Kannabiksesta

Lääkekannabisti

Erittäin hyvä kommentti minkä kopioin tähän:
"Ei kroonista kipua kärsivä ihminen hirveästi mieti, millä keinolla saa kipuihin helpotusta. Vaihtoehtona opiaatit lain sallimana, joista olet aivan pihalla ympäri vuorokauden. Tai lääkekannabis, josta olet tökkyrässä 2 tuntia. Kivut on poissa pari vuorokautta."

Eli tuossapa ne vaihtoehdot. Ja hienoa etten ole ainoa jolla kannabis tehoaa myös seuraavinakin päivinä. Ei tarvitse edes joka päivä käyttää!!!
Ja mielummin 2h päihtyny ku 24h turtunu

60

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agsuhago

      Hamppu,se ihana lääke joka auttaa niin moneen vaivaan. Mä en ole koskaan joutunu pettymään. monitoimityökalu joka auttaa todella moneen vaivaan eikä hajota elimistöä. paitsi savu on toki toksista mutta ei sitä ole pakko polttaa,käyttötapoja löytyy kyllä ;)

      • Sativa.C

        Älä nyt sekoita hamppua tähän. Se on muihin tarkoituksiin kuin lääke ja viihde käyttöön. Siinä ei ole tarpeeksi päihdyttävää tai lääketieteellistä sisältöä keinotekoisena kuin alkuperäisessä cannabis sativan suvussa. Hampun kasvatus on muuten sallittua suomessakin.


      • Merowe
        Sativa.C kirjoitti:

        Älä nyt sekoita hamppua tähän. Se on muihin tarkoituksiin kuin lääke ja viihde käyttöön. Siinä ei ole tarpeeksi päihdyttävää tai lääketieteellistä sisältöä keinotekoisena kuin alkuperäisessä cannabis sativan suvussa. Hampun kasvatus on muuten sallittua suomessakin.

        Kyllä ihan yleisesti voidaan puhua päihdehampustakin. "Hamppu" sanana ei tosiaan tarkoita kannabista, joka ei voisi päihdyttää.


      • Sativa.C

        Voi toki päihdyttää mutta siitä on saatu sen osuus todella pieneksi ja sitä joutuu käyttämään todella paljon.


      • Sativa.C

        Hamppua käytetään sen päihdyttävyyden minimin takia kuituna joka on yksi maailman kovimmista. Esimerkiksi Amerikan itsenäisyydenjulistus on kirjoitettu hamppupaperiin ja selvinnyt sen takia niin hyväkuntoisena.

        Lääkekannabis ei ole todellakaan hamppukasvia vaan mahdollisimman vahvaa indica kasvia yleensä joten se pistää päätä pyörälle. Vaikkakin sitä on vähennetty niin paljon kun lääkkeellisesti se on mahdollista. Mutta hamppu pyörii omassa sarjassa tässä ja sen takia sillä ei ole lääketieteellistä arvoa.


      • JoukoRiipinen
        Sativa.C kirjoitti:

        Hamppua käytetään sen päihdyttävyyden minimin takia kuituna joka on yksi maailman kovimmista. Esimerkiksi Amerikan itsenäisyydenjulistus on kirjoitettu hamppupaperiin ja selvinnyt sen takia niin hyväkuntoisena.

        Lääkekannabis ei ole todellakaan hamppukasvia vaan mahdollisimman vahvaa indica kasvia yleensä joten se pistää päätä pyörälle. Vaikkakin sitä on vähennetty niin paljon kun lääkkeellisesti se on mahdollista. Mutta hamppu pyörii omassa sarjassa tässä ja sen takia sillä ei ole lääketieteellistä arvoa.

        Lääkekannabis on kylläkin erittäin vahvaa, ja sitä voidaan yleensä täysin ongelmitta käyttää useitakin grammoja päivässä, joka päivä ja vuosienkin ajan.

        Päihdekäyttäjä taas käyttää kannabista paljon vähemmän ja yleensä myös aika satunnaisesti. Kannabis on siis selkeästi sitä haitattomampaa mitä enemmän sitä käytetään. Tälläinen kuva asiasta tulee väkisinkin.


      • gasdgoiadg
        Sativa.C kirjoitti:

        Älä nyt sekoita hamppua tähän. Se on muihin tarkoituksiin kuin lääke ja viihde käyttöön. Siinä ei ole tarpeeksi päihdyttävää tai lääketieteellistä sisältöä keinotekoisena kuin alkuperäisessä cannabis sativan suvussa. Hampun kasvatus on muuten sallittua suomessakin.

        hei vitun lammas,mene himaas kasvamaan.


      • fgfjhk

        ja anteeksi negatiivinen perseily,huono päivä ja ärsyttää,pakko tulla pätemään.oot kuitenkin heimoveli ja arvostan sun kantaa.


      • Sativa.C
        JoukoRiipinen kirjoitti:

        Lääkekannabis on kylläkin erittäin vahvaa, ja sitä voidaan yleensä täysin ongelmitta käyttää useitakin grammoja päivässä, joka päivä ja vuosienkin ajan.

        Päihdekäyttäjä taas käyttää kannabista paljon vähemmän ja yleensä myös aika satunnaisesti. Kannabis on siis selkeästi sitä haitattomampaa mitä enemmän sitä käytetään. Tälläinen kuva asiasta tulee väkisinkin.

        "vaan mahdollisimman vahvaa indica kasvia yleensä" Enkös juuri sanonutkin niin?


      • Jugees
        Sativa.C kirjoitti:

        "vaan mahdollisimman vahvaa indica kasvia yleensä" Enkös juuri sanonutkin niin?

        "Vaikkakin sitä on vähennetty niin paljon kun lääkkeellisesti se on mahdollista."

        Mitä on vähennetty?


      • Sativa.C

        Joko THC tai CBD kantaa. Osa muistakin on vähentynyt huomattavasti.


      • Sativa.C
        Jugees kirjoitti:

        "Vaikkakin sitä on vähennetty niin paljon kun lääkkeellisesti se on mahdollista."

        Mitä on vähennetty?

        Haluan myös muistuttaa että kannabis ehkä maailman manipuluiduin kasvi. Jopa chililajit jäävat huikeasti varjoon. Sen takia ei voi oikean verrata muutamaa eri luokkaa keskenään. Jos oikeasti menet ansterdamiin ja kysyt valikoimia niin ne ovat valtavat. Eri makuja ja vahvuuksia on valtava märä. Niitä ei muuteta lennosta vaan ovat syntyessään kasvissa.


    • Sativa.C

      tuo on täysin totta. Se tuntuu ärsyttävältä että suomessa sen lääkekäyttö on sallittua mutta vain harva saa sen ja se on ylihinnoiteltua.
      Olen todistanut 8 vakavaan sairauden auttavan paremmin kuin kouralliseen lääkärin normaaleja lääkkeitä. Henkilökohtainen säästö näiden välillä olisi satoja euroja kuukaudessa. Ainoa mikä estää tarvitsevia saamasta lääkettään on suomen väärä ilmapiiri aineeseen.
      Siis kaikki jotka kannatatte luonnonlääkettä niin nimi alle kansalaisaloitteissa kannabiksen puolesta. Haluan muistuttaa että kaikki meistä tulee vanhaksi ja tulee tarvitsemaan sitä sairauksien hoitoon.

      • kannabis_psykoosi_iskee

        "Ainoa mikä estää tarvitsevia saamasta lääkettään on suomen väärä ilmapiiri aineeseen."

        Sen estää nämä, jotka käyttää kyseistä ainetta päihteenä. Eihän apteekistakaan saa mitä vaan lääkettä sillä perusteella, että haluaa nupin sekaisin. Kyllä siihen tarvitaan se sairaus mihin lääkkeellä on parantavaa vaikutusta ja resepti lääkäriltä, eikä nyt tarkoiteta sitä valelääkäriä, joka määrää sitä kannabista kannabisriippuvuuden hoitoon.


      • JoukoRiipinen
        kannabis_psykoosi_iskee kirjoitti:

        "Ainoa mikä estää tarvitsevia saamasta lääkettään on suomen väärä ilmapiiri aineeseen."

        Sen estää nämä, jotka käyttää kyseistä ainetta päihteenä. Eihän apteekistakaan saa mitä vaan lääkettä sillä perusteella, että haluaa nupin sekaisin. Kyllä siihen tarvitaan se sairaus mihin lääkkeellä on parantavaa vaikutusta ja resepti lääkäriltä, eikä nyt tarkoiteta sitä valelääkäriä, joka määrää sitä kannabista kannabisriippuvuuden hoitoon.

        "Sen estää nämä, jotka käyttää kyseistä ainetta päihteenä."

        Kannabiksen lääkekäyttö on ollut Suomessakin koko ajan kasvussa, kuten myös maailmalla muutenkin, eikä päihdekäyttäjät mitenkään ole lääkekäytön kasvua vähentäneet. Sinun kaltaisesi kannabista vastustavat hihhulit ovat kylläkin olleet lääkekäytön esteenä vuosikymmeniä. Olet sellainen kärsimyksen lisääjä maailmassa.


      • i0bn
        kannabis_psykoosi_iskee kirjoitti:

        "Ainoa mikä estää tarvitsevia saamasta lääkettään on suomen väärä ilmapiiri aineeseen."

        Sen estää nämä, jotka käyttää kyseistä ainetta päihteenä. Eihän apteekistakaan saa mitä vaan lääkettä sillä perusteella, että haluaa nupin sekaisin. Kyllä siihen tarvitaan se sairaus mihin lääkkeellä on parantavaa vaikutusta ja resepti lääkäriltä, eikä nyt tarkoiteta sitä valelääkäriä, joka määrää sitä kannabista kannabisriippuvuuden hoitoon.

        sinäkin voisit vitun isäsnäkönen perseenreikä painua jo vittuun täältä pätemästä tota sun huonoa omatuntoasi. osta elämä vitun luuseri perseenreikä. leikitsä jotain vitun jeesusta?


      • Sativa.C
        kannabis_psykoosi_iskee kirjoitti:

        "Ainoa mikä estää tarvitsevia saamasta lääkettään on suomen väärä ilmapiiri aineeseen."

        Sen estää nämä, jotka käyttää kyseistä ainetta päihteenä. Eihän apteekistakaan saa mitä vaan lääkettä sillä perusteella, että haluaa nupin sekaisin. Kyllä siihen tarvitaan se sairaus mihin lääkkeellä on parantavaa vaikutusta ja resepti lääkäriltä, eikä nyt tarkoiteta sitä valelääkäriä, joka määrää sitä kannabista kannabisriippuvuuden hoitoon.

        Valitettavasti suomessa on tilanne ettei sitä saa aina edes täysin aiheesta vaan siihen tarvitaan erikoislupa jota myöntää 1 lääkäri koko maassa. Ilmapiiri estää muita ammattilaisia antamasta sitä resepinä vaikka tietäisivät sen toimivan koska pikkuisestakin väärästä arviosta menettää lääkärinluvan toisin kuin muista lääkkeistä vaikka nekin olisivat jo loppuneet testissä.


      • Kannabis.C
        i0bn kirjoitti:

        sinäkin voisit vitun isäsnäkönen perseenreikä painua jo vittuun täältä pätemästä tota sun huonoa omatuntoasi. osta elämä vitun luuseri perseenreikä. leikitsä jotain vitun jeesusta?

        Tämä kommentti ei kuvaa myönteisien kuvaa jutella asiasta sitten. Kaikki kiroilu on lapsellista.


      • Kannabis.C kirjoitti:

        Tämä kommentti ei kuvaa myönteisien kuvaa jutella asiasta sitten. Kaikki kiroilu on lapsellista.

        tämä kommentti kuvaa juuri sitä vitun idiotismia mitä tämä palsta on tupaten täynnä. mä kyllä tiedän mitä kannabis saattiva on ja mitä se ei todellakaan ole. kaikki kiroilu on ihmisen oma tapa puhua ja ilmasta mielipide,pitääkö mun olla enkeli jotta joku ottais mun puheen tosissaan? ei. mun tapa kirjottaa tai puhua ei liity millään tavalla koko asiaan.

        Mulla on vuosien (20) kokemus hampusta ja pidän sitä lähinnä lääkkeenä ja pelastusrenkaana oman impulsiivisuuden ja henkisen hyvinvoinnin kannalta. olen epävakaa ihminen jolle hamppu on ollu aina oiva lääke ja inspiraation lähde. mä rakastan hamppua koska se on vain yksinkertasesti niin monipuolinen. auttaa melkeen vaivaan ku vaivaan. minkäs mä luonteelleni voin?

        Arvostan kuitenkin joka vitun sielua täällä,mutta olen vain niin katkera maailmaa kohtaan koska maailma ei ole mua kohtaan reilu.

        Toivon kaikesta negatiivisudesta huolimatta sulle "Kannabis.C" hyvää ja kaunista jatkoa. älä ota tätä henkilökohtasesti koska mä olen vain katkera sielu.


      • Kannabis.C

        Kunioitan kaikkia tasapuolisesti. Kiitoksia palautteesta. Siitä voin oppia lisää.
        Ja olen minäkin katkera maailmalle joten siinä olemme varmasti samaa mieltä ettei se kohtele kaikkia tasavertaisesti.
        Minun tavoite on sanoa kauniisti se positiivinen sanoma jota jotkut eivät vielä tunne. Hamppu sanan ongelmana on se että se kielletään virallisesti kasvattajilta jos se yhdistetään huumeeseen. Niiden kasvattajilla ei ole mitään tarkoitusta saada siitä huumaavaa ainetta ulos vaan sitä vartta joka pitää kuitua sisällään.


      • Sativa.C
        plexxit kirjoitti:

        tämä kommentti kuvaa juuri sitä vitun idiotismia mitä tämä palsta on tupaten täynnä. mä kyllä tiedän mitä kannabis saattiva on ja mitä se ei todellakaan ole. kaikki kiroilu on ihmisen oma tapa puhua ja ilmasta mielipide,pitääkö mun olla enkeli jotta joku ottais mun puheen tosissaan? ei. mun tapa kirjottaa tai puhua ei liity millään tavalla koko asiaan.

        Mulla on vuosien (20) kokemus hampusta ja pidän sitä lähinnä lääkkeenä ja pelastusrenkaana oman impulsiivisuuden ja henkisen hyvinvoinnin kannalta. olen epävakaa ihminen jolle hamppu on ollu aina oiva lääke ja inspiraation lähde. mä rakastan hamppua koska se on vain yksinkertasesti niin monipuolinen. auttaa melkeen vaivaan ku vaivaan. minkäs mä luonteelleni voin?

        Arvostan kuitenkin joka vitun sielua täällä,mutta olen vain niin katkera maailmaa kohtaan koska maailma ei ole mua kohtaan reilu.

        Toivon kaikesta negatiivisudesta huolimatta sulle "Kannabis.C" hyvää ja kaunista jatkoa. älä ota tätä henkilökohtasesti koska mä olen vain katkera sielu.

        Minulla on sitten traumaperäinen stressihäiriö diagnoosi. Toivoisin itsekin tätä lääkkeeksi mutta se ei ole mahdollista suomessa. Vain SM (kaikella kunnioituksella sairautta kohtaan, ansaitsevat sen) voivat saada sen... Jos saavat.


      • Sativa.C
        Sativa.C kirjoitti:

        Minulla on sitten traumaperäinen stressihäiriö diagnoosi. Toivoisin itsekin tätä lääkkeeksi mutta se ei ole mahdollista suomessa. Vain SM (kaikella kunnioituksella sairautta kohtaan, ansaitsevat sen) voivat saada sen... Jos saavat.

        *MS-tauti (multippeliskleroosi)


      • Hjjcivi
        Sativa.C kirjoitti:

        Minulla on sitten traumaperäinen stressihäiriö diagnoosi. Toivoisin itsekin tätä lääkkeeksi mutta se ei ole mahdollista suomessa. Vain SM (kaikella kunnioituksella sairautta kohtaan, ansaitsevat sen) voivat saada sen... Jos saavat.

        Ei pidä paikkaansa

        "Suomessa lääkekannabisreseptejä on kirjoitettu muun muassa henkilöille, jotka sairastavat MS-tautia, Parkinsonin tautia, vaikeaa reumaa, aidsia, syöpää tai kroonistunutta migreeniä.[23]"


      • Jyväjemmari
        i0bn kirjoitti:

        sinäkin voisit vitun isäsnäkönen perseenreikä painua jo vittuun täältä pätemästä tota sun huonoa omatuntoasi. osta elämä vitun luuseri perseenreikä. leikitsä jotain vitun jeesusta?

        No, no. Eikös näissä keskustelupalstan säännöissä kerrota, että toisen keskustelijan haukkuminen on kiellettyä.
        Kannabista lääkkeeksi haluaa näköjään koko kannabistien joukko oireistaan huolimatta, mutta Oulussa äskettäin tehdyssä tutkimuksessa on todettu, että kannabiksella ei ole merkittävää vaikutusta puoleen eikä toiseen potilaiden voinnissa. On potilaita, joille siitä ei ole mitään merkitystä.
        Joten enempi henkinen riippuvuus ja aineen aiheuttava huumemielihyvä onkin se "parantava" vaikutus.
        Hamppu on kasvi, josta kannabista saadaan. Kuituhamppua voidaan Suomessa kasvattaa laillisesti, mutta hyyskän taakse on kasvattajan turha piilottaa hamppulajiketta, josta huumetta saadaan. Tämähän on todettu todellisuudessa jo aikaisemmin.


    • Sativa.C

      Hieno kirjoitus aloittajalta.
      Olen nähnyt itse 10 vaikeaa sairautta mihin tämä on auttanut uskomattoman hyvin. 6 oli hermostosairauksia näin esimekkinä johon opiaatit ovat normaali lääkitys. Heistä 2 oli MS tautisia jotka eivät saaneet reseptiä koska käymättä oli yli 800 muuta lääkettä.
      Tämä on täysin väärin ettei tarvitsevat saa lääkettään suomessa.

    • hörhöt-pakkotyöhön

      Onhan aina ollut lääkkeitä. EI sotketa sitä huumehörhöjen elämään. Ne eivät koskaan ole kuuluneet yhteen. Hörhöt tuhoavat oman ja muidenkin elämän.

      • Sativa.C

        Ne horhöt ovat vakiona kaikissa aineissa. Alkoholissakin näkee noita sankareita juomassa puiston penkillä mutta se on vain ripaus pintaa. Loput käyttävät maltilla.


      • Sativa.C

        Nyt alkoi vai minun nimimerkin käyttäminen väärin?


      • Mitä sä ymmärrät näistä "hörhöistä" tunnetko sä yhtäkään "hörhöä" ymmärrätkö että sinäkin voit joku päivä olla yksi näistä "hörhöistä" .

        Tiedätkö että yhteiskunta kasvattaa "hörhöjä". Kaikki ei pysy mukana tässä yhteiskunnassa. kaikki ei ole yhtä vahvoja kun sinä esimerkiksi voit olla :)


      • Sativa.C kirjoitti:

        Nyt alkoi vai minun nimimerkin käyttäminen väärin?

        rekisteröi nimimerkki,ongelma ratkastu :)


      • Sativa.C

        En halua mitään ekisteröytyä nimimerkkiä.
        Tunnen hörhöjä usemmasta suunnasta "huumeita", tiedän myös heidän taustat jotka ovat äärimmäisen huonoja huonon kotielämän kanssa tai huonon seuran kanssa.
        On totta ettei yhteiskunta aina voikaan pysyä mukana. Mutta ihmisellä on oma velvollisuus pysyä kunnossa. Jos on vaikeuksia niin meillä on ilmainen terveydenhoito sitä varten. Suurin osa pysyy kuitenkin oikealla puolella hörhöyttä.
        "veteenkin voi kuolla"


      • Sativa.C
        plexxit kirjoitti:

        Mitä sä ymmärrät näistä "hörhöistä" tunnetko sä yhtäkään "hörhöä" ymmärrätkö että sinäkin voit joku päivä olla yksi näistä "hörhöistä" .

        Tiedätkö että yhteiskunta kasvattaa "hörhöjä". Kaikki ei pysy mukana tässä yhteiskunnassa. kaikki ei ole yhtä vahvoja kun sinä esimerkiksi voit olla :)

        Haluan sanoa myös että olet oikeassa kritisoida tuota kommettia koska se oli mauton.


      • Xugc7

        Niin. Kannabis on maailman paras lääke.
        Kannabiksen käyttö lääkkeenä on vanha ilmiö: sitä on käytetty lääkkeenä Kiinassa yli 2700 vuotta ennen ajanlaskun alkua.


    • Sativa.C

      Miten vanhukset? He ovat rakentaneet suomea koko elämänsä ja haluavat nauttia vanhuudesta. Heille heitetään eteen kaiken maailman mömmöjä. Mutta jos saisivat itse kasvattaa kasvinsa ja nauttia sadosta niin se on kiellettyä. Kasvien hoito on erinomainen teratiamuoto ja tekee hyvää vanhustenkin mielelle.

      • Jjkkjjj

        Amerikassa vangeille syötetään antipsykootteja (esim ketipinor) että ne pysyvät suht rauhallisena. Suomessa vanhuksille syötetään antipsykootteja (esim ketipinor) jotta vanhukset pysyisivät sängyissään.

        Vanhusten elämänlaatu paranisi hurjasti jos he saisivat vaihtaa ketipinorinsa kannabikseen. Kannabistahan voi nauttia vaikka pullan muodossa. Kannabis rauhottaa ja antaa rauhaisat unet mutta se ei turruta koko ihmistä niinkuin ketipinor tekee. Pelkkää Kannabista käyttävillä on toimivat aivot toisin kuin ketipinoria käyttävillä. Koko ketipinor lamaannuttaa ihmisen, kannabis ei koska se on terveysyrtti eikä kemikaali mikä on kehitetty "rauhoittamaan" ihmisen paikoilleen.


      • Aidantakaa

        Oliskohan annostelussa jotain pielessä? Lääkkeitäkin voidaan annostella väärin.
        Oikein annosteltuna tutkitut lääkkeet ovat turvallisia, eivätkä ne aiheuta maitsemiasi asioita. Samanaikaisten lääkkeiden yhteisvaikutuksissa täytyy olla tarkka ja annostelun oikea.
        Tabletti vuorokaudessa otettuna ei ole sama asia kuin joka toinen tunti otettuna.

        Kukaan ei voi taata kannabiksesta, että määrä, mikä vanhuksille tarjottaisiin olisi oikea. Vanhuksilla on lukuisia samanaikaisia sairauksia, joiden lääkitseminen huntturissa aiheuttaa enempi vahinkoa kuin hyötyä. Huimaaminen ja huono liikkuminen on lähes jokaisen vanhuksen vaiva. Mitä, jos on tullut syötyä pulla liikaa ja on tullut sydämentykytys, paha olo ja oksetus?
        Verenohennus ja kolesteroli hoidetaan muulla tavoin kuin kannabiksella. Kannabispulla liikaa saa muutenkin huippaavan olon huterammaksi.
        Kaatuminen, vaikkapa maton reunaan pikku pöllyssä, on vakava juttu. Siitä ei selviäkään ihan vähällä. Siitä saattaa seurata useiden kuukausien sairaalareissu tai jopa kuolema.
        Vanhuus on vakavampi asia kuin nuoremmasta näyttää. Vanhuutta ei hoideta kannabiksella.


      • Lukekaalukekaa
        Aidantakaa kirjoitti:

        Oliskohan annostelussa jotain pielessä? Lääkkeitäkin voidaan annostella väärin.
        Oikein annosteltuna tutkitut lääkkeet ovat turvallisia, eivätkä ne aiheuta maitsemiasi asioita. Samanaikaisten lääkkeiden yhteisvaikutuksissa täytyy olla tarkka ja annostelun oikea.
        Tabletti vuorokaudessa otettuna ei ole sama asia kuin joka toinen tunti otettuna.

        Kukaan ei voi taata kannabiksesta, että määrä, mikä vanhuksille tarjottaisiin olisi oikea. Vanhuksilla on lukuisia samanaikaisia sairauksia, joiden lääkitseminen huntturissa aiheuttaa enempi vahinkoa kuin hyötyä. Huimaaminen ja huono liikkuminen on lähes jokaisen vanhuksen vaiva. Mitä, jos on tullut syötyä pulla liikaa ja on tullut sydämentykytys, paha olo ja oksetus?
        Verenohennus ja kolesteroli hoidetaan muulla tavoin kuin kannabiksella. Kannabispulla liikaa saa muutenkin huippaavan olon huterammaksi.
        Kaatuminen, vaikkapa maton reunaan pikku pöllyssä, on vakava juttu. Siitä ei selviäkään ihan vähällä. Siitä saattaa seurata useiden kuukausien sairaalareissu tai jopa kuolema.
        Vanhuus on vakavampi asia kuin nuoremmasta näyttää. Vanhuutta ei hoideta kannabiksella.

        Haloo! Et ilmiselvästi tiedä mitään kannabiksesta. Se nimenomaan poistaa pahoinvoinnin ja huonon olon ja mitä koordinaatioon tulee, siihen pelonaiheet ovat kemialliset lääkkeet ja sairaudet ei suinkaan kannabis.
        Itse olen ns monisairas ja käyn lukuisilla erikoislääkäreillä ja he kaikki ovat todenneet ettei kannabiksella ole yhteisvaikutuksia lääkkeitteni kanssa. Että voin sitä turvallisin mielin käyttää. Käytän siis yli 10 pilleriä päivässä perussairauksiini.
        Jos yhtään tuntisit historiaa tietäisit että ennen "huumesotaa" kannabis oli terveysrehu mitä käytettiin todella paljon eri sairaustiloissa. Hyvällä menestyksellä. Ja yhden yksikään ihminen ei ole kuollut ikinä kannabikseen.


    • Eipolttojuttu

      Haluaisin kokeilla kannabista unettomuuteen, mistä sitä saadaan

      • Vuosien.kokemus

        Netistä saa tilattua seuraavaksi päiväksi postiluukkuun.
        Itselläni on niin että kun käytän kannabista, tiedän jo valmiiksi ettei unilääkkeitä illalla tarvitse...ajaa ns samaa asiaa.


    • Lääkekannabisqqqqqqqqqq

      Olisi jo aika päästä irti kaikista vanhoista rasitteista tämän lääkekannabiksen suhteen. Mikseivät lääkärit jo myönnä suomessakin että se on lääke ja kuulemma tehoaa tosi hyvin erilaisiin kipuihin ym ym. En nyt ala "asiantuntiaksi" tässä, koska ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kyllähän tulokset puhuvat puolestaan. Niistä voi kaikki lukea eri lähteistä.

      Miten se on sitten täysin laillista lääkkeenä toisissa maissa, joissa uskotaan tieteeseen ja tutkimuksiin tämänkin asian saralla ja myönnetään ne. Sekä hyviin hoitotuloksiin.

      Nyt viimeksi diabetes, syövistä on tuloksia ja esim. ms. tauti. Ei se nyt mitenkään voi mitään huuhaata lääkkeenä olla.

      Jos sairastuisin vakavasti (toivottavasti en), niin kyllä minulle tämä olisi erittäin varteenotettava vaihtoehto.

    • Kannabiksen vaaroja löyhytellään aivan turhaan. Lääketehtaiden ulos suoltamat napit ovat vaarallisempia (kipulääkkeet) kuin kannabis. Se on luonnon kasvi, kuten khat huumekin, tai koka pensaan lehdet joita etelä-amerikassa pureskellaan esim. hammaskipuun. Ibuprofeenia mainostetaan telkkarissa jatkuvalla syötöllä, vaikka se
      tuhoaa imhmisten maksat ja vatsalaukut. Mutta tähänhän lääketehtaat pyrkivätkin, saavat myydä sitten vatsansuojalääkkeitä sun muuta "jaskaa" ihmisten naposteltavaksi.

      • Aidantakaa

        Kyllä se on ihmisen omassa vastuussa, jos käyttää lääkkeitä väärin eikä syy ole lääketehtaassa. Kaikki, jopa ruisleipä, liiallisilla annoksilla, aiheuttaa jos jonkilaista vaivaa ja pullistusta. Onko se leipurin vika, jos syöt liikaa ja sinulle sopimatonta?
        Jos otat Burana 600 3:sti päivässä, vaikka sinulle on määrätty vain YKSI pitkävaikutteinen 600 Burana, on ihan varmaa, että pohjukaissuolenhaavahan siitä syntyy. Tai massuttelet useita muita särkylääkkeitä jatkuvasti, kun ei se yksi auta mielestäsi mihinkään, niin seurauksitta et pääse. Olet varmaan kuullut, että lääkkeisiinkin ja niiden vaikutuksiin tottuu. Jopa niistä joudutaan vieroittamaan, kun ei tuhti lääke enää muka auta ja elimistö ei enää lääkettä kestä.
        Niin se on kannabiksenkin kanssa. Himohiisaajat käyvät nurkan takana joka viidestoista minuutti, kun vaikutus tuppaa loppumaan ja ilman ei voi olla.
        Mitäs vatsansuojalääkettä moisessa turtumuksen halussa käytetään?

        Ihan vain tiedoksi: SYÖPÄ EI PARANE KANNABIKSELLA. Syöpä voi olla piilossa elimistössä, jos käytät kannabista. Et tunnista pössyissä oireita.


      • JoukoRiipinen
        Aidantakaa kirjoitti:

        Kyllä se on ihmisen omassa vastuussa, jos käyttää lääkkeitä väärin eikä syy ole lääketehtaassa. Kaikki, jopa ruisleipä, liiallisilla annoksilla, aiheuttaa jos jonkilaista vaivaa ja pullistusta. Onko se leipurin vika, jos syöt liikaa ja sinulle sopimatonta?
        Jos otat Burana 600 3:sti päivässä, vaikka sinulle on määrätty vain YKSI pitkävaikutteinen 600 Burana, on ihan varmaa, että pohjukaissuolenhaavahan siitä syntyy. Tai massuttelet useita muita särkylääkkeitä jatkuvasti, kun ei se yksi auta mielestäsi mihinkään, niin seurauksitta et pääse. Olet varmaan kuullut, että lääkkeisiinkin ja niiden vaikutuksiin tottuu. Jopa niistä joudutaan vieroittamaan, kun ei tuhti lääke enää muka auta ja elimistö ei enää lääkettä kestä.
        Niin se on kannabiksenkin kanssa. Himohiisaajat käyvät nurkan takana joka viidestoista minuutti, kun vaikutus tuppaa loppumaan ja ilman ei voi olla.
        Mitäs vatsansuojalääkettä moisessa turtumuksen halussa käytetään?

        Ihan vain tiedoksi: SYÖPÄ EI PARANE KANNABIKSELLA. Syöpä voi olla piilossa elimistössä, jos käytät kannabista. Et tunnista pössyissä oireita.

        Kannabis on tosiaan kipulääkkeenä paljon turvallisempi kuin nuo buranat ja muut myrkyt, joiden kanssa voi maksakin hajota.

        Kannabiksen lääkekäytössä edes useiden grammojen päivittäisannostus ei ongelmia aiheuta, vaikka käyttö jatkuisi vuosia. Päihdekäyttäjät taas käyttävät kannabista paljon vähemmän, joten tuskinpa huomattavasti vähäisemmällä käytöllä paljonkaan ongelmia tulee, koska niitä ei lääkekäytössäkään tule.

        Huomaa selvästi, että et ole koskaan kannabista kokeillut. Sen verran on amatöörin juttua tekstisi.


      • Faktaakehii
        Aidantakaa kirjoitti:

        Kyllä se on ihmisen omassa vastuussa, jos käyttää lääkkeitä väärin eikä syy ole lääketehtaassa. Kaikki, jopa ruisleipä, liiallisilla annoksilla, aiheuttaa jos jonkilaista vaivaa ja pullistusta. Onko se leipurin vika, jos syöt liikaa ja sinulle sopimatonta?
        Jos otat Burana 600 3:sti päivässä, vaikka sinulle on määrätty vain YKSI pitkävaikutteinen 600 Burana, on ihan varmaa, että pohjukaissuolenhaavahan siitä syntyy. Tai massuttelet useita muita särkylääkkeitä jatkuvasti, kun ei se yksi auta mielestäsi mihinkään, niin seurauksitta et pääse. Olet varmaan kuullut, että lääkkeisiinkin ja niiden vaikutuksiin tottuu. Jopa niistä joudutaan vieroittamaan, kun ei tuhti lääke enää muka auta ja elimistö ei enää lääkettä kestä.
        Niin se on kannabiksenkin kanssa. Himohiisaajat käyvät nurkan takana joka viidestoista minuutti, kun vaikutus tuppaa loppumaan ja ilman ei voi olla.
        Mitäs vatsansuojalääkettä moisessa turtumuksen halussa käytetään?

        Ihan vain tiedoksi: SYÖPÄ EI PARANE KANNABIKSELLA. Syöpä voi olla piilossa elimistössä, jos käytät kannabista. Et tunnista pössyissä oireita.

        Ihme himohiisaajista puhut...etkö tiedä että siinä kestää 5-15 min ennenkuin kannabis alkaa edes vaikuttamaan joten miten he voisivat polttaa pilveä vähän väliä? Oletkohan vähän kujalla. Kannabiksen vaikutus kestää sen 3 tuntia ja jos liikaa poltat siitä ei ole muuta iloa kuin että nukahdat. Ovatko nämä himohiisaajasi unessa siis?
        Kannabis on parantanut syöpiä lopullisesti. Siitä on tieteellistä todistetta ja tunnen itsekin yhden jonka piti kuolla jo 40v sitten haimasyöpään.


      • Phäivä
        Aidantakaa kirjoitti:

        Kyllä se on ihmisen omassa vastuussa, jos käyttää lääkkeitä väärin eikä syy ole lääketehtaassa. Kaikki, jopa ruisleipä, liiallisilla annoksilla, aiheuttaa jos jonkilaista vaivaa ja pullistusta. Onko se leipurin vika, jos syöt liikaa ja sinulle sopimatonta?
        Jos otat Burana 600 3:sti päivässä, vaikka sinulle on määrätty vain YKSI pitkävaikutteinen 600 Burana, on ihan varmaa, että pohjukaissuolenhaavahan siitä syntyy. Tai massuttelet useita muita särkylääkkeitä jatkuvasti, kun ei se yksi auta mielestäsi mihinkään, niin seurauksitta et pääse. Olet varmaan kuullut, että lääkkeisiinkin ja niiden vaikutuksiin tottuu. Jopa niistä joudutaan vieroittamaan, kun ei tuhti lääke enää muka auta ja elimistö ei enää lääkettä kestä.
        Niin se on kannabiksenkin kanssa. Himohiisaajat käyvät nurkan takana joka viidestoista minuutti, kun vaikutus tuppaa loppumaan ja ilman ei voi olla.
        Mitäs vatsansuojalääkettä moisessa turtumuksen halussa käytetään?

        Ihan vain tiedoksi: SYÖPÄ EI PARANE KANNABIKSELLA. Syöpä voi olla piilossa elimistössä, jos käytät kannabista. Et tunnista pössyissä oireita.

        "Himohiisaajat käyvät nurkan takana joka viidestoista minuutti, kun vaikutus tuppaa loppumaan ja ilman ei voi olla"

        Sotket nyt kannabiksen tupakkaan. Nikotiininistit voivat polttaa tupakkaa monta kertaa tunnissa, ettei tule vieroitusoireita.


      • Txy8c
        Phäivä kirjoitti:

        "Himohiisaajat käyvät nurkan takana joka viidestoista minuutti, kun vaikutus tuppaa loppumaan ja ilman ei voi olla"

        Sotket nyt kannabiksen tupakkaan. Nikotiininistit voivat polttaa tupakkaa monta kertaa tunnissa, ettei tule vieroitusoireita.

        Haha...niin mäkin luulen. Toi on ennenkin kertonu himohiisaajista muttei tollanen touhu oikein sovi kannabiksen käyttöön.


      • Mirrinnirri
        Faktaakehii kirjoitti:

        Ihme himohiisaajista puhut...etkö tiedä että siinä kestää 5-15 min ennenkuin kannabis alkaa edes vaikuttamaan joten miten he voisivat polttaa pilveä vähän väliä? Oletkohan vähän kujalla. Kannabiksen vaikutus kestää sen 3 tuntia ja jos liikaa poltat siitä ei ole muuta iloa kuin että nukahdat. Ovatko nämä himohiisaajasi unessa siis?
        Kannabis on parantanut syöpiä lopullisesti. Siitä on tieteellistä todistetta ja tunnen itsekin yhden jonka piti kuolla jo 40v sitten haimasyöpään.

        Tohtori Tuherolla näkyy olevan omat todisteet tuolla edellä haimasyövästä.
        Haimasyöpä on kuules sellainen tauti, ettei siitä selvinneitä ole 40 vuoden jälkeen elossa yhtään. Puoli vuotta on ennuste elämästä maan päällä.
        Ei pidä höynähtää sentään ihan kaikkeen uskomukseen, vaikka jumalhuumeesta onkin kysymys.


      • pajatsopalaa
        Aidantakaa kirjoitti:

        Kyllä se on ihmisen omassa vastuussa, jos käyttää lääkkeitä väärin eikä syy ole lääketehtaassa. Kaikki, jopa ruisleipä, liiallisilla annoksilla, aiheuttaa jos jonkilaista vaivaa ja pullistusta. Onko se leipurin vika, jos syöt liikaa ja sinulle sopimatonta?
        Jos otat Burana 600 3:sti päivässä, vaikka sinulle on määrätty vain YKSI pitkävaikutteinen 600 Burana, on ihan varmaa, että pohjukaissuolenhaavahan siitä syntyy. Tai massuttelet useita muita särkylääkkeitä jatkuvasti, kun ei se yksi auta mielestäsi mihinkään, niin seurauksitta et pääse. Olet varmaan kuullut, että lääkkeisiinkin ja niiden vaikutuksiin tottuu. Jopa niistä joudutaan vieroittamaan, kun ei tuhti lääke enää muka auta ja elimistö ei enää lääkettä kestä.
        Niin se on kannabiksenkin kanssa. Himohiisaajat käyvät nurkan takana joka viidestoista minuutti, kun vaikutus tuppaa loppumaan ja ilman ei voi olla.
        Mitäs vatsansuojalääkettä moisessa turtumuksen halussa käytetään?

        Ihan vain tiedoksi: SYÖPÄ EI PARANE KANNABIKSELLA. Syöpä voi olla piilossa elimistössä, jos käytät kannabista. Et tunnista pössyissä oireita.

        Heh! Taas haluat olla hieman eri taholta kirjoittaja. Miten on pakko käydä useita kertoja nurkan takana. Sinua on nyt huijattu. Kaverisi pitävät sinua niin typeränä, että polttavat crack -huumetta.

        Sori, oon pahoillani, että et ole kyennyt luomaan luottamuksellisempia suhteita ihmisiin. Harmittaa puolestasi :( Sinä kuitenkin ihan selvästi olet tarjonnut omaa ystävyyttäsi heille. Koitahan hakea joku toinen ystäväpiiri. Ja koksaile joskus kerran mitä kannabis on. Toisaalta olet aika jämähtäneen tuntuinen. Ehkä olis parempi, että koittaisit eka saada ystäviä. Sitten vaikka hyvässä ystäväpiirissä otat ihan henkeen asti yhden hatsin ehkä parikin. Mutta en tietenkään suosittele sinulle mitään. Tuo pakkomielteinen kirjoittelu ja ystävien kusetettavissa olo voivat olla merkki hieman pidemmästä tiestä. Tosi hyvä, että olet pystynyt kirjoittelemaan asioistasi, ongelmistasi jne.

        Tosiaan ei kannabista tarvitse polttaa kuin kerran pari päivässä ja silloinkin muutamat haikut. Riippuu niin monesta asiasta. Mutta ei todellakaan "tarvitse" polttaa jatkuvasti nurkan takana.

        AIkamoisia "ystäviä" olet itsellesi hommannut. Koitahan bättrata pikkuisen :) Äläkä masennu.


    • Elämänkoulutyttö

      Vihaan sydänjuuriani myöten huumeita. Narkomania on todella vakava sairaus, toivon sydämmestäni että jätätte huumeet ja päihteet. Jos ei muuten niin, uskokaa totuus evankeliumista ja parantukaa. Ihmeparantumiset ovat totta!
      Todella säälittävää käydä kauppaa huumeilla ja käyttää niitä. Tuhoatte oman elämän ja omaistenne elämän. Olen itse seuranut erään läheiseni piinaa huumeiden pyörteessä ja se on aivan hirveää.

      • Ilovecannabis

        Luepa Raamatusta kannabiksesta. Oli tunnettu terveystuote jo silloin. Jeesuksen jalat voideltiin kannabisöljyllä. Monessa kohtaa esiintyy kannabis Raamatussa.
        Ole hyvä, jos ketju koskee aihetta "lääkekannabis", niin älä tule puhumaan muusta kuin kannabiksen lääkekäytöstä tänne.


      • kannabis_psykoosi_iskee

        Kyllähän teikäläisetkin jatkuvasti puhuvat joka ketjussa lääkkekäytöstä vaikka ette muuta halua kuin päänne sekaisin.
        Käytätte ihmisten sairauksia ja hädänalaista tilaa keppihevosena ajaaksenne omaa asiaanne, eli kannabishuumettanne laillistetuksi. Todella alhaista ja halveksittavaa mutta mitäpä teikäläisiltä muuta voisi odottaakaan.


      • Hyvää.yötä
        kannabis_psykoosi_iskee kirjoitti:

        Kyllähän teikäläisetkin jatkuvasti puhuvat joka ketjussa lääkkekäytöstä vaikka ette muuta halua kuin päänne sekaisin.
        Käytätte ihmisten sairauksia ja hädänalaista tilaa keppihevosena ajaaksenne omaa asiaanne, eli kannabishuumettanne laillistetuksi. Todella alhaista ja halveksittavaa mutta mitäpä teikäläisiltä muuta voisi odottaakaan.

        Mä en nimenomaan halua päihtyä vaan olla terve!


      • Lovemitäloveet
        Ilovecannabis kirjoitti:

        Luepa Raamatusta kannabiksesta. Oli tunnettu terveystuote jo silloin. Jeesuksen jalat voideltiin kannabisöljyllä. Monessa kohtaa esiintyy kannabis Raamatussa.
        Ole hyvä, jos ketju koskee aihetta "lääkekannabis", niin älä tule puhumaan muusta kuin kannabiksen lääkekäytöstä tänne.

        Jospa se olikin oliiviöljyä. Kannabisraamatussa toki kaikki voidellaan kannabisöljyllä.


      • pajatsopalaa
        kannabis_psykoosi_iskee kirjoitti:

        Kyllähän teikäläisetkin jatkuvasti puhuvat joka ketjussa lääkkekäytöstä vaikka ette muuta halua kuin päänne sekaisin.
        Käytätte ihmisten sairauksia ja hädänalaista tilaa keppihevosena ajaaksenne omaa asiaanne, eli kannabishuumettanne laillistetuksi. Todella alhaista ja halveksittavaa mutta mitäpä teikäläisiltä muuta voisi odottaakaan.

        Sinä se itse olet psykoosissa. Ilman kannabista kuitenkin. Sinut tunnen.


      • pajatsopalaa

        Ihmeellisiä vihoja sinulla. Miten jaksat kantaa tuollaista paskataakkaa ja kirjoitatko nyt tyttö-trollina? Tunnen sinut ja poikasi.


      • Kannabisöljy
        Lovemitäloveet kirjoitti:

        Jospa se olikin oliiviöljyä. Kannabisraamatussa toki kaikki voidellaan kannabisöljyllä.

        Raamatun paperikin on alunperin tehty kannabiksesta eli hampusta. Ei mistään oliiviöljystä;)
        Ja kyllä, nykypäivän raamatun tutkijat ovat sitä mieltä että cannabis esiintyy monessa kohtaa raamatussa ja olihan se luonnollisesti jo sillon terveysyrttinä käytössä niin miksei esiintyisi.


      • Lovemitäloveet
        Kannabisöljy kirjoitti:

        Raamatun paperikin on alunperin tehty kannabiksesta eli hampusta. Ei mistään oliiviöljystä;)
        Ja kyllä, nykypäivän raamatun tutkijat ovat sitä mieltä että cannabis esiintyy monessa kohtaa raamatussa ja olihan se luonnollisesti jo sillon terveysyrttinä käytössä niin miksei esiintyisi.

        Kun en elänyt Jeesuksen aikan, kuten sinä, niin en voi näin kaukaisesti tutkimalla mennä takuuseen tuosta oljystä. Saattaa olla myös kalaöljyä kaloista, joita silloin siitä järvestä kalastitte. Myös tuona aikana parrankasvuun otitte tätä Omega 3:sta. Parrankasvu olikin sankkaa. Kuinka paljon siitä kahdesta kalasta saitte puristettua kalaöljyä? Palmuöljykin oli silloin halpa tuote teolliseen tuotantoon silloisessa Jerusalemissa. Sitä varmaan myytiin halvempiin kosmetiikkatuotteisiin ja pipareihin. Missähän kuvastossa kannabisyrtti on kuvattuna?
        Kaikenlainen tieteellinen tutkimus ja suodatus onkin ollut kovi kehittynyttä Raamatun aikaan ja sehän on dokumentoitu teidän omassa raamatussanne.

        Papyrus on minulle tuttua näin tutkimusmielessä. Kas, vain, että hampusta!


    • Kokeillavoi

      Tarjoo mulle sit joskus

    • Mikapeiloumaki

      Wau!!! En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Eli siis kannabis auttaa joillakin kipuilijoilla jopa "vaikutuksen" jälkeenkin ( Siis tosiaanhan se silloin vaikuttaa. Mutta en ole ikinä moista kuullut.). Itselläni on hermokipu, kannabis auttaa, mutta paljon paremmin opioidit ja kannabis. Erittäin kovat kivut itselläni.

      • Aloittaj

        Joo meitsil kivuista kokemusta vaivaset 24 vuotta eikä koskaan oo tarvinnu joka päivä kannabista käyttää, koko ajatuskin tuntuu vastenmieliseltä. Olen todella onnellinen että thc ja muut kannabiksen vaikuttavat aineet jäävät elimistöön...viikoiksi...jopa kuukausiksi. Pisin jakso ilman kannabista minkä suht terveenä selvisin oli 5 viikkoa. Yleensä kerta viikkoon tai pari kertaa viikossa on hyvä käyttää. Monta kertaa 2 viikon tauko onnistunut. Käytän vain kun pakko. Mutta nämäkin varmaan yksilöllisiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe