LA Digital vieläkö valmistetaan

saako_vielä

Valmistetaanko LA Digital merkkistä digiboxia enää vai onko se muuttanut nimensä

35

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laaapoks
    • aaskjhdfiuwe

      Kuka tarvitsee digiboksia mihinkään. Aikansa elänyt laite. Ei kenelläkään voi olla vuonna 2016 mitään tarvetta digiboksille.

      • huh_huh

        Älä viitsi, tietenkin digiboksille on tarvetta!


      • Jopas-nyt

        Se on tuo digivalmius hieman kuin wc-tilat. Joillakin on vielä ulkoinen vessa, mutta varsinkin meillä kaupungeissa on pitkälti siirrytty sisätiloihin. Hienoja nuo digivalmiit televisiot, sano.


      • PelleTrollaajalle

        Kerrohan sitten kuinka otat ne tallenteet talteen ja vedät ne mp4 muotoon bluraylle esimerkiksi?


        Arvaa vain kuinka siisti on katsella vanhoja videoita, jopa vanhempia talleteita kuin sinulla on ikää.


      • juuri_näin---

        Ei saa morkata meitä wanhaliittolaisia jotka haluaa vanhaan tyyliin myös tallentaa mediatallenteita aivan omaan käyttöön vaikka kaikki muka olisikin muka niin "online" nykyään


      • aaskjhdfiuwe
        PelleTrollaajalle kirjoitti:

        Kerrohan sitten kuinka otat ne tallenteet talteen ja vedät ne mp4 muotoon bluraylle esimerkiksi?


        Arvaa vain kuinka siisti on katsella vanhoja videoita, jopa vanhempia talleteita kuin sinulla on ikää.

        Ihan muistitikulle tai kovalevylle minun tv:ni ne tallentaa. Ehkäpä ymmärrät miten nykyiset tv:t toimii, kunhan kasvat vähän. Ei ole todellakaan mitään tarvetta digiboksille.


      • älä_viitsi
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Ihan muistitikulle tai kovalevylle minun tv:ni ne tallentaa. Ehkäpä ymmärrät miten nykyiset tv:t toimii, kunhan kasvat vähän. Ei ole todellakaan mitään tarvetta digiboksille.

        Niiin sinulla ei ehkä ole tarvetta digiboksille mutta muilla voi olla!


      • PelleTrollaajalle
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Ihan muistitikulle tai kovalevylle minun tv:ni ne tallentaa. Ehkäpä ymmärrät miten nykyiset tv:t toimii, kunhan kasvat vähän. Ei ole todellakaan mitään tarvetta digiboksille.

        Nelikymppisenä elektroniikan suurkuluttajana luulen tietävän sinua enemmän.
        Koitappa nyt ottaa tikulta ulos ne tallenteet, ai eikö onnistukaan, miksiköhän?
        Olisiko salattuna, voi voi, se siitä sinun nauhottelustasi, naurettavaa että pitää tulla pätemään kun ei tiedä mistään mitään.


      • aaskjhdfiuwe
        PelleTrollaajalle kirjoitti:

        Nelikymppisenä elektroniikan suurkuluttajana luulen tietävän sinua enemmän.
        Koitappa nyt ottaa tikulta ulos ne tallenteet, ai eikö onnistukaan, miksiköhän?
        Olisiko salattuna, voi voi, se siitä sinun nauhottelustasi, naurettavaa että pitää tulla pätemään kun ei tiedä mistään mitään.

        Juu NASAN insinöörinä luulen tietävän sinua enemmän. Koitapa ottaa digiboksin kovalevyltä ulos ne tallenteet, ai eikö onnistukaan, miksiköhän? Olisiko salattuna, voi voi, se siitä sinun nauhottelustasi, naurettavaa että pitää tulla pätemään kun ei tiedä mistään mitään.


      • aaskjhdfiuwe
        älä_viitsi kirjoitti:

        Niiin sinulla ei ehkä ole tarvetta digiboksille mutta muilla voi olla!

        Niin sinulla ei ehkä ole tarvetta lankapuhelimelle tai VHS-nauhurilla, mutta muilla voi olla! Samalla logiikallahan niitäkin pitäisi olla vielä saatavilla joka paikassa, koska joku voi tarvita!

        Digiboksi on aikansa elänyt laite, eikä sille ole kenelläkään mitään oikeaa tarvetta, kuten ei lankapuhelimella eikä VHS-nauhurillakaan. Piste.

        Tutustukaan vähän nykytekniikkaan ennen kuin kitisette lisää.


      • haista_sinä_paska
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Niin sinulla ei ehkä ole tarvetta lankapuhelimelle tai VHS-nauhurilla, mutta muilla voi olla! Samalla logiikallahan niitäkin pitäisi olla vielä saatavilla joka paikassa, koska joku voi tarvita!

        Digiboksi on aikansa elänyt laite, eikä sille ole kenelläkään mitään oikeaa tarvetta, kuten ei lankapuhelimella eikä VHS-nauhurillakaan. Piste.

        Tutustukaan vähän nykytekniikkaan ennen kuin kitisette lisää.

        Haista vee. Minulla on tarve digiboksille ja se tallentaa SALAAMATTOMANA joten saan tallenteet vaikka tietokoneelle editoitavaksi jos haluan. Piste.


      • älä_viitsi
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Niin sinulla ei ehkä ole tarvetta lankapuhelimelle tai VHS-nauhurilla, mutta muilla voi olla! Samalla logiikallahan niitäkin pitäisi olla vielä saatavilla joka paikassa, koska joku voi tarvita!

        Digiboksi on aikansa elänyt laite, eikä sille ole kenelläkään mitään oikeaa tarvetta, kuten ei lankapuhelimella eikä VHS-nauhurillakaan. Piste.

        Tutustukaan vähän nykytekniikkaan ennen kuin kitisette lisää.

        Älä sinä tule sanomaan mulle mille laitteille mulla on ja mille ei ole tarvetta! MINÄ ITSE TIEDÄN omat tarpeeni paremmin kuin sinä!
        Jos minä sanon tarvitsevani digiboksia, niin sillon tarvitsen sitä!


      • trollihansinä
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Juu NASAN insinöörinä luulen tietävän sinua enemmän. Koitapa ottaa digiboksin kovalevyltä ulos ne tallenteet, ai eikö onnistukaan, miksiköhän? Olisiko salattuna, voi voi, se siitä sinun nauhottelustasi, naurettavaa että pitää tulla pätemään kun ei tiedä mistään mitään.

        Miksi ei onnistuisi, juurikin digiboksista ne saa ulos ja voi polttaa vaikka levylle, convertoida pc:llä tai katsella suoraan usb tikuilta, kiintolevyiltä yms.

        Telkkarin nauhoittimet salaa ihan aina tiedoston ja ulos niitä et saa, nauhoituksen salaus avautuu ainoastaa telkkarilla jolla se on nauhoitettu.

        Nolottaako Nasan insinööriksi kutsuvaa trollia nyt joka ei tiedä perusasioista mitään, no nyt tiedät kun kaltaiseni asioista tajuava sen selitti.


      • aaskjhdfiuwe
        trollihansinä kirjoitti:

        Miksi ei onnistuisi, juurikin digiboksista ne saa ulos ja voi polttaa vaikka levylle, convertoida pc:llä tai katsella suoraan usb tikuilta, kiintolevyiltä yms.

        Telkkarin nauhoittimet salaa ihan aina tiedoston ja ulos niitä et saa, nauhoituksen salaus avautuu ainoastaa telkkarilla jolla se on nauhoitettu.

        Nolottaako Nasan insinööriksi kutsuvaa trollia nyt joka ei tiedä perusasioista mitään, no nyt tiedät kun kaltaiseni asioista tajuava sen selitti.

        Ei kannata haukkua muita trolliksi, jos ei itsekään ymmärrä asioista juuri sen enempää. Täällä netissä kuka vaan voi esittää minkälaista asiantuntijaa tahansa.

        Kaikki HD-boksit tallentavat tallenteet salattuina, joten et saa yhdestäkään HD-boksista siirrettyä tallenteita PC:lle talteen. Joten ihan sama tallentaako suoraan tv:llä tikulle tai ulkoiselle kovalevylle vai boksilla, tallenteita ei pysty muulla laitteella toistamaan. Ja olisihan se aika vanhanaikaista johonkin levyille ohjelmia poltella vuonna 2016, kuten itse digiboksitkin, kuten jo todettu.

        Digiboksien vanhanaikaisuuden ja sen ettei niille ole enää juuri tarvetta kuin marginaaliryhmillä, huomaa jo siitä, ettei niitä juuri ole enää myynnissä. Katso huviksesi vaikka Gigantin sivut, ja vertaa kuinka paljon televisioita tallennusominaisuuksilla on myynnissä verrattuna digibokseihin, joita on pari kolme mallia.

        Se, että sinulla ja sivupersoonillasi "haista_sinä_paska" ja "älä_viitsi" on niille tarvetta, ei tarkoita että digiboksi olisi jotenkin yleisesti tarpeellinen juttu enää nykypäivänä. Täysin verrattavissa siihen, että joku tarvitsee vielä VHS-nauhuria ja lankapuhelinta. Kyllä niitäkin voi vielä ostaa, mutta hyvin minimaalista on tarjonta, kuten digibokseissakin.

        Nolottaako "nelikymppiseksi elektroniikan suurkuluttajaksi" itseään kutsuvaa trollia nyt, kun ei itsekään tiennyt perusasioita? No nyt tiedät, kun minä sen selitin.


      • LA_Digital_HD---

        Tässä onkin se hauskuus että HD kanava tallenteita tallentavan LA Digital TC-6002 tallenteita pystyi katsomaan saman merkkisen ei-HD mallin TC-5002 boxissa täysin ongelmitta


      • aaskjhdfiuwe
        LA_Digital_HD--- kirjoitti:

        Tässä onkin se hauskuus että HD kanava tallenteita tallentavan LA Digital TC-6002 tallenteita pystyi katsomaan saman merkkisen ei-HD mallin TC-5002 boxissa täysin ongelmitta

        Yritäpä silti siirtää ne sieltä koneelle ja polttaa "levylle", niin kuin tämä "nelikymppinen elektroniikan suurkuluttaja" väittää tekevänsä. Eikö onnistu?


      • älä_viitsi
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Ei kannata haukkua muita trolliksi, jos ei itsekään ymmärrä asioista juuri sen enempää. Täällä netissä kuka vaan voi esittää minkälaista asiantuntijaa tahansa.

        Kaikki HD-boksit tallentavat tallenteet salattuina, joten et saa yhdestäkään HD-boksista siirrettyä tallenteita PC:lle talteen. Joten ihan sama tallentaako suoraan tv:llä tikulle tai ulkoiselle kovalevylle vai boksilla, tallenteita ei pysty muulla laitteella toistamaan. Ja olisihan se aika vanhanaikaista johonkin levyille ohjelmia poltella vuonna 2016, kuten itse digiboksitkin, kuten jo todettu.

        Digiboksien vanhanaikaisuuden ja sen ettei niille ole enää juuri tarvetta kuin marginaaliryhmillä, huomaa jo siitä, ettei niitä juuri ole enää myynnissä. Katso huviksesi vaikka Gigantin sivut, ja vertaa kuinka paljon televisioita tallennusominaisuuksilla on myynnissä verrattuna digibokseihin, joita on pari kolme mallia.

        Se, että sinulla ja sivupersoonillasi "haista_sinä_paska" ja "älä_viitsi" on niille tarvetta, ei tarkoita että digiboksi olisi jotenkin yleisesti tarpeellinen juttu enää nykypäivänä. Täysin verrattavissa siihen, että joku tarvitsee vielä VHS-nauhuria ja lankapuhelinta. Kyllä niitäkin voi vielä ostaa, mutta hyvin minimaalista on tarjonta, kuten digibokseissakin.

        Nolottaako "nelikymppiseksi elektroniikan suurkuluttajaksi" itseään kutsuvaa trollia nyt, kun ei itsekään tiennyt perusasioita? No nyt tiedät, kun minä sen selitin.

        Mun boksini EI salaa tallenteita, ei ole HD-boksi! Äläkä edelleenkään väitä etteikö boksille tai levylle polttamiselle ole tarvetta monille muille.


      • aaskjhdfiuwe
        älä_viitsi kirjoitti:

        Mun boksini EI salaa tallenteita, ei ole HD-boksi! Äläkä edelleenkään väitä etteikö boksille tai levylle polttamiselle ole tarvetta monille muille.

        Mitäs meinasit sillä vuoden 2020 jälkeen tallennella? Viimeistään silloin sinäkin joudut antamaan periksi ja siirtymään nykyaikaan ja heittämään boksillasi vesilintua. Kyllä niitä änkyröitä on, jotka eivät lankapuhelimestakaan suostu luopumaan. Ei niillekään auta sanoa, ettei lankapuhelimelle oikeasti ole nykypäivänä mitään tarvetta. Anna kun arvaan, kuulut niihin jotka vielä vuonna 2006 vastustivat digi-tv:tä henkeen ja vereen ja analoginen kuvaputki-tv oli se ainoa oikea? Nettiyhteytesikin varmaan toimii puhelinmodeemilla?

        Jos sanon, että yleisesti digiboksilla ei ole enää juuri mitään tarvetta juuri kenellekään, niin se pitää edelleen paikkansa. Se oli lähinnä sellainen siirtymäajan laite. Edellenkin digiboksien lähes olemattomiin kadonneen tarpeen huomaa siitä, ettei niitä ole juurikaan myynnissä. Vähän sama, kuin että yleisesti VHS-nauhurilla ei ole enää juuri mitään tarvetta juuri kenellekään. Silti niitäkin varmaan vielä jossain myydään ja löytyy joku, jolla on sille tarvetta, mutta väittämäni että yleistä tarvetta ei ole, pitää paikkansa.


      • Kyllä_onnistuu_siirto
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Yritäpä silti siirtää ne sieltä koneelle ja polttaa "levylle", niin kuin tämä "nelikymppinen elektroniikan suurkuluttaja" väittää tekevänsä. Eikö onnistu?

        Tänne tikulle muodostui tällainen kansio kuin "Recordings" ja täällä olevat .ts ym. tiedostot on täysin siirrettävissä omalle koneelle ja oli toistettavissa Media Player Classic -ohjelmistolla


      • Kxkkdkdkdkdl
        Kyllä_onnistuu_siirto kirjoitti:

        Tänne tikulle muodostui tällainen kansio kuin "Recordings" ja täällä olevat .ts ym. tiedostot on täysin siirrettävissä omalle koneelle ja oli toistettavissa Media Player Classic -ohjelmistolla

        Hd-maksukanavat ei kyllä tallennu salaamattomana transport-streamina muilla kuin enigma2-pohjaisilla bokseilla.


      • Ilmeisesti_joku_välimall

        TÄmä TC-6002 on ilmeisesti joku välimalli jossa tuo tallennus ja siirto onnistuu. Muuten vain ikävästi nuo web-puolet ei suurin osa enää toimi näiden youtube ym. muutosten jälkeen mutta ei sillä ole tarvettakaan. Jonkunlainen DLNA toiminto löytyy myös.


      • älä_viitsi
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Mitäs meinasit sillä vuoden 2020 jälkeen tallennella? Viimeistään silloin sinäkin joudut antamaan periksi ja siirtymään nykyaikaan ja heittämään boksillasi vesilintua. Kyllä niitä änkyröitä on, jotka eivät lankapuhelimestakaan suostu luopumaan. Ei niillekään auta sanoa, ettei lankapuhelimelle oikeasti ole nykypäivänä mitään tarvetta. Anna kun arvaan, kuulut niihin jotka vielä vuonna 2006 vastustivat digi-tv:tä henkeen ja vereen ja analoginen kuvaputki-tv oli se ainoa oikea? Nettiyhteytesikin varmaan toimii puhelinmodeemilla?

        Jos sanon, että yleisesti digiboksilla ei ole enää juuri mitään tarvetta juuri kenellekään, niin se pitää edelleen paikkansa. Se oli lähinnä sellainen siirtymäajan laite. Edellenkin digiboksien lähes olemattomiin kadonneen tarpeen huomaa siitä, ettei niitä ole juurikaan myynnissä. Vähän sama, kuin että yleisesti VHS-nauhurilla ei ole enää juuri mitään tarvetta juuri kenellekään. Silti niitäkin varmaan vielä jossain myydään ja löytyy joku, jolla on sille tarvetta, mutta väittämäni että yleistä tarvetta ei ole, pitää paikkansa.

        Ensinnäkin kaikki kanavat ei muutu hd-kanaviksi vuonna 2020 ja hd-kanavienkin tallennukseen käy enigma-boksi. Siitäkin saa tallenteet ulos! Olet tietysti jokin tv-kauppias tai laitevalmistajan edustaja joka haluaa ihmisten puolesta sanella mitä ihmiset tarvii ja mitä ei. Mutta ei onnistu mun kanssa sellainen!
        Tiedoksesi että nettiyhteytenä on 100 Mbps laajakaista, lankapuhelinta ei ole mutta VoIP-puhelin löytyy ja VHS löytyy koska siirrän parhaat videot dvd:lle.


      • HD-ta_kaikille
        älä_viitsi kirjoitti:

        Ensinnäkin kaikki kanavat ei muutu hd-kanaviksi vuonna 2020 ja hd-kanavienkin tallennukseen käy enigma-boksi. Siitäkin saa tallenteet ulos! Olet tietysti jokin tv-kauppias tai laitevalmistajan edustaja joka haluaa ihmisten puolesta sanella mitä ihmiset tarvii ja mitä ei. Mutta ei onnistu mun kanssa sellainen!
        Tiedoksesi että nettiyhteytenä on 100 Mbps laajakaista, lankapuhelinta ei ole mutta VoIP-puhelin löytyy ja VHS löytyy koska siirrän parhaat videot dvd:lle.

        "Ensinnäkin kaikki kanavat ei muutu hd-kanaviksi vuonna 2020"

        Mikä kanava ei muutu?

        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/08/18/suomi-siirtyy-kokonaan-hd-aikaan-3132020


      • ei_hdta

      • Vapushaukka
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Ei kannata haukkua muita trolliksi, jos ei itsekään ymmärrä asioista juuri sen enempää. Täällä netissä kuka vaan voi esittää minkälaista asiantuntijaa tahansa.

        Kaikki HD-boksit tallentavat tallenteet salattuina, joten et saa yhdestäkään HD-boksista siirrettyä tallenteita PC:lle talteen. Joten ihan sama tallentaako suoraan tv:llä tikulle tai ulkoiselle kovalevylle vai boksilla, tallenteita ei pysty muulla laitteella toistamaan. Ja olisihan se aika vanhanaikaista johonkin levyille ohjelmia poltella vuonna 2016, kuten itse digiboksitkin, kuten jo todettu.

        Digiboksien vanhanaikaisuuden ja sen ettei niille ole enää juuri tarvetta kuin marginaaliryhmillä, huomaa jo siitä, ettei niitä juuri ole enää myynnissä. Katso huviksesi vaikka Gigantin sivut, ja vertaa kuinka paljon televisioita tallennusominaisuuksilla on myynnissä verrattuna digibokseihin, joita on pari kolme mallia.

        Se, että sinulla ja sivupersoonillasi "haista_sinä_paska" ja "älä_viitsi" on niille tarvetta, ei tarkoita että digiboksi olisi jotenkin yleisesti tarpeellinen juttu enää nykypäivänä. Täysin verrattavissa siihen, että joku tarvitsee vielä VHS-nauhuria ja lankapuhelinta. Kyllä niitäkin voi vielä ostaa, mutta hyvin minimaalista on tarjonta, kuten digibokseissakin.

        Nolottaako "nelikymppiseksi elektroniikan suurkuluttajaksi" itseään kutsuvaa trollia nyt, kun ei itsekään tiennyt perusasioita? No nyt tiedät, kun minä sen selitin.

        Ei kannata aukoa päätä jos ei ole halua tulla luokitelluksi trolliksi.
        Boksit ei tee hd laadusta salattua ja mikä estää polttamasta vaikka suoraan boksista bluray levylle tai siirtää videot tikulle?Tiedän sinua enemmän näköjään, miksi pädet Vapunen vaikka et tiedä mistään mitään?


      • Trollille
        aaskjhdfiuwe kirjoitti:

        Yritäpä silti siirtää ne sieltä koneelle ja polttaa "levylle", niin kuin tämä "nelikymppinen elektroniikan suurkuluttaja" väittää tekevänsä. Eikö onnistu?

        Hyvin onnistuu, ja mistä helevetin sivupersoonista puhut, käytkö kaikilla pytyillä Vapunen?


      • tollilleeee
        Kxkkdkdkdkdl kirjoitti:

        Hd-maksukanavat ei kyllä tallennu salaamattomana transport-streamina muilla kuin enigma2-pohjaisilla bokseilla.

        Onko encooderitkin tuntematon käsite?
        Mistä teitä sikiää?


      • jooopppss--
        Vapushaukka kirjoitti:

        Ei kannata aukoa päätä jos ei ole halua tulla luokitelluksi trolliksi.
        Boksit ei tee hd laadusta salattua ja mikä estää polttamasta vaikka suoraan boksista bluray levylle tai siirtää videot tikulle?Tiedän sinua enemmän näköjään, miksi pädet Vapunen vaikka et tiedä mistään mitään?

        Jotkut hdd-dvd laitteet ei piittaa salauksista mittään


      • Vapushaukka
        jooopppss-- kirjoitti:

        Jotkut hdd-dvd laitteet ei piittaa salauksista mittään

        Mikä telkkari joka tallentaa on sellainen joka ei salaa tiedostoa ja sen siis saa salaamattomana telkkarista ulos?

        Digiboksit ei yleensä salaa mikään, ei edes tietokoneen boksit.


    • paska_laite

      Mulla on tuo C5002 malli joka on ihan susi. Ei aloita tallennusta kun painaa rec-nappia, koko laite saattaa jumiutua eikä se löydä kaikkia kaapeliverkon kanavia. En suosittele kyseistä boksia.

      • TuliMieleen

        En tunne laitetta lainkaan, mutta koetas painaa toisen kerran rec-nappia. Se ehkä haluaa tallennusajan määrityksen.


      • antenniverkon_Boxi

        Itsellä on antenniverkon boxi T5002 on äärimmäisen herkkä löytämään heikotkin lähetteet

        Mutta sitä edeltävä T2001 ei ollut kovin herkkä


    • OstapoisVain

      mm. finnsat on ainakin ihan paskoja. hyvä jos vuoden toimi. sitten jo piti vaihtaa.
      ihan viat johtuvat siitä kun "laitevalmistaja" vain kasaa laiteet muiden tekemisistä osista. harva tekee enään ihan itse kaikki tarvitavat osat itse, vain siihen boksiin.

      jos ei muuten boksi hajoa, niin yt´äkkiä boksiin änkeytyy jonkun toisen mallin päivitys, joka sotkee koko koneen. tai päivitykiä ei tule yhtään missään vaiheessa, vaikka bugeja on.

      usein sama osa: virtakortti, maksukortin liitos-kortti(palikka) ja joskus on myös erillinen viritin-moduuli.

      kusetusta.....

      helpoin on hankkia smart-tv ja siihen usb-tikku. ei kovin isoa tarvitse olla 64GB tai 32GB*.
      harmi kun voi vain tallentaa samaa nippua (kaikki kanavat) tai katsoa toista nippua ja tallentaa toista*. *Kai

      • smart-tv_käyttömukavuus

        Smart-tv:n käyttömukavuus on vielä kivikautisella tasolla valitettavasti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe