ETTÄ VOIKIN OLLA ÄRSYTTÄVÄ

voihanvieteri

LUE LOPPUUN
Onko kenelläkään sellaista ystävää joka nyt vain sattuu olemaan ihan v***n ärsyttävä?
No minulla on ja toivoisin että joku pystyisi edes jollain tavalla samaistumaan tähän tekstiin, kun muut tuntuvat vain olevan ystäväni puolella.

Eli mulla on siis yksi ystävä jonka kanssa aloin olemaan noin 2-3 vuotta sitten. aluksi hän oli niin kiva ja hauska ja olimme aina vapaa-ajalla kahdestaan, mutta nyt viime vuonna kun mentiin molemmat (kesän jälkeen) uuteen kouluun (jossa hän on ainoa kaveri mun luokalla) alkoi hän suoraan sanottuna olla aika v****mainen ä*mä. hän tuntuu nyt puhuvan muille aina niin kivasti ja kohteliaasti, mutta minulle puhuu kuin ois p**seelle ammuttu. hän ei myöskään kuuntele mitä sanon alkuunkaan ja tuntuu aina ottavan sen s**tanan puhelimen esille kun yritän puhua jostain hänelle. Käymme myös molemmat samalla tallilla ja yhtäkkiä hän tuntuukin olevan niin hyvä ystävä niiden tallityttöjen kanssa, jotka on samassa koulussa kuin mekin. Aina kun yritän mennä mukaan ryhmään, jossa on hän ja muut tallilaiset, en uskalla oikein sanoa mitään kun musta tuntuu ettei kukaan edes huomaa mun olemassaoloa. sitten aina kun sanon jostain asiasta mielipiteeni, on hänen AIVAN PAKKO olla eri mieltä joka v***n asiasta. siis mikä ongelma, for real?! aina pitää alkaa kettuilemaan ja olemaan niin huonokäytöksinen kuin vain voi olla. joskus tuntuu että voisin vain mennä hänen luokseen ja sanoa aivan suoraan päin naamaa että "Haista v***u"
onko kenellekkään tuttu tunne?

ps. ei kiitos mitään vihakommentteja

3

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisetonkamalia

      Liian tuttua.

    • puhukaa_ihmiset

      Kannattaisko aloittaa jostain vähän kauempaa se kommentointi? Jos vaikka kertoisit hänelle tuon saman mitä kirjoitit ja kysyt pitääkö paikkansa. Ihmiset hoitavat puhumalla vaikeampiakin asioita, joten kasva vähän asian yli ja hoida se yhtenä muista elämään kuuluvista pikku jutuista.

      Jos kaverisi ei tämän jälkeen enää halua olla kaverisi, se on sitten niin. Turha tuosta on kärsiä ja ihmetellä.

    • eimuuta

      mä en liiemmin yrittäiskään olla tommosen kaveri !! Kai hän "viestittää" kännykkäänsä räpläämällä, että hänellä jotain tärkempää...kuin sinä. Älä etsi tämän "ystävän" seuraa, hänhän vain nauttii !!! Kun yrität ystävyyttä edelleen, ja vielä: älä ole huomaavinas koko ihmistä ! max, tervehdit vaan, - eikä muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe