Olen kusipää

Ihminenminäkin

Oon ihan vitun idiootti oikeesti. Oon puhunu vähän tai no en oikeastaan ole haukkunut kavereitani. Minun kaveriporukkaan kuuluu neljä mun lisäksi. Kaikki niistä kertoi mulle paljon juttuja ja en oikeastaan tajuakkaan että miksi sain yksin kaiken paskan niskaan koko jutusta. Mutta kuitenkin me kaikki välillä vähä juoruillaan toisistamme ja olen sanonut itsekkin todella typerästi tai niinkun sanonut joitain juttuja vähän eteenpäin, mutta niin on myös he minulle ja muille. Myönnän iha oikeasti että oon ollut tosi tyhmä kun oon sanonut joitain luottamuksella kerrottuja juttuja, mutta mä en vaa pysty olemaan kaikkien niiden asioiden kanssa yksin. Oon sanonut pari juttua eteenpäin mutta vielä miljoona muuta juttua sisälläni. Kadun että oon sanonut ne pari muutakin. Mutta ylipäätänsä kaikke neljö vihaa muo nyt siksi. Ymmärrän kyllä miksi mutta eivät ole toisilleensä yhtään vihaisia vaikka kaikki ovat levittäneet toistensa juttuja ihan yhtä paljon kun minäkin. En vain tiedä mitä enään tekisin menetin jo kaikki. Pyysin anteeksi myönsin tekoni mutta en vain voi peruuttaa asioita enään. Olin idiootti että tein niin mutta ihminen minäkin vain olen. Mulla ei ole enääm oikeastaan ketään ystävää, aiheutin tämän itse mutta en siltikään kestä elämää yksinäisyydessä. En tiedä enään mitä tehdä.... 😭

2

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminenminäkin

      Kaikki vaan tuntuu vajoavana jalkojen alta. Tuntuu niin paskalta suoraan sanoen. Haluasin vaan jatkaa elämää eteenpöin mutta minkö vuoksi. Mulla on vain perhe. En kykene oikeasti menemään kouluun enään. En uskalla mennä minnekkään enää kotoolta. Haluaisin vain sopia mutta kukaan ei anna anteeksi. Se oli kuulemma liikaa heille. He eivät edes tiedä kaikkea. Voisin vain kertoa mitä muut ovat sanoneet toisistaa, mutta en sanon koska en halua aiheuttaa lisää paskaa. Silloin kun kerroin aikasemmin niitä juttuja minua ahdisti. Ne jutut kerroin niille joihin ne liittyi. Ok se oli väärin edelleen koska ne kerrottiin luottamuksella, mutta tuntui vain silloin että minun täytyy kertoa. Yksi niistä asioista oli sellainen, että yksi niistä kavereista (vaikka Tytti) sanoi minulle ja yhelle toiselle kaverille (Taina) että yksi tyyppi (Matti) ei enää juttele hänelle koskaan ja hän epäili että yksi näistä kaveriporukan kavereista (Maria) olisi sanonut tälle Matille jotain huonoa Tytistä. No minä sitten sanoin Marialle että hei muute Matti ei kuulemma enää juttele Tytille mitään. No Maria sitten sanoi että Taina sanoi samaa ja että kuulemma epäilee että hän Maria oli sanonut Matille jotain. En edes ollut aikeissa kertoa näistä epäilyistä Marialle mitään mutta Taina oli kertonut. Minä ja Tytti oltiin todella hyviä kavereita ja pystyimme kertomaan toisillemme lähes kaiken. No minua alkoi ahdistaa sitten ja sanoin Tytille että ei kannata luottaa Tainaan koska Taina kertoi sen jutun. No tein väärin, mutta miksi minä yksin sain paskan niskaan en minä vain ollut tössä jutussa. Tuntuu niin paskalta että ei mitään rajaa. En puolustele tekojani todellakaan mutta silti tämä tuntuu epäoikeuden mukaiselta että minä sain kaiken paskan niskaan.

      No sitten oli tämä juttu mikä oli pahempi. Kaveriporukkamme tutustui naapurikaupungin muutamaan poikaan. No eräs niistä pojista (Tuomas) sanoi ensin Tytille ja sitten minulle että Maria yrittäö iskeä heitä. No minulla tuli sitten puheeksi erään toisen näitten poikien kanssa (Jukka) tämä. Sanoin hönelle että minua ihmetyttää että Maria yrittää teitä vaikka hänella on juttua yhden Matin kanssa että he puhuvat kaikkea että olen kiinnostunut susta yms. (Tämä siis on iha totta ollut että hän on jutellut tälläistä Matin kanssa). Ja että se ei ole reilua kenellekkään niille pojille. Ja pyysin ettei sanoisi kenellekkään siitö ettei vahingossakaan tulisi huonoa mainetta Marialle. No tein tosi typerästi että sanoin niin mutta Jukka käsitti jutun väärin ja kertoi siitä niille muille pojille he kaikki pelaavat siis samassa joukkueessa. No sitten myöhemmin yhtäkkiä kaikki ne pojat poisti minut snäpissa ja unfollasivat instagramissa ja sanoivat Marialle että olen kuulemma sanonut häntä huoraksi. Ja alkoivat sanoa kaikkea ettö olen ollut aina ärsyttävä ja outo yms. En edes jutellut heidän kanssaan todellakaan paljoa niin en tajua mistä moinen hate yhtäkkiä tuli. No olin idiootti taas kun en kertonut totuutta Marialle vaan sanoin vaan että en ole sanonut höntä ikinä huoraksi. Ainoa joka tiesi minun sanomistani porukassamme oli Tytti. No Tytti sitten ilmeisesti vihjaili jotai Marialle tässä about yli kuukausi tapahtuneen jölkeen ja Maria sitten luuli oikeasti että sanoin höntä huoraksi. No nyt kun kerroin totuuden ja muutenkin niin Maria on entistä vihaisempi minulle koska kuulemma tuo oli sama asia kun että olisin sanonut häntä huoraksi.

      En ymmärrp että miksi Tytillä edes on ollut oikeutta siihen koska Tytti on itse sanonut Matille kaikkea että Maria yrittää muita enkä ikinä ole sanonut siitä mitään. Luulimme myös Tytin kanssa että Maria yrittää Matin kaveria (Askoa). Ja Tytti sanoi siitäkin Matille. En ole sanonut enkä tule sanomaankaan siitä mitään Marialle mutta Tytti itse kertoi sitten Tainalle että sanoi Matille siitä että Maria yrittöö muita. No minä sitten myöhemmin sanoin joskun Tainalle siitä Asko jutusta vaikka tämä ei ollut tiennytkään sitä siinäkin tein kyllö väärin myönnän. Mutta en ole oikeastaan muistaakseni sanonut mitään muita Tytin asioita kenellekkään ja silti hän sanoi että on loukkaantunyt että levitän hönen juttuja vaikka en ole sanonut muuta. Tuntuu niin inhottavalta olla se joka saa kaiken paskan niskaan vaikka en ole ollut yksin missään mukana ja nyt kaikki vaan vihaa minua mutta eivät edes tiedä koko totuutta. Olen tehnyt väärin mutta miksi olen ainoa joka kärsii vaikka muutkin tekivät samaa kuin minä.

      Nimet muutettu!!!

      • Eräskadonnutsielu

        Minäpä kerron yhden asian sinulle. Ihmiset pelaavat ja leikkivät toisilla ja esineitä rakastetaan ja siksi ihmiset eivät piittaa juurikaan kenenkään tunteista ja ehkä sinut on tarkoituksella ovelasti potkittu pois ympyröistä, tuota tehdään myös tarkoituksella, jos olet vilpittömästi pyytänyt anteeksi ja se ei kelpaa, älä jää roikkumaan, kelpaat varmasti joillekin muille ketkä aidosti välittää, anna myös itsellesi anteeksi ja yritä olla katkeroitumatta vaikka ihmiset ovatkin joskus melko julmia, se ei tarkoita että olisit huono ihminen, minusta se kertoo että olet ollut väärien ihmisten ympäröimä, siis etsi vierellesi ystäviä jotka ovat vierelläsi myös kun olet pohjalla ja tuntuu että olet yksin, monista huomaa että he kaikkoavat heti kun valokeila haihtuu, ja monet tanssivat vierelläsi ainoastaan kun olet elämäsi parrasvaloissa ja häipyvät heti kun valot sammuu, kuin varjot, heitä ei enää näe, ja ehkä siksi he joutavatkin jäädä pimentoon elämässäsi. Toivottavasti olin avuksi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe