Tämä on sinulle työkaveri.

Työkaverisi

Miksi sinun pitää olla niin ihana? Taistelen itseäni vastaan kun yritän pitää tunteeni kurissa joka kerta kun näen sinut.

18

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joigu

      Olisitpa minun työkaveri!

    • samatfiilikset

      Mulla on kans ihana työkaveri. Mutta nään sitä tosi harvoin, tuskin kerran kuussa. Vois olla naisiin päin, tulee semmonen fiilis. Mutta en tiiä yhtään. Enkä tiiä, mitä mieltä se on minusta. Mutta ihana nainen! Ihanat siniset kirkkaat silmät!

    • alottajalle

      Haluatko enempi kommenttteja,pistä tuntomerkkejä pliiz.

    • jeejejejejeje

      Miksi te AINA pidätte tunteenne kurissa?
      Kai ne tunteet voi näyttääkin jollain tasolla. Joskus on menny metsään, mutta yllättäen sain ystäväni ihastumaan minuun, joka oli niiiin niiiiin hetero ENNEN.

    • Jjooh

      Elämässä ei koskaan etukäteen tiedä et mitä tapahtuu, joten mitä jos kertoisit hänelle sun tunteista? Mikä on pahinta mikä voi sattuu? Se, että me eletään vaan kerran on lauseena klisee mut täyttä totta. Jos tää henkilö on niin ihana kuin sä sanot niin, eikö kannata yrittää? Tsemii kuitenkin.

    • Kkkkiva

      Mulla on ihana koulukaveri <3 Oon niin ihastunut,ettei keskittyminen meinaa riittää opiskeluun.

    • Ihastunuttyööö

      Tästä olisi kiva tietää missä päin Suomea ollaa.. Vaikka varmaab monella muullakin sama tilanne...

    • Jumpsukka

      Missä päin Suomea ollaan? Saisiko lisää tuntomerkkejä?
      Jännityksellä odotan hetkeä jolloin uskallan lopullisesti lähestyä omaa työkaveriani...

    • Kaupunkilainenvai

      Minkä näköinen hän mahdollisesti on? Jotain voit kai kertoa?

    • Peanutb

      Jos vaan katseella voisi kertoa mitä mä susta ajattelen. Ja jos sinun omasta voisin varmasti päätellä oletko ihastunut vai katsotko muuten vaan pitkään ja syvälle silmiin joka päivä kun jutellaan.. Sä olet ihan äärettömän upea.

      Toivon, että meidän yhteisenä aikana saan selvyyden kaikkeen

      • Puulaakjg

        Missä päin?


      • Peanutb
        Puulaakjg kirjoitti:

        Missä päin?

        Pohjanmaa


      • Djdkzk

        Väärä suunta, kymenlaakso..


    • Jaosuusanat

      Täällä pohjanmaalta

      • Peanutb

        Jotain mikä meitä yhdistäisi, tai miten tunnistaa?


      • Jaosuusanat

        Outo huumotintaju ainakin


    • Lhgii

      Vaikkei olla tunnettu vielä kauaa, musta tuntuu niin hyvälle sun lähellä. Vielä ens viikko ja sitten taas nähdään. Toivon,että saisin jotenkin enemmän olla sun kanssa tekemisissä ja ottaa selvää susta ja meistä.

    • eihelvettisiitäonkauan

      Anteeks, mutta halkesin ihan v***** :D näille viesteille vaikka toivoin epätoivoisesti samaa kuin muut, mutta onhan nää jutut nyt ihan naurettavia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe