Matu viesti poistettu???

YesWe_Can

Mihin hävisi keskustelu, jossa ihmeteltiin matujen käytöstä Pieksämäellä.? Vanhemmat ovat huolissaan kun matut ovat juuri teini ikään varttuvien tyttöjen kimpussa ja siitä oli täällä keskustelu käynnissä.

Samalla ihmeteltiin matujen uimahallikäyttäytymistä kun uikkarit jalassa ovat suihkussa ja uimaan menevät peseytymättä. Matut eivät paljon valvojien sanoja kuuntele vaan nauravat vaan ja tekevät mitä haluaa.
Minun puolesta sotkekoot miten haluaa, mutta minä en uimahalliin jalallani enää astu jos meno ei muutu. Porttikielto pitäisi noille laittaa jos eivät sääntöjä noudata. Ovathan nuo jo melkoinen terveysriski.

45

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12-8

      Nyt se suomenleijona pois kaulasta ja rauhoitutaan☺

      • niin_että

        Anteeksi! ,mutta sirppi ja vasara yhdistelmä minun kaulassani roikkuu.


      • Pia_Rask_kommentoi

        omalla tutulla tavallaan. No, mitäpä me muut hullun skitsofreenikon oksentelusta välittäisimme.


    • KhylKhyl

      Ei etniseen vähemmistöryhmän sen enempään kun supisuomalaisen miehen toimia voida tuomita tai häntä ruveta häätämään minnekään, niin kauan kun liikutaan lain sallimissa puitteissa. Sellainen tapa ei vaan kuulu sivistyneeseen yhteiskuntaan, mitä suomi ainakin pyrkii olemaan.

      • YesWe_Can

        Tarkoitatko, että uimahallin suihkussa saa olla uimahousut jalassa ja uimaan voi mennä peseytymättä? Samalla valvojien huomautukset voi jättää omaan arvoonsa!!

        Minun käsitys sivistyneestä yhteiskunnasta on jotain muuta, mutta täytyy tunnustaa, että kaikkien punaviher suvakkien ajatuksia en ole ennenkään ymmärtänyt.


      • KhylKhyl

        Tarkoitin kommenttia näistä "huolestuneista vanhemmista".
        Uimahallikommentit on niin naurettavia, ettei niihin viitti edes alkaa kommentoimaan. Jos sinun maailmasi romahtaa siitä, ettei joku mamu ota uimahousuja pois uimahallissa, niin onnea vaan.
        Ehkei se nyt kuitenkaan ole se todellinen syy, miksi ett pidä mamuista.


      • YesWe_Can

        Eikö tuo matujen uimahalli käyttäytyminen osoita, että he eivät kunnioita meidän kulttuuria pätkääkään. Miksi sellaista pitäisi sallia. Uimahalli käyttäytyminen on vain yksi asia ja hyvin konkreettisesti osoittaa, että matujen tarkoituskaan ei ole sopeutua tänne vaan käyttää vössyköitä hyödykseen.

        Sanoit, että et kommentoi uimahalli kommentteja ja kuitenkin kommentoit??

        Jokohan vassarien hallinnoima mediasensuuri kohta iskee uudestaan. No ei ihminen ole oppinut historiastaan mitään, vaikka oikein Tampereen "toimittajakoulussa" olisi opiskellut.


      • KhylKhyl
        YesWe_Can kirjoitti:

        Eikö tuo matujen uimahalli käyttäytyminen osoita, että he eivät kunnioita meidän kulttuuria pätkääkään. Miksi sellaista pitäisi sallia. Uimahalli käyttäytyminen on vain yksi asia ja hyvin konkreettisesti osoittaa, että matujen tarkoituskaan ei ole sopeutua tänne vaan käyttää vössyköitä hyödykseen.

        Sanoit, että et kommentoi uimahalli kommentteja ja kuitenkin kommentoit??

        Jokohan vassarien hallinnoima mediasensuuri kohta iskee uudestaan. No ei ihminen ole oppinut historiastaan mitään, vaikka oikein Tampereen "toimittajakoulussa" olisi opiskellut.

        On käyny vieraita saksasta ja yhdysvalloista. Kummallakin kerralla on saunottu uimapuvut päällä, koska vieraat vaan eivät ole katsoneet kykenevänsä menemään alasti yhdessä saunaan. Ei tuo siis ole mikään kovin harvinainen asia.
        Minusta on todella mitättömästä asiasta kyse.

        Naurattaa kun töissäkin kuulee näitten tiettyjen tyyppien kovaäänisiä avautumisia mitä nämä matun on millonkin tehny ja todella naurettavista aiheista mouhoovat.
        Eikö vois vaan rehdisti sanoa, että naama ei vaan miellytä, eikä jauhaa tommosia liirumlaarumeja?!


      • YesWe_Can
        KhylKhyl kirjoitti:

        On käyny vieraita saksasta ja yhdysvalloista. Kummallakin kerralla on saunottu uimapuvut päällä, koska vieraat vaan eivät ole katsoneet kykenevänsä menemään alasti yhdessä saunaan. Ei tuo siis ole mikään kovin harvinainen asia.
        Minusta on todella mitättömästä asiasta kyse.

        Naurattaa kun töissäkin kuulee näitten tiettyjen tyyppien kovaäänisiä avautumisia mitä nämä matun on millonkin tehny ja todella naurettavista aiheista mouhoovat.
        Eikö vois vaan rehdisti sanoa, että naama ei vaan miellytä, eikä jauhaa tommosia liirumlaarumeja?!

        Taidat keksiä noita juttuja ihan omasta päästäsi. Saksassa miehet ja naiset menevät alasti yleiseen samaan saunaan. Saksalaiset varmasti pesevät itsensä suihkussa ennen uimaan menoa. Kansallisuuksia on käynyt täällä monia, mutta ujoimpia ovat olleet Japanilaiset ja Ranskalaiset, mutta hyvin hekin suoriutuivat saunasta pienen opastuksen jälkeen.

        Kulttuuriimme kuuluu toisten arvostaminen ja siten myös omasta hygieniasta huolehtiminen. Suihkussa käynti uimahallissa ennen uimista ja ilman uima-asua ei ole mitätön asia, varsinkin kun tietää, että noille partalapsille vessapaperikin tai vessanpönttö on uusi ja ihmeellinen keksintö. Tämä lienee yksi pieni osa sitä kulttuurin rikastumista josta vihervassari suvakit vouhottaa.

        Arvostelu ei johdu kenenkään naamasta tai naaman väristä vaan tavoista. Tuon kun suvakit hyväksyisivät, niin vähemmän olisi epäselvyyksiä, mutta minusta tuntuu, että tarkoituksella haluavat vain viisastella.


      • KhylKhyl

        No eiköhän tuokin, kun puhut siitä, että olet "huolissasi" uimahallikäyttäytymisestä ja siitä, ettei "kunnioiteta" vierasta kulttuuria sinne sekaan viskaat viittauksia partalapsista, kerro mistä se kenkä ihan oikeasti sulla puristaa...ja tämä just tässä v*****aa:D

        Olet lukenut todennäköisesti jostain vastaavalta..."totuutta" täynnä olevalta nettisivustolta kirjoituksia siitä ja "ostanut" tämän kaiken "totuuden" mielelläsi, kun se käy hyvin sinun ajatusmaailmaan näistä ihmisistä.

        Kiusaaminen toimii samalla periaatteella. Kaikkien meidän toiminnasta löytyy epäkohtia. Jos otat jonkun henkilön silmätikuksesi, niin hänenkin toiminnasta löytyy paljon pieniä epäkohtia, joita sitten käytetään aseena, kun tekee mieli kiusata ja mustamaalata. Pienet asiatkin saa näyttämään anteeksiantamattomilta asioilta, kun on tarpeeksi "taitava" kiusaaja.


      • YesWe_Can

        "Olet lukenut todennäköisesti jostain vastaavalta..."totuutta" täynnä olevalta nettisivustolta kirjoituksia siitä ja "ostanut" tämän kaiken "totuuden" mielelläsi, kun se käy hyvin sinun ajatusmaailmaan näistä ihmisistä."

        Höpsis. Ei totuuksia tarvitse "ostaa" mistään. Riittää kun käyt uimahallissa, niin näet itse miten käyttäytyvät (jos olet rehellinen itsellesi ja muille).


      • KhylKhyl

        No kun luet sen loppuosan, niin ehkä näet todelliset motiivisi tähän.

        En minä ole missään vaiheessa väittäny, etteikö voisi olla uimahouset jalassa, vaan kysenalaistanu, että kannataako tästä nostaa tollasta metakkaa. Tai siitä, jos nyt joku matu onkin ollut kanssakäymisessä jonkun paikallisen tytön kanssa?

        Mutta motiivi lienee tosiaan tuon loppuosan mukaan:D


      • YesWe_Can

        "En minä ole missään vaiheessa väittäny, etteikö voisi olla uimahouset jalassa, vaan kysenalaistanu, että kannataako tästä nostaa tollasta metakkaa."

        Juuri näin, sinä olet kokoajan hyväksynyt uimahousut (uimahouset, lienee kirjoitusvirhe sinulta) suihkussa ja uimaan ilman suihkua, siis olet jo hyväksynyt näitä hienoja "kansainvälisiä" tapoja.

        Minusta kysymys on hygieniasta ja toisten huomioon ottamisesta mikä on tärkeä asia, mutta toinen tärkeä asia on se, etteivät matut haluakaan noudattaa ohjeitamme vaan tietoisesti rikkovat niitä. Se ei minusta ole hyväksyttävää, mutta vössykkäsakki, joka voisi asiaan oikeasti puuttua ei siihen puutu. Tarvitaan konkreettisia toimia, jotta asiat korjaantuu.


      • KhylKhyl

        Minä en ihan jaksa uskoa, että sinä olisit elämäntehtäväksesi ottanut pieksämäen uimahallin "uimahousukäyttäytymisen" valvomisen noin kauttalinjan...jos puhutaan ihan rehellisesti?:D Tuskin olet aina siellä valvomassa, milloin minkäkin värinen ihminen on ollut saunan/suihkun puolella uimahousuissaan?
        En minä ole täällä puolustelemassa, mutta voin hyvin kuvitella että tietyissä kulttuureissa vaan alasti esiintyminen noin julkisesti on vastenmielinen asia.

        Ei olla naiveja vaan puhutaan asioista niinkun ne todellisuudessa on? Jos tämä uimahallitragedia nyt selviäisikin vaikka sillä, että annettaisiin porttikielto näille ihmisille, niin kohta sinä olet kirjottamassa täällä jostain toisesta epäkohdasta. Joku matu on vienyt roskansa teidän talon roskakoriin tai kuten jo otitkin puheeksi, niin joku matu oli ollut kanssakäymisessä jonkun paikallisen nuoren tytön kanssa(joku on nähnyt)...tai niinkun asian ilmaisit, ollut tämän kimpussa ja nythän kaikki vanhemmat on sitten huolissaan?

        En minä tunne ketään matua, enkä rakasta näitä ihmisiä sen enempää kun ketään muutakaan tuntematonta ihmistä tai sen enempää kun sinäkään.

        Puhtaasti vaan sitä mieltä, että kun keskityttäs vaan omiin asioihin, eikä kyylättäs noin kauttalinjan, mitä joku toinen tekee, niin ehkä tämä maailma ois loppupeleissä parempi paikka? Sillain että kaikki sais elää rauhassa...


      • YesWe_Can
        KhylKhyl kirjoitti:

        Minä en ihan jaksa uskoa, että sinä olisit elämäntehtäväksesi ottanut pieksämäen uimahallin "uimahousukäyttäytymisen" valvomisen noin kauttalinjan...jos puhutaan ihan rehellisesti?:D Tuskin olet aina siellä valvomassa, milloin minkäkin värinen ihminen on ollut saunan/suihkun puolella uimahousuissaan?
        En minä ole täällä puolustelemassa, mutta voin hyvin kuvitella että tietyissä kulttuureissa vaan alasti esiintyminen noin julkisesti on vastenmielinen asia.

        Ei olla naiveja vaan puhutaan asioista niinkun ne todellisuudessa on? Jos tämä uimahallitragedia nyt selviäisikin vaikka sillä, että annettaisiin porttikielto näille ihmisille, niin kohta sinä olet kirjottamassa täällä jostain toisesta epäkohdasta. Joku matu on vienyt roskansa teidän talon roskakoriin tai kuten jo otitkin puheeksi, niin joku matu oli ollut kanssakäymisessä jonkun paikallisen nuoren tytön kanssa(joku on nähnyt)...tai niinkun asian ilmaisit, ollut tämän kimpussa ja nythän kaikki vanhemmat on sitten huolissaan?

        En minä tunne ketään matua, enkä rakasta näitä ihmisiä sen enempää kun ketään muutakaan tuntematonta ihmistä tai sen enempää kun sinäkään.

        Puhtaasti vaan sitä mieltä, että kun keskityttäs vaan omiin asioihin, eikä kyylättäs noin kauttalinjan, mitä joku toinen tekee, niin ehkä tämä maailma ois loppupeleissä parempi paikka? Sillain että kaikki sais elää rauhassa...

        Minäkin uskon, että joissakin kulttuureissa voi meidän tavat olla vaikeita, mutta silloin kun tänne tullaan ja eletään meidän kustannuksella, niin silloin pitää kunnioittaa myös meidän sääntöjä.

        Minusta epäkohtiin pitää puuttua silloin kun niitä havaitaan. Kun kyseessä on muiden kanssaihmisten terveys, niin sillon ei ole kyse pienestä asiasta. Uimahousuitta suihkussa käynti ja pesut ennen saunaa ja uintia on pieni asia. Hieman suhteellisuudentajua nyt kehään.

        Pitäsiköhän tästä tehdä jokin isompi juttu Pieksämäeltä jos tällaista asiaa ei saada kuntoon. Suomen media kyllä painaa asian hirren rakoon, mutta maailmalta löytyy medianäkyvyyttä jos sitä kaivataan.


      • KhylKhyl
        YesWe_Can kirjoitti:

        Minäkin uskon, että joissakin kulttuureissa voi meidän tavat olla vaikeita, mutta silloin kun tänne tullaan ja eletään meidän kustannuksella, niin silloin pitää kunnioittaa myös meidän sääntöjä.

        Minusta epäkohtiin pitää puuttua silloin kun niitä havaitaan. Kun kyseessä on muiden kanssaihmisten terveys, niin sillon ei ole kyse pienestä asiasta. Uimahousuitta suihkussa käynti ja pesut ennen saunaa ja uintia on pieni asia. Hieman suhteellisuudentajua nyt kehään.

        Pitäsiköhän tästä tehdä jokin isompi juttu Pieksämäeltä jos tällaista asiaa ei saada kuntoon. Suomen media kyllä painaa asian hirren rakoon, mutta maailmalta löytyy medianäkyvyyttä jos sitä kaivataan.

        "niin silloin pitää kunnioittaa myös meidän sääntöjä."

        No missäs se sääntö, että maahanmuuttaja ei saa olla kanssakäymisessä paikallisen, naispuolisen väestön kanssa?

        Siitä suhteellisuuden tajusta minä vaan...


      • YesWe_Can
        KhylKhyl kirjoitti:

        "niin silloin pitää kunnioittaa myös meidän sääntöjä."

        No missäs se sääntö, että maahanmuuttaja ei saa olla kanssakäymisessä paikallisen, naispuolisen väestön kanssa?

        Siitä suhteellisuuden tajusta minä vaan...

        Sinulta taisi loppua argumentit uimahallikeskustelussa kun käänsit jutut naispuoliseen väestöön :-).

        Minusta yleisissä suihkuissa ja saunoissa pitää käydä pesuilla ennen uimista ilman uima-asua. Lähdetään tästä liikkeelle.


      • KhylKhyl

        "Mihin hävisi keskustelu, jossa ihmeteltiin matujen käytöstä Pieksämäellä.? Vanhemmat ovat huolissaan kun matut ovat juuri teini ikään varttuvien tyttöjen kimpussa ja siitä oli täällä keskustelu käynnissä."

        Minä aiemmin yritin vaan sanoa, että tuo uimahallikeskustelu on saanut sellaset mittasuhteet tässä, ettei kiinnosta keskustella, kun tiedän tasan tarkkaan, että kyse ei todellisuudessa ole siitä.
        Toki siitä voidaan jankata, mutta se on sitten minun epäilyni sinun vakuutteluja vastaa...todennäköisesti?

        Niin sillä kiinnostaisi enempi sinun argumenttisi tästä naisasiasta? Käsitykseni mukaan joku oli nähnyt nuoren tytön juttelemassa maahanmuuttajapojan kanssa? Eli kun tämä uimahalliasia on sääntö, jota kaikkien tulisi noudattaa, niin onko olemassa joku sääntö, että maahanmuuttajataustainen ei saa keskustella paikallisen tytön kanssa?


      • YesWe_Can
        KhylKhyl kirjoitti:

        "Mihin hävisi keskustelu, jossa ihmeteltiin matujen käytöstä Pieksämäellä.? Vanhemmat ovat huolissaan kun matut ovat juuri teini ikään varttuvien tyttöjen kimpussa ja siitä oli täällä keskustelu käynnissä."

        Minä aiemmin yritin vaan sanoa, että tuo uimahallikeskustelu on saanut sellaset mittasuhteet tässä, ettei kiinnosta keskustella, kun tiedän tasan tarkkaan, että kyse ei todellisuudessa ole siitä.
        Toki siitä voidaan jankata, mutta se on sitten minun epäilyni sinun vakuutteluja vastaa...todennäköisesti?

        Niin sillä kiinnostaisi enempi sinun argumenttisi tästä naisasiasta? Käsitykseni mukaan joku oli nähnyt nuoren tytön juttelemassa maahanmuuttajapojan kanssa? Eli kun tämä uimahalliasia on sääntö, jota kaikkien tulisi noudattaa, niin onko olemassa joku sääntö, että maahanmuuttajataustainen ei saa keskustella paikallisen tytön kanssa?

        Heh, minä en ole ottanut kantaa, vaan vanhemmat ovat huolissaan ja peloissaan mahdollisesta matujen alaikäisiin sekaantumisesta.

        Minä otan kantaa siihen, eikö uimahousut pidä ottaa uimahallissa suihkussa käydessä pois. Älä yritä vääntää keskustelun aihetta toiseksi. 6-0, sori.


      • KhylKhyl

        Eli sinunkin mielestä maahanmuuttajat saa keskustella paikallisten tyttöjen kanssa jatkossakin?

        Minusta vaan näytti ihan siltä, kun sinä oisit aloittanut sen aiemmankin keskustelun, joka poistettiin...

        ...mutta kun ethän sinä sitten ilmeisesti olekaan aloittanut aiempaa keskustelua, jossa ihmeteltiin sitä, että kuinka nuoret tytöt saavat kimppuunsa maahanmuuttaja miehet ja kuinka kaikki vanhemmat ovat nyt huolissaan asiasta?

        No silloinhan me ollaan asiasta ihan samaa mieltä?


      • YesWe_Can
        KhylKhyl kirjoitti:

        Eli sinunkin mielestä maahanmuuttajat saa keskustella paikallisten tyttöjen kanssa jatkossakin?

        Minusta vaan näytti ihan siltä, kun sinä oisit aloittanut sen aiemmankin keskustelun, joka poistettiin...

        ...mutta kun ethän sinä sitten ilmeisesti olekaan aloittanut aiempaa keskustelua, jossa ihmeteltiin sitä, että kuinka nuoret tytöt saavat kimppuunsa maahanmuuttaja miehet ja kuinka kaikki vanhemmat ovat nyt huolissaan asiasta?

        No silloinhan me ollaan asiasta ihan samaa mieltä?

        En ole aloittanut muita keskusteluja pitkään aikaan.

        Olen ainoastaan ottanut kantaa siihen, että uimahousut pois kun ollaan uimahallissa suihkussa ja tämä pitää myös vaatia kanssaihmisten terveyden kannalta. Hyvä jos tästä asiasta ollaan samaa mieltä.


    • Mitäsitä

      Pesemään, kun muutenkin on kunniakansalaisilla niin sievät ja kauniit kikulit

    • taharrustarjavain

      ...antifa mykkäsiä kyrsii kun niitten lemmikkejä morkataan :D

    • Realisti2016

      Hyshys ei mamuista saa puhua Suomessa negatiivisesti vaan ajatella positiivisti kaikesta. Maassa maan tavalla ja elämme nyt heidän tavoillaan.

      • Hehhehee

        Joo nyt tosiaankin elämme sitten heidän kulttuurin ja tapojen mukaisesti, kun saavat tosissaan uimahallissakin ovat kokoajan uikkarit jalassa:D

        Niin tuo oli sitten sarkasmia!


    • putipuhas

      Aina toki puhtaampia ja siistimpiä ovat kuin välinpitämättömyydestään, laiskuudestaan ja likaisuudestaan kuuluisat savolaiset.

      • paskaakirjoitit

        Enpä ole tuota ikinä kuullut että savolaiset olis laiskoja ja likaisia, pitäiskö vähän miettiä mitä kirjoittaa.


      • saatanamatuwttuun

        Ohoh, et sitten enää muuta keksinyt Sinä Reppana.


    • inspector3

      Valepakolaiset sytyttivät eilen roskiksen tuleen?

    • huppelishei

      Tapahtuuko siellä uimahallissa kehitystä,eli matut peseytyvät ilman uikkaria?

    • 9889867

      Matut saa uida hikiset jätesäkit (vai mitkä lie burkhat ne pöpöpesäkkeet oli) päällä mutta suomalaiset ei edes uimiseen tarkoitetuissa uimashortseissa... Sanonpahan vaan..

      • paljononkärsitty

        no voi itku kuule


    • Suvakki1

      Ja läpsivät pikkutyttöjä uimahallin oven edessä. Hienoa käytöstä näiltä pedofiiliuskonnon opetuslapsilta.

      • HMTT

        ja nyt oli varma tieto


    • tyrkkytytöt

      Taitaa ne pmäen "pikku" tytöt osata ihan itse mennä sinne uimahallin eteen tyrkylle. Äitiensä opeilla.

    • Suvakki1

      Matut siellä ovat kyttäämässä uimahallista ulos tulijoita. Ei siellä tyttöjä ole tyrkyllä. Vanhempien kannattaa seurailla, että lapset saavaat liikkua turvallisesti. Uusi ilmiö Pieksämäellä, kiitos suvakkien.

      • kiitosvaanitelles

        Joo taas on joku nähny vaikka ja mitä!? Jättäsin kyllä tämmöset kommentit ihan omaan arvoonsa! Hevosmiesten tietotoimisto -osastoa.


    • Suvakki1

      Miksi suvakit vähättelevät matujen tekemisiä. Itse näin ja jokainen joka uimahallilla liikku kyllä huomaa mitä peliä matut siellä pitävät.

      Katsoo itse, niin näkee. Ei tartte kuunnella suvakkien valehteluja.

      • mummossolisuvakki

        Mitä valehtelemista se on, jos sanoo, että kaikkea ei kannata uskoa, mitä täällä sanotaan?! Varsinkin kun on nähny minkälaisen "häätökiiman" nämä turvapaikan hakijat tietyissä ihmisissä aiheuttaa!?

        En minä ainakaan usko yhtään mitään, mitä täällä kirjotellaan. En myötä- enkä vasta kommenteissa!


    • Suvakki1

      Syyrian/Irakin yms. nuoret miehet ovat jättäneet perheensä ja itse tulleet tänne loisimaan. Joutavat mennä kotimaahansa pistämään asiansa siellä kuntoon. Hölmöt suvakit haluavat vaan meidän varoilla elättää loisia.

      No jos ei usko mitään, niin sitten on parempi pitää suunsa kiinni eikä mölistä joutavia. Tyhjistä tynnyreistä se koin meteli on ennenkin lähtenyt.

    • mummosolisuvakki

      Tyyppi vaahtoo täällä niin perkeleesti ja sitten on kuitenkin sitä mieltä, että tyhjistä tynnyreistä kovin meteli lähtee?!:D

    • Suvakki1

      Oikein voimasanoja käytät. Hyvin kolisee :-)

    • Suvakki24.fi

      matu mummo keskustelukin poistettiin

    • hillohuuli

      Perheiden yhdistämislain valmistelu ottaa vasemistomedialle koville. Jos matu ei pysty elättämään perhettään työtuloilla vaimoineen, niin lähtöpasit tulee koko suurperheelle kotimaahan. Valmisteilla olevan lain periaatteen mukaan perheen pääelättäjään sovelletaankin heidän kotimaiden laikien periaatteita. Eli lakia aletaan soveltamaan kaksoiskansalaisuuden mukaan. Matumiehet, kun ovat perheen pääelättäjiä, heidän kunnia ja maine menee heimossa ,kun eivät pystykkään hoitamaan kultuurinsa mukaista velvoitetta uudessa kotimaasaaan. Silloin vaimot pitää saada mahdollisimman pian vaihtoon ja vähäisillä myötäjäisillä tai viedä mukanaan kotimaihinsa. Siinä on sitten monella suomalaisella muijalla huulet rullalla ja maama mutrussa,, kun pakkaavat tavaroita kohti uutta kotimaata.

    • Suvakkiqq

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe