Ihastunut naiseen

Sopertelua

Vai sanoisinko kiinnostunut. En tiedä yhtään mitä hän ajattelee musta. Olen aistivinani, että jotain tunteita on, mutta olen hyvin epävarma itsestäni.
Tilanne on nyt se, että olen huomannut ajan kuluessa, että selvyyttä hänestä ei pysty suorilta käsin sanomaan, joten otin etäisyyttä häneen. En tiedä yhtään miten hän sen koki. Saattoi ehkä ajatella, että olen vihainen tai epäkohtelias.
Nyt olen sitten mirehtinut pari päivää ja en saanut edes nukuttua. Heräsin monta kertaa yöllä uneen, jossa hän oli. Näin huonosti en yleensä nuku koskaan.
Taistelen itseni kanssa, että pääsisin "yli" näistä fiiliksistä, mutta en vain pääse.
En ole koskaan iskenyt ketään, en ole joutunut. Niinpä nytkin odotan, että toinen tekisi jonkin aloitteen. Ongelma onkin se, että olen luullut joitain tilanteita sellaiseksi, mutta en tiedä miten voisin ottaa oman askeleeni. Toisaalta eräänkin kerran, hän olisi voinut tehdä aloitteen minuun päin, mutta ei tehnyt. Siksi päättelin, että kaikki on vain minun päässäni.
Pelkään liikaa, että menetän hänet kokonaan.
Mistä tietää, että sutinaa on ja mistä tietää, että ei? Miesten kiinnostus on ollut aina helppo huomata, mutta mulla ei ole homotutkaa.
Niin ja ikääkin jo on, mitä taas tästä tekststistä ei voi päätellä :(

8

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myösihastunutnaiseen

      Minä olen myös ihastunut erääseen naiseen ja itsekin miettinyt kuinka häntä osaisin lähestyä. Yritän kyllä hakeutua aina hänen seuraansa kun on mahdollista. Katseemme usein kohtaa ja vaihdamme hymyjä. Voisin samaistua sinun tekstiin koska olen huomannut että tämä nainen on ottanut nyt vähän takapakkia..Ei ole samanlailla läsnä kuin aiemmin eikä enää katso samanlailla..siinä mielessä huono että itsekin hieman ottaa takapakkia. Pitäisi vaan ottaa itseä niskasta kiinni ja kysyä johonkin..lopputuloksesta huolimatta. Nämä tunteet hajottaa vaan pään.

    • Einiistätiedä

      Kumpikin ottaa välimatkaa ajatellen, ettei toista ehkä kiinnostakaan eikä kumpikaan uskalla tehdä aloitetta mihinkään enempään. Niin sitten peli menetetään ja ennen pitjää ainakin toinen luovuttaa kokonaan olettaessaan, että olo erehtynyt olettaessaan koskaan mitään. Minulle oli käynyt usein niin. Toinen lopulta häipyy ja päätyy yhteen jonkun muun kanssa.

      Itsellä sama tilanne kuin aloittajalla. En vain rohkene ehdottaa mitään sen kummempaa. Jutellaan niitä näitä kun osutaan sattumalta vastakkain. Enkä edes tiedä, tykkäätkö hän naisista(kin). Miehestä on eronnut eikä kuulemma etsi uutta miestä. Ehkei sitten muutakaan.

    • Töissäihastuttaa

      Sama täällä. Työkavereita ollaan. Tämä nainen on itseäni aika paljon vanhempi.

    • Myöstöissäihastuttaa

      Mulla myös ihastus töissä. Paljon nuorempi hän. Harmi vaan, et ei nähdä niin usein. Vuokrafirman kautta ku noita töitä teen... :) täytyy myöntää et oon ottanu välimatkaa, ku aatellu et ei sitä kuitenkaan kiinnosta.

    • sydämenläpivalaisu

      Mä luulen, että kiinnostuksen aistimisessa erehtyy harvoin, mutta se mihin kaikki johtaa tai jää johtamatta on toinen juttu. Mun kokemuksissa on tullut ongelmia just siitä, etten ole tajunnut, että toiselle riittää vaan ihastuksen tunteessa fiilistely, itse kun olen taas sellainen, että haluan tutkia yhteyttä ja edetä tunteen mukaan. Nyt vain toivon, että sais kokea tasaveroisen suhteen, jossa molemmat haluais olla rohkeita. Olen ihastunut, muttei mitään käsitystä toisen ajatuksista.

    • Imon

      Mun mielestä etäisyyden ottamisen voi tulkita myös "järkiinsä tulemiseksi". Jos siis ajatellaan että ihastuminen on jonkinlainen mielenhäiriö tms. :) Pää pehmenee ja muutenkin käyttäytyy tosi omituisesti :)

      Pointtini oli siis että ihastuksen kohde voi olla identiteetistään epävarma bisse tai kokeilunhaluinen hetero (jos nyt pitää luokitella), jota imartelee naisten romanttinen/seksuaalinen huomio. Monilla naisilla tuo menee kausittain, kuka kiinnostaa, varsinkin jos on vielä nuori tai identiteetti ja persoona muuten vielä jäsentymättä. Eli voi ollakin että välillänne on ollut jotain, mutta voi olla että tilanne on muuttunut. Tai sitten ei. Pyydä naista ulos vaikka ihan kahville ensi alkuun ja selvitä tilanne kautta rantain.
      Kysy esim. minkälaisen elämänkumppanin hän haluaa tms. jotain samansuuntaista. Jos hän vastaa siihen että "mieheltä haluan..." niin melko varmasti hetero. Jos taas jatkaa samalla kumppani-linjalla, niin se tarkoittaa etteivät asiat ole hänelle kovin mustavalkoisia, ja että hän haluaa sun tietävän sen. Tähän yhdistettynä "tarpeeton" koskettelu, silmiin katsominen "tarpeettoman " pitkään, jatkuva hymyily, innokas kyseleminen susta ja elämästäsi jne. lupaavat hyvää. Jos tollaista esiintyy paljonkin niin pyydä jonnekin muualle seuraavaksi, tai ehkäpä jopa hän pyytää.. Mutta älä ole liian hyökkäävä, anna hänen ihastua suhun ensin.

      Tahdon vaan sanoa että jos tunnet että välillänne on ollut jotain, niin se on varmaan totta, sitä tapahtuu kaiken aikaa. Ota selvää ja kerro täällä miten meni :)

    • Kelepooko

      Kyllähän sitä on pakosti itsekin hillittävä omaa käytöstään ja juuri siksi ettei vaikuttaisi hyökkäävältä, varsinkin kun näin herkästä ja epäsovinnaiseksikin tulkittavasta ihastumisesta kyse. Ihmiset pelkäävät leimautumista jos romanttiset tunteet samaan sukupuoleen ovat uusia tai muuten käsittelemättömiä. Suurin osa meistä perääntyisi siinäkin tapauksessa että "hyökkääjä" olisi vastakkaista sukupuolta.

      Ihastuneena etäisyyden ottaminen on toki vaikeaa, varsinkin jos ihastus on koko ajan fyysisesti lähellä. Pakko vaan laittaa jäitä hattuun. Vaikka haluaisi miten "huutaa" toiselle tunteensa.

    • Anonyymi

      Miten teidän on noin vaikea lähestyä, oletteko kaikessa muussakin yhtä epävarmoja?
      Itse ajattelen ettei lähestymistä kannata siirtää loputtomiin, se vaikeuttaa asiaa entisestään. Rohkeasti vaan, jos saa pakit niin mitä sitten.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe