Älkää ostako alusvaatteita Lidlistä

säkissä_sika

Älkää ostako alusvaatteita Lidlistä, vaikka olisitte kuinka köyhiä. Tai jos ostatte, niin avatkaa paketit myymälässä (ja jättäkää tuotteet lojumaan avattuina sinne ja tänne - niin kaikki muutkin tekevät). Ostin tänään rintaliivit, ja ne olivat eri värisenä eri mallia kuin näytteillä oleva. Vaihtaa tai palauttaa ei saanut, vaikken ollut sovittanut. Eli moka jäi omaksi.

Mielestäni Lidlillä pitäisi olla selkeästi esillä mallikappaleet tuotteista, joita ei saa vaihtaa. Nyt ei ole. Riittävän röyhkeät availevat paketteja ja eivät ne availlut, pölyiset ja sormeillut tuotteetkaan enää järin myyntikuntoisia ole. Aion ilmoittaa asiasta kuluttaja-asiamiehelle. Jos tuotetta ei saa palauttaa, sitä pitää voida joko sovittaa tai tutkia muuten riittävällä tarkkuudella. Pitää olla myös näkyvissä, että tuotetta ei saa vaihtaa eikä palauttaa.

20

3918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hjkhffjkö

      No eivät ne kyllä kalliita ole... halppisjuttuja vaikkakin osa ihan hyviä. Varsinkin meikit ovat älyttömän halpoja ja hyviä sellaiset kymmenen euroa halvempia.

    • Alushousujametsästämässä

      Olen tässä muutaman päivän pohtinnut ostaisinko alushousut lidukasta, kun alelaarissa kolmet saa alle 3 eurolla. En ole kuitenkaan ostanut, koska pelkään niiden olevan liian pienet. Eihän niitä saa tällöin palauttaa. Olen nähnyt minkä näköiset ovat oikeasti, mutta en ole tohtinut ostaa niitä. Minun silmääni ne ovat todella nätit. Ehkä se paketti tipahtaa ostoskoriin, kun on tilipäivä. Asun nimittäin Lidlin vieressä, ja käyn siellä lähes päivittäin.

      • Kokeilemaan_vaan

        Eihän tuollainen 3 euroa ole suuri uhraus, vaikka joutuisikin laittamaan ne kokeilun jälkeen UFF:in laatikkoon.
        Isompi ongelma lienee se että jos pikkarit olikin hyvät, erä on jo loppunut Lidlistä ja lisää ei tule samanlaisia.


      • mallistot_vaihtuvat

        "Isompi ongelma lienee se että jos pikkarit olikin hyvät, erä on jo loppunut Lidlistä ja lisää ei tule samanlaisia. "

        Eikö tuo päde mihin tahansa alushousuvalmistajaan. Mallistot vaihtuvat niin nopeaan tahtiin, että samanlaisia ei pysty enää ostamaan, kun on esim. vuoden käytön jälkeen todennut että alushousut ovat hyvät ja laadukkaat, ei minkäänlaista nuhjuuntumista tms.

        Hyvät alushousut kestävät n. 7 vuotta (350 käyttö- ja pesukertaa ) ennen kuin alkavat olla liian nuhjuisia ja nukkaantuneita, osa jo reikiintyneitäkin. Aika monet vastaavanlaiset lidlin alushousut ehtii siinä ajassa ostaa, mutta ei täsmälleen samaa mallia.


    • säkissä_sika

      Itseäni häiritsi lähinnä se, että tuote ei ollutkaan se, jonka luulin ostavani. Olen toki ostanut ihan kivoja pöksyjä ja urheilutoppeja jne. Lidlin nettisivuilla oleva koko taulukko on kohtuullisen hyvä, ainakin muiden kuin alusvaatteiden valintaan, ja niitähän saa vaihtaa muutenkin.

      Joka tapauksessa ilmoitin asiasta kuluttaja-asiamiehelle. Ko. tuotteessa paketti oli sellainen, että siitä ei nähnyt lainkaan läpi. Täytyy olla selkeät säännöt, ei vaan oletukset. Yleensä pakkauksia ei saa kaupoissa repiä auki, vaan on näytillä mallit. Tuskinpa on Lidlin etu, että asiakkaat repivät pakkaukset auki. Pilalle siinäkin menee tuotteita, kun lojuvat hakasistaan kiinni myyntilaareissa jne. Onko niin vaikeaa laittaa selkeästi kaikki koot ja mallit esille?

    • litlisukkikset

      Ostampas ! Sukkahousuja

    • Katariina1984

      Olen muutaman kerran ostanut lidlistä alusvaatteita ja olen tyytyväinen.

    • Katariina1984

      Olen ostanut monta kertaa lidlistä alusvaatteita ja olen tyytyväinen. Alusasut hinta/laatu on kohdallaan.

    • Marleena1980

      Vaikka Lidl on halpa kauppa niin,se ei tarkoita,että siellä ei myydä laadukkaita alusvaatteita.

    • Lidlin alushousut ja sukkahousut ovat erittäin hyviä ja edullisia.
      En ymmärrä aloittajaa lainkaan, mitä hän yrittää sanoa!

    • Ovat.hyviä

      Kyllä ostan

    • Lena-Marjatta1967

      Ostan alusvaatteita lidlistä. Ne ovat laadukkaita ja halpoja.

    • Katariina1984

      Lidlistä saa laadukkaita alusvaatteita.Ja ovat myös halpoja.

    • fdxvz

      Kyllä sovittaa pitää ensin.

    • Irma45v

      Lidlissä on erittäin hyviä alusvaatteita. Olen muutaman kerran ostanut. Olen tyytyväinen. Ne ovat laadukkaita. Aina löytyy välittäjiä joille mikään ei sovi.Hae muualta vaatteesi jos lidliin myymät ei kelpaa.

      • Niin_haenkin

        Niin haenkin. Lidlissä ei voi sovittaa alusvaatteita. Kerran olen ostanut rintaliivit ja laatukin oli huono, eikä istuvuuskaan paras mahdollinen.

        Ehkäpä jotain mammakalsareita voi ostaa koska niiden laadulle ei ole niin kovin suuria vaatimuksia.


      • onnetonta_halpislaatua

        Lidlin alusvaatteet ovat nuhjuista ja nukkaantuvaa lökäpöksypuuvillaa tai inhottavaa, erityisen ärhäkkäästi sormiin takertuvaa takiaismikrokuitua. Ne materiaalit eivät sovellu ihmisasusteiden valmistukseen.
        Ei löydy lidlistä esim. cK:n liquid cotton boksereita ja t-paitoja vastaavia alusvaatteita.


      • jgjfgugkjhvjggjh
        onnetonta_halpislaatua kirjoitti:

        Lidlin alusvaatteet ovat nuhjuista ja nukkaantuvaa lökäpöksypuuvillaa tai inhottavaa, erityisen ärhäkkäästi sormiin takertuvaa takiaismikrokuitua. Ne materiaalit eivät sovellu ihmisasusteiden valmistukseen.
        Ei löydy lidlistä esim. cK:n liquid cotton boksereita ja t-paitoja vastaavia alusvaatteita.

        Kun pitää olla halpaa, niin jostainhan se halpuus pitää ottaa - laadusta.


      • laatua_halvalla

        Onhan lidlissä ollut joitakin deluxe-villapaitoja kashmir-villasta joka maksaa n. 100€ kilo, ja siitä saa 4 villapaitaa silloin kun pisimpiä ja hienoimpia kuituja ei erotella käyttöä varten kuten laatuvalmistajien paljon kalliimmissa ja paremmissa kashmir-neuleissa. 50€ villapaidassa kuitenkin puolet jo pelkkiä materiaalikustannuksia.

        Kun siellä osataan tarvittaessa tinkiä katteista eikä materiaalikustannuksista, ei pitäisi olla kovin ihmeellinen temppu lidliltä teettää pima-puuvillaisia alusvaatteita jotka maksavat reilun kympin ja niissäkin valtaosa hinnasta olisi materiaalikustannuksia. Käyttää vain lankaluvultaan hyvin korkeaa pima-puuvillaneulosta kuten cK:n ja esim. Zimmerlin pure comfort -mallistossa. Sen kyllä huomaa selkeästi jos tuollaisia deluxe-alusvaatteita tulisi lidliin myyntiin, mutta toistaiseksi sieltä ei kannata mitään alusvaatetta ostaa jota on aikomus ihmisten pukineeksi hankkia, eikä pelkäksi tiskirätiksi tai kengänkiillotukseen.


    • ostaja5

      Sukkikset on edullisia ja laadukkaitakin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe