Miksi miehet haluaa suhteen tai naimisiin ?

nznsnmabsnsösösm

Kaikki tietää, että miehet ihastuu /rakastuu naisen kauneuteen..ja kauneus on kuitenkin katoavaist..

31

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookstyhmätaijotain

      No kun on olemas miehiä jotka ei ajattele noin.
      Siks heidän on mahdollista haluta parisuhteeseen ja olla ihan onnellinen parisuhteessa vaik läpi elämänsä.

    • Raakatotuus

      Monet miehet kuitenkin haluavat perheen. Jälkeläisiä. Lapsia. Ja hyvän kumppanin niitä kasvattamaan.

      • Idioottimiehet

        Ja tähän pystyy vain superkauniit teiniprinsessat? Koska niitähän te haluatte parisuhteeseen just sen ulkonäön takia. Kaunis nainen = vaimomatskua.


      • Raakatotuus
        Idioottimiehet kirjoitti:

        Ja tähän pystyy vain superkauniit teiniprinsessat? Koska niitähän te haluatte parisuhteeseen just sen ulkonäön takia. Kaunis nainen = vaimomatskua.

        Minä en ole koskaan vaatinut superkaunista teiniprinsessaa, idioottinainen. Ei ole minun vikani jos sinä haluat omassa sokeassa vihassasi nähdä kaikki palstalaiset ja ajoittain jopa naisia kritisoivat miehet samana harmaana massana. Mutta minä en ole koskaan tuollaista väittänyt, en koskaan ole vaatinut esim. naista laihduttamaan, tai edes olemaan mallinmitoissa, taikka väittänyt että yli 30 v naisella ei ole mitään arvoa.

        En voi mitätöidä muiden sanomisia vaikka olen niistä eri mieltä, enkä jaksa kommentoida joka ikiseen kommenttiin mistä olen eri mieltä että olen siitä eri mieltä.

        Mikä helvetti sinua sitä paitsi risoo? Miksi vastata noin tylysti nimenomaan minun kommenttiini, joka argumentoi pinnallista aloitusta vastaan?

        Ja tiedoksesi: alunperin ajattelin kirjoittaa tuosta kommentista pidemmän ja lisätä siihen että kaikkien naisten kauneus ei katoa, mutta jätin sen pois koska en nähnyt sitä aiheelliseksi.


      • Raakatotuus

        Eipä kuulunut vastausta tähän. Nolostuikohan kirjoittaja vai osuiko kommenttini arkaan paikkaan?


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Eipä kuulunut vastausta tähän. Nolostuikohan kirjoittaja vai osuiko kommenttini arkaan paikkaan?

        Luultavasti se kirjoitus ei ollut kohdistettu sulle henk.koht. Ehkä kommentti ei osunut arkaan paikkaan vaan väärään paikkaan. :)


      • Raakatotuus
        exex-atn kirjoitti:

        Luultavasti se kirjoitus ei ollut kohdistettu sulle henk.koht. Ehkä kommentti ei osunut arkaan paikkaan vaan väärään paikkaan. :)

        Kantakoon kirjoittaja mokansa seuraukset, jos ensinnäkin vastaa nimenomaan minun kommenttiini ja käyttää siinä vielä toista persoonaa.

        Sama kun tuolla ulkona olisi joku tirvaissut minua naamaan, häipynyt paikalta ja sitten joku sivullinen sanoisi että "ei se varmaan sinua halunnut lyödä vaan jotakuta muuta".

        Olen kyllä sinänsä samaa mieltä kanssasi että uskon hänen olleen vain sellainen kevyen sarjan keskustelija jonka artikulointikyvyt eivät riitä muuhun kun puskasta huutamiseen ja sitä seuraavaan pakenemiseen paikalta.

        Joka tapauksessa korrekti toimenpide tuolla ulkona moiseen olisi ollut pahoitella sitä jos osuu kritiikissään väärään paikkaan mutta joillain ei vaan näytä olevan pokkaa siihen.


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Kantakoon kirjoittaja mokansa seuraukset, jos ensinnäkin vastaa nimenomaan minun kommenttiini ja käyttää siinä vielä toista persoonaa.

        Sama kun tuolla ulkona olisi joku tirvaissut minua naamaan, häipynyt paikalta ja sitten joku sivullinen sanoisi että "ei se varmaan sinua halunnut lyödä vaan jotakuta muuta".

        Olen kyllä sinänsä samaa mieltä kanssasi että uskon hänen olleen vain sellainen kevyen sarjan keskustelija jonka artikulointikyvyt eivät riitä muuhun kun puskasta huutamiseen ja sitä seuraavaan pakenemiseen paikalta.

        Joka tapauksessa korrekti toimenpide tuolla ulkona moiseen olisi ollut pahoitella sitä jos osuu kritiikissään väärään paikkaan mutta joillain ei vaan näytä olevan pokkaa siihen.

        Otas nyt vähän lunkimmin. Ei meillä ole täällä tapana teititellä eikä pyydellä anteeksi, olen huomannut.

        Keskustelut olisivat varmasti kaikin puolin mielenkiintoisempia, jos jokainen kirjoittelisi omalla vakituisella nikillään. Silloin niistä kommenteistakin saisi enemmän irti, kun jo vähän tietäisi toisen tavoista ja tyylistä kirjoittaa.


      • 128
        Raakatotuus kirjoitti:

        Kantakoon kirjoittaja mokansa seuraukset, jos ensinnäkin vastaa nimenomaan minun kommenttiini ja käyttää siinä vielä toista persoonaa.

        Sama kun tuolla ulkona olisi joku tirvaissut minua naamaan, häipynyt paikalta ja sitten joku sivullinen sanoisi että "ei se varmaan sinua halunnut lyödä vaan jotakuta muuta".

        Olen kyllä sinänsä samaa mieltä kanssasi että uskon hänen olleen vain sellainen kevyen sarjan keskustelija jonka artikulointikyvyt eivät riitä muuhun kun puskasta huutamiseen ja sitä seuraavaan pakenemiseen paikalta.

        Joka tapauksessa korrekti toimenpide tuolla ulkona moiseen olisi ollut pahoitella sitä jos osuu kritiikissään väärään paikkaan mutta joillain ei vaan näytä olevan pokkaa siihen.

        "käyttää siinä vielä toista persoonaa"
        Koska hän käytti monikon toista persoonaa, hän ei tarkoittanut sitä sinulle henkilökohtaisesti, vaan palstalaisille yleisesti.


      • Raakatotuus
        128 kirjoitti:

        "käyttää siinä vielä toista persoonaa"
        Koska hän käytti monikon toista persoonaa, hän ei tarkoittanut sitä sinulle henkilökohtaisesti, vaan palstalaisille yleisesti.

        Jos joku sanoo minulle "te ootte just tommosia" ja kuvaa ihmisen josta en itseäni tunnista, niin minähän reagoin, enkä kadu. Palstalaisten yleistäminen on ylipäätään täyttä kusipäistä piittaamattomuutta, en minäkään esim. syytä hc-ätmeliä siitä mitä naisasialooseri suustaan päästää. Jos sinulle palstalaiset ei ole yksilöitä yksilöllisine mielipiteineen, niin vika on sinussa, ei palstalaisissa.


      • Raakatotuus
        exex-atn kirjoitti:

        Otas nyt vähän lunkimmin. Ei meillä ole täällä tapana teititellä eikä pyydellä anteeksi, olen huomannut.

        Keskustelut olisivat varmasti kaikin puolin mielenkiintoisempia, jos jokainen kirjoittelisi omalla vakituisella nikillään. Silloin niistä kommenteistakin saisi enemmän irti, kun jo vähän tietäisi toisen tavoista ja tyylistä kirjoittaa.

        Mitäs olet niin huonotapainen ja kielioppia osaamaton. Kyllä "te" jollekulle osoitettuna sisällyttää sen jonkun mukaan vaikka sitä miksi yrittäisi vääntää. Ja kyllä minä olen pyytänyt ja pyydän jatkossakin anteeksi tai ainakin myönnän olleeni väärässä, kun joku sen minulle osoittaa, ja tunnustan että väittäjä oli näin sanoessaan oikeassa.


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Mitäs olet niin huonotapainen ja kielioppia osaamaton. Kyllä "te" jollekulle osoitettuna sisällyttää sen jonkun mukaan vaikka sitä miksi yrittäisi vääntää. Ja kyllä minä olen pyytänyt ja pyydän jatkossakin anteeksi tai ainakin myönnän olleeni väärässä, kun joku sen minulle osoittaa, ja tunnustan että väittäjä oli näin sanoessaan oikeassa.

        Pyydätkö myös anteeksi, jos käyttäydyt huonosti?


      • Raakatotuus
        exex-atn kirjoitti:

        Pyydätkö myös anteeksi, jos käyttäydyt huonosti?

        Yleensä kyllä, jos olen omasta mielestänikin käyttäytynyt huonosti ja keskustelukumppani on sen osoittanut. Mutta jos se käytös on huonoa vain sen keskustelukumppanin mielestä eikä omastani, niin en pyydä anteeksi.


      • 12121212
        Idioottimiehet kirjoitti:

        Ja tähän pystyy vain superkauniit teiniprinsessat? Koska niitähän te haluatte parisuhteeseen just sen ulkonäön takia. Kaunis nainen = vaimomatskua.

        Ja naisetko eivät preferoi pituutta, komeutta, statusta, tms?

        Pieni, hintelä ja ujo mutta kiltti ja luotettava työharjoittelija välkkyy pariutumisikäisten naisten unelmissa?

        Palstalla ei kulu päivääkään ilman että joku pilkkaa "ressukkamiehiä", "vässykkämiehiä", "ruipeloita", "heikkoja", "luusereita", "avuttomia", tms.

        Sen hyvägeenisen pitkän ja komean, vahvan ja menestyvän sosiaalisesti taitavan miehen vastine on parikymppinen superkaunis prinsessa.


    • Pitäähän sitä omaishoitaja olla vanhuuden päiville. Siksi naisen on hyvä olla myös reilusti nuorempi.:-D.

      • Pervo.sika

        Joko sä oot kertonut sille sun tyhmälle horolle sun ryhmäseksiorgioista, parinvaihdosta, kolmantena pyöränä olemisesta ja homoilusta?


      • Pervo.sika kirjoitti:

        Joko sä oot kertonut sille sun tyhmälle horolle sun ryhmäseksiorgioista, parinvaihdosta, kolmantena pyöränä olemisesta ja homoilusta?

        Juu tottakai. Eläinseksistä SM:stä, vaippafantasioista jne


      • Pervo.sika kirjoitti:

        Joko sä oot kertonut sille sun tyhmälle horolle sun ryhmäseksiorgioista, parinvaihdosta, kolmantena pyöränä olemisesta ja homoilusta?

        Miksi niitä pitäisi salailla?


    • Aloittaja on väärässä. Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan ja se kestää myös ulkonäön rapistumisen. Edellisen johdosta rakkaus kyllä loppuu, jos luonne rapistuu.

      • naisen-mielestä

        Hyvä kiteytys, olen samaa mieltä.


    • No ainaki tietää saavansa varmasti.

      • Raakatotuus

        Just joo, koska seksittömiä avioliittojahan ei olekaan...


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Just joo, koska seksittömiä avioliittojahan ei olekaan...

        AInaki alussa tietää saavansa varmasti.


      • dgdfg
        Eräkettu kirjoitti:

        AInaki alussa tietää saavansa varmasti.

        Ja sen jälkeen ei ole omaa rauhaa edes runkkuun ja samalla ei saa vaimoltakaan, joten elämä on käytännössä helvettiä->


    • pakko.suhde

      pakosta jos tuleekin ylläri kakara niin pakkohan siitä on huolehtia

    • Elämä on keskimäärin onnellisempaa parisuhteessa kuin yksin, ainakin miehille. Tämän todistaa tutkimus toisensa perään. Läheinen ihmissuhde on iso voimavara elämässä.

      • Päätit sitten tulla tuon kertomaan sinkkupalstalle. Ei ole mikään ihme että olet tuolla luonteella kuolemaasi asti työhön kelpaamaton sosiaalipummi.


      • Raakatotuus

        Miksi sitten 1/3 avioliitoista päättyy eroon miehen tahdosta?


      • super-atm kirjoitti:

        Päätit sitten tulla tuon kertomaan sinkkupalstalle. Ei ole mikään ihme että olet tuolla luonteella kuolemaasi asti työhön kelpaamaton sosiaalipummi.

        Vastasin vain aloittajan kysymykseen.


      • Raakatotuus kirjoitti:

        Miksi sitten 1/3 avioliitoista päättyy eroon miehen tahdosta?

        Eivät kaikki parisuhteet toimi.


    • vastaantulijasi

      Kauneuden ihailu on ihan eri asia kuin rakastuminen. Jos rakastuisi jokaiseen kauniiseen naiseen, niin miten osaisi ikinä valita kenet haluaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe