Mies ehdottaa.......

n...n

Noin vuoden seurustelun jälkeen on mieheni ehdotellut nyt kummia. Hän on valitellut usein, kuinka hänellä on mielestään liian pieni "se". Hän on sanonut, että hän haluaisi tässä vaiheessa, että harrastaisin seksiä vieraan miehen kanssa, jolla olisi iso "se", että olisin kokenut sen ennen kuin suhteemme jatkuu.

Hän on sanonut, että hän haluaisi tätä, että saisin "kunnon kokemuksen", koska hän itse ei välttämättä sitä ole. Välillä jopa suututtaa puheet, välillä hämmentää. Mieheni on kerrassaan täydellinen, ihana, komea, huomioonottava jne. Hän on myös hyvin huumorintajuinen ja avoin eikä tämmöisen ehdottaminen tunnu olevan hänelle ongelma.

Hän valittelee omaa pienehköä miehuuttaan, mutta ei se ole minua koskaan haitannut. Hän sanoo että hän etsisi jonkun luotettavan ulkopuolisen herrasmiehen jolla olisi suuri "se". Ja minun ei tarvitsisi tehdä mitään muuta kuin hyväksyä sitten tämä tarjokas. En vain keksi mitä tähän voisi vastata? Tuntuu että ajatuksia on molempiin suuntiin?

13

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • askalfd

      Jos teet, kuten mies tahtoo, kyseleekö hän sinulta sitten loppuelämäsi, millaista se oli isomman kanssa ja oliko parempaa? Entä jos se onkin ihan jees, kestääkö mies sen?

      Mä en suostuisi. Minusta on liian suuri vaara, että tuollaisesta kokeilusta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Miksi kokeilla vierasta, jos ei kerran halua vierasta?

    • vhrtg

      Tai ottaa riidoissa esiin, että olet sit mennyt iso mulkkusen kanssa, vaikka hän on sitä itse ehdottanutkin. Suosittelen, että et mene, kun hän riittää sinulle hyvin.
      Tai sit se voi kokeilla sua kuinka helposti lähdet toisen matkaan.

    • öoijöoiw

      Väittäisin että kyse on siitä, että mies kokeilee... Hän testaa olisitko oikeasti kiinnostunut seksistä mielummin jonkun isokaluisen kanssa, vai riittääkö hän oikeasti. Mies on epävarma, ja yrittää hakea sinulta varmistusta sille, että hänen ei tarttis pelätä.

      Suosittelen että toimit seuraavasti: Sano miehelle, että et enää halua edes keskustella hänen ehdotuksistaan. Sano että nautit seksistä juuri hänen kanssaan, etkä ole kiinnostunut erilaisesta. Kerro myös, että et itsekään haluaisi, että mies paneskelisi jonkun piukkapimppaisemman kanssa, etkä koskaan sellaista edes ehdottaisi, koska kunnioitat teidän suhdetta. Sano että asia on nyt loppuun käsitelty. Ja että jos mies vielä jatkossa vastaavaa ehdottaa, niin sinä suutut. Sano että sinusta tuntuu siltä, ettei mies kunnioita sinua, koska yrittää tyrkyttää sinua jonkun toisen miehen syliin.

      • Kakkossmiess

        Hyvin kirjoitettu


    • eihitto

      Mikset haluais naida isoa munaa jos miehes antaa luvan...antais munkin eukkoni panna vierasta pilluu sillä kun on jo aika "väljä" tuo kolo.

    • 41vmies

      Minulla on paksu kulli, saanko tulla nussimaan sinua. Saisit kerrankin kunnolla munaa ja miehesi lakkaisi säälimästä sinua kun joudut sen pientä kullia imemään

    • kokeiltumelkein

      Älä suostu. Miehelläni oli yhteen aikaan samanlainen päähänpinttymä, eikä siitä sitten mitään tullut. Muuta kuin melkein...

      Mies jankkasi ja jankkasi viikkoja että tämmöinen kokeilu pitäisi hoitaa "alta pois" ja lopulta suostuin. Ajattelin että jos mies olisi sitten tyytyväinen, niin miksi ei. Samaan tapaan kuin mainitsit, mies etsiskeli ja etsiskeli sopivaa miestä ja lopulta sellainen sitten löytyi. Mieheni halusi kuitenkin että tapaisimme ensin kolmestaan ja kävisimme esimerkiksi saunassa ja vasta sitten seuraavalla kerralla voisimme vieraan kanssa harrastaa seksiä.


      Mies tuli sitten meille saunomaan ja hänellä todella oli valtava penis. Iso penis, isot kivekset. Mies oli myös mukava ja asiallinen kaikin puolin. Sitten yhtäkkiä mieheni ilmoittikin (vaikka se ei kuulunut suunnitelmaan) että voisimme vieraan miehen kanssa jäädä saunaan kahdestaan ja tehdä mitä haluamme, hän lähtisi ulkopuolelle. Ymmärsimme molemmat, että nyt olisi aika harrastaa seksiä ja heti mieheni lähdettyä vieras mies vei kätensä rinnoille ja rupesi suutelemaan kaulaani. Laitoin molemmat käteni hänen jäykistyneen peniksensä ympärille ja sillä hetkellä muistan kuinka mietin hetken että "ok, ehkä tämä onkin kokeilun arvoista..."

      No, ei mennyt kuin minuutti niin mieheni koputti oveen ja huusi, että ehkä olisi kuitenkin parempi jättää tämä väliin. No, me lopetimme touhun sitten siihen. Mies oli herrasmies ja minä kuitenkin rakkaan mieheni vaimo.

      Ei tullut hommasta mitään mutta silti mieheni jaksaa vieläkin silloin tällöin kysellä ja mököttää asiasta. Suhteemme voi loistavasti mutta tästä hommasta ei jäänyt kuin paska maku suuhun. Eli ei kannata!

      • missärakkaus

        naurua.


      • IhanOikeeesti

        Juuu, tämä taattua Suomi24ää! Ihmisiä mitä ihmeellisimillä ongelmilla ja sitä ihmeellisimillä tarinoilla. Miten itse tai miehesi näkee parisuhteen, onko se pelkkää seksiä - tiukka ja kireää, sekä isoa että muhkeea ?
        Jos itselläni nainen alkaisi vaatimaan että sinun pitää kokeilla todella kireää, niin ensin nauraisin ja lopulta voisin kyseenalaistaa naisen ajatuksen parisuhteesta.

        Kyllä sinun sekä AP:n miehellä on jollain tasolla itsetuntovamautunut ja/tai parisuhde käsitys aika navan alla. Itse joskus teininä ja varhaisaikusiuudessa kyseisenlaisia asioita miettinyt mutta ikää kun on tullut ja käsitys elämästä sekä parisuhteesta laajentunut, ei tommosia asioita edes osaa miettiä.

        Tai toisaalta, jos parisuhteen suurin ja vaikein ongelma on miehen ongelma peniksen koon kanssa, on elämä aika hyvin! ;)


    • täyskahjoo

      Ei oo todellista...on ihmiset hulluja!!!

      • ongelmamiehellä

        paljonko mies on harrastanut yhden illan juttuja ?


    • LopetaSuhde

      Kun kerran sulla on haluja jo kokeilla, vaikka epäilet kannattaako se, kertoo että olet pettäjäluonne. Lopeta suhde mieheesi heti.
      "En vain keksi mitä tähän voisi vastata? Tuntuu että ajatuksia on molempiin suuntiin?"

      Haluatko sitä paitsi olla testattavana aina, itse loukkaantuisin jos mua testailtaisi eikä uskota että tykkään.

    • SePetaaItselleen

      Jos suostut, kohta mies sanoo että haluaa päästä kokeilemaan tiukkaa teinipimppaa ennenkuin kuolee. :D

      Et voi kieltää sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe