Narsisisti antaa sinulle kaiken

Siideribissis

Narsisti antaa sinulle sitä narsisti antaa sinulle tätä. Aina narsisti vain antaa sinulle, mutta sinä et kykene koskaan antamaan hänelle mitään sellaista jota hän tarvitsisi tai pitäisi arvokkaana. Se on siis täyttä halveksimista. Narsisti tekee sinulle ruokaa mutta yritäpä sinä tehdä sama narsistille. Hän ei ruokaasi koske tikullakaan, hän välttelee jopa ruuan katsomista. Hän ei voi sietää sitä, että teit niin. Ei se noin pidä mennä, ajattelee narsisti, että minä olisin sinun apusi kohde, sehän tarkoittaisi sitä että olen sinua huonompi. Ei, sinun ruokaasi en koske, vaan ryhdyn tekemään sinulle ruokaa vaikka olet sitä jo itsellesi tehnyt. Sinun tulee olla minun apuni alla, eikä koskaan toisinpäin. Sinä olet hyödytön jonka töillä ei ole mitään käyttöä, mutta minun työni on aina arvokasta ja sinulle hyödyllistä. Minä valitan sitä työmäärää jonka joudun sinun eteesi uhraamaan mutta en anna sinun ryhtyä koskaan tekemään sitä itse. Kerron ympäröiville ihmisille kuinka sinua autan. Jos sinä autat minua, jätän sen kertomatta, se on salaisuus. Sellaista ei siis ole koskaan tapahtunut. Näin lavastan sinut täysin osaamattomaksi ja avuttomaksi, siis sellaiseksi ettet tulisi ilman minua toimeen, tulet toimeen ainoastaan kun minä olen elossa ja teen sinun puolestasi kaiken.

5

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettely

      Mistä sä mun äiteen tunnet?

      • iuytrdfghjk

        No mut kanssa nuorena aikuisena nolattiin tuolla muiden silmissä, etten niinkuin tee mitään itte vaan mun vanhemmat passas ikäänkuin.


      • ölkjhgfdfgh

        Ja sen seuraksena sitten mua halveksuttiin ja vieläpä kadehdittiin "erityisen helppoa" elämääni.


    • poiuytrertyui

      Minä en mitenkään hyötynyt siitä "passauksesta".

    • xzxczxxx

      Noinhan se on että narsisti ottaa jonkin 'huolehdittavakseen' lue: uhrikseen, jota sitten alkaa kuin vainoamalla huolehtia saaden ymprärisrön halveksimaan uhriaan. Mitä enemmän ympärillä olevat ihmiset halveksivat sitä enemmän narsisti huolehtii. Kaiken takana onkin henkilö joka kohottaa vain omaa statustaan muiden silmissä uhrin kustannuksella.

      Uhrista tulee todellakin oikeasti se huonoiten menestyvä mutta narsisti lavastaa senkin hienoksi. Uhrilta viedään siinä kaikki mahdollisuudet parempaan koska tarvitaan 'hyvä' narsisti joka huolehtii niin tarvitaan myös' huono' uhri, josta narsisti vainoten huolehtii.

      Narsistin huollettavana uhrilta puuttuu kaikki ne perusasiat jotka ihmisellä täytyy olla saadakseen tasapainoisen elämän. Joku yksittäinen hieno asia (narsistin mielestä hieno), korvaa kaikki ne peruselementit joista hyvä elämä rakentuisi. Huonot asiat kuorrutetaan ohuesti jollakin hyvällä ja siten muut luulevat uhrin saavan jotain erikoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe