mitä-.-.-mitä?

ihantosiminne

Minne häviää aloitukset

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoomusko

      Mitäs täältä olis hukkunut?

    • pulssiviiraa

      Lintujen energia-ammuskelut on vähentyneet

      • kokoomusko

        Sais hukkua kaikki hellari- sädetys ym. luulosairaudet joka ainoa eikä tarvitse sanoa ettei ole pakko lukea, en luekkaan. Alkuun vilkaisin niistä jotain ja totesin että hullu mikä hullu, mutta miksei kirjoittele johonkin mielenterveys seuran sivuille. Sellaista vissiin on elämä kun mikro päässä kuumenee.


      • eläinsuojelija

        Mihin on hukkunut Eino-mies L. Kävi myös mt-kahvilassa, jo kymmenen vuotta sitten. Oli erikoinen, mutta siellä monet muutkin.

        Kun minä palasin elävien kirjoihin ja rupesin pikku hiljaan panemaan asioitani ajan tasalle, törmäsin tähän Einoon vähän joka paikassa. Käyttäytyi monella lailla. Oli aivan selvää, että ainakin ajoittain seurasi ja kyttäsi. Minäkin ajattelin, että HULLU MIKÄ HULLU, eihän se itse sille mitään voi. Täytyy vaan yrittää sietää ja olla ystävällinen.
        - No tilanne kulminoitui siihen Einon hyökkäykseen kirjaston edessä. Siitähän olen kirjoittanut.
        Selvisi, että Eino on helluntailainen. MT-kahvituvallakin hellariagenttina käynyt ja sittemmin nimenomaan seurannut ja kytännyt minua.

        MIHIN EINO ON HÄVINNYT?


        Tuossa edellisessä viestissä on klassikko: MIELENTERVEYSKORTIN KÄYTTÄMINEN.


    • kyykyssä

      Miten voi teksti hukkua, mereen vai järveen?
      Hävitä se voi k y l l ä!

      • kokoomusko

        täältä lähtee teksti ulkoavaruuteen, mikrosäteet perässä


      • vai.miten

        Niin, millä säteillä pilvipalvelut toimii. Ja eikö ihan tavallinen nettikin yläilmoissa kulje.


    • vielä.hengissäkö

      Missä se Eino ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe