Autokauppiaan PÄIVÄPALKKA 43 000 euroa

KöyhäJaKateellinen

22

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voijukoliutaprkl

      Pitikö taas mun päivä pilata stna

    • pilkutkohdalleen

      Eih; eihän se liikevoitto ole kokonaan yrittäjä-omistaja-autokauppiaan palkkaa. Se on tuo palkkana nostamansa (en tarkistanut, mutta näin sanoit) 2 miljoonaa.
      Jaa se, ei 5:llä/viikko vaan todellisina yrittäjän työpäivinä 24/7 eli 7päivää/viikko, eli jakajana 365 päivää.
      2 000 000 jaettuna 365 tekee päiväpalkaksi vajaat 5500euroa.
      (En tarkastanut sitäkään, oliko tuo brutto vai netto joten...) verojen jälkeen puhtaana käteen n.2000euroa.

      Ei sekään toki ihan huonoimmasta päästä autokauppiaan palkkoja ole.

      • 11milzia

        Olet idiootti. Tässä tapauksessa nimenomaan koko liikevoitto on yrittäjä-omistajan tuloa, koska omistaa kyseisen puodin 100 prosenttisesti itse, ilman osakkaita.


      • pilkutkohdalleen
        11milzia kirjoitti:

        Olet idiootti. Tässä tapauksessa nimenomaan koko liikevoitto on yrittäjä-omistajan tuloa, koska omistaa kyseisen puodin 100 prosenttisesti itse, ilman osakkaita.

        ...niin?
        Eli kyseinen autoliike on tehnyt "tiliä" tuon verran, ei itse sen omistaja.
        Kuka olikaan tarinan idi?


      • OletIdioottienIdiootti
        pilkutkohdalleen kirjoitti:

        ...niin?
        Eli kyseinen autoliike on tehnyt "tiliä" tuon verran, ei itse sen omistaja.
        Kuka olikaan tarinan idi?

        Sinä edelleen. Omistaja omistaa tuon koko yrityksen aivan itse ja nuo viime vuoden voitot 8,5 miljoonaa ovat hänen ikiomia rahojaan.


      • pilkutkohdalleen
        OletIdioottienIdiootti kirjoitti:

        Sinä edelleen. Omistaja omistaa tuon koko yrityksen aivan itse ja nuo viime vuoden voitot 8,5 miljoonaa ovat hänen ikiomia rahojaan.

        Ei ole.
        Ne on yksinomaan sen yhtiön rahoja.
        Jos omistaja "muuttaa" ne omaksi rahaksi, palkaksi, siinä välissä lipsahtaa verottajalle pariinkin otteeseen melkoisella %:lla veroa.
        Lopeta jo; olet niin väärässä kuin väärässä tässä asiassa voi olla.


      • OletIdiootti
        pilkutkohdalleen kirjoitti:

        Ei ole.
        Ne on yksinomaan sen yhtiön rahoja.
        Jos omistaja "muuttaa" ne omaksi rahaksi, palkaksi, siinä välissä lipsahtaa verottajalle pariinkin otteeseen melkoisella %:lla veroa.
        Lopeta jo; olet niin väärässä kuin väärässä tässä asiassa voi olla.

        Kukas sen yhtiön omistaa? Nimenomaan omistaja. Joten kun sanot että ne on yhtiön rahoja, niin sanot samalla että ne on omistajan rahoja. Omistaja tekee niillä aivan mitä haluaa.

        Nuo kartanonherrat kyllä osaavat laajentaa halleja ym muuta mukavaa jotteivat joudu veroja makselemaan liikaa.


      • pilkutkohdalleen
        OletIdiootti kirjoitti:

        Kukas sen yhtiön omistaa? Nimenomaan omistaja. Joten kun sanot että ne on yhtiön rahoja, niin sanot samalla että ne on omistajan rahoja. Omistaja tekee niillä aivan mitä haluaa.

        Nuo kartanonherrat kyllä osaavat laajentaa halleja ym muuta mukavaa jotteivat joudu veroja makselemaan liikaa.

        Eih... sinulle on näemmä aivan turhuutta edes rautalangasta vääntää mikä on omistajan omaa rahaa/palkkaa ja mikä firman rahaa, sama asia ne kun eivät ole.
        Hyvää päivän jatkoa ja otan osaa tietämättömyyteesi.


      • OletIdioottienIdiootti

        Lopeta idiootti jo turhasta saivartelusi. Et vaikuta tulevan hullua hurskaammaksi.

        Yrityksen omistaja päättää jokaisen voittopenninsä käytöstä. Ei kukaan muu. Ne ovat 100% tässä tapauksessa omistajan päätösvallan alla. Voi sijoittaa ne uusiin rakennuksiin ja sitä kautta siirtää voittojaan tulevaisuuteen.


      • pilkutkohdalleen
        OletIdioottienIdiootti kirjoitti:

        Lopeta idiootti jo turhasta saivartelusi. Et vaikuta tulevan hullua hurskaammaksi.

        Yrityksen omistaja päättää jokaisen voittopenninsä käytöstä. Ei kukaan muu. Ne ovat 100% tässä tapauksessa omistajan päätösvallan alla. Voi sijoittaa ne uusiin rakennuksiin ja sitä kautta siirtää voittojaan tulevaisuuteen.

        Eipä nyt kuitenkaan sekoiteta firman ja omia rahoja keskenään; siitä on monta toimitusjohtajaa käynyt vähän valtion kakkua maistelemassa.
        Yhtiön tulos ei ole omistajansa palkkaa. Piste.


    • kjähkjähkjäh

      Ei kannata tissi-joupin lotota. Tylsähän se oli vain miljoona voittaa.

    • KauppiasJaMyyjäSama

      Taineet mennä käsitteet sekaisin.
      Autokauppias ja automyyjä on sama asia. Tuskin tuollaisia rahoja kukaan yksittäinen automyyjä nostaa päivittäin yli 40t euroa.

    • IdiootitMaksaa

      Se on pojat paljon se

    • pitäköön

      En tiedä onko tuo niin paljon. Veikkaan että tämä toimari on painanut töitä hiki hatussa vailla siviilielämää. Hänellä ei ole muuta kuin työ ja kakarat tuntee hänet mr kukkarona.

      En osaa kadehtia yrittäjää joka on repinyt rahansa kovalla työllä.

    • nostonosto

      hoplaa

    • nostonosto

      upupup

    • Hurjaaitäautoilua

      Ajtokauppiaat tienaa aina hyvin. Monet automyyjätkin tienaa hyvin merkkiliikkeissä. Vaikka skoda onkin paska itäauto niin niiden myyjät varmaan tienaa kun niitä ostetaan paljon ja suomessa on joku itäautobuumi valloillaan.

    • Upupupj

      Hoplaa

      • SinäköSiellä

        Markku?


      • Poikakaverisiko

        Kerro toki lisää kuka tuollainen Markku on jolle kaltaisesi vähä-älyinen on kateellinen?


    • ylihintaisia_romuja

      Kai ne ny tekee voittoa, kun pyytävät kahden tonnin romuista 5 tonnii. Hyvittää pihaan ajetusta autoista 1500-2000e, autoihin joissa hintalappu yli 6000 euroa, mutta joiden todellinen arvo on 2000-4000 euroo.

    • Työöööööttön

      Ei huono!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe