Wahlroosin Nordea on rikollinen rosvopankki

jjkkkk

6

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Axel123

      Vanha uutinen, anna pulssin tasaantua ja koita nukkua enemmän.

      • Kugjgkg

        Nordea on paras hyvässä ja pahassa.


    • newr_mind

      Itseasiassa olen samaa mieltä otsikon kanssa, mutta tuo panamajuttu on sit asia erikseen....se koskee niin harvaa kuitenkin ja on lähinnä moraalinen ongelma.

      Itselläni mielipide perustuu aivan muihin asioihin... ja yleensä pankin asiakas arvostelee ja haukkuu pankkia jos se ei ole antanut luotta tai sen annetun luoton kanssa tulee joku ongelma.

      Se miksi arvostelen Nordeaa on vähän omituisempi asia. Itse en ole sen asiakas... mitä nyt vakuutukset on siellä, mutta.... Jos pankin tekemät töppäykset tulee päälle vaikket ole sen asiakas, niin oikeus sanoa jotain....

    • Pimeetkukat

      Olen pienyrittäjä, kukkakauppias, takana yli 18 vuotta. Vielä pidempään olen ollut Nordean asiakas. Ei ole velkaa, ei paljon rahaa tililläkään. Jokin aika sitten soitti Nordeasta nainen, joka ei suostunut kertomaan nimeään, mutta tivasi vastauksia pankin asiakaskyselyyn. Finanssivalvonta velvoitti tähän. En ollut valmis vastaamaan kysymyksiin, mutta halusin kuitenkin selvittää, onko kysymyksiin pakko vastata, kuten soittaja väitti. Finanssivalvontaan voi soittaa ti ja to, ja yksikön lakimies kertoi, että Nordea on tulkinnut ohjeita väärin ja käyttää tietoja omiin tarkoitusperiinsä. No, minulta jäi kyselyyn vastaamatta, ja noin kahden kuukauden kuluttua Nordea sulki tilini ilman mitään. Tästä seurasi se, että en enää voi myydä kukkia pankkikorteilla tai muilla korteilla, koska minulla ei ole tiliä, jonne luottokorttiyhtiö (Nets) voisi tilittää varat. Nyt myyn vain käteisellä, pitkälti ilman kuittia ja suoraan taskuun - Nordea teki miltei 20 vuoden asiakkaastaan pimeän työn tekijän. Kysymys: meneekö Nordean valvonta liian pitkälle, ja tiedetääkö johdossa, mitä kentällä tapahtuu?

      • No-voi-voi

        "En ollut valmis vastaamaan kysymyksiin, mutta halusin kuitenkin selvittää, onko kysymyksiin pakko vastata, kuten soittaja väitti. Finanssivalvontaan voi soittaa ti ja to, ja yksikön lakimies kertoi, että Nordea on tulkinnut ohjeita väärin ja käyttää tietoja omiin tarkoitusperiinsä. No, minulta jäi kyselyyn vastaamatta"

        Olet ymmärtänyt Finanssivalvonnan väärin ja tehnyt siksi väärän ratkaisun. Osa Nordean kysymyksistä oli varmastikin sellaisia että niihin ei olisi ollut pakko vastata (asiakasprofilointia jne.). Osa taas oli sellaisia että pankin on niitä pakko kysyä, ja asiakkaan on pakko vastata. Sinä olet jättänyt vastaamatta myös noihin pakollisiin kysymyksiin ja Nordea on sitten toiminut kuten sen on pitänyt toimia.

        Toivottavasti sinua nyt kuitenkin lämmittää se että olit niin kovin periaatteen ihmistä ja pienenä asiakkaana näytit suurelle pankille närhen värkit. Itse olisin sitä mieltä että pienyrittäjälle on aika vakava puute jos ei voisi myydä kuin käteisellä. Antaa aika oudon kuvan koko puljusta, ja monta kauppaa menee varmasti sivu suun.

        Ps. Typeryytesi ei muutu miksikään siitä että postaat tuota samaa paskaa monelle palstalle ja moneen ketjuun.


    • SisjoitaSuomiNimiseenMaa

      Ulkomaille kun sijoittaa varoja, niin kukaan ei takaa, saatko rahoja koskaan takaisin. Samaa "sijoittamista" teki myös säästöpankki ja Sampopankki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe