuja. Ei mulla muuta.


      • perkeleestivetää

        Niin, "sun"(oik rahoitusyhtiön) volvossa on paperilla 253hv, mun 2005 seat ibizassa oli rullilla 246hv/436nm (omamassa 1154kg), muutettu pikkusen muutakin kuin ohjelmaa, en tiedä miten kiihtyy sataseen, mutta taatusti kovempi veto kun hinttivankkurissa.


      • perkeleestivetää
        perkeleestivetää kirjoitti:

        Niin, "sun"(oik rahoitusyhtiön) volvossa on paperilla 253hv, mun 2005 seat ibizassa oli rullilla 246hv/436nm (omamassa 1154kg), muutettu pikkusen muutakin kuin ohjelmaa, en tiedä miten kiihtyy sataseen, mutta taatusti kovempi veto kun hinttivankkurissa.

        Voi vitun vitun vittu!! Meni kone idizasta!! Fag!! Piti näyttää kahelle pissikselle, että kuka käskee kaaraa tymäkännin ja annoin kierroksii kait liikaa, tuli kampura kurkkaa lohkosta läpi!! fag!!
        Vittu, kone paskana ja 21 kuukautta osamaksuja jäljellä!! Fag!!


      • perkeleestivetää
        perkeleestivetää kirjoitti:

        Voi vitun vitun vittu!! Meni kone idizasta!! Fag!! Piti näyttää kahelle pissikselle, että kuka käskee kaaraa tymäkännin ja annoin kierroksii kait liikaa, tuli kampura kurkkaa lohkosta läpi!! fag!!
        Vittu, kone paskana ja 21 kuukautta osamaksuja jäljellä!! Fag!!

        kävikö osamaksuhomovankkurin haltijalle hermoon, säälittävää tuollainen. Kisat milloin vain, homovankkuri häpeää, saatana velkaromulla elvistelet, häpee nyt minikulli edes.


    • epäGT

      Automaatti lienee suoraan lainattu 1,7 diesel koneesta. Ainoana ajoasetuksena löytyy "älä läikytä maitoa" Tällä yhtälöllä voidaan noin tehokkaalla koneella saada noin huono kiihtyvyys. Vai onko kialla luotettu siihen, että jos painaa esitteeseen 180 kW, se jotenkin alkaisi tuntua 180 hv autossa 180 kW suorituskyvyltä?
      Korealaiset eivät osanneet tehdä autoja 90-luvulla, oppimiskäyrä on pysynyt loivempana kuin luulinkaan.

      • epäGT

        Tosin minulle riittää Almeran 80 hevosvoimaa. Saahan sitä unelmoida.....


      • epäGT

        Mielensäpahoittaja liikenteessä.


    • Kammottavaa

      On tosiaan todella hidas. Nykyautoissa ei olekkaan vastaavaa pohjanoteerausta nähty suorituskyvyssä suhteessa tehoihin ja painoon.

      • tyhjäätyhjästä

        vaan kannattaako trollaukseen luottaa


    • PerusOccu

      Heh: Perus Skoda Octavia 1.4 DSG 8.2 s / 0-100. Kiva päästä kiusaamaan kansan autolla tuollaista "GT":tä...

      • Itälintttta

        No joo tässä tapauksessa hävettävä itäautokin on kian GT:tä nopeampi. Skodalla en kyllä ajaisi edes ilmasiksi.


      • Tähän_mennessä
        Itälintttta kirjoitti:

        No joo tässä tapauksessa hävettävä itäautokin on kian GT:tä nopeampi. Skodalla en kyllä ajaisi edes ilmasiksi.

        Esittelytesteissä Optima GT on ollut hyvässä huudossa. Tosin vertailutestejä ei vielä ole ollut..? Sen voi jo nyt sanoa vertailuista, että Optima GT pyrkii selvästi olemaan hieman liikkuvampi perheauto. Varmasti häviää, jos laitetaan rinnakkain jonkin sellaisen kanssa, jonka kärkenä on nimenomaan liikkua vikkelään. Optima GT:n tarkoituksena on olla perheauto. Liikkuvammalle. On se siinä ryhmässä tarpeeksi sähäkkä.


      • Suutiijapaukkuu
        Itälintttta kirjoitti:

        No joo tässä tapauksessa hävettävä itäautokin on kian GT:tä nopeampi. Skodalla en kyllä ajaisi edes ilmasiksi.

        Mutta kun se kiihtyy, mikä on todella tärkeää.Mulle se on ainakin auton tärkein asia, juuri kiihtyvyys.Merkit voi aina autosta poistaa, niin monikaan ei huomaa, minkä merkkinen auto on kyseessä ja varsinkin jos sitä on vähän tuunattu.


      • Itälintttta
        Suutiijapaukkuu kirjoitti:

        Mutta kun se kiihtyy, mikä on todella tärkeää.Mulle se on ainakin auton tärkein asia, juuri kiihtyvyys.Merkit voi aina autosta poistaa, niin monikaan ei huomaa, minkä merkkinen auto on kyseessä ja varsinkin jos sitä on vähän tuunattu.

        Väitän, että Nissan Almerani merkki ja malli on sivuasia, pääasia on autoni kiihtyvyys, muut seikat tulee kaukaa perässä.
        Tätä ajan takaa. AUTON PITÄÄ KIIHTYÄ.


      • Reikiäsielläjatäällä

        Minulle taas on hyvin tärkeää, että autoni on uusi, eikä ikivanha Almera.Toki hyvä pikkuauto sekin on ollut uutena, joskus tosi kauan sitten.


    • Hehehhe

      Penkitetty oprima GT ja siinä oli huipputeho 203hv.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe