Kokkolan alueen ihmiset juttelevat :)

Niin ihmisetkin kuuluu kaupungin alueen asioihin, sillä ilman meitä immeisiä ei olisi koko kaupunkia.

Arielin aloitus oli lähteny nettiavaruuteen ja en sitten ehtinyt siihen juttuun mukaan.
Omalta osaltani tahdon sanoa, että toivon että pöytä on nyt kiillotettu ja voitaisiin aloittaa uusin kujein. :)

Herra Toljanteri lupasi hymyillä kun tulen, joten nyt on tontun lupauksen aika...;) Mä en kyllä ymmärtäny sitä melkeimpä-sanaa, ku nyt sun pitää olla virneessä koko loppuilta ja yöllä vielä unissaski hymyillä eiks niin? ;)
Nii ja se vielä, että en kyllä aio herroitella sua...sä oot vaan tonttu...:¤

Ootteko kuulleet semmosta ku sanotaan, että en mä mikään herra ole, mut helvetin hyvä työntekijä kumminki. :)))

145

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetatrolliprovoilu

      Eikö sinutkin ole jo aika bannata mustaksi, koska niin kerjäät sitä kovasti?

      • Tämä oli ihan asiallinen aloitus. Ja sanon vielä kerran, että ylläpito ei mustaa nikkiä kuin erittäin vakavissa asioissa. Mukavaa iltapäivää sinullekkin.


    • Kiva kun sinäkin palasit palstalle.😊

      • No juu...Mietin kyllä kunnolla että kehtaanko palata, ku otin täältä jo hatkat. En huomannu muutes tuota toista uutta aloitusta ku tätä tein. Toivottavasti Ilmannimi ei loukkaannu. :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No juu...Mietin kyllä kunnolla että kehtaanko palata, ku otin täältä jo hatkat. En huomannu muutes tuota toista uutta aloitusta ku tätä tein. Toivottavasti Ilmannimi ei loukkaannu. :P

        Tottakai kehtaat palata.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Tottakai kehtaat palata.😊

        Näköjää kehtasin, ku täällä nyt olen. :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Näköjää kehtasin, ku täällä nyt olen. :P

        😀😁😂


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No juu...Mietin kyllä kunnolla että kehtaanko palata, ku otin täältä jo hatkat. En huomannu muutes tuota toista uutta aloitusta ku tätä tein. Toivottavasti Ilmannimi ei loukkaannu. :P

        No ny on sit jokainen ottanu hatkat ku te kakski sillai teitte ;) Mä otin ihan alkuvaihees itteeni silloin aikoinaan mut syytä en viitti enää alkaa jauhaan... Se ketjuki taitaa olla jossain bittiavaruudes ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        😀😁😂

        No onkos viel hedarii? :)


      • artagnan kirjoitti:

        No ny on sit jokainen ottanu hatkat ku te kakski sillai teitte ;) Mä otin ihan alkuvaihees itteeni silloin aikoinaan mut syytä en viitti enää alkaa jauhaan... Se ketjuki taitaa olla jossain bittiavaruudes ;)

        Yleensä mä kyllä teen niinku meinaan, mut nyt oli pakko perua. Onneks mulla ei ole tapana mustata nikkiä vaikka en sitä enää käyttäiskää. :)

        Onpa mukava höpistä taas sunki kans Artsi..:))


      • artagnan kirjoitti:

        No onkos viel hedarii? :)

        Joo... Aamulla oli suht pirteä olo, mutta taas iski pääkipu pvällä.. Ja edelleen on jonkun verran.. Pakko vaan jatkaa lepäilyä kotosalla..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yleensä mä kyllä teen niinku meinaan, mut nyt oli pakko perua. Onneks mulla ei ole tapana mustata nikkiä vaikka en sitä enää käyttäiskää. :)

        Onpa mukava höpistä taas sunki kans Artsi..:))

        Samoin :) Pitää täs alkaa kärtsäileen pihvei...


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Joo... Aamulla oli suht pirteä olo, mutta taas iski pääkipu pvällä.. Ja edelleen on jonkun verran.. Pakko vaan jatkaa lepäilyä kotosalla..

        Ettei olis niska vaan jumis..?


      • artagnan kirjoitti:

        Ettei olis niska vaan jumis..?

        Voi olla, pyydän minun mieheltä hierontaa, kunhan tulee töistä kotiin.


      • artagnan kirjoitti:

        Samoin :) Pitää täs alkaa kärtsäileen pihvei...

        En tajua mitä toi kärtsäilee tarkottaa, mut varmaan laittelet ruokaa. :)) Vai et sä sit mahtanu tarkottaa että sä kärytät sen pihvin. :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En tajua mitä toi kärtsäilee tarkottaa, mut varmaan laittelet ruokaa. :)) Vai et sä sit mahtanu tarkottaa että sä kärytät sen pihvin. :)))

        Minä en ole voinut syödä mitään paistettua ruokaa pääkivun takia..😝


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Voi olla, pyydän minun mieheltä hierontaa, kunhan tulee töistä kotiin.

        Ota heti kokovartalohieronta...;))

        Vakavasti sanoen niin tuo niska-ja hartiajuttu pitää kyllä olla kunnossa, ku se aiheuttaa kyllä hirveitä oireita joka paikkaan. Varmista aina että ne ei ole kipeet tai jumissa ja muista joka päivä jumpauttaa niitä.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä en ole voinut syödä mitään paistettua ruokaa pääkivun takia..😝

        Ai, et se vaikuttaa tolleen...Sillon ku mulla on hedarijuttu, niin inhoan auringonpaistetta ja valoa. Mulla ei ole migreeniä, mutta ton niskan takia saan toisinaan kärsiä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, et se vaikuttaa tolleen...Sillon ku mulla on hedarijuttu, niin inhoan auringonpaistetta ja valoa. Mulla ei ole migreeniä, mutta ton niskan takia saan toisinaan kärsiä.

        Kyllä valokin joskus haittaa, mutta eniten ruuan haju..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ota heti kokovartalohieronta...;))

        Vakavasti sanoen niin tuo niska-ja hartiajuttu pitää kyllä olla kunnossa, ku se aiheuttaa kyllä hirveitä oireita joka paikkaan. Varmista aina että ne ei ole kipeet tai jumissa ja muista joka päivä jumpauttaa niitä.

        Okei, kokeilen jumpata.😊 Kunhan vaan ei jumppa lisää kipua..


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Okei, kokeilen jumpata.😊 Kunhan vaan ei jumppa lisää kipua..

        Saattaa se aluksi aiheuttaakki kipua, mutta se kyllä loppuu ku paikat rentoutuu.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Saattaa se aluksi aiheuttaakki kipua, mutta se kyllä loppuu ku paikat rentoutuu.

        Ok. Minäpä testaan jumppaamista.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Okei, kokeilen jumpata.😊 Kunhan vaan ei jumppa lisää kipua..

        Odota että enin kipu helpottaa, niskassa saattaa olla hermo jumissa. Jumppaa vasta kun särky on ohi ettet sitä pahenna.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Joo... Aamulla oli suht pirteä olo, mutta taas iski pääkipu pvällä.. Ja edelleen on jonkun verran.. Pakko vaan jatkaa lepäilyä kotosalla..

        koitappa laittaa se miehes ostamaan ihtelles lämpötyyny ku semmonen rentouttaa mukavasti lihaksia.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        koitappa laittaa se miehes ostamaan ihtelles lämpötyyny ku semmonen rentouttaa mukavasti lihaksia.. :)

        Toi lämpötyyny on hyvä silloin, jos ei ole tulehdusta. :) Tulehdusta jos on, niin sitten jääsalva on oikea tepsivä keino.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Odota että enin kipu helpottaa, niskassa saattaa olla hermo jumissa. Jumppaa vasta kun särky on ohi ettet sitä pahenna.

        Mistä tietää onko hermo jumissa? Luuulen että vain niskat jumittaa, kun olen jännittäjä tyyppi..


      • temmirauta kirjoitti:

        koitappa laittaa se miehes ostamaan ihtelles lämpötyyny ku semmonen rentouttaa mukavasti lihaksia.. :)

        Okei, täytyy miettiä sellaista.😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Mistä tietää onko hermo jumissa? Luuulen että vain niskat jumittaa, kun olen jännittäjä tyyppi..

        Tiedätkö Kittie..Mä olen huomannu, että ku mulla on hirveesti huolia ja murheita niin ne purkautuu just tolleen, että niska on hirveen jumissa ja tulee ihan kauhea hedari päälle. Sain kokea tuon just viikonloppuna. :( Yks Naprapaatti sanoi, että ku on huolissaan tai stressaantunu, niin ihmisillä on tapana nostaa olkapäitä silleen ylös, että jännittää koko kroppaa. Se vaikuttaa juuri tuolleen, että kaikki paikat on jumissa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiedätkö Kittie..Mä olen huomannu, että ku mulla on hirveesti huolia ja murheita niin ne purkautuu just tolleen, että niska on hirveen jumissa ja tulee ihan kauhea hedari päälle. Sain kokea tuon just viikonloppuna. :( Yks Naprapaatti sanoi, että ku on huolissaan tai stressaantunu, niin ihmisillä on tapana nostaa olkapäitä silleen ylös, että jännittää koko kroppaa. Se vaikuttaa juuri tuolleen, että kaikki paikat on jumissa.

        Juu, totta, että stressaantuneena jännittää.. Ei kai minua nyt liikoja ressaa, mutta kun olen aina jännittäjä ollut..

        Ei ole enää päänsärkyä, mutta niskat ja hartiat on kipeät, osittain myös jumppaamisen takia..

        Nyt lepäilen sohvalla ja koira makaa minun rinnan päällä..😁


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Juu, totta, että stressaantuneena jännittää.. Ei kai minua nyt liikoja ressaa, mutta kun olen aina jännittäjä ollut..

        Ei ole enää päänsärkyä, mutta niskat ja hartiat on kipeät, osittain myös jumppaamisen takia..

        Nyt lepäilen sohvalla ja koira makaa minun rinnan päällä..😁

        Oletko kokeillut koskaan tuota jääsalvaa? Mulla se auttaa ihan hirmusesti.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oletko kokeillut koskaan tuota jääsalvaa? Mulla se auttaa ihan hirmusesti.

        En ole tainnut kokeilla..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En tajua mitä toi kärtsäilee tarkottaa, mut varmaan laittelet ruokaa. :)) Vai et sä sit mahtanu tarkottaa että sä kärytät sen pihvin. :)))

        Eiku paistelin tollasii naudan mediumei ulkofileepihvei... Oli sit Temmin pahapäinen mullikka parhaimmillaan :)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        En ole tainnut kokeilla..

        Pitäiskös sit viel ehdottaa sipulimaitoo ku mä vaan sellasii muistelen et sä oikein sitä himoitsit :D


      • artagnan kirjoitti:

        Pitäiskös sit viel ehdottaa sipulimaitoo ku mä vaan sellasii muistelen et sä oikein sitä himoitsit :D

        Yyyyäääääääkkk!!!!!!


      • artagnan kirjoitti:

        Eiku paistelin tollasii naudan mediumei ulkofileepihvei... Oli sit Temmin pahapäinen mullikka parhaimmillaan :)

        Siis täh??? Paistoikko sä jotaki Temmin lehmää??? :O


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Yyyyäääääääkkk!!!!!!

        Mä kyl loukkaannuin ku sä tollai suhtauduit :( Käy laittamas ny vaan maitokattila liedel kuumeneen ja sit vaan alat kuullottaan sipuleit sekaan. Kyl se hedari sit viimeistään rauhoittuu ku oot juomaa puol litraa vetäissy naamariin :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis täh??? Paistoikko sä jotaki Temmin lehmää??? :O

        No en mä tarkalleen tiedä... Oli kyl hemmetin suussasulavaa ja mureeta lihaa. Paistoin vaan sillai keveesti et jäi sisältä punertavaks :P


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä tarkalleen tiedä... Oli kyl hemmetin suussasulavaa ja mureeta lihaa. Paistoin vaan sillai keveesti et jäi sisältä punertavaks :P

        Ai sä tykkäät tollasesta melkee raa'asta...yök..Mä en ikinä söis sellasta.:P Liha pitää olla eka ihan ohutta ja sit paistettu ihan kypsäksi. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl loukkaannuin ku sä tollai suhtauduit :( Käy laittamas ny vaan maitokattila liedel kuumeneen ja sit vaan alat kuullottaan sipuleit sekaan. Kyl se hedari sit viimeistään rauhoittuu ku oot juomaa puol litraa vetäissy naamariin :D

        Tuo paranee entisestää ku laittaa vielä valkosipuliaki. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo paranee entisestää ku laittaa vielä valkosipuliaki. :)

        No hyii........


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl loukkaannuin ku sä tollai suhtauduit :( Käy laittamas ny vaan maitokattila liedel kuumeneen ja sit vaan alat kuullottaan sipuleit sekaan. Kyl se hedari sit viimeistään rauhoittuu ku oot juomaa puol litraa vetäissy naamariin :D

        No kun ei pysty...😣


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sä tykkäät tollasesta melkee raa'asta...yök..Mä en ikinä söis sellasta.:P Liha pitää olla eka ihan ohutta ja sit paistettu ihan kypsäksi. :)

        Et sä kyl sit mikään kulinaristi oo... ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No kun ei pysty...😣

        Etkä muutes oo säkään... :D


      • artagnan kirjoitti:

        Et sä kyl sit mikään kulinaristi oo... ;)

        No en kyllä verisen lihan kanssa. :P Miten mä eilen luin niin nopsaan..sähän kirjotitki että se oli naudanlihaa. :)) No eiköhän sekin ole jonkinmoinen lehmä. ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Etkä muutes oo säkään... :D

        No kyllä minä nyt jotain syön..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en kyllä verisen lihan kanssa. :P Miten mä eilen luin niin nopsaan..sähän kirjotitki että se oli naudanlihaa. :)) No eiköhän sekin ole jonkinmoinen lehmä. ;)

        Kai se sit on... Vähä vaikee sanoo ku sain vaan lihat. No luokitukseltaan kuiteski mullikka :)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No kyllä minä nyt jotain syön..

        Nii jotain rehui tiesti... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Nii jotain rehui tiesti... ;)

        No en ole kasvisyöjä, syön liha, kasviksia, hedelmäsoseita ja kuituja.. Kun aikas huono ruuansulatus..


      • artagnan kirjoitti:

        Kai se sit on... Vähä vaikee sanoo ku sain vaan lihat. No luokitukseltaan kuiteski mullikka :)

        Mä oon menny sekasin noissa nimissä..on mullikkaa, sonnia, vasikkaa ja hiehoa..kai noitte yhteisnimitys on kumminki sit lehmä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon menny sekasin noissa nimissä..on mullikkaa, sonnia, vasikkaa ja hiehoa..kai noitte yhteisnimitys on kumminki sit lehmä.

        Hahaha ;)) Mulla on sisäpiirin tietoa. Mullikka on nuori poikalehmä, joka siis ei ole kenenkään vasikan isä...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) Mulla on sisäpiirin tietoa. Mullikka on nuori poikalehmä, joka siis ei ole kenenkään vasikan isä...

        Mullikka on siis lehmän ja sonnin lapsi...:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon menny sekasin noissa nimissä..on mullikkaa, sonnia, vasikkaa ja hiehoa..kai noitte yhteisnimitys on kumminki sit lehmä.

        taitaapi se yleisnimitys olla sitte kummiski vaan nauta ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha ;)) Mulla on sisäpiirin tietoa. Mullikka on nuori poikalehmä, joka siis ei ole kenenkään vasikan isä...

        kumpikohan toi 'poikalehemä' mahtaa sitte olla typykkä kulta ku yhet värkit niillä tuppaa yleensä vaan olemaan. oliskos ne kummiski niitä jäbän navetan sonnikloppeja.. ;)


    • No juu, nyt sitte hymyä riittää kait jopa yön yli:))

      Tuo Herra-alku nikissäni on muuten tosiaankin sitä varten että niin mua tulee puhutella, usko hyvällä Tinttu;)

      • No höh...tietysti sitä hymyä piisaa aamuun asti.;) Mua alkaa nii naurattaa ku katon tuota sun nikkiä..herra...;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No höh...tietysti sitä hymyä piisaa aamuun asti.;) Mua alkaa nii naurattaa ku katon tuota sun nikkiä..herra...;)))

        Mun tarkoitus ei kyllä ollut saada palstalaisia hymyilemään kun he lukevat tuon nikkini uuden alkuosan:(

        Semmosta ansaitsemaani arvonantoa mä sillä vaan kuulutan, nöyrin ja vaatimattomin mielin;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mun tarkoitus ei kyllä ollut saada palstalaisia hymyilemään kun he lukevat tuon nikkini uuden alkuosan:(

        Semmosta ansaitsemaani arvonantoa mä sillä vaan kuulutan, nöyrin ja vaatimattomin mielin;)

        Ööh..tietysti Arvon Herra...Pahoittelen tirskumistani..;)) Niiaan nätisti tästä lähtien ku näen nikkis ja pidän pokkani. Kelpaako tämä arvon herralle? ;)


      • Salliiko arvon herra minun lähestyä palstan prinsessaa? Aikeeni ovat kunnialliset.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Salliiko arvon herra minun lähestyä palstan prinsessaa? Aikeeni ovat kunnialliset.

        Jonain päivänä sinäkin vielä toivottavasti ymmärrät että naiset tekee täysin itsenäisesti omat ratkaisunsa. Minun silmissä Ariel on ilmaissut kielteisen kantansa sinun suuntaan kamalan selvästi.

        Ps. Muistan hyvin kutka mua solvasivat, sä olit se pahin räksyttäjä.


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Jonain päivänä sinäkin vielä toivottavasti ymmärrät että naiset tekee täysin itsenäisesti omat ratkaisunsa. Minun silmissä Ariel on ilmaissut kielteisen kantansa sinun suuntaan kamalan selvästi.

        Ps. Muistan hyvin kutka mua solvasivat, sä olit se pahin räksyttäjä.

        No täällä on puolin ja toisin kiivastuttu, annettu anteeksi ja niin edelleen. Rehdisti pahoittelen puheitani, vetäisin takaisin jos voisin. Sopiiko tulla joukkoon?


      • Jatkan vielä että läpällä tuon heitin, jutunjuurta yritin saada aikaan sinnekin suuntaan:) Tiedän toki että naiset tekevät omat ratkaisunsa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..tietysti Arvon Herra...Pahoittelen tirskumistani..;)) Niiaan nätisti tästä lähtien ku näen nikkis ja pidän pokkani. Kelpaako tämä arvon herralle? ;)

        No riittää tuo, se niiaus pitää kyllä olla semmonen etää polvet koskettaa lattiaa;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No riittää tuo, se niiaus pitää kyllä olla semmonen etää polvet koskettaa lattiaa;)

        Täh???? Eli siis toi tarkottaa että mun pitää polvistua sun eteen!? :P Muutes..tuli ykskaks tässä mieleen että mihin piilotit sen tavistontun? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täh???? Eli siis toi tarkottaa että mun pitää polvistua sun eteen!? :P Muutes..tuli ykskaks tässä mieleen että mihin piilotit sen tavistontun? ;)

        No se tavistonttu menetti mulle virkansa. Mä oon kaikin puolin pätevämpi hoitaan tätä virkaa ja mikä tärkeintä, osaan nuoleskella esimiestäni (eli joulupukkia)...;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No se tavistonttu menetti mulle virkansa. Mä oon kaikin puolin pätevämpi hoitaan tätä virkaa ja mikä tärkeintä, osaan nuoleskella esimiestäni (eli joulupukkia)...;)

        Juuuu...ja osaat näköjää vielä muutaki ku noi mitä luettelit..:} Pakko kysyä et mitä siitä joulupukin nuoleskelusta hyötyy? :>


      • No ekana tulee mieleeni sun kommentit;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No ekana tulee mieleeni sun kommentit;)

        Piti oikee kattoa et mullekko sä vastasit..jos, nii mitä tekemistä mun jutuilla on pukin nuoluskeluun?? :}


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No ekana tulee mieleeni sun kommentit;)

        No ainoastaan korkeimman luokan tontulla on lupa kirjoitella tällaisille palstoille. Alemman tason tontuille tää on kiellettyä. Syy on se että he voisivat menettää jääviyytensä jos joku liehittelee heitä.

        Mun kyky vastustaa kaikkia houkutuksia testattiin 3 kuukauden selviytymisleirillä. Koko tuon ajan mulle tarjottiin kaiken maailman ihania houkutuksia ja palkkiona lankeamisestani olisi ollut näkkileivän sijasta valitsemani ruoka-annos huippukeittiön valmistamana.

        Mä kuule söin näkkileipää koko tuon ajan, unet oli kyllä kamalan levottomia...:(


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No ainoastaan korkeimman luokan tontulla on lupa kirjoitella tällaisille palstoille. Alemman tason tontuille tää on kiellettyä. Syy on se että he voisivat menettää jääviyytensä jos joku liehittelee heitä.

        Mun kyky vastustaa kaikkia houkutuksia testattiin 3 kuukauden selviytymisleirillä. Koko tuon ajan mulle tarjottiin kaiken maailman ihania houkutuksia ja palkkiona lankeamisestani olisi ollut näkkileivän sijasta valitsemani ruoka-annos huippukeittiön valmistamana.

        Mä kuule söin näkkileipää koko tuon ajan, unet oli kyllä kamalan levottomia...:(

        No silläkös oot nimittäny ittes ihan herraks..:} Tiiäkkö mitä...mä en usko että sä nii kova oisit, ettet sortuis.;)) Hah...Herroillaki niinku kaikilla on heikko kohtansa.:))


      • Mmmm... Mua huvittaa kertoa supersalainen totuus Toljanterin katoamisesta, sillä mulla on rehellisyyttä rakastava luonne :)) Oikeasti kaikki liittyi minuun ja mun erääseen lahjatoiveeseen :)) TA-DAA!!! Siis tähän maailman ihanimpaan sormukseen...

        http://kauppa.hovikulta.fi/051ct-timanttisormus-valkokultasormus-vihkisormus-kihlasormus-solitaire-unelmasormus-upea#!prettyPhoto[gallery1]/2/

        Toljanter oli ihan varmasti huomannut mun teipanneen siitä kuvia meidän jääkaapin oveen, koska niistä erään viereen oli ilmestynyt kirjoitus, että Joulupukki menee mun takia vararikkoon :(( Sen jälkeen Toljanterilla ei toooooooodellakaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin kadota. Hän nimittäin tiesi mun epätoivoisena luopuvan mun kaikista joululahjoista ikuisuuksien ajaksi, kunhan vain saisin hänet takaisin mun elämään. Sen vuoksi Joulupukki ylensi hänet tonttujen ylimpään herrakastiin, sillä mun äkkipikainen lupaus toi Korvatunturille tuhansien eurojen säästöt (◕‸ ◕✿) K-a-i-k-k-i m-u-u n-ä-k-k-i-l-e-i-v-ä-n s-y-ö-n-t-i o-n p-e-l-k-k-ä-ä v-a-l-e-t-t-a... Uskokaa mua, jooko?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mua huvittaa kertoa supersalainen totuus Toljanterin katoamisesta, sillä mulla on rehellisyyttä rakastava luonne :)) Oikeasti kaikki liittyi minuun ja mun erääseen lahjatoiveeseen :)) TA-DAA!!! Siis tähän maailman ihanimpaan sormukseen...

        http://kauppa.hovikulta.fi/051ct-timanttisormus-valkokultasormus-vihkisormus-kihlasormus-solitaire-unelmasormus-upea#!prettyPhoto[gallery1]/2/

        Toljanter oli ihan varmasti huomannut mun teipanneen siitä kuvia meidän jääkaapin oveen, koska niistä erään viereen oli ilmestynyt kirjoitus, että Joulupukki menee mun takia vararikkoon :(( Sen jälkeen Toljanterilla ei toooooooodellakaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin kadota. Hän nimittäin tiesi mun epätoivoisena luopuvan mun kaikista joululahjoista ikuisuuksien ajaksi, kunhan vain saisin hänet takaisin mun elämään. Sen vuoksi Joulupukki ylensi hänet tonttujen ylimpään herrakastiin, sillä mun äkkipikainen lupaus toi Korvatunturille tuhansien eurojen säästöt (◕‸ ◕✿) K-a-i-k-k-i m-u-u n-ä-k-k-i-l-e-i-v-ä-n s-y-ö-n-t-i o-n p-e-l-k-k-ä-ä v-a-l-e-t-t-a... Uskokaa mua, jooko?

        Tota noin... Mä kyl epäilen et joutuu viime joulunki lahjoi takavarikkoon ku selviää et sä rikot jälleen sääntöi ääpees kaa ;)


      • Mä jatkan sit viel et eikös noi säästöt kohoo jopa satoihin tonneihin ku toi muutama tuhat ekee tais hassaantuu jo viime pukin käynnil..? ;)


      • huomioi_toisetkin
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mua huvittaa kertoa supersalainen totuus Toljanterin katoamisesta, sillä mulla on rehellisyyttä rakastava luonne :)) Oikeasti kaikki liittyi minuun ja mun erääseen lahjatoiveeseen :)) TA-DAA!!! Siis tähän maailman ihanimpaan sormukseen...

        http://kauppa.hovikulta.fi/051ct-timanttisormus-valkokultasormus-vihkisormus-kihlasormus-solitaire-unelmasormus-upea#!prettyPhoto[gallery1]/2/

        Toljanter oli ihan varmasti huomannut mun teipanneen siitä kuvia meidän jääkaapin oveen, koska niistä erään viereen oli ilmestynyt kirjoitus, että Joulupukki menee mun takia vararikkoon :(( Sen jälkeen Toljanterilla ei toooooooodellakaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin kadota. Hän nimittäin tiesi mun epätoivoisena luopuvan mun kaikista joululahjoista ikuisuuksien ajaksi, kunhan vain saisin hänet takaisin mun elämään. Sen vuoksi Joulupukki ylensi hänet tonttujen ylimpään herrakastiin, sillä mun äkkipikainen lupaus toi Korvatunturille tuhansien eurojen säästöt (◕‸ ◕✿) K-a-i-k-k-i m-u-u n-ä-k-k-i-l-e-i-v-ä-n s-y-ö-n-t-i o-n p-e-l-k-k-ä-ä v-a-l-e-t-t-a... Uskokaa mua, jooko?

        Juttusi pyörii saman henkilön ympärillä, ja toiset katselee sivusta.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mua huvittaa kertoa supersalainen totuus Toljanterin katoamisesta, sillä mulla on rehellisyyttä rakastava luonne :)) Oikeasti kaikki liittyi minuun ja mun erääseen lahjatoiveeseen :)) TA-DAA!!! Siis tähän maailman ihanimpaan sormukseen...

        http://kauppa.hovikulta.fi/051ct-timanttisormus-valkokultasormus-vihkisormus-kihlasormus-solitaire-unelmasormus-upea#!prettyPhoto[gallery1]/2/

        Toljanter oli ihan varmasti huomannut mun teipanneen siitä kuvia meidän jääkaapin oveen, koska niistä erään viereen oli ilmestynyt kirjoitus, että Joulupukki menee mun takia vararikkoon :(( Sen jälkeen Toljanterilla ei toooooooodellakaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin kadota. Hän nimittäin tiesi mun epätoivoisena luopuvan mun kaikista joululahjoista ikuisuuksien ajaksi, kunhan vain saisin hänet takaisin mun elämään. Sen vuoksi Joulupukki ylensi hänet tonttujen ylimpään herrakastiin, sillä mun äkkipikainen lupaus toi Korvatunturille tuhansien eurojen säästöt (◕‸ ◕✿) K-a-i-k-k-i m-u-u n-ä-k-k-i-l-e-i-v-ä-n s-y-ö-n-t-i o-n p-e-l-k-k-ä-ä v-a-l-e-t-t-a... Uskokaa mua, jooko?

        Teit musta narrin, jos tietäisit millaisiin fiiliksiin olet mut ajanut, miettisit käytöstäsi:( Tartuit nyt tikkuun lyhimpään.

        https://www.youtube.com/watch?v=8_pyD9KkTVo


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mua huvittaa kertoa supersalainen totuus Toljanterin katoamisesta, sillä mulla on rehellisyyttä rakastava luonne :)) Oikeasti kaikki liittyi minuun ja mun erääseen lahjatoiveeseen :)) TA-DAA!!! Siis tähän maailman ihanimpaan sormukseen...

        http://kauppa.hovikulta.fi/051ct-timanttisormus-valkokultasormus-vihkisormus-kihlasormus-solitaire-unelmasormus-upea#!prettyPhoto[gallery1]/2/

        Toljanter oli ihan varmasti huomannut mun teipanneen siitä kuvia meidän jääkaapin oveen, koska niistä erään viereen oli ilmestynyt kirjoitus, että Joulupukki menee mun takia vararikkoon :(( Sen jälkeen Toljanterilla ei toooooooodellakaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin kadota. Hän nimittäin tiesi mun epätoivoisena luopuvan mun kaikista joululahjoista ikuisuuksien ajaksi, kunhan vain saisin hänet takaisin mun elämään. Sen vuoksi Joulupukki ylensi hänet tonttujen ylimpään herrakastiin, sillä mun äkkipikainen lupaus toi Korvatunturille tuhansien eurojen säästöt (◕‸ ◕✿) K-a-i-k-k-i m-u-u n-ä-k-k-i-l-e-i-v-ä-n s-y-ö-n-t-i o-n p-e-l-k-k-ä-ä v-a-l-e-t-t-a... Uskokaa mua, jooko?

        Toi mikä lie heppu ei piittaa susta pätkän vertaa, pyyhkii suhun vaan jalat ja jatkaa matkaa. Multa sinä olisit saanut kaiken mitä tahdot, mutta eipä kelvannut:(

        toljanter <http://www.suomi24.fi/profiili/toljanter> //

        29.8.2016 21:11

        Mun silmissä tää ketju vahvisti sen kaiken mitä oon epäillyt koko ajan,
        kupla on puhjennut.

        Hyvää jatkoa 'Ariel', 'Butsi' ym ym... Ihan taitavasti ootte pitäneet
        tarinan kasassa, pikku virheitä on kyllä nyt tullut, hyi teitä:)

        a--r--i--e--l <http://www.suomi24.fi/profiili/a--r--i--e--l> //

        29.8.2016 22:23

        Siis mun on vaikea uskoa tätä enää todeksi. Ihan kuin eläisin keskellä
        jotain järkyttävää PAINAJAISTA... Olin niin typerä, hölmö ja
        lapsellinen, että luulin sun välittävän minusta oikeasti. Tiedätkö, että
        olet särkenyt mun sydämen, L-O-P-U-L-L-I-S-E-S-T-I.

        a--r--i--e--l <http://www.suomi24.fi/profiili/a--r--i--e--l> //

        29.8.2016 22:38

        Uskomatonta, että itkin sun takia... Mun elämä oli monta päivää ihan
        kaaoksessa, kun anelin sulta anteeksiantoa ja koko ajan sulla oli
        mielessä tehdä mulle näin. Uskouduin sulle, kerroin sulle asioita, joita
        en ollut ikinä uskaltanut sanoa kenellekään toiselle. Yhtä hyvin olisit
        voinut pistää minut puukolla kuoliaaksi, sillä sekään ei olisi tuntunut
        niin pahalle, mitä mulle nyt teit.


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Teit musta narrin, jos tietäisit millaisiin fiiliksiin olet mut ajanut, miettisit käytöstäsi:( Tartuit nyt tikkuun lyhimpään.

        https://www.youtube.com/watch?v=8_pyD9KkTVo

        Mitä v****a sinäki kitiset??? Tiiättekö te vinkujat että te pilaatte kokonaan nämä keskustelut, ku koko ajan on joku jotaki narisemassa.Jos hän ei sun kans kirjota, nii mitä siinä enää iniset?? Kirjotit tuolla että silmät sulaa..oisit sulanu näkymättömiin!! Mua alkaa oikeesti tympimää nämä ruikuttajat! Jokaisella on oikeus päättää kenen kanssa juttelee. Voi vihtu ku nii riepoo jo tää touhu! :/


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Toi mikä lie heppu ei piittaa susta pätkän vertaa, pyyhkii suhun vaan jalat ja jatkaa matkaa. Multa sinä olisit saanut kaiken mitä tahdot, mutta eipä kelvannut:(

        toljanter <http://www.suomi24.fi/profiili/toljanter> //

        29.8.2016 21:11

        Mun silmissä tää ketju vahvisti sen kaiken mitä oon epäillyt koko ajan,
        kupla on puhjennut.

        Hyvää jatkoa 'Ariel', 'Butsi' ym ym... Ihan taitavasti ootte pitäneet
        tarinan kasassa, pikku virheitä on kyllä nyt tullut, hyi teitä:)

        a--r--i--e--l <http://www.suomi24.fi/profiili/a--r--i--e--l> //

        29.8.2016 22:23

        Siis mun on vaikea uskoa tätä enää todeksi. Ihan kuin eläisin keskellä
        jotain järkyttävää PAINAJAISTA... Olin niin typerä, hölmö ja
        lapsellinen, että luulin sun välittävän minusta oikeasti. Tiedätkö, että
        olet särkenyt mun sydämen, L-O-P-U-L-L-I-S-E-S-T-I.

        a--r--i--e--l <http://www.suomi24.fi/profiili/a--r--i--e--l> //

        29.8.2016 22:38

        Uskomatonta, että itkin sun takia... Mun elämä oli monta päivää ihan
        kaaoksessa, kun anelin sulta anteeksiantoa ja koko ajan sulla oli
        mielessä tehdä mulle näin. Uskouduin sulle, kerroin sulle asioita, joita
        en ollut ikinä uskaltanut sanoa kenellekään toiselle. Yhtä hyvin olisit
        voinut pistää minut puukolla kuoliaaksi, sillä sekään ei olisi tuntunut
        niin pahalle, mitä mulle nyt teit.

        Tajuatko vitun urpo että täällä porukka on vaa palstakavereita! Jokaisella on oma elämä muulla. Hommaa sinäki semmone ja lopeta tuo säälittävä ruikutus! :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä v****a sinäki kitiset??? Tiiättekö te vinkujat että te pilaatte kokonaan nämä keskustelut, ku koko ajan on joku jotaki narisemassa.Jos hän ei sun kans kirjota, nii mitä siinä enää iniset?? Kirjotit tuolla että silmät sulaa..oisit sulanu näkymättömiin!! Mua alkaa oikeesti tympimää nämä ruikuttajat! Jokaisella on oikeus päättää kenen kanssa juttelee. Voi vihtu ku nii riepoo jo tää touhu! :/

        No en tiedä, että mikä muhun on mennyt:( En ole tällainen normaalisti.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mua huvittaa kertoa supersalainen totuus Toljanterin katoamisesta, sillä mulla on rehellisyyttä rakastava luonne :)) Oikeasti kaikki liittyi minuun ja mun erääseen lahjatoiveeseen :)) TA-DAA!!! Siis tähän maailman ihanimpaan sormukseen...

        http://kauppa.hovikulta.fi/051ct-timanttisormus-valkokultasormus-vihkisormus-kihlasormus-solitaire-unelmasormus-upea#!prettyPhoto[gallery1]/2/

        Toljanter oli ihan varmasti huomannut mun teipanneen siitä kuvia meidän jääkaapin oveen, koska niistä erään viereen oli ilmestynyt kirjoitus, että Joulupukki menee mun takia vararikkoon :(( Sen jälkeen Toljanterilla ei toooooooodellakaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin kadota. Hän nimittäin tiesi mun epätoivoisena luopuvan mun kaikista joululahjoista ikuisuuksien ajaksi, kunhan vain saisin hänet takaisin mun elämään. Sen vuoksi Joulupukki ylensi hänet tonttujen ylimpään herrakastiin, sillä mun äkkipikainen lupaus toi Korvatunturille tuhansien eurojen säästöt (◕‸ ◕✿) K-a-i-k-k-i m-u-u n-ä-k-k-i-l-e-i-v-ä-n s-y-ö-n-t-i o-n p-e-l-k-k-ä-ä v-a-l-e-t-t-a... Uskokaa mua, jooko?

        Annatko anteeksi Ariel?:( En tajua mikä muhun meni.


      • sivusta_seuranneena
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mua huvittaa kertoa supersalainen totuus Toljanterin katoamisesta, sillä mulla on rehellisyyttä rakastava luonne :)) Oikeasti kaikki liittyi minuun ja mun erääseen lahjatoiveeseen :)) TA-DAA!!! Siis tähän maailman ihanimpaan sormukseen...

        http://kauppa.hovikulta.fi/051ct-timanttisormus-valkokultasormus-vihkisormus-kihlasormus-solitaire-unelmasormus-upea#!prettyPhoto[gallery1]/2/

        Toljanter oli ihan varmasti huomannut mun teipanneen siitä kuvia meidän jääkaapin oveen, koska niistä erään viereen oli ilmestynyt kirjoitus, että Joulupukki menee mun takia vararikkoon :(( Sen jälkeen Toljanterilla ei toooooooodellakaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin kadota. Hän nimittäin tiesi mun epätoivoisena luopuvan mun kaikista joululahjoista ikuisuuksien ajaksi, kunhan vain saisin hänet takaisin mun elämään. Sen vuoksi Joulupukki ylensi hänet tonttujen ylimpään herrakastiin, sillä mun äkkipikainen lupaus toi Korvatunturille tuhansien eurojen säästöt (◕‸ ◕✿) K-a-i-k-k-i m-u-u n-ä-k-k-i-l-e-i-v-ä-n s-y-ö-n-t-i o-n p-e-l-k-k-ä-ä v-a-l-e-t-t-a... Uskokaa mua, jooko?

        Uskotaan että tarvetta olisi varoituskolmiolla otsaan.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Mua huvittaa kertoa supersalainen totuus Toljanterin katoamisesta, sillä mulla on rehellisyyttä rakastava luonne :)) Oikeasti kaikki liittyi minuun ja mun erääseen lahjatoiveeseen :)) TA-DAA!!! Siis tähän maailman ihanimpaan sormukseen...

        http://kauppa.hovikulta.fi/051ct-timanttisormus-valkokultasormus-vihkisormus-kihlasormus-solitaire-unelmasormus-upea#!prettyPhoto[gallery1]/2/

        Toljanter oli ihan varmasti huomannut mun teipanneen siitä kuvia meidän jääkaapin oveen, koska niistä erään viereen oli ilmestynyt kirjoitus, että Joulupukki menee mun takia vararikkoon :(( Sen jälkeen Toljanterilla ei toooooooodellakaan ollut muuta vaihtoehtoa kuin kadota. Hän nimittäin tiesi mun epätoivoisena luopuvan mun kaikista joululahjoista ikuisuuksien ajaksi, kunhan vain saisin hänet takaisin mun elämään. Sen vuoksi Joulupukki ylensi hänet tonttujen ylimpään herrakastiin, sillä mun äkkipikainen lupaus toi Korvatunturille tuhansien eurojen säästöt (◕‸ ◕✿) K-a-i-k-k-i m-u-u n-ä-k-k-i-l-e-i-v-ä-n s-y-ö-n-t-i o-n p-e-l-k-k-ä-ä v-a-l-e-t-t-a... Uskokaa mua, jooko?

        No oli toikin ihan hyvä versio, mutta oikeestaan totuus on kylläkin vähän karumpi.. :P .Joulupukki katos huomasi, että tonttu oli täällä liian nössö lahjojen lukumäärässä....Pikkutontut kun eivät vaan millään enää ehtineet valmistaa kaikkia lahjoja, kun täältä tuli niin paljon toiveita. Pukki siis laittoi tontun koulutukseen että hällä olis edes vähän munaa kieltäytyä jokaiseen naisen vinkaisuun. :))

        Ja toinen tärkeä asia tässä oli myös se, että joulupukki huomasi ERITTÄIN TÖRKEÄN eriarvoisuuden jylläävän täällä palstalla, kun yhtä syrjittiin ja jätettiin ilman lahjoja (siis minua) ;)) Tollanen pelihän ei koskaan vetele, sillä joulupukki haluaa jouluna että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti....(kuulin huhun, että erityisesti Tintulle kuulemma joulupukki haluaa antaa, ku on ollu nii kiltti nainen) ;)

        Yks asia tuli vielä mieleen...Sua on kyllä huijattu pahemman kerran.:)))).Eihän lahjat maksa mitään, ku pikkutontut valmistaa kaikin omin pikku kätösin. :)) Nyt sun kannattaa kinuta ihan mitä vaan. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No oli toikin ihan hyvä versio, mutta oikeestaan totuus on kylläkin vähän karumpi.. :P .Joulupukki katos huomasi, että tonttu oli täällä liian nössö lahjojen lukumäärässä....Pikkutontut kun eivät vaan millään enää ehtineet valmistaa kaikkia lahjoja, kun täältä tuli niin paljon toiveita. Pukki siis laittoi tontun koulutukseen että hällä olis edes vähän munaa kieltäytyä jokaiseen naisen vinkaisuun. :))

        Ja toinen tärkeä asia tässä oli myös se, että joulupukki huomasi ERITTÄIN TÖRKEÄN eriarvoisuuden jylläävän täällä palstalla, kun yhtä syrjittiin ja jätettiin ilman lahjoja (siis minua) ;)) Tollanen pelihän ei koskaan vetele, sillä joulupukki haluaa jouluna että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti....(kuulin huhun, että erityisesti Tintulle kuulemma joulupukki haluaa antaa, ku on ollu nii kiltti nainen) ;)

        Yks asia tuli vielä mieleen...Sua on kyllä huijattu pahemman kerran.:)))).Eihän lahjat maksa mitään, ku pikkutontut valmistaa kaikin omin pikku kätösin. :)) Nyt sun kannattaa kinuta ihan mitä vaan. ;))

        Mä klikkasin just tuossa kohdasta 'kommentoi' mutta mutta...

        Nää jutut mistä spekuloitte on sitä korkeimman luokan salaista tietoa. Eli vaikka kuinka haluaisin avautua teille esimerkiksi lahja-asioissa niin mulla ei ole lupaa sitä avautumista tehdä. Jouluaattona se asia sitten selviää (näin meitä siellä näkkileivänsyöntileirillä ohjeistettiin vastaamaan)...

        Sori tytöt, näin se vaan on;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mä klikkasin just tuossa kohdasta 'kommentoi' mutta mutta...

        Nää jutut mistä spekuloitte on sitä korkeimman luokan salaista tietoa. Eli vaikka kuinka haluaisin avautua teille esimerkiksi lahja-asioissa niin mulla ei ole lupaa sitä avautumista tehdä. Jouluaattona se asia sitten selviää (näin meitä siellä näkkileivänsyöntileirillä ohjeistettiin vastaamaan)...

        Sori tytöt, näin se vaan on;)

        Juu...mä ku osaan lukea aika hyvin rivien välistä, niin siellä luki että mä osuin nappiin arvailussani. ;) Voi ihanuus ku on tulossa mukava joulu. :))


    • Polvistumisesta puheenollen, täällä Cedric odottaa Cinderellaansa yhä lasikenkä kädessään;) Mieluusti heitän pois jo naamioni mutta vain sut huolin tekemään sen;)

      • Saat musta uskollisen ystävän itsellesi Ariel, henkisen tukipilarin, semmoisen joka kestää tuulessa ja tuiskussa. Ei anneta tuon selkkauksen pilata välejämme jotka olivat hyvästi lämpenemässä. Se mitä sanoin, sanoin sua puolustaakseni. Koitin tavoittaa tuttujasi, selvittääkseni että pärjäät. Kannoin susta huolta eikö se riitä?:(


      • Yllätä mut ja sano yksi sana;)


    • no sitäpä jäbäki ruukaa aamusin ihtelleen hokea ku naamalle heilahtaa semmosta märän sorttista häntää et eipä tässä herroja ollakkaan vaan sieltä tuotantoketjun vaatimattomimmasta päästä.. ;)

      • :))) Ihana Temmi..:) Toi sun työs se vasta onkin arvokasta. Siinä esim. Hesan herrat jää toiseks. :))
        Mulle tuli sanamoka tos aloitusjutussa..Se meni niin, että en mä mikään herra ole, mut helvetin hyvä työmies kumminki....Tuota lausetta ku oikeen miettii, niin kyllähän jokainen tavallinen duunari saa vaan olla ylpee omasta työstään..oli se sitten mikä työ tahansa. :)
        Meillähän on täällä palstalla kylläki nyt yks herraki..(heti naurattaa)...Tätä herraa täytyy kuulemma ny pokkuroidakki, mut sormet ristissä selän takana. ;))

        Muutes..nyt on pakko kysyä, et miks toi lehmänhäntä on märänsorttinen? Eihä lehmät pissaakkaan sen päälle, ku ainaski mitä mä olen nähny ku ne pellolla pisuttelee, niin häntä on kohti taivasta....vai kakkiiko ne vaa nii.. :))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Ihana Temmi..:) Toi sun työs se vasta onkin arvokasta. Siinä esim. Hesan herrat jää toiseks. :))
        Mulle tuli sanamoka tos aloitusjutussa..Se meni niin, että en mä mikään herra ole, mut helvetin hyvä työmies kumminki....Tuota lausetta ku oikeen miettii, niin kyllähän jokainen tavallinen duunari saa vaan olla ylpee omasta työstään..oli se sitten mikä työ tahansa. :)
        Meillähän on täällä palstalla kylläki nyt yks herraki..(heti naurattaa)...Tätä herraa täytyy kuulemma ny pokkuroidakki, mut sormet ristissä selän takana. ;))

        Muutes..nyt on pakko kysyä, et miks toi lehmänhäntä on märänsorttinen? Eihä lehmät pissaakkaan sen päälle, ku ainaski mitä mä olen nähny ku ne pellolla pisuttelee, niin häntä on kohti taivasta....vai kakkiiko ne vaa nii.. :))))

        no se on vaan sen tähen ku hännän tupsukka roikkuu siinä sopivalla kohalla. sitte ku noi kantturat on peräpäästä vielä vähä semmosella leikkisällä näin syksystä niin kyllä siinä jäbän naama on vaikka minkä sorttisessa rapakossa. ei viihti sitte enempiä tämmösistä selostaa ku artsilta jääpi vielä mikroateria syömättä.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no se on vaan sen tähen ku hännän tupsukka roikkuu siinä sopivalla kohalla. sitte ku noi kantturat on peräpäästä vielä vähä semmosella leikkisällä näin syksystä niin kyllä siinä jäbän naama on vaikka minkä sorttisessa rapakossa. ei viihti sitte enempiä tämmösistä selostaa ku artsilta jääpi vielä mikroateria syömättä.. ;)

        Hemmetin mämmiautomaattei...


      • artagnan kirjoitti:

        Hemmetin mämmiautomaattei...

        :)) Niitten kakki ei olekkaa mikään pikkukasa. :)))


    • Kyllä mä kaipaisin tähän keskusteluun mukaan myös Arielia.

      Tuu nyt vaan rohkeasti mukaan, ei me sua syödä:)

      • No toivottavasti mun takia ei kukaan ole pois..Mä jo tuol kirjotin että tykkään vaan kypsästä lihasta..


      • tinttu-liinan-kainaloon

        Ole mies ja jätä se nuoremmille, oot pelleillyt sen kanssa jo tarpeeksi.


      • tinttu-liinan-kainaloon kirjoitti:

        Ole mies ja jätä se nuoremmille, oot pelleillyt sen kanssa jo tarpeeksi.

        Nyt v***u et ala jauhamaan taas tuota samaa paskaa!! :/


      • järkeätytönpäähän
        tinttu-liinan-kainaloon kirjoitti:

        Ole mies ja jätä se nuoremmille, oot pelleillyt sen kanssa jo tarpeeksi.

        Kynnysmatto se tuolle on.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No toivottavasti mun takia ei kukaan ole pois..Mä jo tuol kirjotin että tykkään vaan kypsästä lihasta..

        taitaapi typykällä olla torstaisin ilta yheksän päivä..


      • Mä kyl oottelen tääl jo kieltäin lipoen. Henki voi sit haiskahtaa hiukan marinaadil mut kyl sä selviät murusein ku vedät vaan keuhkot täyteen happee ennen ku mä tuun ja haukkaan... ;)


      • Sori sit kaikille että tuli tuonne semmonen piilotettu ruma sana..Mä ku kimpaannun, niin semmosia saattaa ihan itestään tulla. Tulee kyllä silloinki, jos oon vaikka lyöny polven johonki....tai muuten harmittaa..silloinki voi jos katti ottaa käteen kiinni tai herään huonolla tuulella.. :P Muuten en kyllä puhu rumia...


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl oottelen tääl jo kieltäin lipoen. Henki voi sit haiskahtaa hiukan marinaadil mut kyl sä selviät murusein ku vedät vaan keuhkot täyteen happee ennen ku mä tuun ja haukkaan... ;)

        TA-DAA ;)) Tulen huomenna sun työpaikalle leikkimään taas asiakasta...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        TA-DAA ;)) Tulen huomenna sun työpaikalle leikkimään taas asiakasta...

        Olikos toi uhkaus vai lupaus? ;) No mä laitoin jo dödöö kainaloon. Oo sit sillai hurjan ihastuksissas et mä saan naistenmiehen maineeni nousuun... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Olikos toi uhkaus vai lupaus? ;) No mä laitoin jo dödöö kainaloon. Oo sit sillai hurjan ihastuksissas et mä saan naistenmiehen maineeni nousuun... ;)

        :)) Tiiäkkö miten käy ku saa naistenmiehen maineen..? :)) Pimut alkaa karttamaan sua, ku oot jokapaikan höylä. ;)))


    • Tulipa tässä mieleen ku odotan illan Vain Elämää-ohjelmaa, niin minkälaista musaa te oikeen kuuntelette?
      Mä tykkään oikeestaan kaikesta. Ainoastaan sellanen huutorokki ei uppoa muhun. Tossa illan telkkariohjelmassa on mun sydämmen vieny Lauri Tähkä. <3 On siinä niiiiin symppis mies. <3

      • Kuuntelen poppia, mm. Depeche Modea, Simply Rediä, Lady Gagaa...


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kuuntelen poppia, mm. Depeche Modea, Simply Rediä, Lady Gagaa...

        Tiedän vain nuo kaks viimeistä. Nyt muistinkin, että sähän et kuuntelekkaa ollenkaa kotimaista. :)


      • Mäki kuuntelen kaikkee ja soitan sit skittaa ja laulelen itekki ku ei oo ketään sanomas et oo hiljaa. Laittakaas arvaten et kenenkä lempparibiisi tää sit on? Ei hemmetti pitäis jo lopettaa tää kettuilu ku pikapuolin tulee ympäri korvii... ;D

        https://www.youtube.com/watch?v=0bM68m3d8Ao


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiedän vain nuo kaks viimeistä. Nyt muistinkin, että sähän et kuuntelekkaa ollenkaa kotimaista. :)

        Ei minulla ole kotimaista musaa vastaan.. Noista vaan satun tykkämään..😊


      • artagnan kirjoitti:

        Mäki kuuntelen kaikkee ja soitan sit skittaa ja laulelen itekki ku ei oo ketään sanomas et oo hiljaa. Laittakaas arvaten et kenenkä lempparibiisi tää sit on? Ei hemmetti pitäis jo lopettaa tää kettuilu ku pikapuolin tulee ympäri korvii... ;D

        https://www.youtube.com/watch?v=0bM68m3d8Ao

        Ai sä lauleletki..Sähän voisit laittaa tuonne tubeen pätkän, nii sit me voidaan kertoo miltä kuulosti.;) Ja en tiiä kenen lemppari oli tuossa linkissä...yks oli mielssä, mut ei kai se nii ilmiselvää ollu. :P


      • artagnan kirjoitti:

        Mäki kuuntelen kaikkee ja soitan sit skittaa ja laulelen itekki ku ei oo ketään sanomas et oo hiljaa. Laittakaas arvaten et kenenkä lempparibiisi tää sit on? Ei hemmetti pitäis jo lopettaa tää kettuilu ku pikapuolin tulee ympäri korvii... ;D

        https://www.youtube.com/watch?v=0bM68m3d8Ao

        Minun mies soittelee vähän kitara myös.. Mutta on aikas ujo, soittaa vaan kun olen nukkumassa..😂


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sä lauleletki..Sähän voisit laittaa tuonne tubeen pätkän, nii sit me voidaan kertoo miltä kuulosti.;) Ja en tiiä kenen lemppari oli tuossa linkissä...yks oli mielssä, mut ei kai se nii ilmiselvää ollu. :P

        Mun ei olisi pitänyt mennä IKINÄ kertomaan, että olin KAAMEAN rakastunut Mats Lillrankiin mun varhaisessa teini-iässä, hahaha ;)) Niin ja Artagnanista mulla oli muuten sellainen mielikuva, että hän muistuttaa Jukka Huhtaa tämän kappaleen perusteella. Siis koska hän laittoi sen mulle, ennen kuin me nähtiin toisemme ensimmäisen kerran :))

        https://www.youtube.com/watch?v=JPJjvz4e9Tw


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minun mies soittelee vähän kitara myös.. Mutta on aikas ujo, soittaa vaan kun olen nukkumassa..😂

        Meillä kotona on piano, mutta mulla ei TODELLAKAAN ole minkäänlaista lahjakkuutta sen soittamisen suhteen... :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mun ei olisi pitänyt mennä IKINÄ kertomaan, että olin KAAMEAN rakastunut Mats Lillrankiin mun varhaisessa teini-iässä, hahaha ;)) Niin ja Artagnanista mulla oli muuten sellainen mielikuva, että hän muistuttaa Jukka Huhtaa tämän kappaleen perusteella. Siis koska hän laittoi sen mulle, ennen kuin me nähtiin toisemme ensimmäisen kerran :))

        https://www.youtube.com/watch?v=JPJjvz4e9Tw

        Nii miks ei olis pitäny kertoa? :) Pyrkiikö Artsi sun vanhan idolis kaltaiseks vai..toi tyyppi ku oli ihan outo mulle...:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii miks ei olis pitäny kertoa? :) Pyrkiikö Artsi sun vanhan idolis kaltaiseks vai..toi tyyppi ku oli ihan outo mulle...:)

        No siksi, koska h-e e-i-v-ä-t o-s-a-a l-o-p-e-t-t-a-a mun kiusimista. Mun viereen oli mm. ilmestynyt ilmapallo, johon oli teipattu mun rakkaan Matsin pää... Mmmm... Siis silloin kun olimme yhdessä telttailemassa :))


      • Siis tarkoitin leikattu pää, ei mikään OIKEA, hahaha ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Meillä kotona on piano, mutta mulla ei TODELLAKAAN ole minkäänlaista lahjakkuutta sen soittamisen suhteen... :))

        Minä laulelen joskus kun musaa kuuntelen, koira aina silloin tuijottaa, ei taida ymmärtää laulamista..?☺


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        No siksi, koska h-e e-i-v-ä-t o-s-a-a l-o-p-e-t-t-a-a mun kiusimista. Mun viereen oli mm. ilmestynyt ilmapallo, johon oli teipattu mun rakkaan Matsin pää... Mmmm... Siis silloin kun olimme yhdessä telttailemassa :))

        Voin kuvitella sitä hekotuksen määrää, ku ovat tuota palloa värkkäilleet. :)))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis tarkoitin leikattu pää, ei mikään OIKEA, hahaha ;))

        Kiusi niitä takaisin..?😀


      • RessuNro5
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        No siksi, koska h-e e-i-v-ä-t o-s-a-a l-o-p-e-t-t-a-a mun kiusimista. Mun viereen oli mm. ilmestynyt ilmapallo, johon oli teipattu mun rakkaan Matsin pää... Mmmm... Siis silloin kun olimme yhdessä telttailemassa :))

        Kuuma sulhasmies;)
        http://www.hs.fi/ihmiset/a1455852952400


      • Mä kans tykkään kovasti tuosta ohjelmasta. On ihana seurata kuinka eri aikakausien musiikin tekijät sulautuvat yhdeksi suureksi perheeksi.

        Se on vähä kuin me siniset täällä. Mä oon Hector sitte ehottomasti kun on just niinku meikäläinen, ansaitsee Herran arvonimen;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mä kans tykkään kovasti tuosta ohjelmasta. On ihana seurata kuinka eri aikakausien musiikin tekijät sulautuvat yhdeksi suureksi perheeksi.

        Se on vähä kuin me siniset täällä. Mä oon Hector sitte ehottomasti kun on just niinku meikäläinen, ansaitsee Herran arvonimen;)

        Lyödäänkö sovinnon kättä sen kunniaksi?:)


      • no jäbällä on noissa rattorihommissa peltorit korvilla et sieltä tulee sitte kuunneltua kaikenlaista laidasta laitaan. tosta hectorista vaan sen verran et tää on hältä semmonen konstailematon rehdin miehen rakkauslaulu. omistetaan sitte tolle typykkä kullalle ku sanat on tommoset intiimin sorttiset.. ;)

        https://www.youtube.com/watch?v=WjDwHAGKNpA


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai sä lauleletki..Sähän voisit laittaa tuonne tubeen pätkän, nii sit me voidaan kertoo miltä kuulosti.;) Ja en tiiä kenen lemppari oli tuossa linkissä...yks oli mielssä, mut ei kai se nii ilmiselvää ollu. :P

        No iteksein mä vaan laulelen. Skittaa soitan muutoinki ku ei tarvi olla ite äänes. Et jos mä kuiteski skippaan YouTuubin... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voin kuvitella sitä hekotuksen määrää, ku ovat tuota palloa värkkäilleet. :)))

        No oli sit viel meiningis täyttää Butchin kaa Ryan Lochte toisel puolel mut se halkes ennen aikojaan. Tää saattaa sit olla uutta tietoo et sori muru... ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kiusi niitä takaisin..?😀

        Ei hän kerkee ku meil sälleil on ylivoima... :D


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mä kans tykkään kovasti tuosta ohjelmasta. On ihana seurata kuinka eri aikakausien musiikin tekijät sulautuvat yhdeksi suureksi perheeksi.

        Se on vähä kuin me siniset täällä. Mä oon Hector sitte ehottomasti kun on just niinku meikäläinen, ansaitsee Herran arvonimen;)

        Toi Hector lauloi just sen Chisun biisin jota mä nii rakastan! Ei vois enempää laulu koskettaa ku just toi "Tuu mua vastaan".


      • artagnan kirjoitti:

        No oli sit viel meiningis täyttää Butchin kaa Ryan Lochte toisel puolel mut se halkes ennen aikojaan. Tää saattaa sit olla uutta tietoo et sori muru... ;)

        Kumma ku ette tunkenu niihi omia kuvianne. :)


      • sensuellia

      • Vähä oli pitkänlainen..


    • Leikkimielinen_testi
      • Mä oon näköjää tylsä tyyppi.:( Tove Jansson..:( Tiiä itkenkö vai nauranko..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon näköjää tylsä tyyppi.:( Tove Jansson..:( Tiiä itkenkö vai nauranko..

        Eikös se ollu kuiteski sellainen monilahjakkuus?


      • tinttu-liina
        artagnan kirjoitti:

        Eikös se ollu kuiteski sellainen monilahjakkuus?

        No juu, mutta mä ootin että ois tullu joku kuuma ja kohtalokas pimu...tuli kuiva käppänä.:(


      • Mnulle tuli Marie Curie..😀


      • Ja mulle tuli Marilyn Monroe :(( M-u-l-l-a m-e-n-i i-h-a-n k-y-l-m-ä-t v-ä-r-e-e-t, kun luin sen hyytävän elämäntarinan...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja mulle tuli Marilyn Monroe :(( M-u-l-l-a m-e-n-i i-h-a-n k-y-l-m-ä-t v-ä-r-e-e-t, kun luin sen hyytävän elämäntarinan...

        Marilyn Monroe oli kyl kaunis nainen. Kohtalo ei kyllä ollu häävi..siltiki mä oisin ennemmi Marilyn ku kuiva korppu.:{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Marilyn Monroe oli kyl kaunis nainen. Kohtalo ei kyllä ollu häävi..siltiki mä oisin ennemmi Marilyn ku kuiva korppu.:{

        Vaihdan sun kanssa :)) Olen PALJON mieluummin kuiva korppu kuin kaamean onneton...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja mulle tuli Marilyn Monroe :(( M-u-l-l-a m-e-n-i i-h-a-n k-y-l-m-ä-t v-ä-r-e-e-t, kun luin sen hyytävän elämäntarinan...

        Tykkään Marilynista, oli hyvä näyttelijä ja fiksu.😊 Harmi kun kuoli nuorena...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Vaihdan sun kanssa :)) Olen PALJON mieluummin kuiva korppu kuin kaamean onneton...

        No oli sillä välillä mukavaaki. :) Eikös jossai ollu, että oli korkea ÄO hänellä. Nii ja se vielä että ennemmi hetken kuuma, ku kauan korppu.:}


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja mulle tuli Marilyn Monroe :(( M-u-l-l-a m-e-n-i i-h-a-n k-y-l-m-ä-t v-ä-r-e-e-t, kun luin sen hyytävän elämäntarinan...

        Sut kun näkee niin Marilynkin kalpenee rinnallasi, olet semmoinen että silmät sulaa suhun kiinni;)


      • tarkoitatvarmaan
        yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Sut kun näkee niin Marilynkin kalpenee rinnallasi, olet semmoinen että silmät sulaa suhun kiinni;)

        Femme fatale..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Marilyn Monroe oli kyl kaunis nainen. Kohtalo ei kyllä ollu häävi..siltiki mä oisin ennemmi Marilyn ku kuiva korppu.:{

        korppuki maistuu kahvin kans kastettuna ;) tulipa vaan mieleen ku niitä säkillinen tuolla komeron nurkassa on..


      • Änyel
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ja mulle tuli Marilyn Monroe :(( M-u-l-l-a m-e-n-i i-h-a-n k-y-l-m-ä-t v-ä-r-e-e-t, kun luin sen hyytävän elämäntarinan...

        Inhottaa teijän puje..irstaita ukkoja..helevetin puolella jokkainen. No ei oo haittoihin! ! Marylind sano.."vetekee kätöön" en oo siel mihin työ oot Mänös! !"Valon tuoja" on reitin enkel. Lusifeerus se on.


      • temmirauta kirjoitti:

        korppuki maistuu kahvin kans kastettuna ;) tulipa vaan mieleen ku niitä säkillinen tuolla komeron nurkassa on..

        Mä tykkään korpuista kylmän maidon kanssa.:)


      • liianko_kylmää
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tykkään korpuista kylmän maidon kanssa.:)

        Pehmeneekö korppu maidossa?


      • liianko_kylmää kirjoitti:

        Pehmeneekö korppu maidossa?

        Pehmenee se sinne ku aikansa liottaa. :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe