Juntti-Keuruu

juorukeuruu

Vieläkö siellä tuijotetaan ihmisiä pitkään ja juorutaan? Entä mennäänkö kirveiden ja moottorisahojen kanssa ovien läpi? Sisäsiittoinen junttila.

27

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StadinGubbe

      Vittu mikä avaus.. missä ei? Stadi on täynnä kyyliä. Keuruu on aina ollut edelläkävijä. Oi niitä aikoja, oi niitä friiduja. Oodi Keuruulle, siellä säpinää riitti.

      https://m.youtube.com/watch?v=vUpsc8QicQE

      • wertywertyy

        Sinähä panit isollensa.


    • LehmänpaskaLöyhkää

      'Syvä joki'-sisäsiittoisuus näkyy täällä maalaispitäjässä voimakkaasti nykyisin.
      Muuksi se ei tule muuttumaan.
      Keuruu on junttien luvattu lehmänpaskakyläpahanen!

    • Kmhmin

      Nii-in. Niin mitä sitten? Eikös täältä voi muuttaa sitten Onnelaan, jos on paha olla. Nyt vingut sosiaalisessa mediassa, kuinka sinua vituttaa. Hae nyt apua ongelmaasi!

      • eiKÄYkateeks

        Nää on näitä onnettomia jotka eivät osaa tehdä mitään itsensä eteen. Itkevät itsensä illalla uneen ja syyttävät kaupunkia ja sosiaalihuoltoa huonosta menestyksestä.


      • juorukeuruu

        Haha, minä olen lähtenyt Keuruulta jo, mutta sama vittumainen meno siellä näyttää jatkuvan. Keuruu = itsekeskeisten laumaeläinjunttien kylä.


      • Isopäälikkö

        Mihin lähdit? Veikkaan että multialle..


      • avohoidossako
        juorukeuruu kirjoitti:

        Haha, minä olen lähtenyt Keuruulta jo, mutta sama vittumainen meno siellä näyttää jatkuvan. Keuruu = itsekeskeisten laumaeläinjunttien kylä.

        Onko se sulla tuo päävärkki aivan kunnossa ..eihän tuosta sun jutusta ota pirukaan selvää

        Mihinkä ne sut nyt sitten siirti kun sairaala lopetettiin ?


      • juorukeuruu
        avohoidossako kirjoitti:

        Onko se sulla tuo päävärkki aivan kunnossa ..eihän tuosta sun jutusta ota pirukaan selvää

        Mihinkä ne sut nyt sitten siirti kun sairaala lopetettiin ?

        Ei ota selvää? Taidat olla vähän tyhmä... Ai niin se sairaalakin lopetettiin. Toivottavasti kyseisen paikan hörhöt ovat nyt teidän riesana kylällä. Olette sen ansainneet.


      • pamejalisää

        Eihän ne kaikki, kun kerran muualla olet ..vai tuntuuko sinusta että olet "toisaalla" ...tule sinäkin vertaistesi joukkoon!

        Kunnon aamulääkitys tuohon, niin pärjäät vielä tutussa porukassa


      • juorukeuruu
        pamejalisää kirjoitti:

        Eihän ne kaikki, kun kerran muualla olet ..vai tuntuuko sinusta että olet "toisaalla" ...tule sinäkin vertaistesi joukkoon!

        Kunnon aamulääkitys tuohon, niin pärjäät vielä tutussa porukassa

        Missä vaiheessa olen sanonut olleeni siellä? Teidät räyhäkeuruulaiset pitäisi sulkea johonkin suljettuun paikkaan niin ette olisi haitaksi kenellekkään.


      • enOlePäänsisäinenÄänesi
        juorukeuruu kirjoitti:

        Missä vaiheessa olen sanonut olleeni siellä? Teidät räyhäkeuruulaiset pitäisi sulkea johonkin suljettuun paikkaan niin ette olisi haitaksi kenellekkään.

        Taisit saada lääkityksen kuntoon, mutta pitäisikö annostusta vielä tarkistaa? Vai oletko oikeasti näin pihalla? :D

        Sori, kun huutelee väliin, olen kuitenkin ihan todellinen, uso vaan.

        "Juorukeuruu

        26.9.2016 22:07
        Haha, minä olen lähtenyt Keuruulta jo, "


      • juorukeuruu
        enOlePäänsisäinenÄänesi kirjoitti:

        Taisit saada lääkityksen kuntoon, mutta pitäisikö annostusta vielä tarkistaa? Vai oletko oikeasti näin pihalla? :D

        Sori, kun huutelee väliin, olen kuitenkin ihan todellinen, uso vaan.

        "Juorukeuruu

        26.9.2016 22:07
        Haha, minä olen lähtenyt Keuruulta jo, "

        Niin, sanoin että olen lähtenyt Keuruulta mutta en mistään suljetusta sairaalasta. Et taida todellakaan olla se penaalin terävin kynä...


      • Teroitinko
        juorukeuruu kirjoitti:

        Niin, sanoin että olen lähtenyt Keuruulta mutta en mistään suljetusta sairaalasta. Et taida todellakaan olla se penaalin terävin kynä...

        Sulla on kyllä tuoreita juttuja. Olitko pitkään eristyksissä?


      • juorukeuruu

        Opettele ymmärtämään luettua, vajakki.


      • äiti69

        Ongelmista pitää pystyä puhumaan niiden oikeilla nimillä..ei siinä ole mitään pahaa kultaseni, että olet päässyt ongelmissasi eteenpäin ja pärjäät jo ulkomaailmassa.
        Hieman positiivisuutta peliin ja hommaat ystäviä..ei ne sinne kamariin tule sinua hakemaan

        Jaksuhalit täältä meidänkin perheeltä :) :)


    • huihapeliPaikka

      Rasistisesti ajattelevia laumaeläimiä kaikki . Kaikki erilaisuus joka suhteessa vihastuttaa ja kummaksuttaa.

    • noniinnonii

      Kyllähä me tuijottelemma ja joskus iskemmä silimääkin.

    • yyuu

      Tästä tuli mieleen se, että helsinkiläisten maine ylimielisinä kusipäinä johtuu pääasiassa siitä, että siellä on pilvin pimein Keuruulta, Saarijärveltä yms jumalan selän takaa muuttaneita juntteja joille oikeassa kaupungissa asuminen kilahtaa hattuun ja ovat niin stadilaista että mutta paljasjalkaiset stadilaiset selän takana lähinnä naureskelee noille junan tuomille.

      Paljasjalkaiset ovat useinmiten ihan reiluja tyyppejä jotka eivät mitään junttikeuruu-lätinää harrasta.

      • Juutaijoo

        Taisit itsekkin olla ks. Junassa kun noin paljon asiasta tiedät :D. Nyt varmaan kaduttaa kun haluat avautua suomi24:sella :D


      • Stadivshesa
        Juutaijoo kirjoitti:

        Taisit itsekkin olla ks. Junassa kun noin paljon asiasta tiedät :D. Nyt varmaan kaduttaa kun haluat avautua suomi24:sella :D

        Pahoittelen jos sinulla ei ole paljasjalkaisia stadilaisia ystävinä ja joudut tyytymään vain näihin junantuomiin. Eihän sitä eroa voi silloin havaita, kun ei tiedä mistä jää paitsi. ;) Toisilla vaan on heikommat kortit tässäkin tilanteessa. Tajuat varmaan nytten miten voi olla "kaksi" erilaista todellisuutta?


      • Juutaijooo

        Onneksi ei olekkaan stadilaisia kavereita jos kaikki on yhtä kusipäitä kun sinä... Ps. Sullahan "stadilaisena" ei taida olla yhtään ystävää kun kirjottelet suomi24sen keuruun osioihin ::DD


      • lehdetkellastuujasyyssaa
        Juutaijooo kirjoitti:

        Onneksi ei olekkaan stadilaisia kavereita jos kaikki on yhtä kusipäitä kun sinä... Ps. Sullahan "stadilaisena" ei taida olla yhtään ystävää kun kirjottelet suomi24sen keuruun osioihin ::DD

        Niin, minulla on vain sinut.. Olen niin onnellinen, että löysit minut. Etäällä tai lähellä silti aina suomi24 sisällä.

        Etkö olekaan kaverini, vaikka olet täällä? Yhdessä voimme olla vaikka pilvien päällä. Juutaijooo aina ystävään on luottoo, elä minua hylkää sillä ei ystävyytemme ole tylsää.


    • hahahahheheheh

      Helsingin nykyisistä asukkaista selvästi alle puolet on syntyperäisiä Helsinkiläisiä,suurin osa Helsinkiläisitä on juuri niitä juntteja ja osalla ei olisi edes varmaa asua siellä,mutta pakko vaan on,kun se tuntuu varmaan niin hienolta vaan onko syynä se,että kaikki ei kehtaa maitojunaan astua vaikka mieli tekisikin.

      • ex-keuruu

        Ei keuruulaisen Helsinkiin kannata muuttaa vaan mielummin Vantaalle. Asumiskulut halvemmat ja Vantaa on todellinen myös todellinen junttila. Se on vähän kuin Keuruu mutta 20 kertaa suurempi.

        Vantaalla myöskään kukaan ei länkytä jostain junantuomista tai paljasjalkaisista koska kaikki siellä ovat junantuomia.

        Muun lisäksi vielä väestöntiheydestä huolimatta Vantaalla on runsaasti ehtaa maalaismaisemaa.


    • Opastin

      Tiedoksi "hahhah....", että piste on siinä koneessasi pilkun oikealla puolella. Hiukan pitkä lauserakenne.

    • jessuomihienoa

      stadin ghettoihin nämä sotalapset muuttaa onneksi! junalla sinne siirtyi viimeviikollakin kymmenkunta
      onneksi hesa kauniainen ym.. seutu suvaitsevaisia kun ottavat avosylin vastaan
      swe malmössä asunena tiedän miten mahtavaa monikultti on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe