Yhteys henkiin?

Hengetkiinnostaa

Olen miettinyt jo vakavasti, että päätän maanpäällisen elämäni. Olen tosiaan miettinyt jo kaiken, mutta haluaisin toteuttaa vielä viimeisen toiveeni. Haluaisin päästä puhumaan hengen kanssa, saada yhteyden henkeen. En tiedä yhtäkään "turvallista" tapaa jos vaikka nyt sattuisinkin saamaan yhteyden. Enkä uskokkaan olevan turvallista tapaa, mutta ehkä turvallisin ja luotettava. Viimeinen vaihtoehtoni on spiritismi, mutta ajatus ei olle ehkä kovin houkuttava. Mielellään tietysti hyvän hengen kanssa juttelisin, mutta jos ei onnistu niin pahakin käy. Haluan vain omin silmin nähdä, että onko henget todellisia vai ei. Uskon vielä niihin, mutta jos en saa yhteyttä niin en oikeastaan enään voi uskoa. Siispä jos joku tietää keinon päästä yhteyteen henkien kanssa niin mielellään ottaisin keinot vastaan!

5

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lacko

      Laita kaksi penkkiä pöydän molemmille puolille. Ajattele, että vastapäätä istuu joku henki tai avaruusolio, jokin sinneppäin. Kysy vaikka ääneen tai mielessäsi kysymys mitä kysyisit hengeltä. Sitten mene itse samaan tuoliin kuin missä henki "istuu" ja ala puhumaan kuin olisit henki. Vaikka alussa puhujana toimisit sinö itse, pari kertaa toistaessa alat ajattelemaan asiosita kuin kutsumasi henki ajattelee ja lopulta alat saada täysin uudenlaista informaatiota. Ja alat puhumaan kuin henki. Tällöin kanavoit henkeä ja hänen ideologioitaan & ajatusmaailmoitaan tähän maailmaan.

      • keijukaisprinssi

        Katsoin Edgar Caycen tapausta ja toi kyseinen toimi tällä tavalla. Meni transsiuneen ja välitti oikeansuuntaista(kin) informaatiota viidennestä dimensiosta eli mentaalitasolta. Osa jutuista ei pidä paikkaansa, erehtymisen mahdollisuus on tasoillakin. "Jumalatkaan" ei ole erehtymättömiä jos yksityiskohtaisia tietoja kysytään esim. jostain tulevasta tapahtumasta.

        Gurdjieff välitti tutkimukseni mukaan informaatiota kuudennesta dimensiosta. Info oli yleisluontosempaa kuin Edgarilla. Oon huomannut et itsemurha ei helpota pitkällä tähtäimellä henkistä kehitystä. Vaikeuttaako se sitten? Ei ainakaan vähennä kärsimyksen määrää tai helpota kehittymistä.


    • kloikloikloik

      Syö sieniä .

    • najuka

      Keijukaisprinssi on ilmeisesti meedio,joihin ei saa uskoa,kun ovat itse pahojen(demonien)kanssa tekemisissä ja ne ressukat kirjoittelee satuja dimenssioista yms.muka tasoista.Jeesus,joka paransi minutkin väkivaltaisesta käyttäytymisestä sekä sepelvaltimo tukoksista,on ainoa oikea auttaja näissä asioissa!Katso vaikka esim.frii-kanavalta ohjelma "haunted",siinä pahat henget kiusaavat asukkaita taloissaan.Teeskentelevät jotain aikanaan talonpiirissä kuollutta ihmistä,vaikka ovatkin tosiasiassa demoneita,meediot yleensä menevät tähän vipuun!

      • kprinssi

        Sen verran meedio et edesmenneen edellisen inkarnaationi tyttöystäväni kanssa joskus jubaillu. Toimin kuitenkin vähän eritavalla ku perinteiset transsimeediot. Päivätajuinen, en mee transsiin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe