Myisin vaikka sieluni

HandsomeDevil

Jos saisin sen yhden neidon

59

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannata

      Mitä tekee tämä neito sieluttomalla jannulla?

      • HandsomeDevil

        Mitä tekee sielulla ilman sitä mitä tuntee tarvitsevansa? Henkilö on täysi vastakohta sille millaisessa raadollisessa maailmassa itse elän, mutta vastakohdat vetää puoleensa toisiansa. Luin just niin. Toinen on todella maskuliininen ja toinen todella femiini. Yritin aluksi pyrkiä olemaan samankaltainen ajatellen sen lisäävän yhteen kuuluvuutta, mutta hormonaalisella tasolla pitäisi voimakkaasti maskuliinisten ja femiinien vastakohtien kuulemma vetää puolensa toisiansa.


      • HandsomeDevil

        Tuo yhteen sopivuus on vähän niin kuin arpapeliä. Kaikki ei vaan sovi yhteen joten parempi unohtaa vaan kun ei kerta matchannut."Ei kalatkaan merestä lopu"


    • hannaako_haet

      Vai ketä?

      • HandsomeDevil

        En. Hannastasi en ole koskaan ollut kiinnostunut vaikka ehkä kuvittelet niin jostain syystä. Se taas että kenestä niin sitä sinun ei tarvi tietää. Kyse on täydellisestä vastakkain asettelusta erilaisten elämäntapojen suhteen, mutta hormonaalisella tasolla sen pitäisi toimia. Luin just niin.


    • ostarinhelmi

      Niin just tyttö on työssä käyvä kassaneiti joka myös opiskelee yliopistossa ja hän on hoikka ja hyvänäköinen.
      Sinä taas olet työtön looseri läskimaha. Olet turvonnut oluen juonnista ja sian ihran syönnistä. Lisäksi olet avohoito potilas.
      Kyllähän siinä on vastakohtaa kerrakseen. Saattaapa vaan olla ettei tyttö ole kuitenkaan niin vastakohdista innostunut vaan haluaa ehkä tasoistaan seuraa. Teeppä sinäkin samoin niin voit joskus vielä löytää morsiammen.

      • HandsomeDevil

        Ei ole kyse mistään kassaneideistä. En käytä alkoholia ollenkaan enkä ole missään avohoidossa koskaan edes ollut. Olet selvästi sekaisin päästäsi ja teet virheellisiä oletuksia vaikka minkäänlaista asian tarkistamista mistään todellisesta tietolähteestä.

        Kannattaisiko vähentää juomista sillä se ei ole hyväksi normaalille aivotoiminnalle. Oletko koskaan miettinyt että miksi olet niin kiukkuinen ja impulsiivinen. Eikö sinun olisi jo aika aikuistua ja opetella normaaleja ihmisten välisiä kanssakäymis taitoja keskustelemalla rakentavasti käymällä keskustelua asiallisesti.


      • HandsomeDevil

        Kaiken lisäksi olen töissäkäyvä ja ihan hyvässä kunnossa vartaloltani. Sinulla ei ihan kaikki taida olla kohdallaan oikein tuossa ajattelukyvyssäsi. Koita gellittää herkeksi ja rauhoittua kokoamaan ajatuksesi ja vastaa sitten vasta vailla kuvitteellisia ennakkoluuloja.


    • vie-jalat-alta

      Onko neidollasi pitkät punaruskeat kiharat hiukset ja jumalattaren ulkonäkö? Hemmetin kaunis jos samasta puhutaan?

      • HandsomeDevil

        Ei ole. Eikä se tainnutkaan olla vastakohtainen toinen puolisko niin sanotusti vaan liian erillainen muuten vaan. Sitä aina väliin ihastuu liian helpolla kun ei sitten sovikkaan realistisesti ajateltuna yhteen. Jotkut vastakohdat toki sopii yhteen mutta sitä pitää olla lienee erilailla vastakappale tai toinen puolisko omalle itselleen.


      • haaveet_kaatuu

        Sen porho isäukko ei päästä luusereita deittailemaan tytärtään.


      • HandsomeDevil

        Olisko tuo sen tyttären tekosyy kuitenkin vain olla tapaamatta sinua. Täysi-ikäinen yleensä päättää omista asioistaan itse oli vanhemmat mitä mieltä tahansa.


      • ei_edes_moikkaa

        Ainut lapsi ja rikkaan isäukkonsa silmäterä, kaksistaan asuvat. Tyttö on kuin filmitähti, geenit kohdallaan. Haulisuihku lentäisi perseelle jos niille nurkille eksyisi seikkailemaan.


      • HandsomeDevil
        ei_edes_moikkaa kirjoitti:

        Ainut lapsi ja rikkaan isäukkonsa silmäterä, kaksistaan asuvat. Tyttö on kuin filmitähti, geenit kohdallaan. Haulisuihku lentäisi perseelle jos niille nurkille eksyisi seikkailemaan.

        Tee itsestäsi houkuttelevampi vaihto ehto sille niin se karkaa isänsä luota syliisi.

        Tyyliä ja kuntoa kasaan niin pakka on koossa.

        Raittius auttaa helkutisti kans naisten suhteen uskoisin.


    • HandsomeDevil

      Monesti olen ajatellut ettei sielulla mitään tee eikä sitä varmaan ole olemassakaan.

      Yhdesti myin huumorilla sieluni paholaiselle kun kaverin kanssa löydettiin joku mustamessun rimpsu netistä.

      Siinä oli jotain helvetin armeijoiden johtamisesta että saa vallan niistä kun lupaa sielunsa.

      Joskus oon miettiny ettei kai se vaan oikeasti toiminu kun en kuulu kirkkoon ja on menny aikalailla alamäkeä elämässä.

      Monesti aiemminkin jo nuorempana kun meni huonosti kokeilumielellä okkultismia ja kokeilin netistä löytämääni demonin kutsumus riittiä niin oon miettiny ettei kai ne oikeasti voi toimia. Menihän sitä huonosti jo ennen tuommoisia pimeydenvoimien kanssa pelleilyä.

      Toivottavasti on sielu kuitenkin vielä tallella vai olikohan sieluton ja siksi elän helvetillisessä kurjuudessa.

      • hanna-ei-anna

        ai ja äsken väitit että olet töissä käyvä hyvä vartaloinen ja et käytä alkoholia eikä sinulla ole mielenterveys ongelmia.
        ja nyt sitten sinulla on kuitenkin mennyt lapsesta asti päin helvettiä. Taisi olla kuitenkin "ostarin helmi oikeassa"


      • HandsomeDevil
        hanna-ei-anna kirjoitti:

        ai ja äsken väitit että olet töissä käyvä hyvä vartaloinen ja et käytä alkoholia eikä sinulla ole mielenterveys ongelmia.
        ja nyt sitten sinulla on kuitenkin mennyt lapsesta asti päin helvettiä. Taisi olla kuitenkin "ostarin helmi oikeassa"

        En puhu mistään ostarin helmestä. Teet omia irrationaalisia johto päätöksiäsi. Se että menee huonosti ei tarkoita luettelemiasi asioita vaan epäonnea elämässä.


    • HalpaHalli

      Mene ostamaan neitoja halpa-hallista :)

      • HandsomeDevil

        Mihinkäs aikaan siellä ollaan markkinoilla. ☺


      • jäätelölle

        iltapäivällä


      • HandsomeDevil
        jäätelölle kirjoitti:

        iltapäivällä

        Kukahan neito siellä on markkinoilla kun noin kovasti itseään mainostaa.


      • HandsomeDevil
        jäätelölle kirjoitti:

        iltapäivällä

        Varmaan joku ansaan houkutuslintu taas noiden aiempien kirjoittajien perusteella.


      • HandsomeDevil

        Mutta kyse olikin siitä että kuka olisi ollut jäätelö kioskin luona tarjolla?


      • HandsomeDevil

        halpahallin kassa neideistä en ole kiinnostunut koska en koskaan asioi siellä. Koska siellä ei myydä olutta.


    • perholainen

      Käykö työmies

      • HandsomeDevil

        Työmiehiäkin on varmaan monen sorttisia joten se ei varmaankaan ole mikään iskuvaltti seuran haussa.


      • Ai-eikö

        Jos,Jumalauta ollaan perhosta kotoisin, ei sen kovempia työmiehiä ole olemassakaan. Lapiomies, on aina Lapiomies.


    • HandsomeDevil

      Anyway ei sielua ole olemassa tai ei sitä ainakaan ennen kuolemaa voi kukaan voi viedä, mutta sen sijaan jokaisella on vain oma tahdonvoima ja siitä ei kannata luopua mistään hinnasta.

      Olemalla se mitä haluaa on kuin olisi täysissä sielunvoimissansa.

      Olen oman elämäni valo vaikka vaeltaisin pimeydessä .

      • Not true :)) Sielun voi menettää TODELLA kovasti aivastamalla, hahaha :)) Ennen uskottiin ihan oikeasti niin...


      • RessuNro5
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Not true :)) Sielun voi menettää TODELLA kovasti aivastamalla, hahaha :)) Ennen uskottiin ihan oikeasti niin...

        Kukas tänne on eksynyt, Punahilkkako?;)


      • pitääkö-paikkaansa
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Not true :)) Sielun voi menettää TODELLA kovasti aivastamalla, hahaha :)) Ennen uskottiin ihan oikeasti niin...

        Ettet vaan narraa meitä jätkiä? ;)))))


    • kassa-neito

      Puhut sä musta otko sä se lihaksikas komistus jolla on vähän luonnon kihara tukka ja nahkarotsi. Sä katot mua aina kun käyt ostaan olutta. Miks sä et koskaan pyydä mua ulos tai jotain.

      • HandsomeDevil

        Halpahallistas ei saa olutta enkä juo koska meinasin kuolla alkoholin aiheuttamaan haimatulehdukseen.

        Jouduin tiputukseen tulehdus arvot oli lähellä veren myrkytystä ja kipu sietämätön ilman suoneen tiputettua kipulääkettä.

        Lääkäri sanoi että jos juon vielä voin saada pelkästä kolmesta alkoholi annoksesta pysyvän haimatulehdukseen joka johtaa haimasyöpään ja pahimmassa tapauksessa kuolemaan hoidosta huolimatta.

        Join ennen haimatulehdusta vihamiesteni jatkuvan kiusaamisen ja henkisenväkivallan takia lievittääkseni sietämätöntä pahaaoloani jonka ne minulle aiheuttivat vaikken minä mitään pahaa heille olisi tahtonut kunhan olisivat jättäneet rauhaan.

        Olen viiltänyt yhdesti suonet auki kädestäni, mutten näiden samojen henkilöiden takia vaan jyrkän elämäni takia tästä en nähnyt niitä ulospääsyä enään siinä vaiheessa.

        En tiedä oliko onni vai epäonni ettei viilto mennyt päävaltimoihin asti vaan pelkästään isoihin laskimoihin.

        Kiitos elämäni pilaamisesta kuuluu heille.


      • HandsomeDevil
        HandsomeDevil kirjoitti:

        Halpahallistas ei saa olutta enkä juo koska meinasin kuolla alkoholin aiheuttamaan haimatulehdukseen.

        Jouduin tiputukseen tulehdus arvot oli lähellä veren myrkytystä ja kipu sietämätön ilman suoneen tiputettua kipulääkettä.

        Lääkäri sanoi että jos juon vielä voin saada pelkästä kolmesta alkoholi annoksesta pysyvän haimatulehdukseen joka johtaa haimasyöpään ja pahimmassa tapauksessa kuolemaan hoidosta huolimatta.

        Join ennen haimatulehdusta vihamiesteni jatkuvan kiusaamisen ja henkisenväkivallan takia lievittääkseni sietämätöntä pahaaoloani jonka ne minulle aiheuttivat vaikken minä mitään pahaa heille olisi tahtonut kunhan olisivat jättäneet rauhaan.

        Olen viiltänyt yhdesti suonet auki kädestäni, mutten näiden samojen henkilöiden takia vaan jyrkän elämäni takia tästä en nähnyt niitä ulospääsyä enään siinä vaiheessa.

        En tiedä oliko onni vai epäonni ettei viilto mennyt päävaltimoihin asti vaan pelkästään isoihin laskimoihin.

        Kiitos elämäni pilaamisesta kuuluu heille.

        ...kurjan elämäni takia josta en nähnyt mitään ulospääsyä enään siinä vaiheessa.

        Anyway aion ainakin elää täysillä ennen kuin kuolen, mutten oman käden kautta kuitenkaan.

        Kuoleman pelko on ihan turhaa, se rajoittaa elämää aivan liikaa estäen ihmistä olemasta oma itsensä juuri sellaisena kuin haluaa olla.

        Elän mieluummin päivän leijonana kuin sata vuotta lampaana.


      • vanha.ruuna
        HandsomeDevil kirjoitti:

        Halpahallistas ei saa olutta enkä juo koska meinasin kuolla alkoholin aiheuttamaan haimatulehdukseen.

        Jouduin tiputukseen tulehdus arvot oli lähellä veren myrkytystä ja kipu sietämätön ilman suoneen tiputettua kipulääkettä.

        Lääkäri sanoi että jos juon vielä voin saada pelkästä kolmesta alkoholi annoksesta pysyvän haimatulehdukseen joka johtaa haimasyöpään ja pahimmassa tapauksessa kuolemaan hoidosta huolimatta.

        Join ennen haimatulehdusta vihamiesteni jatkuvan kiusaamisen ja henkisenväkivallan takia lievittääkseni sietämätöntä pahaaoloani jonka ne minulle aiheuttivat vaikken minä mitään pahaa heille olisi tahtonut kunhan olisivat jättäneet rauhaan.

        Olen viiltänyt yhdesti suonet auki kädestäni, mutten näiden samojen henkilöiden takia vaan jyrkän elämäni takia tästä en nähnyt niitä ulospääsyä enään siinä vaiheessa.

        En tiedä oliko onni vai epäonni ettei viilto mennyt päävaltimoihin asti vaan pelkästään isoihin laskimoihin.

        Kiitos elämäni pilaamisesta kuuluu heille.

        Älä syytä muita kyllä jokainen sen elämänsä ihan itse pilaa ei siihen kuule muita tarvita. Ja kaikki on suhteellista vietin itse nuoruuteni lastenkodissa huostaanotettuna sitä kautta tie vei vuosiksi vankiloihin. Olin 10 vuotta huume koukussa ja välillä suljetulla kun pikku ukot rupes hyppiin silmille. Silti en ole koskaan itkenyt ja määkinyt kuin pikku vasikka että se olis jonkun muun syytä kuin mun itteni.
        Sunkin olis varmaan jo aika tulla mamman helmoista ja olla mies. Lakkaa syyttelemästä muita ja ota vastuu edes itestäs eihän tommosen looserin määkimistä jaksa kukaan kuunnella " mää, pää, mää...!


      • HandsomeDevil
        vanha.ruuna kirjoitti:

        Älä syytä muita kyllä jokainen sen elämänsä ihan itse pilaa ei siihen kuule muita tarvita. Ja kaikki on suhteellista vietin itse nuoruuteni lastenkodissa huostaanotettuna sitä kautta tie vei vuosiksi vankiloihin. Olin 10 vuotta huume koukussa ja välillä suljetulla kun pikku ukot rupes hyppiin silmille. Silti en ole koskaan itkenyt ja määkinyt kuin pikku vasikka että se olis jonkun muun syytä kuin mun itteni.
        Sunkin olis varmaan jo aika tulla mamman helmoista ja olla mies. Lakkaa syyttelemästä muita ja ota vastuu edes itestäs eihän tommosen looserin määkimistä jaksa kukaan kuunnella " mää, pää, mää...!

        Itseppä olet sen päätöksen tehnyt käyttää huumeita, mutta harva tekee päätöksen joutua joidenkin mielipuolisten jatkuvan kiusan kohteeksi. Jotkut ihmiset ovat vain liian kilttejä joutuen toisten kyynisten välinpitämättömien ihmisten jalkoihin tai hampaisiin.

        Juuri nuo tuon kaltaiset ihmiset oikeuttavat tekonsa omalla huonolla elämällään, mutteivät ymmärrä olevansa enemmistönä joukkokiusaamisessa yksittäistä ihmistä vastaan, jossa asetelmat ovat porukalla yhtä vastaan.

        Siinä joutuu olla vähemmistönä altavastaajana enemmistöä vastaan vaikka haluaisi vain päästä eroon kiusantekijöistään jotka valheillansa kääntävät kaikki puolellansa yhtä ihmisriepua vastaan.

        Ei siinä semmoisessa ole kyse viittaamaastasi yksilön heikkoudesta vaan ylitsepääsettömästä joukkokiusaamisesta jollaista vastaan on vain harvalla voimavaroja vastustaa loputtomiin.


      • vanha.ruuna
        HandsomeDevil kirjoitti:

        Itseppä olet sen päätöksen tehnyt käyttää huumeita, mutta harva tekee päätöksen joutua joidenkin mielipuolisten jatkuvan kiusan kohteeksi. Jotkut ihmiset ovat vain liian kilttejä joutuen toisten kyynisten välinpitämättömien ihmisten jalkoihin tai hampaisiin.

        Juuri nuo tuon kaltaiset ihmiset oikeuttavat tekonsa omalla huonolla elämällään, mutteivät ymmärrä olevansa enemmistönä joukkokiusaamisessa yksittäistä ihmistä vastaan, jossa asetelmat ovat porukalla yhtä vastaan.

        Siinä joutuu olla vähemmistönä altavastaajana enemmistöä vastaan vaikka haluaisi vain päästä eroon kiusantekijöistään jotka valheillansa kääntävät kaikki puolellansa yhtä ihmisriepua vastaan.

        Ei siinä semmoisessa ole kyse viittaamaastasi yksilön heikkoudesta vaan ylitsepääsettömästä joukkokiusaamisesta jollaista vastaan on vain harvalla voimavaroja vastustaa loputtomiin.

        lopeta nyt jo se määkiminen vitun vasikka ja muiden syyttely mene ja katso peiliin syyllinen kaikkeen löytyy sieltä. Jos et sitä ymmärrä ota ja vedä itsesi hirteen saatana.


      • Partioija

        Vasikkaksi haukkumista käyttää yhteiskuntakelvottomat loisivat huumeita lapsille kaupittelevat ja raiskaavat yhteiskunta loiset joilta sais potkia munat mäsäks jajatkoa sienet.


      • Partioija

        ...ja katkoa sormet.


      • näin_on_totuus
        HandsomeDevil kirjoitti:

        Halpahallistas ei saa olutta enkä juo koska meinasin kuolla alkoholin aiheuttamaan haimatulehdukseen.

        Jouduin tiputukseen tulehdus arvot oli lähellä veren myrkytystä ja kipu sietämätön ilman suoneen tiputettua kipulääkettä.

        Lääkäri sanoi että jos juon vielä voin saada pelkästä kolmesta alkoholi annoksesta pysyvän haimatulehdukseen joka johtaa haimasyöpään ja pahimmassa tapauksessa kuolemaan hoidosta huolimatta.

        Join ennen haimatulehdusta vihamiesteni jatkuvan kiusaamisen ja henkisenväkivallan takia lievittääkseni sietämätöntä pahaaoloani jonka ne minulle aiheuttivat vaikken minä mitään pahaa heille olisi tahtonut kunhan olisivat jättäneet rauhaan.

        Olen viiltänyt yhdesti suonet auki kädestäni, mutten näiden samojen henkilöiden takia vaan jyrkän elämäni takia tästä en nähnyt niitä ulospääsyä enään siinä vaiheessa.

        En tiedä oliko onni vai epäonni ettei viilto mennyt päävaltimoihin asti vaan pelkästään isoihin laskimoihin.

        Kiitos elämäni pilaamisesta kuuluu heille.

        Ei haimasyöpä johdu viinasta ite sain tuon syövän vaikken juo tippaakaan.Kysyin lääkäriltä tätä asiaa sanoi että on syöpä muitten syöpien joukossa.Viinasta tulee maksakirroosi!


      • Ihmisrauniona
        näin_on_totuus kirjoitti:

        Ei haimasyöpä johdu viinasta ite sain tuon syövän vaikken juo tippaakaan.Kysyin lääkäriltä tätä asiaa sanoi että on syöpä muitten syöpien joukossa.Viinasta tulee maksakirroosi!

        "Haimatulehduksen pääasiallinen aiheuttaja on alkoholi. Noin 70 % tapauksista alkoholi on akuutin pankreatiitin aiheuttaja. 20 % tapauksista johtuu sappikivitaudista. Kroonisessa haimatulehduksessa alkoholi on päätekijänä jopa 90 % tapauksista. Kroonista haimatulehdusta sairastava henkilö onkin lähes poikkeuksetta alkoholin suurkuluttaja, jolla taustalla on usein vuosia jatkunut päivittäinen alkoholin käyttö."
        Lähde:
        http://www.terve.fi/haimatulehdus/haimatulehdus

        Krooninen tulehdus johtaa haima syöpään johon voi kuolla.

        Ainut keino on lopettaa juominen jos on saanut alkoholin aihettaman haimatulehdukseen, muuten tulee krooninen tulehdus jonka aiheuttaa pahimmassa tapauksessa 3 alkoholi annosta yhdelyhdellä juomis kerralla.


    • lopullinenratkaisu

      Viillä seuraavan kerran syvempään niin helpottaa kaikkia!

      • HandsomeDevil

        Mikä sua helpottavia kuntuntuu että tuo sun negatiivisuus kumpuaa oikeasti sieltä omasta pääkopastas ja projisoit sitä muihin joita pidät syyllisinä omaan olotilaasi.


      • HandsomeDevil

        Mikä sua helpottais kun tuntuu että tuo sun negatiivisuus kumpuaa oikeasti sieltä omasta pääkopastas ja projisoit sitä muihin joita pidät syyllisinä omaan olotilaasi.


      • häpäistään-vainoaja
        HandsomeDevil kirjoitti:

        Mikä sua helpottais kun tuntuu että tuo sun negatiivisuus kumpuaa oikeasti sieltä omasta pääkopastas ja projisoit sitä muihin joita pidät syyllisinä omaan olotilaasi.

        Nyt puhut juurikin itsestäsi todellakin "tuo nekatiivisuus kumpuaa sieltä omasta pääkopastasi". Olet todella vittumainen kusi pää revit kaikille turpaasi ja elelet valtion ja vanhempiesi siivellä kuvitellen omistavasi puoli eurooppaa.
        Älä kuule paska apina tule kerjäämään täällä sääliä sillä kaikki paska mitä olet saanut kokea on täysin ansaittua olisit ansainnut paljon enemmänkin.
        Puhut paskaa ja levität juoruja täysin viattomista ihmisistä jotka eivät ole tehneet sinulle mitään eivätkä edes tunne sinua. Kaiken teet vain pelkkää pahansuopuuttasi ja kateuttasi siitä että joillakin on elämä. Kun samaa aikaan käytät kaiken tarmosi itsesi lihottamiseen, viattomille vittuiluun ja alkoholin kittaamiseen yhteiskunnan varoilla.
        Sitten jos joku sanoo sinulle poikkipuolisen sanan alat nyyhkimään ja valittamaan kurjuuttasi itsesäälissä.


      • HandsomeDevil

        Kirjoituksesi on täynnä sairasta oikeuttamatonta halveksuntaasi ja mielipuolisia olettamia joilla ei ole mitään totuusarvoa.

        Kyse on teoista eikä sanoista. Teot ovat pahempia kuin sanat. Sana ei oikeuta tekoon ei ainakaan mielipuoliseen sellaiseen joka pohjautuu tyhjää täynnä oleviin syytöksiin.

        Kyllähän koirakin murisee takaisin joutuessaan uhatuksi puolustautukseen eikä sitä kukaan normaali uhkaksi tulkitsisi vaan puolustautumiseksi.

        Kuitenkin joukkokiusatuksi joutunut saa niskaansa lisää syytöksiä ainostaan reagoidessaan toisten joukkokiusaan puolustautumaan ja antamalla takaisin että tulisi jätetyksi rauhaan.

        On eri asia elää huonoa elämää ja selviytyä toisten tuella kuin enää huonoa elämää ja joutua selviytymään yksin isompaa joukkoa kiusaajajoukkoa vastaan.

        Kyllä kai ymmärrät että se vaatii aivan suunnattoman paljon enemmän henkisiä voimavaroja kuluttaen yksinäisen ihmisriepun aivan loppuun.


    • Rako_venyy_rako_venyy

      Ei tollasta runkkarin sielua kukaan osta. Minkä verran olisit valmis maksamaan tai hyvittämään jollain toisella tavalla, jos joku sen huolisi?

      Paljos olisit valmis antamaan vielä väliäkin?

      • HandsomeDevil

        Karkasitko suletulta sairaine juttuinesi joista ei ota kukaan mitään selvää.


    • hansomeDevil

      HANNA myisin vaikka sieluni yhdestä suudelmasta. En ole koskaan ollut naisenkanssa vaikka tahtoisin. Luulin silloin saavani sinut mutta olitkin vain houkutus lintu saatanan juutalais !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!huora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tv JANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • LupavapaaTurvasumutin

        Lopetappa Sami oletan niin tuo muiden provosointi toisen nimellä vai oletko täysin raukkamainen ja munien surkastumisen takia kuin munaton ämmä.

        Kasvata pallit ja lopeta raukkamainen lavastaminen.


      • HandsomeDevil

        Sitä paitsi mulla ollu kolme naista sängyssä silleen. Ainakin jotka siis muistan tarkasti, sillä muitakin voi olla ollut joita en muista. Tosin niiden sisäinen kauneus ylitti niiden ulkoisen kauneuden tai siis ne ei ollu hirveen nättejä, mutta ihan kivoja luonteeltaan.

        Laitan vaan etunimet koska oon herrasmies.
        Sarah (ei se tumma)
        Helena
        Minna


      • HandsomeDevil
        HandsomeDevil kirjoitti:

        Sitä paitsi mulla ollu kolme naista sängyssä silleen. Ainakin jotka siis muistan tarkasti, sillä muitakin voi olla ollut joita en muista. Tosin niiden sisäinen kauneus ylitti niiden ulkoisen kauneuden tai siis ne ei ollu hirveen nättejä, mutta ihan kivoja luonteeltaan.

        Laitan vaan etunimet koska oon herrasmies.
        Sarah (ei se tumma)
        Helena
        Minna

        Ja toi Minna ei ole se iso Minna, jolle mulla ei seissy vaikka se olis halunnu kun ei oikeen kemiat kohdannu sen ison Minnan kanssa tai siis ulkonäkö ehkä ennemminkin.


      • HandsomeDevil

        Eikä tuo Helena ole myöskään se vanhempi Helena mikä oli yhden kaverin kanssa pitkään minkä varmaan tiedät, vaan se on yksi nuorempi Helena niminen mikä on jonkin verran lihava, mutta oli aika kiva luonteeltaan. Sen kanssa tuli leffassaki käytyä yhdesti.

        Söin sillon asti masennus lääkettä. Sillä on hyvä/huono miten sen nyt ottaa niin sivuvaikutus. Ssri-lääkkeen kanssa ei yleensä laukee ollenkaan kun se heikentää kiihottumista hekuman huipentumaan ja oli kyllä staminaa koko yön ettei ollu mitään pikapanoja. Et sil viisiin. Ei varmaan kauheesti kiinnosta, mutta turha ilkkua ainakaan panotaidoista ja kokemuksesta.


      • HandsomeDevil

        Ja jos sitä ihmettelet niin valehtelen sillon yhdesti vaan vaikuttaakseni säälittävältä ettei hakattais porukalla lisää eli se oli hätävale se etten olis saanu pullia kun olis ne siinä vielä kerenny ruveta uudestaan hakkaamaan ennen poliisin tuloa.

        Sillon olin surkeassa kunnossa. Nyt on turha yrittää mitään teidän kenenkään kun en juo ollenkaan ja lupavapaa turvasumutinkin löytyy.

        Kodinturvana on laillinen asekkin että tiedoksi vaan.


    • Häpäistään-vainoaja

      EI TARVITSE VAINOAJAA HÄPÄISTÄ KOSKA HÄN HÄPÄISEE ITSE ITSENSÄ!

    • kyllänolottaa

      Ompas vainoaja avautunut elämäästään ja seksi suhteistaan yön pimeinä tunteina.Ei kyllä poika tarvi muita häpäisemään itseään kun osaa tehdä sen ihan itse.

    • Raippa70

      Löytyy kyllä myös hyviäkin puolia jokka ei kyllä tule esiin näistä jutuista

    • KokkolanTOSIrealisti

      Hah hah haaa. Taas lesbojen lässyttelyä. Siinä ryppyinen ja tupakoiva ämmä kaipaa toista akkaa. Lesbous on sairaus, joten painu vittuusi ja kaappiisi tältä sivustolta. Hullu, sairas ja lesbaava akka, ja muut perässä, hah!...

      • viellä-paljon-kertomatta

        Jassoo taasko oot täällä aukomassa sontaista turpaas?USKO JO SAATANAN HULLU SUA EI KAIVATA JOKA SAATANAN ALOITUKSISSA! oliko se sun veli perhosta jolla oli puhelinluettelossa"UPSEERIN"veli sitten tuli nimi perään!voi helevettiHA HA HAA HA ja HÖ päälle!mitenkäs sun"viisas"suku?onko sukuvika kun suksi ei luista!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe