Me kuulutaan yhteen

Tunteita

Eikö sinustakin? Tulisit vähän vastaan, ehkä olet jo tullutkin. Toivottavasti en odota liikaa.

43

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä, kuulun hänen kanssaan yhteen.

    • Tiedätmiksi

      Niin minäkin ajattelen. Ei tästä silti varmaan mitään tule.

      • Tunteitaon

        Ei anneta olla sen esteenä. Mielestäni ei ole esteitä, jos oikeasti halutaan toisemme...


      • koiramukaan

        Yrittäkää nyt tehdä jotain tai kohta kumpikin masentuu tuon tilanteen takia. Ei kannata maata koko päivää sisällä vaan menkää lenkille tai liikkukaa muuten. Se vaikuttaa mielialaan parantavasti.


      • Oikeestikuulummeyhteen
        Tunteitaon kirjoitti:

        Ei anneta olla sen esteenä. Mielestäni ei ole esteitä, jos oikeasti halutaan toisemme...

        Se on totta. Jos tietäisin, että haluat minut niin paljon kuin minä sinut, olisin valmis muuttamaan kaiken. Tykkään ihan liikaa...


      • Ensimmäinenaskel
        Oikeestikuulummeyhteen kirjoitti:

        Se on totta. Jos tietäisin, että haluat minut niin paljon kuin minä sinut, olisin valmis muuttamaan kaiken. Tykkään ihan liikaa...

        Muutokseen on ymmärtää että kaikki valuu hukkaan jos vain puhellaan tuntemattomien kirjoittajien kanssa, näin toimien ei voi koskaan saada tietää mitään oikeaa.


      • Jottatietäisi
        Oikeestikuulummeyhteen kirjoitti:

        Se on totta. Jos tietäisin, että haluat minut niin paljon kuin minä sinut, olisin valmis muuttamaan kaiken. Tykkään ihan liikaa...

        Pitäisi puhua oikeaan osoitteeseeen eikä vain leikkiä .


      • Eikämikään
        Oikeestikuulummeyhteen kirjoitti:

        Se on totta. Jos tietäisin, että haluat minut niin paljon kuin minä sinut, olisin valmis muuttamaan kaiken. Tykkään ihan liikaa...

        Koskaan muutu ...


    • Jamespotku

      Ihan varmasti kuulutte yhteen.

    • Ainakinhaaveissa

      Niinhän me kuulutaan

    • Jooniinkuulutaan

      Jaa kenellehän tämä menee, miehelle, naiselle?

    • senkinjuoppoämmä

      Kirjoitinhan sen kortin jonka revit lukematta.

    • uskallustatarvitaan

      Kyllähän mä olen tunteistani kertonut. Ja koitan kertoa aina enemmän. Mutta miten sen kertoisi, jos haluaa kaiken ylä- ja alamäkineen, mutkineen, toiselle, jos toiselle riittää nykyinen? Sillä nykyinenkin on parempi kuin ei mitään. Mies mielessäni.

      • Salasuhsejonkakuulin

        Ai varattua vonkaat? Nykyinen minkälainen hän on? Kuuluuko ne yhteen mielestäsi? Ei varmaan kun näymmä pitäisi vaihtaa. Lopeta typeryys eiköhän se olisi jo ilmoittanut tai edes kertonut olevansa eroamassa.siinäkin riski että hakee hetken lohtua tai seksiä. Anna sen erota ensin ei muutoin onnistu tiedän suhde.


    • NNIIIII

      No eihän kuuluta :D Sehä oli iha kamalaa säätöö koko ajan

    • klubilla

      Kuulutaan me yhteen minustakin. En ymmärrä, mitä voin oikein tehdä?
      Yritän ymmärtää sinua.
      Kaipaan sinua.

      • töissäeisaaenää

        Ehkä on parempi päästää kaikista irti. Alkaa niin tympiä tää kaikki kaikkialla. Heti kun menee ulos ovesta.


      • eikäyttöäenää
        töissäeisaaenää kirjoitti:

        Ehkä on parempi päästää kaikista irti. Alkaa niin tympiä tää kaikki kaikkialla. Heti kun menee ulos ovesta.

        Pesehän sitten peitto komerosta


    • tahmea.vasta

      Olen tullut, aika paljonkin.

      • pihlajasukka

        Vastalla on kyllä muitakin tarkoituksia. Käytä vaikka nessuja.


      • vastaan.tulija

        Tykkään koivunlehdistä esinahan alla. :)


      • pihlajasukka

        Jokaisella omat kiksinsä kyllä. Kokeile katajaa seuraavaksi.


    • Koinniin

      Ettet ajatellut noin. Menithän koko ajan karkuun.
      Odotin aikani tietyllä paikalla, et tullut vastaan vaan etenit poispäin.

      • pitäiskötänäänuskaltaa

        jos mies olisit niin vastaisin, että harmittaa kun rohkeuteni petti ja menin pois päin..
        viikko sitten itse pakenit eri tietä pitkin.


    • Niinnäyttää

      Tuntemattomat ihmiset toisilleen näemmä kuuluvat yhteen, ainakin kun ketjun lukasee.

    • Molemminpuolin

      Yhtä tärkeää on se menitkö sinä itse häntä vastaan, se ei ole vain toisen velvollisuus.

    • törmäys_lähellä

      Tietäisitpä totuuden,ilmeesi olisi kyllä näkemisen arvoinen.Se oli suuri erhe mutta taisi sinullakin olla jo kiire?

      • voisisopiaminulle

        muttei mulla kyllä mitään kiirettä ollut. Väärä tulkinta, jos niin ajattelit.


    • olenjokumies

      Minulla ei ole sellainen kiire, että en puhuisi tai kuuntelisi tärkeitä sanoja. Sanotaan näin, ettei minulla ole tapana häiritä ketään ilman asiaa. Jos tunteesi ovat näin vahvat, niin puhu suoraan kaivatulle henkilölle, muuten roikut täällä ihan turhaan.

    • etkösitten

      tiedä mitä sun pitää tehdä? tai mitä hänen pitäisi nyt tehdä?

    • gluedo.glue

      Hänen kanssaan mun mielestä olis hyvät mahdollisuudet pärjätä parisuhteessa. Mulla on pikaliima käsilaukussa. Jos hän lähelle sattuu niin senjälkeen meitä ei helpolla erilleen saa. Huulia ei kyllä voi liimata yhteen, mutta jostain muusta paikasta.

    • kulutaankuulutaan

      Mihi mä sen edelllisen laitan sit?

    • Joskustuntuisiltä

      Mutta nyt kaiken jälkeen, aika kaukaa haettu ajatus. Paljon pitäisi muuttua.

      • Aloitin

        Minkä pitäisi muuttua?


    • 115146546

      Aloittaja, voisitko kertoa meneekö miehelle vaiko naiselle?

      • Aloitin

        Miehelle Itä-Suomeen.


      • inkentinken

        Onk täälläki sukupualet? Mää luuli, et tääl o vaa ihmissi! Vähä, taik paljonki o sukkela, et ku ihmiset rakastava toisias ni kaikki ei hyväksytä.
        Sitku mennä naimissi ni sit vast sukkela onki, oiken ku mato-onki. Papis sanova, teti mää en vihi, korkeintas siuna. Kovin kyl siuna jos se autta. Herra jestas siunakko sentä.

        Kui se olsis jos siirrytä suamalaiskansallissi susipareihi. Nee muisteta ikiajoilt, mut sivistyksen kautta nimetty.

        Asja o jämt yksinkertane. Tehrä eruskunta-aloite ja see hyväksy sen laiks juur koht. Kyl loppu kränämine!


    • avoiminmielineläminen

      Tunteet kertovat totuuden, siihen kannattaa uskoa. Etukäteen ei kannata pohtia sitä miten asiat tulevat menemään. Yritetään elää tässä ja nyt ja nauttia jokaisesta päivästä.

    • inkentinken

      Kuuluta iha varmast ja mää pirän kumminki kii oiken kahrel kärel. Viäresi olla juur ai. Kerran kyl mun käsi flittas, luiskatti, mut mää korjasi asja juur koht.

    • tulkoontalvijajää

      Me ei, näin on nähtävä. Jotku eivät voi tulla vastaan, jos kukaan ei ole odottamassa. Naurettavaa todetakin, mutta joskus haaveilin kaikenlaista, se on nyt mennyttä, mutta vieläkin hän kuumentaa tunteita.

    • inkentinken

      Vastaan on tultava, juu. Ojan yli voi vielä hypätä jos on pikkuoja. Joen ja järven yli on uitava. Hankalaa on vastaan tuleminen jos on leveä High way edessä. Vaara liistaantumisessa rekka-autojen alla on suuri.

      Vaikeaa on joskus vastaantulo, miksei menokin!

    • eimilloinkaan

      Milloin odottaa liikaa? Jos hän tulee uniin. Kun häntä on vain katsottava kun hänet näkee. Hän vaan on niin ihana vaikkei sitä usko.

    • kiellän.sen

      et varmana laita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe