Parhaat vinkit Playa del Inglesiin

Vinkkejä.kaivataan

Loma lähenee. Mukana reissussa "sekalainen seurakunta" teinistä vaariin.
Mitä vinkkejä te kokeneet Inglesin kävijät antaisitte ensimmäistä kertaa meneville? Missä parhaat shoppailupaikat, kahvilat tai ravintolat? Missä kannattaa käydä? Kertokaa parhaista/pahimmista kokemuksistanne. Kaikki vinkit tervetulleita. Kiitos jo etukäteen.

Ps. Nyt unohdetaan kuparipannut ja muut suomipaikat. Suomiruokaa saadaan riittävästi kotona :)

33

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ranta lienee ykkösasia, ostareita on paljon .San Fernandon halvemmat kaupat kannattaa käydä.Lauantaisin ja keskiviikkoisin on myös markkinat.Meloneraksen ranta on myös tutustumisen arvoinen.Aurinkoista ajanviettoa teille.Iltaisin on tansseja (ei suomipaikoissa)m.m. Nye Trollstuassa ja playa del sol hotellissa.Myös Kasbahin ulkotanssit on hyvä nähdä.Iltamenoa on myös ostareilla kuten esim, Yumbossa moneen makuun. Itse löytäen hommassa on seikkailun makua.

      • Vinkkejä.kaivataan

        Ranta on varmasti ykkösasia. Ostokset toki kiinnostavat myös, ainakin naisväkeä ja teinejä. Kasbahin tanssit voisi käydä katsastamassa kuin myös Yumbon.
        Miten nuo bussiyhteydet toimii? Pääseekö Inglesistä hyvin esim. El Mirador ja Las Terrazas-ostareille?
        Mistä löytyvät lauantain ja keskiviikon markkinat? Onko kumpanakin päivänä sama tarjonta?


      • matkailija_67

        Markkinat on Av Alejandro del Castillo -kadulla Biosol Canarias -kohdassa google mapsista katottuna.


    • Markkinat tavoittaa helpoimmin hyppäämällä taksiin ja sanomalla mercado.Tarjonta osapuilleen sama.

    • Kauempana sijaitseviin ostareihin menisin itse vuokratulla autolla .Opas tietänee busseista.Jos menette bussilla jonnekin , niin helpointa on ajaa taksilla linja-autoasemalle ja jatkaa bussilla, näin saatte istumapaikat.

      • Vinkkejä.kaivataan

        Mistä löytyy se linja-autoasema? Olen yrittänyt googlettaa mutta vähän epäselväksi jäi. Onko siellä joku päälinja-autoasema jossain San Fernandon puolella? Mielestäni Teneriffan puolella on selkeämmin Titsan aikataulut ja pysäkit netissä.
        Auton vuokraaminen jätetään tältä reissulta väliin.


      • Jalmarzonni

        Jos aikoo Palmasiin aamupäivän suosituilla vuoroilla, niin kannattaa mennä esim. Citan pysäkille (risteyksen toisella puolella kuin Cita), koska L-A aseman pysäkillä bussi on jo usein lähes täynnä. Itse käytämme muutenkin sitä, koska asumme aina Inglesin eteläkärjessä.


    • InglesoiIngles

      Inglesin homot ehdottomasti. Meitä tullaan ihastelemaan ja käyttämään nautinnollisesti hyväksi vuosi toisensa jälkeen. Ingles on homojen paratiisi maan päällä. Toki sitä se on myös kaikille homoilun ystäville. Tulkaa testaamaan, ette pety.

    • Tropical hotellin vieressä on linja-autoasema.

    • Dos_Viajeros

      Parhaat ostosmahdollisuudet on mielestäni Las Palmasissa, jonne pääsee bussilla numero 30. Kulkee noin vartin välein Maspalomas - las palmas catalina puiston välillä. Inglesistä mahtuu kyytiin pysäkiltä kuin pysäkiltä. Matka kestää alle tunnin ja hinta noin seitsemän euroa suunta.

      • Jos useampi matkustaa , niin lähtöpysäkki lienee ainoa vaihtoehto.Las Palmasissa on oikeastaan 2 lija-autoasemaa .Taksi helpottaa sielläkin


    • Donluikero

      Myös Inglesin homomarkkinat ovat monipuolisuudessaan maailman parasta tarjontaa. On väriä, kokoa ja näköä tarjolla useista kansallisuuksista. Vieläpä eeppisen anteliaalla kattauksella. Inglesiinhän tullaan yleensä vain meidän homojen takia. Moni mieshän tulee kulissivaimonsa kera paikalle js nauttii täysin siemauksin sitten meistä Inglesin homoista. Terveluloa kaikki kyvykkäät miehet Inglesiin.

      • Tarjootkokäärylettä

        No tullaan. Tavataan vähemmistöjen suosikkipaikassa eli kuparipannubaarissa. Sinä tarjoat, sillä pannubaari on Inglesin kallein baari eikä minulla ole varaa maksaa 14 euroa kaalikääryleestä tai makkaraperunoista. Tarjootko?


      • Jalmarzonni
        Tarjootkokäärylettä kirjoitti:

        No tullaan. Tavataan vähemmistöjen suosikkipaikassa eli kuparipannubaarissa. Sinä tarjoat, sillä pannubaari on Inglesin kallein baari eikä minulla ole varaa maksaa 14 euroa kaalikääryleestä tai makkaraperunoista. Tarjootko?

        Minä voin tarjota kun olen oikea Jalmarzonni ja vähemmistöön tässä itsekin kuulun. Tavataan vaan homojen mekassa, eli pannubaarissa ja jatkoille sitten minun luokseni.


    • Pannunystävät

      Miksi kukaan ei provosoitu??? Ei edes homojutuista, häh??!!??

      Missä on sekin urpo joka aina vinkuu että pannu on saatanan halpa ja sitten laittaa hinnaston perään??

      Missä tämäkin mies on: "Pannu, paras..keidas. suomilautanen on iso annos.hyvää ja iso annos.on. pian. taas pannuun.keitaalle".

      Vittu että ootte paskaa porukkaa!! Saatanan saatana!!

    • Laatuonlaatua

      Pannussa 3-4krt isoimmat annokset kuin muualla "baareissa".ja parhaat juomat isoissa tuopeissa 3-4krt laadukkaanpaa.Taso on ravintolatasoa

    • Neljäkuusimuitaparempi

      Tosi o.pannu paras ravintola 4-6 krt parempi ja 4-6krt isommat annokset..

    • InglesoiIngles

      Ingles, pannu ja homot ovat osa suomalaista matkailukulttuuria. Uudestaan ja uudestaan sinne matkustetaan nautintintojen perässä mitä kaikki nuo tarjoavat. Siksi se on maailman paras paikka lomailla. Siksi siellä on parhaat ruuat. Siksi sinne mennään hakemaan nautintoa makuukammariin. Ingles on yhtä kuin hlmosuomilandia lukuisine homoineen.

      • Yäk

        Olet tosi yököttävä. Sanoisin sairas. Harmi, että asiallinen palsta sallii pervoja.


    • Toivotonta.

      • InglesoiIngles

        Mikään ei ole toivotonta. Inglesissä sinäkin olet tuttu näky ja tiedät, mitä mekin tiedämme, että Inglesin homoyhteisöstä on iloa monille suomalaisille ja muillekin miehille. Ingles on paratiisi maan päällä missä toiveet toteutuvat. Älä siis vaivu epätoivoon, vaan käytä palveluitamme hyväksi, niinkuin aikaisemminkin.


    • Tuttu vain tutuille.

      • InglesoiIngles

        Inglesissä sinut tuntee moni. Jos ei henkilökohtaisesti, niin ulkonäöltä. Se, että operoit kanssamme nimettömänä ei vie pois tosiasiaa, etyä olet Inglesin homoyhteisölle tuttu.

        Kuten sanottu. ingelsissä kaikki on taivaallisen hyvällä mallilla. Siellä voitte vapautuneesti seurustella homojen kanssa ilman syyttelyä ja tuomitsemista. Siksi sitä kutsutaan paratiisiksi maan päällä.


    • copperpanna

      Kuparipannu on syömäpaikka nro 1 gran canarialla ! ja palvelu fantastisen hyvää verrattuna Puerto ricon tympeesee Kiljuvaan Mylläriin ( on sitten niin ala-arvoinen paikka kuin olla voi )

      no ens kuussa taas meen ja oon 3 vkoo reisussa !
      ja ihan vaan tiedoks käyn panuussa päivittäin

      • kierrän_kaukaa

        Oon käynyt kymmeniä kertoja Inglesissä ja Maspalomasissa, vain pari kertaa noissa suomalaispaikoissa, miksi mennä sinne, kun tarjolla on paljon muuta ja parempaa. Perussuomalaisia näkee Suomessa riittävästi.


    • Täällätänään

      Kausi senkuin lähenee.kohta alkaa mieletön joukko ..ryntäys pannuun.on hienoa että kaikki haluaa hyvää ruokaa..ruokaa joka on sitä mitä listassa on.kaikki vaan pannuun..niin mekin.tervetuloa.

      • Hamehemmo

        Kyllä. Olemme valmiina odottamassa teitä korkkareissamme ja hamosissamme kiihkeinä suomipojan kaipuun takia. Nuo paikalliset kundit ovat toki kuumia, mutta suomiuroo silti mieleisin. Siksi päivystyspaikat pannusta on jo varattu hyvissä ajoin mievieraita odotellessa. Tervetuloa Inglesiin arvon miesvieraat.


    • Vähemmistöläinen

      Jaa Kuparipannu on vähemmistöjen baari, sinne siis. Minä olen miettinyt että kehtaako tuollaista tänne palstalle tulla kysymään, mutta täällähän näyttää olevan ihan reilu ja rento meno asian suhteen. Onko miestarjoilijoita Kuparipannussa? Tyhmä kysymys, kai?Tietenkin on, hölmö minä.

      • Onmiehiä

        On miestarjoilijat. Omistajan poikakin tarjoilee nahkahousut jalassa, naminami.
        Hyvin löytyy myös seuraa jatkoille.


      • Hamehemmo

        Tervetuloa te ihanat lumput tänne Inglesiin. Muistakaa mainita pannun tiskillä miestarjoilijalle sinä senkin lumppu, niin saatte erityiskohtelun. Ette taatusti pety. Senverran on villiä meno poikain kesken Inglesin yössä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe