Kenellä palstalaisella

killttinainen_

on valupylly? :)

24

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastataan niin, että Sönköllä! ;) Mutta mitä tarkoittaa valupylly? Minulle ihan uusi sana! Valitettavasti Sönkkö ei ole täällä sanomassa pitääkö paikkansa, sillä on hävinnyt runsas kuukausi sitten jonnekin! :( Mikä on valupylly?

      • anna.olla

        Ihme tyyppi olet... anna armoa.


      • sönkkis

        Ei oo kyllä valu pyllyä mulla, mutta eiköhön se ajan kanssa ala valumaan sekin. Ihon löystyessä ja lihaksen surkastuessa. Tai sitten se nousee niskaan. ;)

        Olen kadonnut puskaan...täällä on vähän leppoisampaa ja vähemmän pistää silmään. Kun ei halua olla suorassa paahteessa tai paisteessa, puskassa on varjoisampaa. :)


      • sönkkis kirjoitti:

        Ei oo kyllä valu pyllyä mulla, mutta eiköhön se ajan kanssa ala valumaan sekin. Ihon löystyessä ja lihaksen surkastuessa. Tai sitten se nousee niskaan. ;)

        Olen kadonnut puskaan...täällä on vähän leppoisampaa ja vähemmän pistää silmään. Kun ei halua olla suorassa paahteessa tai paisteessa, puskassa on varjoisampaa. :)

        Oletko sinä se sama henkilö, joka kirjoitti nimellä "sönkkö". Jos olet niin olen kaipaillut Sinua jo pitkään. Mikä sai muuttamaan nimen? :)

        "Olen kadonnut puskaan...täällä on vähän leppoisampaa ja vähemmän pistää silmään. Kun ei halua olla suorassa paahteessa tai paisteessa, puskassa on varjoisampaa. :) "

        Mitä tämä puskaan katoaminen oikein tarkoittaa? En oikein täysin ymmärtänyt! :(


      • Puskaan katoaminen eli puskasta kirjoittaminen tarkoittaa tämän palstan slangissa sitä että ei kirjoita rekisteröidyllä nimimerkillä vaan vaihtuvalla mustanikillä jonka takaa kirjoittajaa ei voi varmuuudella tunnistaa.


      • SININEN.ENKELI
        hullu_ukko kirjoitti:

        Puskaan katoaminen eli puskasta kirjoittaminen tarkoittaa tämän palstan slangissa sitä että ei kirjoita rekisteröidyllä nimimerkillä vaan vaihtuvalla mustanikillä jonka takaa kirjoittajaa ei voi varmuuudella tunnistaa.

        Kiitos opastuksesta. Itse olen joskus vahingossa kirjoittanut ei-nimimerkillä, kun en ole huomannut sitä, että "Sininen.Enkeli" ei ole ollut aktiivinen. Se ei taida olla puskista kirjoittamista - mikä minulle on aivan uusi termi. Kiitos opastuksesta palstan saloihin! :D


      • pukatut_reskat---

        .

        "Pukatut Reskat pilaa meidän kunnon puskienkin maineen!!1!!!1!!!!!1!!"

        har!11

        .


    • kilttinainen_

      Valupylly on keinotekoinen perse. :)

      Silikonia ruiskutetaan pakaroihin ym.

      • No, sitten se ei taida sopia Sönkköön! Jotain sellaista minä epäilin!

        Yritin vaan olla vitsikäs ja vastasin. En tiennyt mikä valupylly on! ;D Google haku ei kertonut sitä!

        anna.olla (22.9.2016 0:34) "Ihme tyyppi olet... anna armoa."

        Yritin siis olla humoristi! =)


      • Mitä_ilmeisimmin---

        .

        "Siis mitä # ILMEISIMMIN # kyseessä ei ole luomuperse!1!!1!!1!1!1!" back to the bäckjaard

        har!11

        .


      • byebye
        Mitä_ilmeisimmin--- kirjoitti:

        .

        "Siis mitä # ILMEISIMMIN # kyseessä ei ole luomuperse!1!!1!!1!1!1!" back to the bäckjaard

        har!11

        .

        Nyt natsi hiljenee tällä palstalla ja siirtyy muualle harisemaan.


      • ottaako.sisään
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        No, sitten se ei taida sopia Sönkköön! Jotain sellaista minä epäilin!

        Yritin vaan olla vitsikäs ja vastasin. En tiennyt mikä valupylly on! ;D Google haku ei kertonut sitä!

        anna.olla (22.9.2016 0:34) "Ihme tyyppi olet... anna armoa."

        Yritin siis olla humoristi! =)

        Millainen pylly sinulla on, sininen enkeli? Onko se ahnas?


      • suvaitsematon_suvakki
        byebye kirjoitti:

        Nyt natsi hiljenee tällä palstalla ja siirtyy muualle harisemaan.

        .

        "Miksi suvakit ovat niin silmittömän # SUVAITSEMATTOMIA #" onko rotumme syytä tää vai mitesenyt meni

        har-har

        .


      • byebye
        suvaitsematon_suvakki kirjoitti:

        .

        "Miksi suvakit ovat niin silmittömän # SUVAITSEMATTOMIA #" onko rotumme syytä tää vai mitesenyt meni

        har-har

        .

        Taas tyypillinen natsin harhaluulo. En minä ole suvakki. En suvaitse hillitöntä maahanmuuttoa, mutta yhtä vähän mitään himmler-intiaaneja.


    • sönkkis

      Sanasta valu tulee aina mieleen betonivalu, kipsivalu tms. Mutta ei peppu. En tiedä kenellä semmoinen tehty peppu voisi olla.

      • Aloittaja: "Valupylly on keinotekoinen perse. :) Silikonia ruiskutetaan pakaroihin ym."

        En muista oliko Sinun(sönkkö?) vai Nainen_28v:n kanssa puhe Kim K:sta. Hänen pyllyssä näytti keinotekoiselta ja huomioonherättävältä. Tämä keskustelu käytiin touko-kesäkuun vaihteessa. Ilmeisesti keskustelukaverini oli Nainen_28v. Tulimme siihen tulokseen, että juuri Kim Kardashianilla on "valupylly", vaikka silloin emme termiä osanneet! ;) Mutta hän ei tietysti ole palstalainen! :)

        https://www.stara.fi/2016/06/05/kim-kardashianin-peppu-puhuttaa/


      • sönkkis
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Aloittaja: "Valupylly on keinotekoinen perse. :) Silikonia ruiskutetaan pakaroihin ym."

        En muista oliko Sinun(sönkkö?) vai Nainen_28v:n kanssa puhe Kim K:sta. Hänen pyllyssä näytti keinotekoiselta ja huomioonherättävältä. Tämä keskustelu käytiin touko-kesäkuun vaihteessa. Ilmeisesti keskustelukaverini oli Nainen_28v. Tulimme siihen tulokseen, että juuri Kim Kardashianilla on "valupylly", vaikka silloin emme termiä osanneet! ;) Mutta hän ei tietysti ole palstalainen! :)

        https://www.stara.fi/2016/06/05/kim-kardashianin-peppu-puhuttaa/

        Joo, muistan tuon käydyn keskustelun. Hiukan tehdyltä se näyttää, mutta enhän minä varmaksi voi sanoa kun en ole muodollisesti edes pätevä. :)


      • sönkkis kirjoitti:

        Joo, muistan tuon käydyn keskustelun. Hiukan tehdyltä se näyttää, mutta enhän minä varmaksi voi sanoa kun en ole muodollisesti edes pätevä. :)

        Eli valupeffoja on olemassa! :) Ehkä on parempiakin keskusteluaiheita, esimerkiksi kerkiätkö harrastamaan mitään kahden pienen lasten hoidon jälkeen vai viekö lapset&perhe kaikki ajan? Tai mitä harrastit ennen lastentuloa? Itse harrastan esimerkiksi vähän lukemista, television katselua, musiikin kuuntelua, kirjan kirjoittamista ja täällä palstalla oleilua. Viimeksi mainittua ainakin sinä harrastat! :D


      • sönkkis
        SININEN.ENKELI kirjoitti:

        Eli valupeffoja on olemassa! :) Ehkä on parempiakin keskusteluaiheita, esimerkiksi kerkiätkö harrastamaan mitään kahden pienen lasten hoidon jälkeen vai viekö lapset&perhe kaikki ajan? Tai mitä harrastit ennen lastentuloa? Itse harrastan esimerkiksi vähän lukemista, television katselua, musiikin kuuntelua, kirjan kirjoittamista ja täällä palstalla oleilua. Viimeksi mainittua ainakin sinä harrastat! :D

        Sille vaikuttaa, että niitä olisi olemassa.

        Mun harrastuksina toimii kodin puutarhasta huolehtiminen ja ylläpito. Onhan sitä siinäkin aikalailla tähän saumaan. Mutta se mikä vielä uupuu on jonkun liikuntaharrastuksen mahduttainen arkeen. Tykkäisin jostain ohjatusta toiminnasta ja uimassa voisin käydä. Nyt vaan on nuo ulkopuuhat vieneet kaiken vapaan ajan ja energian. :)

        Ennen lasten tuloa. Lähinnä elokuvissa tuli käytyä, puutarha hommat oli jo silloin lähellä sydäntä ja lenkkeilyä. Pääasiassa olin tuoreen suhteen lumoissa ja siis mieluiten miehen kainalossa ennen lapsia. :)

        Pikkasen pääsin makuun ulkomaan matkailusta, mutta se loppus kun aloin odottamaan. Mutta ehtiihän sitä kai vielä. Juu, palstailua olen harrastanut jo vuosia. :P

        Johtuu kai siitä, että irl ei juuri kavereita ole ja kuitenkin tykkään kuunnella ihmisiä ja heidän ajatuksiaan ja jakaa omia ajatuksiani ihmisten kanssa. En kuitenkaan juurikaan kaipaa irl aktiivista kaveripiiriä, syystä että olen laiska hoitamaan kaverisuhteita silloin, kun tuntuu että on muutenkin paljon tekemistä kotona ja perheen parissakin. En tavallaan solmi edes siksi uusia kaverisuhteita, koska en halua olla ihminen jolla ei ole kaverille koskaan aikaa....tai liian vähän.

        Mä myös tykkään olla paljon omissa oloissani ja vain perheen kanssa. jahka nyt saan joskus taas töitä, niin luuen että se työelämä jo imee musta mehuja mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Sitten riittää, kun pääsee kotiin perheen luo tai johonkin harrastukseen, irtaantumaan työn jäljistä. :)

        pienet kuviot sopii mulle.


      • ValluPyllynen

        Tulipa textiä!!

        muttei valupyllystäsi mitään:(


      • sönkkis kirjoitti:

        Sille vaikuttaa, että niitä olisi olemassa.

        Mun harrastuksina toimii kodin puutarhasta huolehtiminen ja ylläpito. Onhan sitä siinäkin aikalailla tähän saumaan. Mutta se mikä vielä uupuu on jonkun liikuntaharrastuksen mahduttainen arkeen. Tykkäisin jostain ohjatusta toiminnasta ja uimassa voisin käydä. Nyt vaan on nuo ulkopuuhat vieneet kaiken vapaan ajan ja energian. :)

        Ennen lasten tuloa. Lähinnä elokuvissa tuli käytyä, puutarha hommat oli jo silloin lähellä sydäntä ja lenkkeilyä. Pääasiassa olin tuoreen suhteen lumoissa ja siis mieluiten miehen kainalossa ennen lapsia. :)

        Pikkasen pääsin makuun ulkomaan matkailusta, mutta se loppus kun aloin odottamaan. Mutta ehtiihän sitä kai vielä. Juu, palstailua olen harrastanut jo vuosia. :P

        Johtuu kai siitä, että irl ei juuri kavereita ole ja kuitenkin tykkään kuunnella ihmisiä ja heidän ajatuksiaan ja jakaa omia ajatuksiani ihmisten kanssa. En kuitenkaan juurikaan kaipaa irl aktiivista kaveripiiriä, syystä että olen laiska hoitamaan kaverisuhteita silloin, kun tuntuu että on muutenkin paljon tekemistä kotona ja perheen parissakin. En tavallaan solmi edes siksi uusia kaverisuhteita, koska en halua olla ihminen jolla ei ole kaverille koskaan aikaa....tai liian vähän.

        Mä myös tykkään olla paljon omissa oloissani ja vain perheen kanssa. jahka nyt saan joskus taas töitä, niin luuen että se työelämä jo imee musta mehuja mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Sitten riittää, kun pääsee kotiin perheen luo tai johonkin harrastukseen, irtaantumaan työn jäljistä. :)

        pienet kuviot sopii mulle.

        ValluPyllynen (26.9.2016 13:09) "Tulipa textiä!! muttei valupyllystäsi mitään:( "

        Oli tuo "Sille vaikuttaa, että niitä olisi olemassa." valupyllyistä. On niitä olemassa, siis valupyllyjä! :D


        "Mun harrastuksina toimii kodin puutarhasta huolehtiminen ja ylläpito. Onhan sitä siinäkin aikalailla tähän saumaan. Mutta se mikä vielä uupuu on jonkun liikuntaharrastuksen mahduttainen arkeen. Tykkäisin jostain ohjatusta toiminnasta ja uimassa voisin käydä. Nyt vaan on nuo ulkopuuhat vieneet kaiken vapaan ajan ja energian. :)"

        Minäkin hoidan silloin tällöin kesällä isäni puutarhaa. Nyt on edessä lehtien haravoiminen. Kesällä leikkailen ruohoa. Onneksi minulla ei siihen kauheasti aikaa mene! Välistä kivaa puuhaa hyvällä säällä tuo puutarhanhoito, eikö ollekin? :)

        "Ennen lasten tuloa. Lähinnä elokuvissa tuli käytyä, puutarha hommat oli jo silloin lähellä sydäntä ja lenkkeilyä. Pääasiassa olin tuoreen suhteen lumoissa ja siis mieluiten miehen kainalossa ennen lapsia. :)"

        Minkälaisia elokuvia kävit katselemassa?

        "Pikkasen pääsin makuun ulkomaan matkailusta, mutta se loppus kun aloin odottamaan. Mutta ehtiihän sitä kai vielä. Juu, palstailua olen harrastanut jo vuosia. :P"

        Missä kerkisit käymään? Mikä ulkomaanmatkoilla oli parasta?

        "Mä myös tykkään olla paljon omissa oloissani ja vain perheen kanssa. jahka nyt saan joskus taas töitä, niin luuen että se työelämä jo imee musta mehuja mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen ihmisten kanssa. Sitten riittää, kun pääsee kotiin perheen luo tai johonkin harrastukseen, irtaantumaan työn jäljistä. :)"

        Kyllä se mehuja vie, kun jotain pitää tehdä. Tänäänkin väsytti neljän jälkeen, kun tulin yliopistolta pois. Piti myös hoitaa yksi raha-asia kaupungilla. Sosiaalista kansakäymistä oli tänään lähinnä muutama tuttu yliopistolla. Nyt olen ollut illan omissaoloissa ja lopulta tulin nettiin, kun palautui päivän toimista. Ilmeisesti jos olet työssä niin mehuja ei ole enää tulla tänne kirjoittelemaan? Olenko oikeassa? Anteeksi etten päivällä ollut vastailemassa tekstiisi, kun olin menossa! :(

        "pienet kuviot sopii mulle." En minäkään halua olla mikään Suomen pääministeri tai vastuussa jostain yrityksestä sekä sen työntekijöistä. Pienemmät kuviot ne sopii minullekin.

        Hyvää syksyä puutarhan alasajoon tämän vuoden osalta. Vielä on vähän lämmintä, mutta syksy on jo tullut. Ihanaa seuraavaa puutarhavuotta, sillä kohta on taas uusi kevät. :D


    • kikkelikeijo
    • kehorunoilija

      Sinulla tietysti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe