Eipä löytynyt naista netistä :)

mies40plus

Puoli vuotta nyt takana ja e-kontakti, suomi24 treffit ja happypancake kokeiltuna...

Yhteydenottoja naisilta, joista en ole yhtään kiinnostunut...

Viestejä naisille, jotka eivät yleensä vastaa mitään tai jos vastaavat, häviävät sen ensimmäisen viestin jälkeen

Taitaa mennä elämä ohi ennen kuin netin seuranhakusivuilta sopivan naisen löytää ;)

Tämä voi olla jonkun mielestä turha viesti, mutta tämä asia on mulle ihan uusi, halusin vain kertoa oman kokemukseni

Mukavaa syksyä kaikille

19

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NettideiteilläVuodesta00

      Jos olet ruma et löydä koskaan naista myöskään netistä. Itse olen nettideittaillut vuodesta 2000 täyspäiväisesti ja naisettomana olen edelleen. Komeat miehet ja naiset voittavat nettideittailussakin. Rumat ja tavismiehet häviävät.

      • mies40plus

        No en taida olla kovin ruma, mutta en kyllä ollenkaan niin komea kuin 15-20 vuotta sitten... aika tekee tehtävänsä.


      • tosiasiat

        Luuletko että nettideittailu on "rumalle" tai ei enää niin nuorelle naiselle yhtään sen helpompaa? Ei ole, se on vaikeampaa. Ikä varsinkin vaikuttaa naisen mahdollisuuksiin huomattavasti enemmän kuin miehen mahdollisuuksiin.

        Aloittajakin sanoi että yhteydenottoja on sentään tullut, hän ei vain ole ollut niistä naisista kiinnostunut. Jos olet ruma vanhempi nainen niin niitä yhteydenottoja ei edes tule, elättäjää etsiviltä epätoivoisilta miehiltä ehkä korkeintaan mutta ei keneltäkään oikeasti kiinnostuneelta. Ja jos itse ottaa yhteyttä miehiin niin päätyy tällekin palstalle pilkattavaksi siitä kuinka rumat vanhat kurpat lähestyvät miehiä.


      • mies40plus

        Tiedän ettei se ole esim 40 naisille yhtään helpompaa. En minä halua tässä ketään syyllistää mitenkään. Se on vaan valitettavasti vaan niin, että jos kumpikin osapuoli ei tunne tarpeeksi "vetoa" toista kohtaan niin siitä ei tule muuta kuin parhaimmillaankin kaverisuhde, joka kuihtuu usein ajan myötä sekin.

        Sori huono sanavalinta, mutta en nyt keksi tähän hätään parempaakaan.


      • Tälläistäehdotan
        mies40plus kirjoitti:

        Tiedän ettei se ole esim 40 naisille yhtään helpompaa. En minä halua tässä ketään syyllistää mitenkään. Se on vaan valitettavasti vaan niin, että jos kumpikin osapuoli ei tunne tarpeeksi "vetoa" toista kohtaan niin siitä ei tule muuta kuin parhaimmillaankin kaverisuhde, joka kuihtuu usein ajan myötä sekin.

        Sori huono sanavalinta, mutta en nyt keksi tähän hätään parempaakaan.

        Jos kerran et ole niin ruma, niin ehdotan itse sinulle livetapaamisia. Tutustumista ihmisiin ihan livenä. Konsertit, baarit, kurssit, kaupat, varmaan mikä vaan missä naisia on.
        En usko ollenkaan ettetkö naista löytäisi jos et omaa jotain personallisuutta johon on vaikea samaistua tai tuntea vetoa.
        Rumalle se taas on erittäin vaikeaa koska luotaan työntävä ulkonäkösi torjuu lähes kaikki normaalit naiset. Jäljelle jäävät eivät ole sinut itsensä kanssa tai joku muu vika heissä etteivät ajaudu parisuhteeseen helpostikkaan.
        Sinun kertomuksestasi päätellen olet kuitenkin normaaliksi luettava mies ja sinulla on tarjolla paljon vaihtoehtoja. Netissä tarjonta on rajallista ja paljon ongelmatapauksia. Livenä on paljon enemmän tarjontaa ja et ole niin riippuvainen siitä ensikontaktin luomisesta ja sen pitämisestä kuin netissä.
        Netti toimii parhaiten vain komeille Silloin tarjonta on lähes 100 prosenttia.
        Silloin on enää kiinni millaisen vaikutelman annat livenä, mutta siinäkin koska olet komea saat paljon anteeksi kaikenlaista.
        Rumempien arvo laskee aika nopeasti koska naiset voivat suoraan verrata valokuvista ehdokkaita jättäen helposti muut ohi tarjonnasta.
        Vaikka saisitkin jonkun naisen huomion kiinnitetyksi itseesi niin nainen tekee aina johtopäätökset ulkonäön suhteen ja olet jälleen alkupisteessä.
        Livenä ulkonäön merkitys pienenee koska naisilla ei ole painetta arvioida miestä ulkonäön suhteen, koska ei ole olemassa kiinnostusta suhteeseenkaan vielä.
        Mitä paremmin tunnet naisen sitä vähemmän ulkonäkö vaikuttaa asiaan.

        No jos olet ruma sitä asiaa ei voi mitenkään korjata, tulet törmäämään siihen aina ja joka kerta.
        Edelleen sinulle ei ole paras paikka netissä koska haluat tuloksia ensinnäkin nopeammin ja haluat välttää myös pettymyksiä. Netti on pettymyksiä täynnä.
        Live on siitä hyvä että tietää melkein välittömästi voiko jollain naisella olla kiinnostusta vai ei.
        Tietenkin sillä edellytyksellä että osaa sen tulkita. Muutamilla keskusteluilla ja kysymyksillä sekin selviää aika helposti.


      • mies40plus

        "Tutustumista ihmisiin ihan livenä. Konsertit, baarit, kurssit, kaupat, varmaan mikä vaan missä naisia on. "

        Näin olen itsekin ajatellut. Olen jo poistanut kaikki omat ilmoitukset noilta treffisivuilta.

        Oli siellä joitain ihan mukavankin tuntuisia naisia, mutta paljon täysin välinpitämättömiä ja töykeitä naisia. Olkoot siellä treffisivuilla tuntikausia joka päivä vaikka elämänsä loppuun asti. Pariin todelliseen ongelmatapaukseenkin törmäsin, jolloin päätin blokata naisen ihan jo turvallisuussyistä...


    • veeddoo

      Suomalaiset ovat luonteeltaan yrmyjä. Tulimme metsästä eli agraarikulttuurista kaupunkiin hivuttaen vain noin sata vuotta sitten. Ei meillä ole luontevaa keskustelua, koska se ei ole vielä riittävästi kehittynyt kaupungistumisen myötä. Lisäksi meitä on liian vähän että hävettää jos muut näkee profiilin.

      Pari vuotta on lyhyt aika. Itse aloitin ravintoloista ja pubeista. Ei känniläisiä jaksa katsella ja keskustelu on niin pökkelöä. Eurosinkut silloin-sitotumiskammoisia, en istunut joukkoon. Nettiin, suomi24 aivan pökkelöä, kukaan ei kirjoittanut ja jos kirjoitti niin jutut eri planeeetalla. Jokusen kävin tapaamassa. Kuvat kymmmenen vuoden takaa joten enpä meninannut tuntea. Siispä aloin kirjoittelemaan ulkomaalaisille sivustoille. Juttu alkoi luistamaan ja älyäkin tuli vastaan. Lomat olivat ohjelmaa täynnä kun kävin tapaamassa. Nyt naimisissa ulkomaalaisen kanssa , 7 vuotta takana ja hyvin menee. Tuohon etsimiseen kului aikaa reilu 10 vuotta. Ei pidä hosua vaan valita se oikea.

    • flirtitvain

      eipä löytynyt miestakin

    • TreM86

      Täällä yksi ns unelmien mies, kenen profiili on edelleen Treffeillä, vaan ei koskaan tule naisilta viestiä, enkä saa edes tasottomimpia naisia vastaamaan kohteliaisiin viesteihini, joten olen luovuttanut. Olen sporttinen, syvällinen, terveesti elävä, fiksu ja romanttinen "80-luvun unelmavävy." Muutuin naisille näkymättömäksi täyttäessäni 27. Muutamat komeimmat nuoret kundit pyörittävät kaikki naiset "dick-carousellissa", kunnes naiset kyllästyvät intohimoon ja etsivät rahakkaan miehen kehen vakiintua. Älypuhelinten takia romantiikka on kuollut ja miehet joutuvat elämään vailla rakkauden elämyksiä, sen sijaan kuka tahansa nainen saa laatumiestä joka sormelle. Sitten ihmetellään miksi miehet katkeroituvat. Rakkautta ei enää ansaita, vaan se jaetaan lahjana niille, ketkä syntyvät todella komeina miehinä (tai naisina). Haaveilen, että romantiikan maailma olisi tasapuolinen ja reilu, mutta ikävä kyllä se ei ole. Naisilla ei ole mitään käsitystä, millaista on, kun ei voi edes haaveille itsensä tasoisesta seurasta, eikä saa huomiota yhtikäs keneltäkään. Ehkä sitten ensi elämässä; toivottavasti sellainen on.

      • PalstanRuminMies

        Niinpä. Valitetaan kun suomeen ei synny lapsia. Itse olisin halunnut naisen ja lapsia 20 vuotiaasta 35 vuotiaaksi saakka mut mahdoton haave se on jos ei krantuille naisille kelpaa. Suomessa on vaikka kuinka paljon lapsettomia poikamiehiä joilla on perhe haaveita mut eivät voi sitä toteuttaa koska naiset haaveilevat vain niistä kaikista komeammista miehistä. Itselleni takaraja oli 35v joka täyttyi viimevuonna. Eli enään en lapsesta saati naisestakaan unelmoi vaan keskityn omaan yksinäiseen elämääni. Kuten sanoit toivottavasti seuraavassa elämässä käy geenilotossa parempi tuuri et ulkonäöllisesti kelpais naisellekin ja sais oman perheen.


    • ikuinen-sinkku

      Joo ei tavis mies saa naisilta mitään vastauksia kun ne tavis naiset haluaa sellaisen brad pittin itselleen rikkaan ja komea. Varmaan 400 eri naiselle olen vastannut.

      • Tre86M

        400 naiselle vastannut? Olet sitten aika komea, jos olet niin monta aloitetta saanut naisilta. Itse en saa ikinä viestiä, vaikka olen kohtuu komea, mutta en ihan Brad Pitt - en edes vaikka kerron hyviä asioita itsestäni.

        Naiset eivät edes lue näitä keskusteluita, koska Tinder käy kuumana... Joten olemme kirottuja tähän yksinäisyyteen ikuisesti, ellei nettideittailua kielletä / poisteta kokonaan, miesten kärsimykseen vedoten, mutta niin tuskin käy feministisessä maailmassa.


      • rumatartre

        Luuletteko te, että me tavallisemman saati sitten rumemman näköiset naiset tosiaan hukutaan vastauksiin ja treffipyyntöihin sekä kiinnostuksen osoituksiin? No, ei todellakaan. Tai ehkä nuorehkot tavikset jonkun verran saa huomiota ja yhteydenottoja. Itse en ollut miesten silmissä kiinnostava edes nuorena. Tough luck ja geenien kirous. Ei tälle hirveesti mitään voi.


      • NäinRumatNetissä
        rumatartre kirjoitti:

        Luuletteko te, että me tavallisemman saati sitten rumemman näköiset naiset tosiaan hukutaan vastauksiin ja treffipyyntöihin sekä kiinnostuksen osoituksiin? No, ei todellakaan. Tai ehkä nuorehkot tavikset jonkun verran saa huomiota ja yhteydenottoja. Itse en ollut miesten silmissä kiinnostava edes nuorena. Tough luck ja geenien kirous. Ei tälle hirveesti mitään voi.

        Ruman naisen määritelmä nettitreffeillä.
        a. Enemmän lähetettyjä viestejä x määrälle henkilöitä ja vähemmän vastaanotettuja viestejä x määrältä henkilöitä. Kauniilla tilastot on päinvastoin.
        b. Kuva (jos on yleensä rumat eivät näytä kuvaansa) on otettu niin läheltä kasvoja että muu kroppa on näkymättömissä tarkoituksella.
        c. Nainen ei ilmoita vartalonpiirrettään profiilissa. Itseään kauniina pitävät hoikat ja sporttiset naiset kyllä kertovat olevansa hoikkia tai normaali vartaloisia mutta itseään häpeävät läskit jättävät vartalonpiirteen kertomatta.


    • 1ihanalivelöytö

      Itse olen miettinyt sitä, onko kuva välttämättä hyvä määritys sille voiko tutustua..luonnossa kaikki ihmiset näyttää erilaliselle..Kokemuksella voin sanoa että olen ollut aika ällistynyt kun olen tavannut ihmisen livenä. Kun siihen tulee eleet, persoona, ääni mukaan niin ihan uskomatonta. Kuinka monta sitä on tullutkaan diskattua vain kuvan perusteella..siellä olisi voinnut olla mitä ihanin ihminen takana. Mielestäni tämä netti deittailu on kyllä surkee tapa tutustua ihmiseen.
      Kumminkin kun tutustuu niin sitä ihastuu persoonaan, kuka kusipäätä loppu elämäksi haluaa?? Ei kukaan..tai luulen ainakin näin :)
      Pinnalisuudesta en tykkää..mutta myönettävä että olen sitä itsekkin tehnyt :(

      • 4plus20

        No on sillä kuvalla valitettavasti aika paljon merkitystä. Jos nainen näyttää Tarja Haloselta, niin ei sitä kyllä hirveästi kiinnosta tutustua, vaikka nainen muuten oliskin ihan mukava. Useimmat ihmiset kun yleensä kaipaavat edes jonkinlaista läheisyyttä ja seksiä...


      • Miesviiskymppii

        Yksin taidat jäädä kun niin pinnallinen olet..10 vuotta lisää ikääs niin ajattelet jo asioita eri tavalla :) Siinä kerkee jo kypsyä hyvin :)


      • hetitreffeille

        Juuri siks oon herkästi lähteny treffeille ja halunnu nähdä nekin joiden kuvat ei välttämättä oo ollu niin miellyttäviä, kun jotkut näyttää luonnossa melko erilaiselta ja paremmalta. Kuitenkin valitettavasti yleisempää on se että käy päinvastoin. Ja useimmiten kuitenkin se kuva kertoo suurinpiirtein mitä on vastassa.
        Se on tosiasia että eroottista(kin) suhdetta etsiessä tietenkin ulkonäölläkin on väliä, täytyyhän sen miellyttää omaa silmää. Persoonan ihastuttavuus ei auta mitään jos naama tökkii.


    • Bonjofuu

      Ei ne kuvattomatkaan pahoja ole..Yhdille treffeille tuli upea pitkä mies, mutta siihen se loppukin..päässä ei ollut mitään :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe