Thaimaalaisten ladypoikien pienet penikset.

battayalla_lomalla

Battayan lomalla ollessani noudin huoneeseeni Ladyboyn. Yllätyin noin kaksikympisen kuvankauniin ladyn jäykistyneen peniksen pienuuta. Täydessä erektiossa noin 8 cm pitkä. Koko vastasi noin minun etusormen pituutta ja paksuutta.

13

257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankokoinen

      Myöhemmin myös toisen thaikku ladyboyn kanssa huomasin saman asian.

    • millaista.oli

      Otitko leidipoikien kalua peppuusi vai panitko ainoastaan heitä poikapimppeihin?

      • Oli tätini maksamalla matkalla. En saanut olla top mutta bottomina olin sitäkin enemmän. Täti tykkää katsoa.


    • pienet-kondomit

      Väärin arvattu. Ei otettu tai pantu kumpikaan mihinkään :)
      Esitin kyllä hänelle kysymyksen, että miltähän ladyn pienipieppeli pepussani tuntuisi.
      Liian lyhyt ja ohut oli hänen penis. Hänellä olleet kondomit olivat liian isoja hänen veitikalleen.
      Hän oli ilmeisesti varannut mukaansa eurooppalaisen koon mukaisia kondomeja.
      Muuten oli mukavaa ;)
      Pitänee seuraavalla reissulla käydä paikallisesta apteekista ostamassa "thaistardardin " mukaisia ja tuoda niitä tuliaisina Suomeen :)
      Käyttämättöminä siis :):)

    • vanha-pukki

      Ei kait niillä niin iso tuo kalu tarvi ollakkaa, kun on tuo poikapillu kunnossa, sehän se maistuu suomi sonneille, eikö niin.

    • battayalla

      Eipä ole tullut kokeiltua ja toisaalta eipä tuo poikapillu minua juurikaan kiinnosta :)
      Naarashenkilöiden pillut enemmäkin kiinnostavat,
      ja yllättäen; venäläismatkailijan, "Ludmilan" tuote ja palvelut olivat siellä lomalla parasta :)

      • Ethän arvellut saavasi naaraspillua ladyboylta? Vai oletko sinä tuo keskustelun avaaja, joka haki ladyboyn huoneeseensa? Jos, niin miksi?

        Thaikuista löytyy joka lähtöön. Palvelualtista porukkaa.


    • battayalla

      Olen keskustelun avaaja.
      Tiesin todellakin, että "neiti" oli ladyboy kun hänet tapasin hänet toimistossaan.
      Hän itse oli hyvin huolissaan siitä, että ymmärränhän minä varmasti oikein hänen olevan ladyboy :)
      Syys miksi kutuin hänet huoneeseeni: Siksi että halusin tavata oikean ladyboyn.
      Naaraspillua ladyboylta :) :)

      • miten.se.nyt.sit.on

        Sait naaraspillua häneltä vai?


      • miten.se.nyt.sit.on kirjoitti:

        Sait naaraspillua häneltä vai?

        "Naaraspillua ladyboylta :) :)"

        Sarkasmia, otaksun.

        Hienoa, ettei ahdasmielisyys haittaa. Ja mitäpä sen on väliä? Jos tykkää poikapimpasta, tai jostain muusta, mitä vittua se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu.

        Minäkin voisin voihkia Askon alla, ellei hän olisi niin äärettömän tyhmä foobinen kaappihomo, kuin mitä hän on.
        Tai enhän minä kauan hänen allaan voihkisi. Sen laardin alle jäänyt ei kauaa voihki.

        Askolle terkut. Kohta pääsee taas kontaten Hailuotoon. Odotellaan pakkasia ;)
        Saat ajaa marraskuun nurmikot.


    • Haise-kyrvälle

      Sulla on pieni etusormi, jos vain 8cm pitkä. Oma keskari on joku 4 - 5cm ympärys.

    • KippariPOika

      Niinhän Englantilaisessa dokumentisssa naiset puhuivat, että pienikaluisen miehen kannattaisi alkaa homoksi. Jospa nämä ladyboyt ovat ottaneet opiksi mitä siellä neuvottiin tekemään. En kyllä ymmärrä miksi täytyy hakea huoneeseen ja katsella alastonta miestä ellei meinaa panna sitä? Helpot rahat ladyboylle jos maksoit sille seksistä ja jutusta päätellen olisit antanut sille persettä, jos kumi olisi ollut oikea kokoinen. Palstaa tarkemmin lukeneena olisit tiennyt, että ki9tka pitää löysänkin kumin paikoillaan peniksessä ja puristus voiman johdosta. Näin on kerrottu täällä. Eli olisit voinut antaa ladyboyn panna nakillaan perseeseesi huoletta, jos se on vain tiukka siiten nakkiin. Mutta eikös saman asian olisi hoitanut jos se olisi töntänyt sormensa perseeseesi?

    • Suomessa tapaamieni Ladypoikien penikset ovat olleet huomattavan kookkaita. Tosin mittausten perusteella heidät ilmeisesti valikoitiin matkalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe