Johanna Tukiainen tarvii tanssijoita

JohannaTanssii

45

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helluntainen

      Laittaisi nuo söpöt nelijalkaiset tanssimaan, niin saattaisi tulla jopa yleisömenestys.
      Siunataan Johannan elämää. Kyllä Herra avaa uomansa jokaiselle omalleen.

      • Helluntailainen..sopiiko sinusta tankotanssi uskovaiselle?:)


      • Eenokki12

        Ai sinä lahkosika siunailet kaltaisesi toimintaa. Minä en pidä helluntailaista uskovana enkä ole aivan varma ovatko he ihmisiä ollenkaan?


      • lapsikatse.oikein
        Eenokki12 kirjoitti:

        Ai sinä lahkosika siunailet kaltaisesi toimintaa. Minä en pidä helluntailaista uskovana enkä ole aivan varma ovatko he ihmisiä ollenkaan?

        Helluntalaiset syö lapsia.


      • helluntailainenpitkään
        auroraboreallis kirjoitti:

        Helluntailainen..sopiiko sinusta tankotanssi uskovaiselle?:)

        Auro, olet monesti antanut ymmärtää, että me hellarit olemme liian tiukkapipoisia. Niin kuin monesti on palstalla annettu ymmärtää, emme voi täältä ohjailla tämän julkkishenkilön elämää ja valintoja. Ymmärtääkseni Johanna ei näitä Suomi24-juttuaja edes lue.
        Kun ihminen tulee uskoon tai on ollut pitkään vieraantunut uskosta, niin hän on hengellisesti lapsen tasolla. Johanna on äskettäin kokenut, että alkoholin käyttö ei uskovalle sovi. Ja jos ihminen on tosissaan aito, niin Pyhä Henki ohjailee ja karsiin asioita monesti yksi kerrallaan.

        Kerron esimerkin omasta elämästäni. Liityin reilut viisi vuotta venäläisten naisten kuoroon koska halusin oppia, pitää yllä ja hioa kielitaitoani ja saada uusia ystäviä. Olin porukassa johtajan mielestä tärkeä, ollessani vahva suomenkielessä ja johtava sopraano, kun laulettiin suomenkielisiä lauluja.
        Alussa laulut olivat kauniita kansanlauluja ja jopa hengellisiä, kun lauloimme seurakunnissa. No ateismiin taipuvaisia laulajia kirkkolaulut eivät inspiroineet ja vaadittiin vastapainoksi ronskeja maallisia veisuja.

        Ja melkein alussa aloin kokea, että olen väärässä paikassa ja Pyhä Henki murehti hengessäni. Muutama asiasta tietävä ystävä oli kokenut ihan samoin ja oli jopa paininut asian kanssa, että pitäisi ottaa asia kanssani puheeksi. Kuitenkin he olivat rukoilleet, että Jumala itse puhuisi suoraan minulle ja ei tulisi ainakaan loukatuksi ystävien taholta.
        Seuraan jonkin verran Johannan Facebook-sivuja ja jotain tanssia hän harrastaa, ja yrittää tehdä siitä hengellistä. Lieneekö hän hankkinut leipänsä tanssiryhmänsä kanssa.
        Olen sitä mieltä, että jos jotain ojennusta haluaa antaa Johannalle, niin sen voisi tehdä laittamalla henkilökohtaisen viestin.

        Sinä varmaan itse tiedät ja koet omassatunnossa, miksi tuollaisia aloituksia teet. Jos kysymys olisi liittynyt vain tuohon tanssiin, olisin voinut kommentoida, mutta ei ole reilua ja fiksua ruotia yksittäistä henkilöä tällaisilla palstoilla. Rukoilen ja toivon että Johannakin pääsee eteenpäin uskonelämässään ja kyllä Jumala puhuu ja vaikuttaa, jos jokin juttu ei ole Hänen tahtonsa mukainen.


      • lapsikatse.oikein kirjoitti:

        Helluntalaiset syö lapsia.

        Kaikki söisivät, mutta kun reseptejä ei löydy.


      • helluntailainenpitkään kirjoitti:

        Auro, olet monesti antanut ymmärtää, että me hellarit olemme liian tiukkapipoisia. Niin kuin monesti on palstalla annettu ymmärtää, emme voi täältä ohjailla tämän julkkishenkilön elämää ja valintoja. Ymmärtääkseni Johanna ei näitä Suomi24-juttuaja edes lue.
        Kun ihminen tulee uskoon tai on ollut pitkään vieraantunut uskosta, niin hän on hengellisesti lapsen tasolla. Johanna on äskettäin kokenut, että alkoholin käyttö ei uskovalle sovi. Ja jos ihminen on tosissaan aito, niin Pyhä Henki ohjailee ja karsiin asioita monesti yksi kerrallaan.

        Kerron esimerkin omasta elämästäni. Liityin reilut viisi vuotta venäläisten naisten kuoroon koska halusin oppia, pitää yllä ja hioa kielitaitoani ja saada uusia ystäviä. Olin porukassa johtajan mielestä tärkeä, ollessani vahva suomenkielessä ja johtava sopraano, kun laulettiin suomenkielisiä lauluja.
        Alussa laulut olivat kauniita kansanlauluja ja jopa hengellisiä, kun lauloimme seurakunnissa. No ateismiin taipuvaisia laulajia kirkkolaulut eivät inspiroineet ja vaadittiin vastapainoksi ronskeja maallisia veisuja.

        Ja melkein alussa aloin kokea, että olen väärässä paikassa ja Pyhä Henki murehti hengessäni. Muutama asiasta tietävä ystävä oli kokenut ihan samoin ja oli jopa paininut asian kanssa, että pitäisi ottaa asia kanssani puheeksi. Kuitenkin he olivat rukoilleet, että Jumala itse puhuisi suoraan minulle ja ei tulisi ainakaan loukatuksi ystävien taholta.
        Seuraan jonkin verran Johannan Facebook-sivuja ja jotain tanssia hän harrastaa, ja yrittää tehdä siitä hengellistä. Lieneekö hän hankkinut leipänsä tanssiryhmänsä kanssa.
        Olen sitä mieltä, että jos jotain ojennusta haluaa antaa Johannalle, niin sen voisi tehdä laittamalla henkilökohtaisen viestin.

        Sinä varmaan itse tiedät ja koet omassatunnossa, miksi tuollaisia aloituksia teet. Jos kysymys olisi liittynyt vain tuohon tanssiin, olisin voinut kommentoida, mutta ei ole reilua ja fiksua ruotia yksittäistä henkilöä tällaisilla palstoilla. Rukoilen ja toivon että Johannakin pääsee eteenpäin uskonelämässään ja kyllä Jumala puhuu ja vaikuttaa, jos jokin juttu ei ole Hänen tahtonsa mukainen.

        Tankotanssi ja alkoholi ei uskovaiselle ihmiselle kuulu.

        Toivotaan että hän ymmärtää sen itse ja tekee parannuksen.

        Ihan itsensä takia.


      • fghfghfhfghfg
        auroraboreallis kirjoitti:

        Tankotanssi ja alkoholi ei uskovaiselle ihmiselle kuulu.

        Toivotaan että hän ymmärtää sen itse ja tekee parannuksen.

        Ihan itsensä takia.

        Tuksu on valekristitty.


    • MuutamaTosiasia

      Raamatullinen uskovien kaste ei ole mikään automaatti, joka muuttaisi ihmisen elämän synnittömäksi. Ehkäpä olet lukenut Raamatusta Ananiaksesta ja Safirasta, jotka saivat aikuisena uskovien upotuskasteen? Kaste ei suojellut heitä tekemästä vääryyttä. Tosin se vääryys johti siihen, että he menettivät henkensä.

      Mutta varmasti olet lukenut siitäkin, että muutama jonkun viikon Tukiaiseen luottanut pastori jo lopetti yhteistyönsä Tukiaisen kanssa, koska Tukiaisen elämä ei heidän näkemyksensä mukaan ollut yhteensopiva siihen, että olisivat voineet käyttää Tukiaista hengellisessä työssä.

      Ja sillä nyt niin merkitystä, mutta ei kai mikään helluntaiseurakunta vielä Tukiaisen kanssa ehtinyt mitään yhteistyötä tehdä?

    • jtthhm

      Kuinka otitkin Tukiaisen esimerkiksi? On päivänselvää, että ko. toiminta ei kuulu uskovaiselle. Hän ei todellakaan näytä "helluntailaista esimerkkiä"
      Typerää yleistämistä.

      Olen mediasta nähnyt ja kuullut monen luterilaisen olevan varkaita, murhaajia, pedofiileja jne. Onko se mielestäsi "luterilainen esimerkki"?

      • >Olen mediasta nähnyt ja kuullut monen luterilaisen olevan varkaita, murhaajia, pedofiileja jne. Onko se mielestäsi "luterilainen esimerkki"?

        Minä taas en muista ainuttakaan uutista, jossa varkaan, murhaajan tai pedofiilin olisi sanottu olleet luterilainen uskova. Täällähän on tuhannesti korostettu, että kirkkoon kuuluva ei sellaisenaan ole edes minkäänlainen kristitty.


      • Luterilainenkristitty
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Olen mediasta nähnyt ja kuullut monen luterilaisen olevan varkaita, murhaajia, pedofiileja jne. Onko se mielestäsi "luterilainen esimerkki"?

        Minä taas en muista ainuttakaan uutista, jossa varkaan, murhaajan tai pedofiilin olisi sanottu olleet luterilainen uskova. Täällähän on tuhannesti korostettu, että kirkkoon kuuluva ei sellaisenaan ole edes minkäänlainen kristitty.

        Luterilaisten vetäminen tähän asiaan on huono esimerkki, eikä näkemyksesi ole johdonmukainen.

        Uudestisyntymistä painottavat vapaatsuunnat tuovat omaa uskonsa elävyyttään ja elämänsä pyhitystä suuressa itsekorostuksessa esille. Heidän mukaansa He ovat uskossa ja Luterilaiset korkeintaan nimikristittyjä.


      • Luterilainenkristitty kirjoitti:

        Luterilaisten vetäminen tähän asiaan on huono esimerkki, eikä näkemyksesi ole johdonmukainen.

        Uudestisyntymistä painottavat vapaatsuunnat tuovat omaa uskonsa elävyyttään ja elämänsä pyhitystä suuressa itsekorostuksessa esille. Heidän mukaansa He ovat uskossa ja Luterilaiset korkeintaan nimikristittyjä.

        Yritä vastata hierarkian mukaan. Nyt näyttää kuin olisit vastannut mulle.


      • eksnynää

        Luterilaisuudessa ei ole kysymys uskosta vaan se on valtiollinen kirkko, jonka jäseniksi useimmissa tapauksissa synnytään, ainakin melkein. Lapsi ei osaa uskoa, eikä kukaan voi uskoa toisen puolesta, siksi ripotuskastejärjestelmäkin on omittu katolisuudesta vain takaamaan uusia jäseniä eli veronmaksajia kirkon haltuun. Luterilaisuuden ruhtinaat, Kari Mäkinen ja Irja Askola, eivät varmaankaan anna kuvaa oikeasta kristillisyydestä! He ovat paljonviinan juojia, haureuden ja sodomian kannattajia. Lisäksi he haalivat Suomeen kristinuskolle vihollisia ihmisiä - itsensä kaltaisia. On päivänselvää, että jokainen oikeasti uudestisyntynyt kristitty ei voi olla luterilaisen kirkon jäsen. Ei edes sen alaisuudessa (jalkavaimoina) olevissa lahkoissa.


    • v-taako

      Mitä vikaa työllistämisessä on?

    • KyssäriäPukkaa

      Hei kaikki tuomitsijat - Mitäs jos Johanna EI OSAA tehdä mitään muuta työtä?

      Onko siis parempi, että saa elatuksen tanssimisella ja työllistää vielä kaksi muutakin ihmistä, vai että nämä kaikki kolme ovat työtömiä.

      En itsekään uskovana pidä tanssimista ainakaan itselleni sopivana työnä,mutta helluntailaisethan ovat muutenkin niin erilaisia kuin monet muut uskovat.

      Monet hellarithan kuuluvat äärikarismaatikkoihin ja hehän eivät ole Raamatun mukaisia -Tukiaisen uskon laadusta en tiedä, eikä se edes kuulu minulle.

    • PasiToivonen

      >>En itsekään uskovana pidä tanssimista ainakaan itselleni sopivana työnä,mutta helluntailaisethan ovat muutenkin niin erilaisia kuin monet muut uskovat.>>

      Mutta showpaini sopii. Tapasin Michael Majalahden hänen vanhempiensa 50-vuotis hääpäivillä Mäntän Helluntaiseurakunnassa. Mainitsin liittyneeni katoliseen kirkkoon.

      Tosin en ole ihan varma onko Michael halluntailainen, vapaakirkkolainen tai joku muu.

      https://areena.yle.fi/1-3229554

    • aikamoista.taas

      Jaaha minkälaisesta tanssista on kyse? Tukiainen oli eroottisten tanssien tanssija ja ehkä myös strippari. Jos Tuksu jatkaa samalla linjalla, niin ei ole mitään parannusta tapahtunut. Nyt vain tarvitaan nuoria naisia, jotta paljas iho kiinnostaisi miehiä, kun Tuksu alkaa olla jo vanha ja kulahtanut.

      En tiedä mikä vaivaa Helsingin katulähetystyötä tekevillä, kun Tuksu pääsee heidän mukaansa julistamaan evankeliumia. Tuksu on ollut muutama viikko sitten Sampo ja Ed -nimisten kavereiden kanssa tekemässä katulähetystyötä. Tuksu puhuu heidän mikrofoniin ja sen jälkeen Sampo kehuu Tuksua.

      • jumalattomuus

        Sampo on itse aikamoinen elostelija,tottakai Tuksu on hänen kiimaansa hyvä apu.Näin kolmikon ja täytyy sanoa,kaukana pyhyydestä.


      • Tämä.On.Totuus
        jumalattomuus kirjoitti:

        Sampo on itse aikamoinen elostelija,tottakai Tuksu on hänen kiimaansa hyvä apu.Näin kolmikon ja täytyy sanoa,kaukana pyhyydestä.

        Lainopettajat Sammolle ja Ed:ille seuraava sana:

        Jer 18: 10 Mutta jos se kansa tekee pahaa eikä tottele minua, minä muutan mieleni enkä anna sille sitä hyvää, minkä olin luvannut.

        Mt 26: 47 Jeesuksen vielä puhuessa tuli Juudas, yksi kahdestatoista opetuslapsesta, ja hänen kanssaan miekoin ja seipäin aseistautunut suuri miesjoukko, jonka ylipapit ja kansan vanhimmat olivat lähettäneet. 48 Jeesuksen kavaltaja oli sopinut miesten kanssa merkistä: "Se on se mies, jota minä suutelen. Ottakaa hänet kiinni." 49 Hän meni suoraa päätä Jeesuksen luo, sanoi: "Terve, rabbi!", ja suuteli häntä. 50 Jeesus sanoi hänelle: "Ystävä, tätä varten sinä olet tullut." Silloin miehet astuivat lähemmäs, kävivät käsiksi Jeesukseen ja vangitsivat hänet.

        Mark 3: 20 Jeesus palasi sitten kotiin, ja kansaa kerääntyi taas niin paljon, etteivät hän ja opetuslapset edes päässeet syömään. 21 Kun Jeesuksen omaiset kuulivat kaikesta tästä, he lähtivät sinne ottaakseen hänet huostaansa, sillä he luulivat, että hän oli poissa tolaltaan.

        22 Mutta lainopettajat, joita oli tullut Jerusalemista, sanoivat: "Hänessä on Belsebul, itsensä pääpaholaisen voimin hän pahoja henkiä karkottaa." 23 Silloin Jeesus kutsui heidät luokseen ja puhui heille vertauksin: "Miten saatana voi ajaa ulos saatanan? 24 Jos valtakunta jakautuu ja taistelee itseään vastaan, se ei voi kestää, 25 eikä myöskään perhe kestä, jos sitä repivät riidat. 26 Ja jos saatana nousee itseään vastaan, se ei voi kestää, vaan sen loppu on tullut. 27 Eihän kukaan voi tunkeutua väkevän miehen taloon ja ryöstää hänen tavaroitaan, ellei ensin sido häntä. Vasta sitten hän voi ryöstää talon ja tavarat.

        28 Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. 29 Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." 30 He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki.


      • kiykikikiki
        jumalattomuus kirjoitti:

        Sampo on itse aikamoinen elostelija,tottakai Tuksu on hänen kiimaansa hyvä apu.Näin kolmikon ja täytyy sanoa,kaukana pyhyydestä.

        Sampo kulkee pyörätuolissa.


      • saaste
        kiykikikiki kirjoitti:

        Sampo kulkee pyörätuolissa.

        Mitä sitten,saastainen,itsensä koroittaja,joka saa Tuksulta mitä haluaa.


      • aikamoista.taas
        saaste kirjoitti:

        Mitä sitten,saastainen,itsensä koroittaja,joka saa Tuksulta mitä haluaa.

        Voipi olla, että Sampo etsii katulähetystyöstä enemmän omaa huomiota. Hän on vammainen ja sielullisesti tullut rikkinäiseksi. Hän ei jaksa muita kuunnella, vaan itse puhuu ja kukkoilee.

        Sammon ja Ed:in katulähetystyönsä ei ole tuottanut hyvää hedelmää. Siellä ei juuri kukaan pysähdy kuuntelemaan ja traktaatit menevät roskikseen. Nyt ovat keksineet vetonaulaksi Tuksun, jotta ihminen kuuntelisivat Sampoa ja Ed:iä. Menevät ojasta allikkoon.


    • Kirjakääröt

      Mark.6:22. Biblia. Ja Herodiaksen tytär tuli sisälle ja hyppäsi, ja se kelpasi Herodekselle ja ynnä atrioitseville, sanoi kuningas piialle, ano minulta mitäs tahdot, ja minä annan sinulle.

    • Rekkis666

      Mielestäni Johanna on sievä neiti, jota elämä on vain kohdellut kovalla kädellä. Johanna on harva suomalainen joka uskaltaa olla oma herkkä itsensä. Mielestäni Johannan laulu jonka hän teki oli ihan hyvä, mutta kun suomalaiset ovat niin hitoksen kateellisia porukkaa niin pelkkien negatiivisten palautteiden jälkeen on vaikea jaksaa. Hienoa että Johanna auttaa suomalaisia työllistyminen. Hyvä jossu!!

      • Nahkatakkinentytto69

        Harjoittele kirjoittaa spede. Hullu se on!


      • ReviSiitä
        Nahkatakkinentytto69 kirjoitti:

        Harjoittele kirjoittaa spede. Hullu se on!

        Omakaan pläjäytyksesi ei todellakaan ollut mitenkään hyvässä oikeinkirjoitusasussa, joten alappa itse myöskin opiskelemaan kaunista kieltämme.

        Raamattu muuten sanoo, että joka sanoo toista hulluksi, on ansainnut helvetin tulen!


    • pyhähellaritanssia

      Johanna on aikuiskastettu ja helluntailaisten mukaan hän on siitä eteenpäin synnitön. Näin ovat minulle helluntailaiset sanoneet.

      Jonhanna tanssii nyt pyhää helluntailaista tankotanssia ja näyttelee pimppaansa.

      Aivan kuten Raamattu sanoo pettäjänaisesta: hän pyyhkii huulensa ja sanoo; en ole syntiä tehnyt.

      • näin.se.menee

        Uskovainen, joka rikkoo Raamatun lakia vastaan, ei pelastu taivaaseen:

        Mt 7:21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • HyhHyhSekavaaOnTouhu

        No jos on noin rietasta touhua, ei ole Herrasta tuollainen - Aika jännä, kun kuuntelin Tuksun "saarnaa" oli puhe ihan ok ja raamatullinen ja nyt kuitenkin harrastaa tuollaista riettautta ja palkkaa muitakin mukaan touhuihinsa ukkojen kuolattavaksi.


      • kljljlkjljklk
        HyhHyhSekavaaOnTouhu kirjoitti:

        No jos on noin rietasta touhua, ei ole Herrasta tuollainen - Aika jännä, kun kuuntelin Tuksun "saarnaa" oli puhe ihan ok ja raamatullinen ja nyt kuitenkin harrastaa tuollaista riettautta ja palkkaa muitakin mukaan touhuihinsa ukkojen kuolattavaksi.

        1 Sitten Jeesus puhui väkijoukolle ja opetuslapsilleen: 2 "Mooseksen istuin on nyt lainopettajien ja fariseusten hallussa. 3 Tehkää siis niin kuin he sanovat ja noudattakaa heidän opetustaan. Älkää kuitenkaan ottako oppia heidän teoistaan, sillä he puhuvat yhtä ja tekevät toista.

        Niin näin toimii meidän ajan papisto. Voi joskus puhua oikein, mutta eivät itse elä sen mukaan.


      • tkjisgfh

        Ei helluntailaisuudessa aikuiskaste ketään synnittömäksi tee. Synnittömyys tulee heille vasta kun alkaa puhua siansaksaa, eli "saa kielet". Sen jälkeen saa tehdä mitä tahtoo, kunhan selittää, että "kävin välillä maailmassa, ja tein mitä tein". Maailmassa käymisellä voi selittää juomisen, haureuden, lukuisat perättäiset avioerot ja uudet liitot - aivan kaiken. Sen jälkeen tullaan vain mukavasti uudelleen uskoon tai "uudistetaan usko". He eivät mielellään käytä uudestisyntymistä montaa kertaa, koska omaankin korvaan se kuulostaa aivan mielipuoliselta! Raamattuhan ei tunne käsitettä, että ihminen voisi uudestisyntyä useamman kerran.

        Tulipa tästä edellisestä mieleeni eräs helluntailaisuuden erikoisuus! Eräs helluntailainen mies luopui uskostaan ja eli vuosikymmeniä maailmassa vihaten Jumalaa ja kaikkia uskovaisia. Eräänä päivänä hän kuitenkin totesi yksikseen, että hänellä "kielet toimivat" vieläkin. Mies palasi seurakuntaan ja todisti, että hän "uudistui uskossa". Todistuksissaan hän aina selitti, että uudestisyntyi jo nuorena, eli välillä maailmassa ja lopulta uudistui uskossaan. Mielenkiintoista, että hän sijoittaa uudestisyntymisensä nuoruuteen, eikä yritäkään väittää, että uudestisyntyi kaksi kertaa elämässään! Siitä seuraa teologinen ongelma: mies oli vuosikymmenet maailmassa, menossa kadotuksen tietä, mutta ikäänkuin "pääsi" sieltä taivastielle ILMAN uudestisyntymistä! Raamatullisesti ei ole mahdollista päästä kadotuksen tieltä Taivastielle ilman uudestisyntymistä! Kuitenkin tämä mies myönsi, että jos olisi kuollut uskostaluopumisen ja "uskon uudistuksen" välillä, niin olisi joutunut helvettiin. Erikoista tuo helluntailainen teologia - ja hän on vielä vanhemmiston jäsen ja opettaa muita!!!!


      • saappaanviskaaja
        tkjisgfh kirjoitti:

        Ei helluntailaisuudessa aikuiskaste ketään synnittömäksi tee. Synnittömyys tulee heille vasta kun alkaa puhua siansaksaa, eli "saa kielet". Sen jälkeen saa tehdä mitä tahtoo, kunhan selittää, että "kävin välillä maailmassa, ja tein mitä tein". Maailmassa käymisellä voi selittää juomisen, haureuden, lukuisat perättäiset avioerot ja uudet liitot - aivan kaiken. Sen jälkeen tullaan vain mukavasti uudelleen uskoon tai "uudistetaan usko". He eivät mielellään käytä uudestisyntymistä montaa kertaa, koska omaankin korvaan se kuulostaa aivan mielipuoliselta! Raamattuhan ei tunne käsitettä, että ihminen voisi uudestisyntyä useamman kerran.

        Tulipa tästä edellisestä mieleeni eräs helluntailaisuuden erikoisuus! Eräs helluntailainen mies luopui uskostaan ja eli vuosikymmeniä maailmassa vihaten Jumalaa ja kaikkia uskovaisia. Eräänä päivänä hän kuitenkin totesi yksikseen, että hänellä "kielet toimivat" vieläkin. Mies palasi seurakuntaan ja todisti, että hän "uudistui uskossa". Todistuksissaan hän aina selitti, että uudestisyntyi jo nuorena, eli välillä maailmassa ja lopulta uudistui uskossaan. Mielenkiintoista, että hän sijoittaa uudestisyntymisensä nuoruuteen, eikä yritäkään väittää, että uudestisyntyi kaksi kertaa elämässään! Siitä seuraa teologinen ongelma: mies oli vuosikymmenet maailmassa, menossa kadotuksen tietä, mutta ikäänkuin "pääsi" sieltä taivastielle ILMAN uudestisyntymistä! Raamatullisesti ei ole mahdollista päästä kadotuksen tieltä Taivastielle ilman uudestisyntymistä! Kuitenkin tämä mies myönsi, että jos olisi kuollut uskostaluopumisen ja "uskon uudistuksen" välillä, niin olisi joutunut helvettiin. Erikoista tuo helluntailainen teologia - ja hän on vielä vanhemmiston jäsen ja opettaa muita!!!!

        Ei tuossa mitään ongelmaa ole. Aikuiskasteelle kannattaa mennä joka tapauksessa. Sen jälkeen voi tulla monenlaista ongelmaakin, mutta ko. mies tosiaan uudistui uskossaan. Jos hän ei olisi käynyt upotuskasteella aikoinaan, niin noista koettelemuksista hän ei ehkä olisi selviytynyt. Sellaista se on. Kirjoituksessasi on kuitenkin asiaakin, paitsi että kielillä puhumista kutsut "siansaksaksi". Kannattaa käydä helluntailaisten kokouksissa, minä vaan olen niissä niin paljon käynyt, että nyt ei enää tarvitsekaan.


    • Kirjakääröt

      Matt.5:22. Biblia. Mutta minä sanon teille, jokainen, joka tyhmästi vihastuu veljellensä, hänen pitää tuomion vikapää oleman; mutta jokuin joka sanoo veljellensä: raka, hänen pitää neuvon alle vikapää oleman; mutta jokainen joka sanoo: sinä tyhmä, hänen pitää helvetin tuleen vikapää oleman.

    • kauhistunut_asiasta

      Johanna Tukiainen asuu osoitteessa Albertinkatu 38, 00180 Helsinki. Samassa talossa on Hellsinki Rock Shop, joka mainostaa itseään: "Euroopan helvetillisin heavyrock kauppa". Kauppa on aivan järkyttävä demonikaman pesä.

      Edellä mainittu katulähetystyöntekijä Sampo Santasalo, joka tekee yhteistyötä Johanna Tukiaisen kanssa, asuu itse lähellä Johanna Tukiaista.

      • ettäsilleen

        Kaivetaanko kohta esille sun osoitteesi ja julkaistaan täällä kaikki henkilötietosi. Mikä teitä ihmiset oikein nakertaa? Onko nyt onnistunut olo kun on saanut mollata alkoholistia.


    • entakuullamuuta

      No ei kai Johanna sentään asu tuossa liikkeessä. Asun kerrostalossa, ja takuulla tiedä minkä piirin edustajia taloni asukkaat, niin omistajat tai vuokraajat ovat.
      Ei näy mielikuvituksella olevan rajoja kuin ihmistä mustamaalataan.
      vai pitäisikö tässä mielestäsi muuttaa kirkkoon asumaan.

      • Tuksun_luurangot

        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Johanna Tukiaisen kolmeksi kuukaudeksi ja 20 päiväksi ehdottomaan vankeuteen muun muassa pahoinpitelystä ja kolmesta laittomasta uhkauksesta.

        Elokuussa 2013 Tukiainen uhkaili naapurissaan asunutta pariskuntaa toimittamalla heidän postilaatikkoonsa uhkaavan kirjeen, jossa oli myös kuolleita rottia ja voodoo-nukke. Samalla tavoin hän uhkaili naista, jolle hän postitti kuolleita rottia ja lintuja.

        Joitakin viikkoja myöhemmin hän uhkasi tappaa kaupungin eläinlääkärin, joka joutui ottamaan Tukiaisen koirat väliaikaisesti huostaan, kun Tukiainen oli ajanut humalassa koirat kyydissään.

        Pahoinpitely tapahtui Helsingissä marraskuussa 2013. Tukiainen hyökkäsi naisen kimppuun, löi tätä rintaan ja kaatoi tämän niin, että nainen löi leukansa maahan. Samassa yhteydessä Tukiainen joutui naisen seurassa olleen miehen pahoinpitelemäksi.

        Pahoinpitely-yrityksen ja kunnianloukkauksen kohteena oli kennelinpitäjä Susanna Ingerttilä (ent. Sievinen) hääjuhlissa, johon molemmat naiset osallistuivat.

        Tukiainen huitoi Ingerttilää ja yritti raapia tätä kasvoista. Seuraavana päivänä Tukiainen väitti Facebook-sivullaan valheellisesti, että Ingerttilä olisi pahoinpidellyt häntä samoissa juhlissa.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030319292023_uu.shtml


      • Tuksun_luurangot
        Tuksun_luurangot kirjoitti:

        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Johanna Tukiaisen kolmeksi kuukaudeksi ja 20 päiväksi ehdottomaan vankeuteen muun muassa pahoinpitelystä ja kolmesta laittomasta uhkauksesta.

        Elokuussa 2013 Tukiainen uhkaili naapurissaan asunutta pariskuntaa toimittamalla heidän postilaatikkoonsa uhkaavan kirjeen, jossa oli myös kuolleita rottia ja voodoo-nukke. Samalla tavoin hän uhkaili naista, jolle hän postitti kuolleita rottia ja lintuja.

        Joitakin viikkoja myöhemmin hän uhkasi tappaa kaupungin eläinlääkärin, joka joutui ottamaan Tukiaisen koirat väliaikaisesti huostaan, kun Tukiainen oli ajanut humalassa koirat kyydissään.

        Pahoinpitely tapahtui Helsingissä marraskuussa 2013. Tukiainen hyökkäsi naisen kimppuun, löi tätä rintaan ja kaatoi tämän niin, että nainen löi leukansa maahan. Samassa yhteydessä Tukiainen joutui naisen seurassa olleen miehen pahoinpitelemäksi.

        Pahoinpitely-yrityksen ja kunnianloukkauksen kohteena oli kennelinpitäjä Susanna Ingerttilä (ent. Sievinen) hääjuhlissa, johon molemmat naiset osallistuivat.

        Tukiainen huitoi Ingerttilää ja yritti raapia tätä kasvoista. Seuraavana päivänä Tukiainen väitti Facebook-sivullaan valheellisesti, että Ingerttilä olisi pahoinpidellyt häntä samoissa juhlissa.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030319292023_uu.shtml

        Tuksu uudisti uskonsa vuonna 2009 ja sitten on jatkunut demoninen elämä. Välillä Tuksu tulee ulos tekopyhänä uskovana ja "parannuksen" (???) tehneenä. Sitten tulee sarja mitä törkeimpiä rivouksia.

        Hepr. 6: 4 Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, 5 nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia 6 mutta luopuneet uskostaan. Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

        7 Jos maa imee sisäänsä sateen, joka sitä usein kastelee, ja tuottaa sadon viljelijöilleen, se saa osakseen Jumalan siunauksen. 8 Mutta jos se kasvaa ohdaketta ja orjantappuraa, se ei kelpaa mihinkään. Sitä uhkaa kirous, ja niin se lopulta poltetaan.

        Sampo Santasalo ja Ed ovat niin silmät kiinni Tuksussa, etteivät osaa lukea Raamattua.

        1 Kor 5: 9 Sanoin kirjeessäni teille, että teidän ei pidä olla tekemisissä siveettömästi elävien kanssa. 10 En tarkoittanut tämän maailman siveettömiä enkä ahneita, riistäjiä tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän pitäisi lähteä kokonaan pois maailmasta. 11 Nyt täsmennän vielä: jos jotakuta sanotaan veljeksi mutta hän on siveetön tai ahne, epäjumalanpalvelija, pilkkaaja, juomari tai riistäjä, älkää olko tekemisissä hänen kanssaan. Älkää edes aterioiko tällaisen kanssa. 12 Ei kai minun asiani ole tuomita ulkopuolisia? Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriinne kuuluvia. 13 Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."


      • ksöldfj
        Tuksun_luurangot kirjoitti:

        Tuksu uudisti uskonsa vuonna 2009 ja sitten on jatkunut demoninen elämä. Välillä Tuksu tulee ulos tekopyhänä uskovana ja "parannuksen" (???) tehneenä. Sitten tulee sarja mitä törkeimpiä rivouksia.

        Hepr. 6: 4 Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, 5 nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia 6 mutta luopuneet uskostaan. Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

        7 Jos maa imee sisäänsä sateen, joka sitä usein kastelee, ja tuottaa sadon viljelijöilleen, se saa osakseen Jumalan siunauksen. 8 Mutta jos se kasvaa ohdaketta ja orjantappuraa, se ei kelpaa mihinkään. Sitä uhkaa kirous, ja niin se lopulta poltetaan.

        Sampo Santasalo ja Ed ovat niin silmät kiinni Tuksussa, etteivät osaa lukea Raamattua.

        1 Kor 5: 9 Sanoin kirjeessäni teille, että teidän ei pidä olla tekemisissä siveettömästi elävien kanssa. 10 En tarkoittanut tämän maailman siveettömiä enkä ahneita, riistäjiä tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän pitäisi lähteä kokonaan pois maailmasta. 11 Nyt täsmennän vielä: jos jotakuta sanotaan veljeksi mutta hän on siveetön tai ahne, epäjumalanpalvelija, pilkkaaja, juomari tai riistäjä, älkää olko tekemisissä hänen kanssaan. Älkää edes aterioiko tällaisen kanssa. 12 Ei kai minun asiani ole tuomita ulkopuolisia? Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriinne kuuluvia. 13 Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Raamattu ei edes tunne käsitettä "uskon uudistaminen". Ihminen on joko uudestisyntynyt kristitty tai ei ole kristitty ollenkaan. Uudestisyntymistä ei siis voi mitenkään korvata "uudistumisella". Jotkut helluntailaiset käyttävät epäraamatullista sanaa "uudistuminen", koska eivät kehtaa puhua suoraan, että ovat muka uudestisyntyneet monta kertaa! Todellisuudessa uudistumis -verbillä peitetään se, että henkilö ei ole ollenkaan uskossa, vaan yksinkertaisesti käyttäytyy välillä hyvin ja välillä törkeästi - ja nämä vaiheet rytmittävät koko elämää. Hyvä vaihe (uudistuminen) saattaa näyttää kristillisyydeltä, mutta todellisuudessa on vain valhekritillisyyttä tai uskonnollisuutta. Aito kristitty näyttää uskossaan kestävyyttä, niin kuin Raamattu sanoo. Jokaiselle tulee joskus lankeemuksia, mutta aito kristitty ei jää siihen tilaan, vaan pyrkii nopeasti takaisin Kristuksen yhteyteen.
        Tuksun elämä on näyttänyt teinitytöstä asti siltä, että hän ei ole kristitty. Nuorena juotettu harhaoppinen myrkkyuskonto on saanut hänelle aikaan valtavan helvetinpelon, mutta ei oikeata suhdetta Jumalaan.


    • ettäsilleen

      Eikö teitä yhtään hävetä potkia ihmistä, jolla eivät ole asiat kunnossa. Luuletteko saavanne kirkkaamman kruunun taivaassa irvailtuanne heikkoa ongelmaista ihmistä.

    • sairaitaootte

      Te helluntailaiset, kaikenlaiset te muut ääriuskovat, julkisuutta tarvitsevat ja rahaa, mainetta ja kunniaa muulla tavoin hamuavat jeesustelijat ovat jo käyttäneet tätä naista vuositolkulla hyväkseen.

      Viimeisin härski yritys hyödyntää Johannaa oli itseään profeetaksi kutsuva mies, joka ensin lupasi yhteistyötä ja sitten heitti taas tämän susille.

      Eikö teillä uskovaisilla ole mitään armeliaisuutta, häpyä, häveliäisyyttä tai edes Jumalan pelkoa, kun te vuosikausia riepottelette yhtä naista uskovaisuuden hampaissanne?

    • PasiToivonen

      Että Piho oli syyllinen ja Johanna syytön?

      Enemmän minä uskon Pihoa.

    • penttikaaleppi

      Jouko Piho on harhaoppinen ja omahyväinen poppamies, joka julistaa että kaikki pääsevät taivaaseen, jopa itse Saatana pelastuu, mutta jostain syystä kyseinen Piho ei sitten luottanut että Tuksu pelastuisi vaan heitti gimman yli laidan. Kuinkas nyt näin?

      Ja mitä helluntailiikkeeseen tulee, niin vastenmielisimmäksi sen tekee tuo ihmispalvonta jossa kolmoismurhaajat ja ex-missit yms. julkkikset nostetaan jalustalle palvottavaksi, ja niiden avulla houkutellaan ihmisiä mukaan. Tuksullakin yritettiin vain saada ''mainetta ja kunniaa'' ja kun kaikki ei mennytkään ihan putkeen, niin kyllä nyt Tuksua mollataan.

      Muutenkin on helvetin heikko sellainen seurakunta jonka pitää ratsastaa ex-misseillä, julkkiksilla ja kaikenlaisilla rikollisilla, joiden ''todistuspuheenvuorojen'' varassa sitten mainostetaan ''ihmeitä tekevää seurakuntaa''.

      Lisäksi tollanen ihmispalvonta, joka on synti, mahdollistaa myös sen että seurakuntia pääsevät johtamaan narsistiset huomiohakuiset henkilöt, joiden elämässä esilläolo ja valta muihin ihmisiin ovat koko elämän ydin. Erityinen vaara tämä on käännynnäisten rikollisten suhteen.

      Ei Tuksu ole edes pahimmasta päästä. Riettauden kuningatar on avosuhteiluihin erikoistunu laulava ilolintunen, joka on vaihteeksi pistäny h****amisesta kuumottavan perseensä jäihin ja tehny parannusta. Saa nähdä kuinka kauan kestää ennenku piikanen on taas miesten edessä levällään kuin banaaninkuoret.

      Turhaa hellarit muita kristittyjä haukkuvat. Itse he huorastelevat ja puolisoitakin vaihtelevat kuin maailman ihmiset ikään.

    • PasiToivonen

      >>Jouko Piho on harhaoppinen ja omahyväinen poppamies, joka julistaa että kaikki pääsevät taivaaseen, jopa itse Saatana pelastuu, mutta jostain syystä kyseinen Piho ei sitten luottanut että Tuksu pelastuisi vaan heitti gimman yli laidan. Kuinkas nyt näin?
      >>

      Jos Piho sanoo että Tuksu lähenteli häntä, mina uskon Pihoa. Piho ei ole syyllistynyt samanlaisiin skandaaleihin kuin Tuksu.

      Johanna Tukiainen vältti vankilan – hovioikeus alensi tuomiota aiemman pahoinpitelytuomion vuoksi

      Johanna Tukiaisen aiempi tuomio pahoinpitelystä alensi tuomiota.

      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001110942.html

      Kuinkas nyt näin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe