Soitanko perään?

nomitenkäminäteen

Niin kun hain yhtä työpaikkaa. Sitten kun olin hakenut niin seuraaana päivänä kun katsoin netpostiin niin oli työkkäriltä tullut se että pitää hakea siihen kyseiseen työhön. Hauska sattuma koska olin hakenut siihen ennenkuiin tiesin tuosta työkkärin ilmoituksesta.

Kuitenkin 19.päivä soitin sinne firmaan ja laitoin perään tietoja itsestäni tekstiviestillä kuten pyysivät mua tekemään.

Puhelimessa se työnantaja sano mulle sillon 20 päivä maanantaina että tälläe illalle on muutama haastattel. Tuli vaan itelle eilen illalla mieleen että jos kerta työpaikkailmoitus on 18.pävä tulut hakuun ja jo 19.päivä muutama haastattelu niin voisinko jo olettaa että en ole pääsemässä haastatteluun asti koska nyt on 21.päivä.

Odotanko jonkin aikaa ja soitan / laitan viestin ja kysyn että olenko pääsemässä. Pitää vaan tiettyyn määräaikaan mennessä ilmoittaa työkkäriin että sainko työpaikan. Sen voisi ilmoittaa heti työkkäriin että en saanut jos saisi sen tietää että ei pääse edes haastatteluun. Eli se työkkärin määräaika on 20. lokakuuta. Työpaikkaan haku pättyy 3. lokakuuta. Mutta he palkkaavat heti kun sopiva henkilö löytyy ja haastattelevat käsittääkseni sitä mukaa kuin potentiaalisia ehdokkaita tulee esille.

Joten miksi odottaisin lokakuun lopulle tms. ja miksi en sen sijaan selvittäisi mahd. nopeasti et onko mahdollisuuksia?

7

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomitenkäminäteen

      Siis puhelimessa työnantaja sanoi mulle 19,päivä maanantaina eikä 20.

    • nomitenkäminäteen

      Kaikki työnantajat kun eivät koskaan ilmoita sitä jos ei ole pääsemässä haastatteluun.

    • noteensittennäin

      No kun vastauksia ei tule niin soitan huomenna ja jos eivät vastaa niin kysyn tekstiviestillä että voinko olettaa että en tule pääsemään kyseiseen työhön koska ei ole mitään kuulunut.

    • TyökkäriOnkii

      Ilmoita työkkäriin että olet hakenut mutta vastausta et tiedä. Kyllä he sitten onkivat tietoonsa yrityksestä sen mitä haluavat tietää.

    • näinsemeneetaas

      Sitä nyt tarkoitinkin että odotanko sinne oliko se 20.lokakuuta mihin mennessä mun pitää ilmoittaa työkkärille että sainko työpaikan vai en. Eli odotan sinne asti ja ilmoitan että en saanut työpaikkaa?

      Eli en ilmoita työkkäriin nyt enkä haun loppumispäivänä 3.10 vaan ilmoitan sitten 20,10 tai vähän ennen sitä?

      Tiedän sen jo että en saanut koska olisivat jo muuten pyytäneet haastatteluun.

    • feesia

      Nyt soita heti ja kysy rohkeasti! äläkä vartu enään saitko vai et.....
      Tee se asia selväksi ja ilmoita heti Te tstoon ...miten se asia oli ....

    • ihmisyysloassajoillakin

      Äh mitään työpaikkoja oikeastaan ole edes auki.. ovat ottaneet ehkä sen jonkun kaverinsa sinne jo. Joskus eivät sitten vaan otakaan ketään!. On kuulemma esim mukava nähdä ketä on hakemassa töitä, että näin tekevät jotkin työpaikat. Ja sitten nämä äärimmäisen tyhmät ja tavallista kansaa vastaan olevat poliitikot ja jotkut työssäolevatkin ovat sitä mieltä että työttömät ovat jotenkin syyllisiä tilanteisiinsa. Kyllä useimmat työnantajat ovat kuitenkin syyllisiä useimpien työttömien tilanteeseen mutta sitä ei haluta
      muka tajuta. (Käsittämätöntä yksisilmäisyyttä ja ilkeyttä ihmisiä vastaan! Ihmisoikeudet on poltettu lokaan syyttömiltä työttömiltä!Loukkaus ihmisyyttä vastaan ettei tunnusteta asioiden oikeita puolia että useat työnantajat luovat tahallisestikin työttömyyttä. Hyvin menestyvä(tai tukia nauttiva) firmakin voi irtisanoa esim iäkkäimpiä työntekijöitä yms)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe