APTEEKKARIT tienaa

Tämmöistä.tää.on

Tuli tossa lueskeltua,että ihmiset palauttaa PALJON lääkkeitä apteekkeihin-
Ensin lekuri määrää 3 kuukauden satsin.ja ne on kolmessa paketissa.Kun ensimmäisestä paketista syödään muutama pilleri huomataan,että se ei sovi henkilölle niin 2 pakettia jää käyttämättä.
No ne kaksi ja myös se vajaa palautetaan apteekkiin no ei siinä mitään.
Mutta ne kaksi avaamatonta pakettia pannaan UUDESTAAN myyntiin.Eli kuka muu tästä hyötyy ,kun apteekkari, saman tavaran, kun myy kahdesti niin voittohan on mojova.
Ei ihme ,että apteekkarien puhtaat tulot on 120-140,000 € vuodessa
PS. lääkkeissähän on pitkä myntiaika eli parasta ennen.

8

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä panna, ei.

    • farmaseuttinna

      - mikä se olikaan se 50e eka käynti vuoden alussa het - täytyy eläkeläisen oiken säästää ,että pääsis asioitseen sinne rahastuslaitokseen

      • Se on hallituksen määräämä lääkekulujen omavastuu. Valita siitä kansanedustajallesi, apteekkarille se on aivan sama maksaako lääkkeet kukin asiakas itse vai veronmaksajat yhdessä.


    • 5donaa

      Tähän viiteenkymppiin ei kuulu ilman reseptiä ostettavat -

      • AurinkoArmas56

        No ei tietenkään kuulu!


    • Apteekkilainen

      Tässä näkee taas kuinka hyvin ihmiset on asioista perillä ja luulevat tietävänsä jotain. Kun asiakas ostaa uuden lääkkeen, suositellaan apteekissa ostettavaksi vain pieni pakkaus (yleensä kuukauden lääkkeet). Emme todellakaan myy kolmea pakkausta kerrallaan, jos asiakas ei sitä välttämättä halua (näitäkin kyllä löytyy, varsinkin jos asiakas itse maksaa vain 4,50 omavastuun koko satsista, eihän häntä silloin kiinnosta mitä yhteiskunta ja veronmaksajat siitä maksaa).

      Toiseksi: apteekkiin palaututetut lääkkeet eivät todellakaan mene uudelleen myyntiin. Tämän kieltää jo lääkelakikin. Välillä on ikävää heittää muuten moitteettomia lääkkeitä jätelaariin, mutta minkäs teet.

      Joten järki käteen kaikki lääkkeiden ostossa. Siitä hyötyvät asiakas, yhteiskunta ja luonto!

      • khkhkhkhkhkkjj

        Sain lääkkeen, josta tiesin tulevan joillekin sivuvaikutuksia ja minulle lääke oli mielestäni lähinnä "varmuuden vuoksi". Pyysin erikseen pienintä pakkauskokoa ja sain. Nyt täytynee mennä uudelleen apteekkiin, koska mitään sivuvaikutuksia ei minulle tullut. Itse olen apteekin palveluihin tyytyväinen.


    • Tässä päivitys sen osoittamiseksi, että mätämunia toki aina on joka alalla ja toisaalta se, että valvonta mätämunien poistamiseksi näyttäisi pääsääntöisesti toimivan, joskin vähän hitaasti:

      http://www.hs.fi/kotimaa/a1478234376341

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe