Toyotan D-4D-dieselmoottori on kaikkein kestävin

D-4DKestää

Toyotan D-4D-dieselmottorit ovat kaikkien aikojen kestävimmät dieselmoottorit:

http://www.autotalli.com/vaihtoauto/34962724/Toyota/Avensis/2004/Kempele?pos=1&page=1

http://www.autotalli.com/vaihtoauto/34852626/Toyota/Avensis/2004/Jyväskylä?pos=1&page=1

http://www.autotalli.com/vaihtoauto/34644636/Toyota/Avensis/2003/Varkaus?pos=2&page=1

http://www.autotalli.com/vaihtoauto/34918536/Toyota/Corolla/2005/Seinäjoki?pos=3&page=1

http://www.autotalli.com/vaihtoauto/34928130/Toyota/Avensis/2003/Kuusamo?pos=4&page=1

http://www.autotalli.com/vaihtoauto/34962724/Toyota/Avensis/2004/Kempele?pos=7&page=1

http://www.autotalli.com/vaihtoauto/34928791/Toyota/Hiace/2009/Mikkeli?pos=3&page=1

46

3478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaksiJamies

      Kysymys: Miksi Avensista on paljon myös taksiautona?

      Vastaus: Siksi, että Avensiksen saa myös kestävällä D-4D-dieselmoottorilla ja taksimiehet tietävät, että se on todella kestävä moottori.

      • Paraalle_paikalle

        Senaatintorille on taksiipiireissä vaadittu, että saataisiin D4D-patsas kuvastamaan tekniikkaa, joka kestää enemmän kuin mikään.


    • totuusSattuu

      Hehee, nyt on myyjällä löysät pöksyssä.
      monet on kannet haljenneet.

      • Huhhuhhuuh

        Naurettava lapsen viesti.


      • suttaLiikenteessä

        Tarkoittanet tuota epätoivoista aloitusta?
        Kaikki tuntee tuon kyseisen moottorin ongelmat ja heikkoudet.


      • LuotuaOngelmaa
        suttaLiikenteessä kirjoitti:

        Tarkoittanet tuota epätoivoista aloitusta?
        Kaikki tuntee tuon kyseisen moottorin ongelmat ja heikkoudet.

        Kaikki lehdet ovat täynnä vagenin vikaisuutta, mutta D-4D-muuttoria ei haukuta missään uutisissa.

        Tämä Toyotan dieselmottorin haukkuminen on tätä samaa huijausta kuin tuo wagenin dieseleiden päästöhuijaus myynnin lisäämiseksi erityisesti Yhdysvalloissa. Tässäkin Toyota on ollut niin ylivoimainen, että on pitänyt luoda olematon ongelma ja päälle päästöhuijaukset.

        D-4D-moottorit ovat kerryttääneet Toyotan autoille huimia kilometrimääriä.

        Moottoria on haukuttu ja päälle kehitellään juttuja: "Toyota ei kestä kilometrejä" Sitä on "Das Vilppi"

        Helvettiin koko huijarien lafka.


      • saasiinäronksotella
        LuotuaOngelmaa kirjoitti:

        Kaikki lehdet ovat täynnä vagenin vikaisuutta, mutta D-4D-muuttoria ei haukuta missään uutisissa.

        Tämä Toyotan dieselmottorin haukkuminen on tätä samaa huijausta kuin tuo wagenin dieseleiden päästöhuijaus myynnin lisäämiseksi erityisesti Yhdysvalloissa. Tässäkin Toyota on ollut niin ylivoimainen, että on pitänyt luoda olematon ongelma ja päälle päästöhuijaukset.

        D-4D-moottorit ovat kerryttääneet Toyotan autoille huimia kilometrimääriä.

        Moottoria on haukuttu ja päälle kehitellään juttuja: "Toyota ei kestä kilometrejä" Sitä on "Das Vilppi"

        Helvettiin koko huijarien lafka.

        "D-4D-moottorit ovat kerryttääneet Toyotan autoille huimia kilometrimääriä."

        Takuukäynneistä kertyy äkkiä. Ja kun on vielä ne takaisinkutsutkin.


    • Pelkkäämustaamista

      Ei löydy mitään lehtien kirjoituksia ja yhdellä keskustelupalstallakin ihmetellään:

      "Jonkin verran korviini on kantautunut huhuja esim. D4D-moottorin ongelmista, mutta hakemallakaan ei tahdo kunnon tietoa löytyä. Kaikilla merkeillä ei ole kunnon keskustelupalstoja, joissa vioista puhuttaisi yhtä avoimesti kuin vaikkapa VW-konsernin kuuluisista tyyppivioista."

      Eli on kantautunut vain pelkkää panettelutietoa ja keskustelupalstoja kyllä on, jos vikaa olisi ollut. Mutta ei näy keskustelupalstoillakaan kun vikaa ei ole ollut. Vain muutama mustaajan maininta keskustelupalstoillakin.

      Ei ole tuhansia linkkejä vikaisuudesta lehtiin ja keskustelupalstoille kuten vikasaastewagenista. Linkit vikasaastewagenin ongelmista ovat ketjun "Toyotan 27 ylivoimaisuuden perustetta"

      Ei ole:

      https://www.google.fi/#q=D-4D-diesel moottori

      • vaativanValinta

        Ydinvoimaloiden hätägeneraattoreiksi tulossa D4D-moottoreita. Ihan vain laadun takia.


      • sallin.epäillä
        vaativanValinta kirjoitti:

        Ydinvoimaloiden hätägeneraattoreiksi tulossa D4D-moottoreita. Ihan vain laadun takia.

        Ydinvoimalan itsekäyttöosuus on jopa 15%, saa siinä olla pikkudiesel poikineen.


      • selvitysTekeillä
        sallin.epäillä kirjoitti:

        Ydinvoimalan itsekäyttöosuus on jopa 15%, saa siinä olla pikkudiesel poikineen.

        Ja onko D4D koskaan kokonaan rikki, jos sillä voi kypsyttää popcorneja?


      • Melkei...Ikuinen
        selvitysTekeillä kirjoitti:

        Ja onko D4D koskaan kokonaan rikki, jos sillä voi kypsyttää popcorneja?

        onko d4d kokonaan rikki jos sitä vielä voi katsella??


      • Ainahuijataa
        Melkei...Ikuinen kirjoitti:

        onko d4d kokonaan rikki jos sitä vielä voi katsella??

        Kun D4D on niinkin hyvä moottori, niin miksi Tojota meni Volkkarin uunotukseen ja meni vaihtamaan sen Bemarin koneeseen. Tässä on taas ollut väkevä salaliitto Tojotaa vastassa. Ja ilmammuuta Volkkari sen takana.


    • pysyn.erossa

      Minä en koskisi tikullakaan CR-piezosuutin turbokoneisiin, jos takuu ei ole voimassa ja itse täytyy korjaukset maksaa.

      • pikapalaverinPaikka

        Miksi haluat koskea tikulla moottoria?


    • Heoskjhg

      Kyllä olet oikeassa taksimiehet tietävät. Yksi ollut eikä kuolleen ruhonikaan yli enää toista. Swedut ja sakut tekee koneet.

      • Corolla_Kuski

        Taksimiehet tietävät, että Toyotan 2,2 D4D on kaikkien aikojen kestävin moottori . Edes mersun legendaariset koneet eivät olleet yhtä kestäviä.


      • Enusko

        Takseja en tiedä, mutta ei ole korviin kuulunut pahaa tuosta koneesta muuten kuin netissä. Todellisuudessa ilmeisesti hyvä laite.


      • tietoleviää
        Enusko kirjoitti:

        Takseja en tiedä, mutta ei ole korviin kuulunut pahaa tuosta koneesta muuten kuin netissä. Todellisuudessa ilmeisesti hyvä laite.

        Muita merkkejä ostaneet taksimiehet ovat nyt huomanneet erehdyksensä ja nyt vaihdellaan kiireesti nokalle D4D-konetta.


      • en.ole.kuullutkaan
        tietoleviää kirjoitti:

        Muita merkkejä ostaneet taksimiehet ovat nyt huomanneet erehdyksensä ja nyt vaihdellaan kiireesti nokalle D4D-konetta.

        Ovatko Mersumiehet vaihtaneet E-sarjaankin noita Tojon D4D-koneita?


      • Kokoajanvaihtuu
        en.ole.kuullutkaan kirjoitti:

        Ovatko Mersumiehet vaihtaneet E-sarjaankin noita Tojon D4D-koneita?

        Kaikista merkeistä vaihdetaan koneet juuri tuommosiin.


    • moottoreita_monia

      Missä Toyotan malleissa on D-4D kone ja missä malleissa se mainittu BMW:n kone ja mikä Bemun kone?

      Monissa EU-maissa on paljon hiukan alle kahden litran koneita, koska sitä ylittävistä joutuu maksamaan huomattavasti korkeammat verot, käyttömaksut ja vakuutusmaksut, eli lompakon kautta pakko-ohjausta tiettyyn kategoriaan.

      Nyttemmin lisänä on päästöarvojenkin vaikutus veroihin ja käyttömaksuihin, eli se valitettava ns. downsizing-politiikka alkaa olla kaikilla valmistajilla.

      Ps. Harmi vain, että keskenkasvuiset penikat meuhkaavat suutaan pieksäen aivan liiaksi autopalstoilla, merkeistä riippumatta.

      • SiiheTökkäs

        eikös uudessa Avensiksessa ole jo nimenomaan se Bemun dieselkone?

        se malli voisi taas pitkästä aikaa kelvata takseihinkin, paitsi: ei saa sitä automaattina.

        eli ei kelpaakaan


    • Ttoyota

      Bensamoottoreista Toyotan 1,6 litranen moottori on kaikista kestävin, käytetty 90-luvun Carinoissa, osalla on ajettu jo yli 600 000 eikä mitään remonttia.

      • Haisumän

        Ihan huimia kilsoja nuo kestävät. Ennen Volvon koneita ja Mersun dieseleitä pidettiin kestävinä, mutta samaa sarjaan kuuluu Toyotan koneet ja myös Hiacen d4d. Hiace nyt oli muutenkin käsittämättömän vahva peli.


    • MotPot
      • ergtewgfny3

        karua


      • OnpaLyhyt

        Avensis tuli Euroopan markkinoille vuonna 1997 eli 20 vuotta sitten. Noin uskomattoman lyhyt tyyppivikalista, vaikka auto on ollut markkinoilla 20 v. Aivan uskomattoman lyhyt. Mitä kirjoittaja oikein kuvittelee?? Minä oikein hämmästyin, että lista on noin lyhyt. Uskomattoman lyhyt. Vertaa muihin 20 vuotta markkinoilla olleisii, jos sellaisia yleensä löytyykään.

        Hyvä Toyota! Hienoa Toyota!


      • vanhako-parempi
        OnpaLyhyt kirjoitti:

        Avensis tuli Euroopan markkinoille vuonna 1997 eli 20 vuotta sitten. Noin uskomattoman lyhyt tyyppivikalista, vaikka auto on ollut markkinoilla 20 v. Aivan uskomattoman lyhyt. Mitä kirjoittaja oikein kuvittelee?? Minä oikein hämmästyin, että lista on noin lyhyt. Uskomattoman lyhyt. Vertaa muihin 20 vuotta markkinoilla olleisii, jos sellaisia yleensä löytyykään.

        Hyvä Toyota! Hienoa Toyota!

        ei voi olla paljon tyyppivikoja, kun auto on 20 vuotta lähes muuttumatonta tekniikkaa.


    • Melekoisenhuonoplaatu

      Takuu 100 tkm tai 3 v. Ilmenee yleisimmin 150 tkm ... 250 tkm välillä. Ei korjattavissa. Moottorinvaihto. Todella yleinen. Jopa satakunta tapausta yhdellä keskikokoisella merkkiliikkeellä.

    • kaikeeauskomvlehtikään

      Niin viallisin moottori kuitenkin.
      Aika monta on myynnissä moottori vaihdettuna kun niihin oikein tutustuu varsinkin tuo 2.3 litrainen diesel.
      Meillä päin tuota ei usko insinöörikään , melkoista provokaatiota.
      Tuli käytyä lapissa kesällä 2016 toyotan 2.3 177 hv rav dieselillä kulutus oli melkein kaksilitraa enempi kuin kulutusmittari näytti, melkoinen huijaus siis.
      Tehoistakaan ei oiken sano kun samaa suorituskykyyn pääsee 140 heppaisella skodan yetillä ja joka on minusta luotettavampi laite vaikke niin usein käykään huollossa kuten toyota ja automaattikin aika vanhanaikainen toyoissa.

      • Nyt_Toyota-trollipoju

        on käynyt Lapissa asti toteamassa että kyllä Skeidassa on pienempi kulutus. Kenenkähän poju oikein kuvittelee uskovan noita juttujaan joista sille Skodan maahantuoja Helkama maksaa. Ilmankos muuten Helkama Raisu on käynytkin pitkään kipeästi pojun itsetunnolle.


    • kestävyydestä.puhe

      Kestävin diesel Toyotan nokalla oli aikoinaan Crowniin asennettu Indenor (Peugeot) kone. Niillä ajettiin jo taksissa huimia km-määriä ja sen jälkeen vielä yksityiskäytössä.

    • pakumies671

      Toyotan 2000 luvun koneista 1.8 bensa ja 2.0 diesel ovat pitkäikäisiä ja kestäviä ainakin. Toyotan 2,2 diesel on ainakin joidenkin vuosimallien osalta syöpynyt kannentiivisteen molemminpuolin. Tämä ei ole luultavasti siksi saanut juurikaan julkisuutta koska Toyota on korjannut viat alle 7 vuoden ikäisistä alle 240 000 km ajetuista autoista pyytämättä omistajalta senttiäkään. Muualla kuin merkkihuollossa huollattaminenkaan ei ole vaikuttanut asiaan.

      Tässä on se pointti. Aina kun tehdään uutta, voi tulla tyyppivikoja, mutta jos kantaa niistä vastuun Toyotan tavoin, ei kukaan koe tarvetta huudella niistä maailmalle. Uuden auton ostajakaan ei voi tietää millaisia tyyppivikoja autossa mahdollisesti ilmenee, oli merkki mikä tahansa, mutta voi olla huolettomin mielin jos maahantuoja kantaa vastuunsa takuuajan jälkeenkin.

      • rajaa_valehteluun

        Paitsi että raja taisi olla 180 tai korkeintaan 200 tkm. Jos yli 7 vuotiasta tai yli 200 tkm ajettua menee liikkeeseen tyrkyttämään, ei luottomyyjältä saa edes lämmintä kättä.


      • Poju_inttää
        rajaa_valehteluun kirjoitti:

        Paitsi että raja taisi olla 180 tai korkeintaan 200 tkm. Jos yli 7 vuotiasta tai yli 200 tkm ajettua menee liikkeeseen tyrkyttämään, ei luottomyyjältä saa edes lämmintä kättä.

        ja vänkää vaikkei tiedä itsekään. On tässä meillä todellinen paskahousu teinikikuli.


    • Hevonkiinaannämävehkeet

      Lohko halaki prkrkrkelleen rontti myyjä nestettä lentää joka reiästä.TOTOAVENSI.

      • Piikki_prrrkl

        Äippäää, tuu äkkiä puhistamaan taikka mie alan huutaa kuka meillä viimeyönä kävi taas kylässä.


    • KaikkeinKestävimmät

      Toyota on valmistanut kaikkein kestävimmät dieselmottorit. Siitä ei ole mitään epäselvyyttä. Siksi täällä haukutaan ja mustataan Toyotan dieseleitä.

    • surkea.aloitus
      • ei.oo.kivaa

        Joku potkii aina munille.


      • Trollipojun_munille
        ei.oo.kivaa kirjoitti:

        Joku potkii aina munille.

        potkivat kaikki. Oliskohan se syy ettei tytötkään kiinnosta.


      • on.mihin.potkia
        Trollipojun_munille kirjoitti:

        potkivat kaikki. Oliskohan se syy ettei tytötkään kiinnosta.

        Toista se huru-ukolla, ei seiso eikä saa. Junnun sanoin: Sen näkee naamasta, kun mies lakkaa saamasta


    • harjottelijapoika

      hittooko työ tiijjätte tiisselimoottoreista..eiköhön kestävimmät tähän päivään mennessä oo tehny cat tai cummins..ja jos vielä pitemmälle mennään niin wärtsilä tekkee aika kestäviä laivamoottoreita..teijän taksisuhareiden jutut on aika hölöpölöä......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe