tarot ennustus ketju!

alottelija

olen aloitteleva tarot korttien lukija ja ajatelin ennustaa kaikille halukkaille taroteista...

voit kertoa iän ja sukupuolen...

voit kysyä ihan mitä tahansa , tässä yksi pohja josta voin lukea sinulle menyttä/tulevaa eli elämäsi alusta loppuun...

1. sukupuolisuus/minkälainen olet? ( miehisyys/naisellisuus)

2. persoonallisuus/ sama

3. menestys/onnistuminen

4. menetys/epäonnistuminen

5. jokin merkkittävä kokemus

6. sen vaikutus

7. oppiläksy

8. ihmissuhteet

9. kaiken vaikutus nykysee/tulevaa

eli jos haluat lopettaa tähän niin sano tämä kertoo menneisyytesi tähän hetkeen asti TAI tämän voi tehdä myös niin että katsotaan tästä hetkestä näillä samoilla kysymyksillä tulevaisuuteesi...

---------------

extrana

10. kaiken tämän vaikutus menneeseen/ eli miten ollaan tultu tähän tilanteeseen/ miten olet muuttunut ihmisenä/minkälainen olit ennen tai minkälaiseksi tulet...

----------

trollit voi jättää huutelemisen ja kysymisen väliin!

56

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anjus

      kertooko kortit vaalealle naiselle nykyhetki ja loppuvuosi? ei sen enempiä tarvitse-t anjus

    • elviirajatimo

      Mitä kortit kertoo vaaleasta miehestä/nouseeko jotakin mitä minun pitäisi tietää? Onnistuuko kaikki hänen pyrkimykset ja missä mennään 3-6 kk päästä? Kaiken vaikutus nykyisyyteen ja tuleva? Nuo edelliset kysymykset oli miehelle.
      Minun tulevaisuus hänen rinnallaan? Suuttuuko hän todella siitä mitä olen päättänyt/nouseeko jotakin mitä minun pitäisi tietää? Minun rakkausasaiat nykyisyys ja tuleva?

      • aptulkitsija

        olet kyllä jotenkin tuttu mutta en voi varmaksi mennä sanoo mutta oletko kirjoitellut tuolla profetiat ja helluntalaisuus palstalla???

        jos olet niin älä odota mitään vastausta!!!


    • aptulkitsija

      täs pari lisä juttuu jota voi tulkita...

      chakrojen tulkitseminen

      1. Peruscakra: perustarpeet

      2. Seksichakra: seksuaalisuus

      3. Solar plexus: voima, kestävyys, puolensa pitäminen ja itsenäisyys

      4. sydänchakra: rakkaus

      5. Kurkkuchakra: kommunikointi, sisäinen minä ja itsensä ilmaiseminen

      6. Kolmas silmä: intuitio, selvännäköisyys, mielikuvat, telepatia ja herääminen

      7. Kruunuchakra: henkinen tietoisuus

      -------------------------

      sisäinen tasapainottaminen

      1. Milaisen kuvan annan itsestäni ulkomaailmalle?

      2. miten hyväksyn itseni?

      3. Millaiset asiat auttavat minua kasvamaan?

      4. Millaisena muut näkevät olemukseni?

      5. Miten tulen toimeen toisten kanssa- miten käyttäydyn ja toimin?

      6. Miten säilytän ihmisuhteeni tasapainoisina?

      -----------

      eli ilmoittakaa mistä haluatte tulkinnan voin myös tehdä kaikista näistä tulkinnan jos joku haluaa tai sitten voi valita osa alueen...

      --------------------

      laitetaan tähän vielä vähän lisäselvennystä niin on helpompi tulkita...

      voit kertoa

      iän

      sukupuolen

      parisuhdetilanteen (sinkku/varattu)

      rahallisen tilanteen eli (köyhä/omillaan toimeen tuleva/rikas)

      -------------------

      vastailen aina kun olen tehnyt tulkinnan voi menn jonkun aikaa ja miten ehtiää mutta yritän aina mahdollisimman pikasesti...

      • aptulkitsija

        onko lapsia?

        onko ollut naimisissa/avoliitossa?


    • Platta

      50 v nainen, sinkku, työtön tällä hetkellä, en ole koskaan ollut rikas.

      Näkyykö joku mies? Ystävänä tai enemmän? (Ajattelen ulkomailla
      syntynyttä ja asuvaa, mustat pitkät
      hiukset omaavaa, ruskeasilmäistä
      miestä, joka harrastaa moottoripyö-
      räilyä ja työskentelee musiikin kanssa.
      Eläinrakas ihminen. Emme ole nähneet
      toisiamme. Hän yli 10 v vanhempi.)

      Kiitos :-)

      • aptulkitsija

        ei mee läpi sun juttu vieläkää oon hei 8 vuotta tällä foorumlla ollu niin tiedän kyl provo viestit...


      • Platta

        Anteeksi, mutta kyseessä ei ole provo. Kysyin ihan tosissani.


    • aamuvirkkuna

      40 plus, sinkku, työssä, omillani toimeentuleva. Mitä nousee löhihetkeen?

    • kiitosjoetukäteen

      Hei!
      8. ihmissuhteet
      Päälle 50nen nainen, eronnut, yksi aikuinen lapsi, omillaan toimeentuleva. Onko enää tulossa miestä, vai yksinkö elellään hautaan asti? Kiitos!

    • Wertyyy

      Vaalea,yksin asuva kypsä nainen.Rakkaus,vieläkö nähdään Hänen kanssaan?Näetkö muuttoa?

    • näkkee

      juupa juu,joku saa taas ilkeyttään paskaset naurut kysyjien kustannuksella,mutta ap-sitä saa mitä tilaa eli joku nauraa vielä sullekin tässä....oliko tämä hauska leikkikin mielestäsi kun ei muutakaan järkevää keksitä? palstan valvojalle-poistakaa oitis tälläset ilmoitukset jos ei tule vastauksia,koska tämä on ihan pelleilyä,oikeat tulkitsijat vastaavat oitis kun laittavat ilmoituksia,joten poista tämä ilmoitus !

    • Kypsänänaisena

      Voi pääsenkö minäkin mukaan???
      Oikein mielellään ottaisin vastaan nuo 10 vastausta ja miten kaikki vaikuttaa maineeseen yms.....
      Eli tästä eteenpäin, menneisyydenhän jo tiedänkin.

      Iso KIITOS !!!

      • Kypsänänaisena

        Ups unohtui, olen keski-ikäinen nainen, ja hyvin innostunut kuulemaan mitä sanot!


    • ggggggggggg

      Eihän tässä ketjussa rohkene kysyä mitään kun joillekin todetaan ettei vastausta ole saatavissa.

    • aptulkitsija

      hei mulla on kuulkaa parilla aikakausi lehden keskustelu foorumilla sama ketju ja kyllä siellä ollaan paljon asiallisempia kuin täällä siellä olen vastannutkin ihmisille mutta tääl oikeasti saa kattoo kenelle vastaa... ;)

      ---------------

      Sanna Ukkola: Suomi24 – vihaa kellon ympäri

      Suomi24 ei poista valheita eikä vihapuhetta sivuiltaan. Ennen kuin Suomen suurin keskustelufoorumi muuttaa tapojaan, nettikiusaaminen ei Suomesta lopu, kirjoittaa Sanna Ukkola blogissaan.

      lukekaa loput linkistä!

      http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_suomi24__vihaa_kellon_ympari/7856685

      ------------------------

      kyllä tulen vastaamaan mutta hei ottakaa huomioon että en ole päivystämässä täällä 24/7 on mullakin elämä joten malttia tää on lähinnä vielä harrastus joten voi kestää pitä ne omat hommatkin tehdä elämässä...

      jos rupeette ilkeäksi niin en vastaa täällä kenellekkään vaan jatkan tuolla kunnon foorumeilal tätä toimintaa enkä missää lasten leikki foorumilla!!!

      joten olkaa asiallisia ja jos poistetaan tämä niin ei se multa mitään pois ole vaan teiltä.. :)

      hei teen tätä ilmaiseksi ja hyvää hyvyyttäni niin miten voitte vaatia multa yhtään mitä kun ette edes maksa mulle tästä!!!

      jotem turha ruveta kiukuttelee... ;)

    • ootelle

      Hei,älä nyt hermostu,joskus on pilan päiten tehty lupauksia ennustuksista-täällä on jo pitkä jono innostuneita kysyjiä...joten ihan rauhassa täällä odottelemme vastauksiasi,kun ei ole muitakaan ennustajia palstalla juuri nyt-tervetuloa katsomaan ja kiva kun saamme vastauksia joskus-on ollut sillotällö sellasia ketkä lupaa ja on näkijöitä ...mutta ei ole kellekään vastannut ,joten siitä lienen joku herpaantunut ,odotellen

    • aptulkitsija

      ok... koitan tännekin tulla täs vastailemaan mutta tulee niin paljon pyyntöjä tuolla toisilla foorumeilla ja ne on ollu jonossa niin eka pitää katsoa niille ja sitten tänne seuraavaksi kun saan ton ruuhkan purettua niin puran tämän ruuhkan täällä malttia vaan... huomenna pitäis olla puerettu toi ruuhka ja sitten pääsee siirtymään tänne...

      eli vuoroin vieraissa... ;)

      tässä muuten kejtuni anna foorumilla... käykää katsomassa!

      http://keskustelu.anna.fi/threads/tarot-ennustus-ketju.2089012/

      • aptulkitsija

        tehdäämpä niin että jokainen joka on tähän ketjuun kirjoittanut pyytää uudestaan ennustusta itsellenesä ja tervetuloa uudet kysyjät niin erottuu trollit joukosta! ;)


      • Kypsänänaisena

        Laitan tämän siis uudestaan näkyville pyynnöstäsi:

        Voi pääsenkö minäkin mukaan???
        Oikein mielellään ottaisin vastaan nuo 10 ensimmäistä vastausta ja miten kaikki vaikuttaa maineeseen yms.....
        Eli tästä eteenpäin, menneisyydenhän jo tiedänkin. Olen 50 eronnut vaalea nainen.

        Iso KIITOS !!!


      • Uteliaserakkoromantikko
        aptulkitsija kirjoitti:

        tehdäämpä niin että jokainen joka on tähän ketjuun kirjoittanut pyytää uudestaan ennustusta itsellenesä ja tervetuloa uudet kysyjät niin erottuu trollit joukosta! ;)

        Vaalea aviossa oleva 47 vuotias hoitoalalla oleva kolmen lapsen äiti.
        Näkymät menneestä tulevaan?
        Kiitos.


    • Sandra223

      Vaalealle naiselle rakkauselämään ja elämänmuutokseen kortteja.

    • Anjus66

      Anjus pyytää taas,eli loppuvuoteen mitä kertoisit kortteinesi,opasta johonkin asiaan?-tälle ajalle ja loppuvuoteen tilannekatsaus,,,ihmis-suhteet,miten pääsen eroon ilkeistä ihmisisitä,tuntuu kiinnostavan miessuhteeni kovasti ja sen takia kiusaavat....puuttuvat tai yrittävät..olenko tyly jotta saan oikeesti olla rauhasssa,haluavat säröä,mitään posiitiivista?olen viisikymppinen vaalea nainen,kiitos jos jaksat katsoa

    • Wertyyy

      Mitä näet vaalealle,kypsään ikään ehtineelle sinkku naiselle rakkauteen.Saapuuko hän elämääni takaisin vai miten tässä käy?

    • SyyshorteNsiat

      Kuusissakymmenissä, pari aikuista lasta, eronnut, yksineläjä, loppuelämän kunnollista ja vapaata miesystävää vailla, vai menikö juna siltä osin jo ohi :)? Terveys kysymys; onnistuuko leikkaus?

    • kiitosjoetukäteen

      Uudestaan siis.

      Hei!
      8. ihmissuhteet
      Päälle 50nen nainen, eronnut, yksi aikuinen lapsi, omillaan toimeentuleva. Onko enää tulossa miestä, vai yksinkö elellään hautaan asti? Kiitos!

    • Talveaodotellen

      Minä olen ihmisten kanssa työtä tekevä 61v nainen, talous kunnossa ja suht koht terve, kremppaa tietysti on, harrastan liikuntaa ja yritän laittaa hyvää kiertämään. Haluan mielelläni ennustuksensa koko paketin mitä ehdotit. Kiitän jos vielä minullekin jaksat taroteista katsoa

    • Platta

      50 v nainen, sinkku, työtön tällä hetkellä, en ole koskaan ollut rikas.

      Näkyykö joku mies? Ystävänä tai enemmän? (Ajattelen ulkomailla syntynyttä ja asuvaa, mustat pitkät
      hiukset omaavaa, ruskeasilmäistä
      miestä, joka harrastaa moottoripyö-
      räilyä työskentelee musiikin kanssa.
      Eläinrakas ihminen. Emme ole nähneet
      toisiamme. Hän yli 10 v vanhempi.

      Kiitos

      • Platta

        Menneisyys (eli nuo 10 kohtaa) ja tulevaisuus kiinnostaa kyllä yleensäkin, mutta tuo mies myös.


    • elviirajatimo

      1.Mitä kortit kertoo vaaleasta miehestä/nouseeko jotakin mitä minun pitäisi tietää?
      2.Onnistuuko kaikki hänen pyrkimykset ja missä mennään 3-6 kk päästä? Kaiken vaikutus nykyisyyteen ja tuleva? Nuo edelliset kysymykset oli miehelle.
      3.Minun tulevaisuus hänen rinnallaan? Minun rakkausasaiat nykyisyys ja tuleva?
      Eka kertaa kysyvä Kiittää. Uudestaan siis!

    • YksinAsuvaPunapää

      TULEVAISUUS kiinnostaa rakkaus/ihmissuhteet sekä talousasiat? Katso omalla menetelmälläsi:) Näkyykö uutta miestä/rakkausasiat?

    • Amuvirkkuna

      Aikuinen nainen, omillaan toimeentuleva, itse omaisuuteni hankkinut. Töissä kiire, opiskelen myös. Miestä kaipaan, läheisyyttä.

    • Wertyyy

      Edelleen jaksan odottaa vastausta...

    • aptulkitsija

      jos multa haluaa tukinnan niin kysyy tässä ketjussa...

      http://keskustelu.anna.fi/threads/ap-tulkitsija.2089064/

      päätin just että en anna täällä kenellekkään mitään tulkintoja kun olette niin ilkeitä ja malttamattomia mitä väliä sillä on annanko sen tulkinnan viikon päästä? kun se on ilmasta ettekä maksa mulle mitään! hei odottaminen ei maksa ja teillähän täällä näyttää olevan aikaa odottaa kun päivystätte 24/7 ni miksi ette sitten jaksa odotaa paria päivää???

      te vaan haluate kaiken heti ei ole teillä kärsivällisyyttä ja nytte maksatte siitä
      kovan hinnan tällä palstalla!

      -----------------

      tässä esimerkkiä viesteistänne tämä on syy miksi en täällä tulkitse mitään olisin voinut jos ete olisi ollut niin hätäsii! osuu pilkka omaa nilkkaan!

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14490545/ennusketjun-lupaajalle


      Ennusketjun lupaajalle

      huijaa

      23.9.2016 19:19

      Eikö olis järjen käyttö sallittua ennen kuin alkaa lupailla tulkintoja täällä?JOS on muilla foorumeille niin sillo ollaan sit siellä ja kun on aikaa ja tarvetta niin sitte täällä,tyhjää lupaavat!Parempia näkijöitä ootellessa ja suoraselkäisempiä,ei tuo tarot jaksa täällä mitään,eikä muutenkaa tarvitse lupailla jos ei kykene ja kerkiä,pysyköötkin anna palstallaan
      ,muut ovat oitis alkaneet tulkitsemaan kiitos heille mm tarotrouva,zonette,ym,oitis alkaneet katsoa,,,aika heikkoa tasoa täällä, Unijukallakin ihan satujuttuja kuten tolla naurrettavalla boltsilla,,ei vakuutella oikeen täällä ilmaispalstoilla,sama vaikka kysyn naapurin akalta

      ------------

      pannakukkola

      24.9.2016 19:58

      Tarot on täysi nolla!pysyköötkin pelleilemästä anna foorumillaan ihan keskenään,täysi vitsi koko sannaukkola.com

      ------------

      Näinsemeneee

      23.9.2016 20:16

      Olen täysin samaa mieltä vaikka ilmaiseksi lupaakin katsoa. Mitä se kertoo ihmisestä? Tällaisella ihmisellä ei todellakaan ole kaikki hyvin. Mutta ei surra, he ovat sisältä rikki :(

    • lukijat

      Hyvä ku häivyit,ei vakuuta kangerteleva vastailusi,ei oikee pelitä hahmotustaitosi,lupailee ja antaa ketjun kasvaa ja alkaa taas latelemaan 2 eri kertaan uusia sääntöjä että aloitetaas taas ihan alusta uusi ketju!Ja kommenteistasi päätellen olet ostanut hiljattain kortit ja leikit ennustajaa ,lapsellinen ja kovin elämää nälemätön nuori vileä.Tunnetko kovastikin jotain valheellista vallantunnetta leikkiessäsi ennustajaa ?Et osaa ja hallitse näitä asioita,huomataan.Leiki sinä ennustätiä tyttönen!

      • aptulkitsija

        nytten kyl menee mettää ittelläs en ole nainen vaan mies! ;)


      • aptulkitsija

      • aptulkitsija

        "ei oikee pelitä hahmotustaitosi,"

        teillä se ei taida pelittää jotka turvaudeutte näihin joo olen luopio uskova mutta tiedättekö että ennustusten ja kaikkien takana on saatana ja käännytte saatanan puoleen joka vetää teitä nenästä ja vie ku pässsiä narusta! ;)

        2. Kor. 11:14

        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.


    • aptulkits

      luulettko että pelkään teitä ollette vaan ihmisiä jotka tekee syntiä ja rikkoo avioliitonko eikä pidä lupaustaan!!!

      sitten ete kunnioita Herraa ettekä pelkää!!!

      --------------

      Matt. 10:28

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin

      Joh. 5:14

      Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi".

      Hoos. 1:2

      Kun Herra alkoi Hoosealle puhua, sanoi Herra Hoosealle: "Mene, ota itsellesi haureellinen vaimo ja haureudesta syntyneet lapset, sillä maa on peräti rikkonut avion luopumalla Herrasta".

      Matt. 5:32

      Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.

      Luuk. 18:11

      Fariseus seisoi ja rukoili itsekseen näin: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten minä ole niinkuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, enkä myöskään niinkuin tuo publikaani.

      Matt. 7:3

      Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?

    • Sarkofaki

      15-v tyttö. Ihmissuhteet tulevaisuudessa.

    • Athene8

      Olen 48 vuotias eronnut nainen. Työelämässä tulossa muutos, mikä vaikuttaa taloudelliseen tilanteeseen. 2 lasta, joista toinen jo aikuinen. Kiinnostaisi kovasti mitä korteista minulle näet. Kiitos jo etukäteen.

    • aptulkitsija
    • lasinsirpale

      Olen ap nähnyt helvetin elämässäni,olen kokenut sen ihossani ja sielussani,ja katson kun rakkaimpani,kalleimpani kärsii,,,aiheena aineet ja vakava sairaus,,en ole kultalusikka,katso mulle jookos? olen todella nöyrin mielein elämässäni,nautin pienistä asioista,hetkistäni,minun ylepyden rippeet on lyöty aikaa sitten,nainen ,ihan hauskannäköinen mutta alistettu henkisesti jo pienestä asti,rikkinäinen läheisriippuvainen joka ei todellakaan ole missään muumimaassa kasvanut....lasinsirpale

      • aptulkitsija

        päätökseni pitää en täällä tulkitse kenellekkään... tuolla anna foorumilla ei tarvitse kirjautua ja ei pitäis olla suuri vaiva siirtyä sinne....

        täällä alotettii heti niin kova hyökkäsy mua vastaa njoten nytte maksatte hinnan siitä...

        olen tällä 8 vuotta ollut pääasiassa profetiat ja helluntalaisuus palstalla joten siellä on atteja aina huutelemassa ja muita trolleja sitten on vielä tekopyhät uskovat...

        se oli kyllä virhe laittaa tänne yhtään mitään alkuun meinasin että en laita tänne ilmotusta ja olisi pitänyt tehdä niin kun tiesin miten tässä taas tulee käymään...

        joo mulla on mennyt usko tähän foorumiin täälä olette mua jo 8 vuotta pilkanneet!!!


    • aptulkitsija

      pari biisi lisää!

      Nikke Ankara - Aivotonta Räpätiräpää part 5

      https://www.youtube.com/watch?v=kP-8-mz_I7g

      E.N.R.P.- MURHA FT. TUKE

      https://www.youtube.com/watch?v=0A8JvDL-s0U

      Mc taisto - pitäis muka skarppaa ft sakke&figis

      https://www.youtube.com/watch?v=XDaS6-AHIwY

      D.S.G feat. NINA - Eteenpäin

      https://www.youtube.com/watch?v=D1tkEAAQQBY

      Elinkautinen - Taistelutahto

      https://www.youtube.com/watch?v=45aIql11kfE

      Elinkautinen feat. Hursti, Nina - Aika palvella

      https://www.youtube.com/watch?v=SfFcT5x6Er8

    • aptulkitsija

      tässä faktaa musta...repikää tästä!!!

      -----------------

      Olet käyttänyt palvelua viimeksi 1.7.2016 klo 10:57.

      Omakanta on palvelu, josta voit tarkastella omia resepti- ja terveystietojasi. Tiedot näkyvät palvelussa,
      kun sinulle on määrätty lääkkeitä sähköisesti tai tietojasi on tallennettu Potilastiedon arkistoon.

      Omakannassa voit myös hallita omien terveystietojesi luovutukseen liittyviä suostumuksia ja kieltoja.

      Kun lopetat Omakannan käytön, muista aina kirjautua ulos sivun oikeassa yläreunassa sijaitsevasta linkistä.

      Tyhjennä myös selaimesi sivuhistoria, välimuisti ja sulje kaikki selainikkunat.

      Näin varmistat,etteivät samaa tietokonetta myöhemmin käyttävät pääse näkemään tietojasi.

      -----------------------

      Ajankohta 4.6.2016 - 5.6.2016

      Palveluyksikkö Päijät-Hämeen Ks

      Diagnoosit

      F10.29 Tarkemmin määrittämätön alkoholin aiheuttama riippuvuusoireyhtymä

      F19.1 Useiden lääkeaineiden tai muun psyykkisiin toimintoihin vaikuttavan aineen haitallinen käyttö

      T36# Lääkkeen aiheuttama myrkytys

      X69 Tahallinen itsensä vahingoittaminen myrkyllä tai muilla vahingollisilla aineilla

      • Kaikkea_parasta

        Miksi ylipäätään olet ns tarjoamassa apua muille kun on päivänselvää että tarvitset itse apua ongelmiisi.
        Toivon että osaat hakea ja myös saat sitä.
        Kaikella hyvällä ja rakkaudella sinua ajatellen.
        Toivon että saat elämäsi järjestykseen ilman päihteitä, myrkkyjä, yms joilla vain tuhoat itseäsi ja tulevaisuuttasi.


      • aptulkitsija

        Ennusketjun lupaajalle

        huijaa

        23.9.2016 19:19

        Eikö olis järjen käyttö sallittua ennen kuin alkaa lupailla tulkintoja täällä?JOS on muilla foorumeille niin sillo ollaan sit siellä ja kun on aikaa ja tarvetta niin sitte täällä,tyhjää lupaavat!Parempia näkijöitä ootellessa ja suoraselkäisempiä,ei tuo tarotnaine jaksa täällä mitään,eikä muutenkaa tarvitse lupailla jos ei kykene ja kerkiä,pysyköötkin anna palstallaan
        ,muut ovat oitis alkaneet tulkitsemaan kiitos heille mm tarotrouva,zonette,ym,oitis alkaneet katsoa,,,aika heikkoa tasoa täällä, Unijukallakin ihan satujuttuja kuten tolla naurrettavalla boltsilla,,ei vakuutella oikeen täällä ilmaispalstoilla,sama vaikka kysyn naapurin akalta


        ------------

        Näinsemeneee

        23.9.2016 20:16
        Olen täysin samaa mieltä vaikka ilmaiseksi lupaakin katsoa. Mitä se kertoo ihmisestä? Tällaisella ihmisellä ei todellakaan ole kaikki hyvin. Mutta ei surra, he ovat sisältä rikki :(

        ------------

        pannakukkola

        24.9.2016 19:58

        Tarotnaine on täysi nolla!pysyköötkin pelleilemästä anna foorumillaan ihan keskenään,täysi vitsi koko sannaukkola.com

        --------------

        näkkee

        21.9.2016 12:02
        juupa juu,joku saa taas ilkeyttään paskaset naurut kysyjien kustannuksella,mutta ap-sitä saa mitä tilaa eli joku nauraa vielä sullekin tässä....oliko tämä hauska leikkikin mielestäsi kun ei muutakaan järkevää keksitä? palstan valvojalle-poistakaa oitis tälläset ilmoitukset jos ei tule vastauksia,koska tämä on ihan pelleilyä,oikeat tulkitsijat vastaavat oitis kun laittavat ilmoituksia,joten poista tämä ilmoitus !

        ------------

        lukijat

        25.9.2016 11:45
        Uusi
        Hyvä ku häivyit,ei vakuuta kangerteleva vastailusi,ei oikee pelitä hahmotustaitosi,lupailee ja antaa ketjun kasvaa ja alkaa taas latelemaan 2 eri kertaan uusia sääntöjä että aloitetaas taas ihan alusta uusi ketju!Ja kommenteistasi päätellen olet ostanut hiljattain kortit ja leikit ennustajaa ,lapsellinen ja kovin elämää nälemätön nuori vileä.Tunnetko kovastikin jotain valheellista vallantunnetta leikkiessäsi ennustajaa ?Et osaa ja hallitse näitä asioita,huomataan.Leiki sinä ennustätiä tyttönen!

        -----------

        Sanna Ukkola: Suomi24 – vihaa kellon ympäri

        Suomi24 ei poista valheita eikä vihapuhetta sivuiltaan. Ennen kuin Suomen suurin keskustelufoorumi muuttaa tapojaan, nettikiusaaminen ei Suomesta lopu, kirjoittaa Sanna Ukkola blogissaan.

        lukekaa loput linkistä!

        http://yle.fi/uutiset/sanna_ukkola_suomi24__vihaa_kellon_ympari/7856685


      • aptulkitsija

        kuka käskee kirjoittaa teitä täällä tämmösiä viestejä????

        eihän teissä koskaan vika ole????

        ajateletteko te yhtään mitä te puhutte ja sanotte ihmisille edes tuntematta tätä???


      • aptulkitsija

        väännetään tää vielä kerran rautalangasta jos teidän luupähänne jotain vaikka menis perille???

        täs hyvä biisi!

        Kettu feat. Nina, K.O, Joze, Elinkautinen, Joke, Hursti - Ei enää (koulukiusaamista)

        https://www.youtube.com/watch?v=kX8UPzu_t48

        ---------------------

        Kotimaa 11.9.2016 klo 11:12

        http://yle.fi/uutiset/kylla_he_tiet...otias_osaa_tietoisesti_kiusata_toista/9149071

        "Kyllä he tietävät, mitä he tekevät" – jo kaksivuotias osaa tietoisesti kiusata toista

        Kiusaaminen on ryhmäilmiö, jossa on aina kyse vallasta.

        Liittoutujat, leikkikaverit, syrjäänjätetyt ja valtaapitävät roolitetaan päiväkodissa nopeasti.

        Jos aikuiset eivät puutu ajoissa, roolit matkaavat aikuisuuteen saakka jatkaakseen elämää perheissä ja työpaikoilla.

        – Päiväkodeissa on pystytty selvästi näkemään, milloin kyseessä on riita ja milloin tahallinen kiusaaminen. Kiusaamisen määritelmä on tahallinen toisen satuttaminen, ja jo kaksivuotias ymmärtää kyllä kiusaavansa, sanoo draamapedagogi Tiina Haapsalo.

        Ajatus siitä, että pienet lapset tahallaan kiusaavat, tuntuu pahalta. Lapsi käyttää kiusaamista, kun toista toimintamallia ei ole käytettävissä.

        – Jokaisella lapsella on perustarve liittyä ryhmään ja pysyä sen jäsenenä. Jos lapselta puuttuvat taidot olla ryhmässä oikein, niihin taitoihin pitää aikuisten ohjata. Kiusaaja on voitu jo oksentaa ryhmästä ulos, joten lapsi on alkanut kiusaamaan päästäkseen takaisin sisään ryhmään, sanoo Haapsalo.

        Haapasalo on yksi Pienten lasten kiusaamisen ehkäisyhanke PIKIn materiaalin tekijöistä. Seurakuntien lapsityön keskus ry teki koteihin ja päiväkoteihin PIKI-materiaalin, joka revitään käsistä.

        Pomot ja alistujat erottuvat jo hiekkalaatikolla

        Kiusaaminen on ryhmäilmiö, ja siinä on aina kyse vallasta. Myös hiekkalaatikolla.

        – Jo pieni lapsi oppii nauttimaan siitä, että saa valtaa, ja kiusaamisessa on kyse vallan epätasaisesta jakautumisesta. Aikuisen tehtävä on purkaa väärät valtarakenteet, ettei kiusaajalle jää enää valtaa millä kiusata.

        Ryhmässä jokaisella lapsella on oma roolinsa suhteessa kiusaamiseen. Lasten ryhmäytyminen tapahtuu todella nopeasti: kenen kanssa kannattaa liittoutua, kuka jätetään syrjemmälle, kenen kanssa leikitään. Joku ottaa säestäjän roolin, toinen on ideanikkari ja tuo lisää kiusaamisen ehdotuksia. Yksi jää seuraamaan sivusta – ja sitten on se, joka saa eniten valtaa ja alkaa käyttämään sitä, selittää Haapsalo.

        Jos aikuinen ei puutu tähän heti alkuvaiheessa, lasten moraalikasvatus horjuu ja heille jää käsitys, että kiusaaminen ryhmässä on hyväksyttyä toimintaa. Toimintamallin mukaiset roolit jäävät päälle, jos lapsuusvaiheessa kukaan ei opeta, kuinka ryhmässä toimitaan, Haapsalo muistuttaa.

        – Kiusaamisen jälki on huimaavan pitkä. Päiväkodin roolit jatkuvat sitten koulussa ja aikanaan perheessä ja työelämässä. Jokainen tunnistaa omalta työpaikaltaan pomottajan, alistujan ja sivustaseuraajan.

        "Meidän Pekka on vaan niin vahvatahtoinen lapsi"

        Kiusaamisen vastainen työ kannattaa varhaiskasvatuksessa erityisesti siksi, että silloin työllä on valtava vaikutus. Lapsena maaperä on myönteinen uuden oppimiseen ja aikuisen esimerkki ratkaisee paljon. Lasten erilaisesta luonteesta, persoonallisuudesta tai temperamentista ei voi hakea syitä kiusaamiseen.

        – Meillä on paljon haasteellisia lapsia, ja eri tavalla diagnosoituja erityislapsia. Mutta kukaan ei synny kiusaajaksi tai kiusatuksi. Joku on vauhdikas ja toinen hiljainen, mutta molemmilla on vastuunsa ryhmässä toimimisesta. Jos lapselta puuttuu taitoja olla ryhmässä, niitä täytyy aikuisten opettaa. Tunnetaidot ja itsesääntelytaidot oppii siinä missä muunkin, pohtii Tiina Haapsalo.

        Alle kouluikäisille lapsille voi opettaa tunnetaitoja oman esimerkin avulla. Raivoava uhmaikäinen voi olla ensimmäistä kertaa elämässään niin suuren tunteen kuin raivon äärellä, ja sen käsittely ei suju yksin.

        – Pieniltä lapsilta puuttuvat sanat, joten he oppivat parhaiten kokemalla. Aikuisen kuuluu näyttää itse, kuinka toimitaan, jos tulee riitaa hiekkalapiosta. Raivota saa, mutta sen jälkeen täytyy puhua, millainen tunne lapsella oli, mikä tunteen nimi on, ja miten sitä ilmaistaan niin, että se on sallittua, sanoo draamapedagogi Tiina Haapsalo.

        ----------------


      • aptulkitsija

        Minä vai me? Molemmat!

        Kiusaamisen toimintamalli ottaa lapselta paljon pois. Lapsi jää lokeroon ja omaksuu nopeasti annetun roolin: kiusaajan, kiusatun tai valehtelijan.

        – Kasvattajien haasteena on nähdä jokaisen lapsen sisältämä valtava potentiaali. Siksi lasten auttaminen ja kuunteleminen alle kouluikäisenä on sekä kotona että päiväkodissa valtavan tärkeää.

        Tunnetaitojen opettaminen on aikuisen vastuulla.

        – Lapselle täytyy opettaa, että omia rajoja täytyy suojella, mutta pitää oppia hyväksymään myös toisen mielipide. Uudenlaista toimintamallia täytyy toistaa lapsen kanssa niin kauan, että se opitaan käytännössä, neuvoo Haapsalo.

        Tiina Haapsalo sanoo huomanneensa, että vanhemmat opettavat lastaan pitämään puolensa.

        – On menty pitkään se edellä, että oma lapsi pärjää hyvin. Tämän ajan haaste on huomata, että oman lapsen pärjäämisen eväät syntyvät siitä, että hän pärjää myös ryhmässä. Aikuisten vastuu on siinä, että kenenkään ei tarvitse kiusata pärjätäkseen ryhmässä.

        Faktantarkistus päiväkotiinkin?

        Päiväkodin päivästä saatetaan kotona kertoa hyvinkin villisti. Samassa saagassa seikkailevat kiusaajat, keijut ja talonmiehet. Kuinka erottaa todelliset jutut vilkkaan mielikuvituksen keskeltä?

        – Kaikki lapset viestit pitää ottaa vakavasti. Ja sitten faktat pitää tarkistaa. Vanhemman tehtävä on pysähtyä lapsen ääreen ja oppia lukemaan omaa lastaan. Jos käy ilmi, että lapsi ei puhu totta, sekin on oire jostain. On olemassa jokin syy, miksi lapsi turvautuu valehteluun. Lasta ei kuitenkaan auttaisi leimata, koska sen roolin omaksuminen käy äkkiä, sanoo Tiina Haapsalo.

        Aggression hallinta pitäisi ottaa haltuun – niin vanhemman kuin lapsenkin.

        – Sekä kiusaajan että kiusatun vanhemmalla saattaa olla tunteet pinnassa. Ei kannata kuitenkaan loputtomasti keskustella siitä, kuka kiusasi ja ketä, vaan löytää ulospääsy tilanteesta yhdessä. Miten toimintaa muutetaan nyt niin, että kiusaaminen loppuu?

        Tiina Haapsaloa ärsyttää puhuminen aggressiivista lapsista. Aggressiivisuus on teko, jonka takana on käsittelemättömiä tunteita. Puremisen tai lyömisen takana voi olla pelkoa tai häpeää.

        – Jokaisella lapsella on oikeus olla kiusaamatta, sanoo Tiina Haapsalo.


      • aptulkitsija

        lukekaa kesksutelu linkistä!

        -------------

        Narsisti voi naamioitua hyväntekijäksi

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14469058/narsisti-voi-naamioitua-hyvantekijaksi

        epäitsekäs

        10.9.2016 23:33

        Miten on, voiko näitä olla hengellisissä piireissä? Törmäsin näihin linkkeihin ja oikein hämmästyin. Narsismia löytyy joka lähtöön, jopa hyväntekijät... tämä uusi löytökö?

        http://www.iltalehti.fi/mieli/2016052421614315_md.shtml

        http://blogit.savonsanomat.fi/mita-sita-tyhjaa/kolme-narsistityyppia/

        lukekaa loput linkeistä!

        --------------

        lopuksi muutama videoo!

        Lyhytelokuva - Kiusattu

        https://www.youtube.com/watch?v=aykMkLdjF0Q

        A True Counter Strike Nerd

        https://www.youtube.com/watch?v=HijiyzYOcg8


    • sädetty

      Ihana ap-kiltti,älä välitä moisista,koska enin osa on aikuisia ja vilpittömin mielin kyselemässä...täräytä vastauksia ja yllätä normaalit kysyjät....takkiin tulee netin ulkopuolellakin ainakin mulla,minä kiva ihminen,,,joillekin on liikaa että olen raitis ,ja viehättävä ulkoisesti,´sanotaan että reilu 50 naiset ovat mulle pahoja,vaikka en ole heiltä vienyt miehiä keltään,,,menin minne vaan jossa ihmisiä paljon,olen erikoisen näköinen nainen ja se ollut aina kirous muilta naisilta,kateutta ja piruilua,,ja se tuntuu aina yhtä pahalta,negatiivisuuteen ei totu,karaistua voi mutta ei ilkeyksiin varsinkaan herkät ihmiset.

    • aptulkitsija

      henkimaailmasta asiaa!

      Ap. t. 16:16-18

      16 Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.

      17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".

      18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.

    • Uudistustahaluava

      Hei!

      Olen riidoissa synnyinperheeni kanssa. Tämä on ollut raskasta aikaa minulle. Näkyykö sinulle sovinnon elkeitä ja katuvatko he?

      Etsin rakkautta elämääni ja olen kyllästynyt jatkuvaan pettymysten määrään. Onko näkyvissä rakkautta? Uusia tuulia?

    • Pitoemäntä

      Olen aloittanut juuri uuden työn yrittäjänä. Kiinnostaisi tietää näetkö kuinka liiketoiminta lähtee sujumaan vai lähteekö. Olen 5-kymppinen nainen, parisuhteessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe