Suomi24 treffeistä voit löytää sen oikean.

Smileygirl

Haluan kertoa meidän tarinan miten löysimme toisemme.
Loin profiilin suomi24 treffeihin viime vuoden heinäkuussa ties monettako kertaa. Ajanvietettä ajattelin siinä hakea kun olin lomalla. Olin yhden pv.n kun aattelin et antaa olla ja piilotin profiilin, aamulla aukasin kumminkin sen uudelleen kuin joku voima olisi sen saanut aikaan. Siinä etusivulla hänet sitten näin ja mikä lämpö sydämessä oli kun katselin hänen kuvia, pakko oli laittaa viestiä ja vastaus tuli nopiaan, muutamamat viestit siellä vaihdettiin ja illemmalla soitettiin, se puhelu kesti 3h!!!
Sovittiin eka treffit 3pv.n päähän.
Perhosia oli masussa kun nähtiin ja treffit sujui uskomattoman hyvin. Siitä se parisuhde sit alkoi ja tutustuttiin toisiimme, tunne kasvoi kokoajan, rakkaus syttyi. Kävimme molempien vanhempien luona ja molempien vanhemmat tykkäsivät lapsensa valitusta. Helmikuussa -16 hän sitten kosi minua. Oi että sitä rakkauden määrää ja onnea. Hääpäivä on sovittu ja nyt säästetään niihin.
Haluan tällä kirjoituksella luoda toivoa kaikille teille sinkuille että vaikka se on vaikeaa löytää se oma kulta niin ei anneta periksi. Itse olin epäsäännölisen säännöllisesti 6v eri treffisivustoilla ennen tänä omaa kultaa.
Oikein ihanaa syksyä teille ja onnea murun etsintään. :)

6

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgkhgjhghs

      Ihanaa!!
      Onnea teille. :)

    • pippelipoml

      Millos eroa juhlitaan;)))

    • reidetlevällään

      Tunnen miehesi. Paremmin kuin ehkä osaat arvatakaan;) Mutta pääasia että sä olet onnellinen.

    • brugal

      Suomi24 treffipalstalla on myös joukko pettureita kuten esim. Paveksi Pirkanmaan alueelta 43 vuotias yrittäjä joka pitää "matalaa profiilia". Kaveri pyörittää joukon naisia aina kerrallaan ympärillä ja p*nee kaikkea mikä liikkuu..... varokaa naiset tuota Paveksia. Vaikka seurustelee ja asustaa naikkosen kanssa niin siitä huolimatta hakee seuraa muka "sinkkuna" koko ajan ....

    • huonopalsta

      Ma sain kaksi vastausta suomi24 palstalta, lopetin ja tulin pois

    • J79S24

      Onnea elämäänne! Samoin minä löysin vaimoni täältä 7 vuotta sitten. Oma tarinamme on vielä kertomatta, mutta hyvin nopeasti se eteni ja yhtä rakastuneita olemme yhä, kuin tuolloin kesällä 2010.

      Aiemmin olin ollut jo ainakin yli 5 vuotta (ehkä kymmenenkin) muutamalla nettitreffipalstalla, mutta koskaan en käynyt yksilläkään treffeillä. Jo sen kirjoittelusta huomasi, jos ei kuka natsannut. Kärsivällisyys palkittiin kuitenkin maailman parhaimmalla ihmisellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe