Länsi-Savo lehti

Onneksitilausloppuijo

Puolueeton ja sitoutumaton lehti? Ainakaan Jukureista ja niiden jatkuvasta hieman ylipursuavasta hehkutuksesta uutisoinnissa ei saa mitään vähääkään negatiivistä kommenttia menemään läpi!

22

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EriAsia

      Suoraan kysymykseen suora vastaus. Länsi-Savo on sitoutumaton ja puolueeton lehti. Perinteisesti nuo termit kattavat ainoastaan jonkin poliittisen puolueen tai esim ammattiliiton äänenkannattajana olemista.

      Eli lehden sitoutumattomuutta ja puoluettomuutta ei todellakaan arvioida mitä mieltä tai mitä lehti antaa kirjoittaa vaikkapa jääkiekkojoukkueesta.

      • Onneksitilausloppuijo

        Päinvastoin, lukijat ja kommentoija todellakin arvioivat sen kokonaisuutena.


      • Onneksitilausloppuijo

        Korjaus edelliseen. Päinvastoin, lukijat ja kommentoijat todellakin arvioivat sen kokonaisuutena.


    • Putinskaja

      Taas tämä putinin lähettiläs vouhkaa. Lopeta jo.

      • Onneksitilausloppuijo

        Ja kommenttisi liittyy tähän ketjuun jotenkin?? Ei nyt aivan aukene.


      • EiEnääYhdenMiehenSota

        Se varmaan luulee sinua minuksi. Se luulee, että Länsi-Savo on kohdellut vain yhtä ihmistä väärin. Eikä usko oikeasti sitäkään.


    • Todistaja

      Yhden miehen sota edelleen. Onko länkkärin edessä ollut kuoppa tiessä, mihin on pyöräsi kumi puhjennut, vai mistä tämä monotoninen mongerrus kumpuaa.

      • ÄhäSuvakitVituttaako

        Ajatteles kun laittelen länkkärin mahdollisista suvakkiagendajutuista linkit AINA MV-lehteen, niin jonain päivänä meillä on länkkärin toimittelija MV-julkkiksena. Todella huvittavaa. Ei kuitenkaan varmaan tosin MV-julkkiksen mielestä. Nyt vain odotamme länkkäriläisten virhettä/virheitä. Hähähähä!


      • LinkkiPysyyIkuisesti

      • Todistaja

      • TästäTuleeHauskaa

        Vai niin. Miun kaverin kaveri kysyi, että eikö MV-julkkikseksi mahdollisesti päätyvän omaiset ja ystävät joutuisi häpeämään MV-julkkikseksi päätynyttä toimittelijaa? Vastasin, että kyllä joutuvat. Onham se noloa päätyä uutisaiheeksi MV-lehteen. Silloin on tullut hölmöiltyä ja pahasti.


      • Todistaja

        Myönnetään, olishan se kieltämättä noloa...


      • SmellTheSound

        Eniten hävettää et sinne jäi se lehmäki rammari vieree ku myö lähettii.


      • Todistaja
        Todistaja kirjoitti:

        Myönnetään, olishan se kieltämättä noloa...

        No, marko on ottanut taas tyylinsä. Käytä vaan survalikulmaria tai muita väkivaltaan suuntautuneita nikkejäsi, älä sotke minua tuohon tunkioajatelmaasi. Ei se älykkyys sinuun nikistä tartu.


    • Talvisodanhenki

      L-S on näin muuallapäin Suomea asuvan silmillä katsoen aivan käsittämätöntä kuraa. Vai ess ja lapin kansa kiilaavat edelle esim. maahanmuutto/pakolais uutisoinnissa. L-S toimittajat vaikuttavat oikeasti hieman "toistaitoisilta" (kauniisti sanottuna) Puolueellisuutta ei osata tai edes yritetä peitellä ja kommentteja sensuroidaan täysin mielivaltaisesti.

      • SuvakkiOnMaanpetturi

        Täyttä asiaa. Välillä tuntuu, etteivät Länsi-Savon "toimittajat" edes halua tietää totuutta. Jotkut pitävät minua jonain länkkärikilarina, mutta vihani Länsi-Savoa kohtaan on syntynyt Länsi-Savon minuun kohdistuvien sadististen toimien vuoksi. Kuten esim. tuon mielivaltaisen sensuurin.

        Ja minähän taas en anna saamaani kohtelua koskaan anteeksi. Vaikka Länsi-Savo parantaisi sairaat tapansa harrastaa "journalismia", niin aion loppuelämäni ajan pitää huolen siitä, että asianosaiset saavat riittävästi huomiota ja julkisuutta tekojensa tähden.

        Nyt kirjoitellaan vasta Suomi24:ssa, mutta vain taivas on rajana kun miettii kuinka saada julkisuutta näille toimittajia leikkiville sadisteille. Lisään asteittain heidän julkisuuttaan, sillä minulla ei ole mikään kiire. Lisäksi, minä todella nautin tästä.


      • Todistaja
        SuvakkiOnMaanpetturi kirjoitti:

        Täyttä asiaa. Välillä tuntuu, etteivät Länsi-Savon "toimittajat" edes halua tietää totuutta. Jotkut pitävät minua jonain länkkärikilarina, mutta vihani Länsi-Savoa kohtaan on syntynyt Länsi-Savon minuun kohdistuvien sadististen toimien vuoksi. Kuten esim. tuon mielivaltaisen sensuurin.

        Ja minähän taas en anna saamaani kohtelua koskaan anteeksi. Vaikka Länsi-Savo parantaisi sairaat tapansa harrastaa "journalismia", niin aion loppuelämäni ajan pitää huolen siitä, että asianosaiset saavat riittävästi huomiota ja julkisuutta tekojensa tähden.

        Nyt kirjoitellaan vasta Suomi24:ssa, mutta vain taivas on rajana kun miettii kuinka saada julkisuutta näille toimittajia leikkiville sadisteille. Lisään asteittain heidän julkisuuttaan, sillä minulla ei ole mikään kiire. Lisäksi, minä todella nautin tästä.

        Onhan sinulla kirjoittamista, hymy, sana, parnasso, valokuva, kamera, mstulevaisuus...niitä riittää. Sen kun alat adleria hakata.
        Kyllä maailma kuulee kunniansa, kun niille totuuksiasi latelet...vai kuuleeko.


      • KaikkiTututLäpi

        Maailman ei tarvitse kuulla kunniaansa, sillä missionani on saada julkisuutta maanpettureille. Ymmärrätkö? Ai et vai...

        Tutkiva osuus tulee olemaan kaikkein mukavinta freelancertoimittajan työssäni. Jos ymmärrät mitä tarkoitan, puhelimet pirisee ja sillain. :)


      • Nahkapeittur
        KaikkiTututLäpi kirjoitti:

        Maailman ei tarvitse kuulla kunniaansa, sillä missionani on saada julkisuutta maanpettureille. Ymmärrätkö? Ai et vai...

        Tutkiva osuus tulee olemaan kaikkein mukavinta freelancertoimittajan työssäni. Jos ymmärrät mitä tarkoitan, puhelimet pirisee ja sillain. :)

        Heehehe, haha, vai meinaa nahkapeitturi soitella. Soittelet lehdelle tai lehdellä, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.


      • SuvakkiaKulmaan

        Joo näin meinasin. Totuuden tiedustelu kuuluu työhöni, joka on tutkiva freelancer toimittaja. Ja kun aiheena on Länsi-Savon oudot touhut, Länsi-Savon suvakismi sekä Länsi-Savon maanpettureiden käsittely. Teen kattavat henkilökuvat maanpettureista ja tottaikai minun täytyy tehdä heistä taustatutkimusta, jonka vuoksi minun on tietenkin käännettävä kaikki kivet. Yritän kaivaa juttuuni tietoa kaikilta maanpettureiden läheisiltä ja Länsi-Savon mainostajilta.


    • EsimTiinaJaAnssi

      http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016092322363848_uu.shtml Siinä on Länsi-Savon toimitukselle luettavaa. Ja pohtikaa luettuanne(lukekaa myös kommentit), että olenko minä länkkärin toimittaja tehnyt toimittajan työni vaalien totuutta? Aika monen länkkäriläisen pitäisi tunnistaa itsensä kun lukee minkälaista kritiikkiä iltalehden jutun kommentoijat esittävät valtamediaa ja toimittajia kohtaan. Hävetkää agendatoimittajat!

      • Ruokailija

        Hävetkää. Ottaa poika aikuinen-lapsi -asetelman kyhäelmässään. Sinäkö se tekstiviesteissä käytät länkkärissä samaa taktiikkaa. Hävetkää eläkeläiset, syötte ihmisten ruokaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe