Kamalin työpaikka ikinä

Betoniukko

Olin vajaan vuoden Mikkelin Betonilla töissä ja tänään antoivat potkut. Syynä kuulemma, että ottavat ennemmin halvan ryssän tai virolaisen töihin ja niitä siellä riittää.

Nyt meni boikottiin tämä firma. Olisi niin paljon sanottavaa ja kerrottavaa, mutta aika paljon laitonta bisnestä tuo pulju ainakin pyörittää. Tämä tiedoksi, jos asioitte joskus siellä. Minulle riitti.

19

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopajoo909

      Haha en ihmettele yhtään. Noita Thaimaalaisia huoriahan siellä käy solkenaan esimiesten luona. Annetaan potkuja miten halutaan ja lahjotaan isoja pomoja, jotta saadaan tilauksia. :D

    • Timo65v

      itse kierrän myös kaukaa, poikani osti sieltä taloonsa perustukset... oli aivan läpimätiä kaikki ja ei saanut edes korvauksia

    • PaljastaKaikki

      Kerro lisää niistä laittomuuksista.

    • namikakkujatehtiin

      Voe perkele!
      Ei olis tuolllainen peli onnistunut Maurin aikaan.

    • Myllärimik

      Kiertävät veroja ja tosiaan halpaa työvoimaa. Työkkärin sivuilla koko ajan ilmoituksia työpaikoista, jotta maine säilyy. Itse olin 2vk ja sain potkut, syytä ei kerrottu, vaikka kysyin. Asiasta tulossa oikeusjuttu ensi kuussa.

      • Lällää

        Eihän sitä syytö tarvii jos kahen viikon aikana on neljä päivää töissä :D


      • 676700034

        Kerro toki heti, miten kävi oikeus jutussa! On totaalisen väärin, et tollee koeaikana ilman syytä potkitaan pois!


      • OnneksiÄitiRakastaa

        Joo onhan se paha jos koeaikana lentää pihalle ilman syytä! Muista vetää käräjiltä vielä hoviin jos ei muuta! Ja asiasta hiihtoliittoon eniten naurattaa pullamössöt ei voi pitää turvakenkiä kun jalat kipeytyy ja sitte ollaan eka työviikko saikulla pelaamassa äidin nurkissa koneella Wowia ja vetämässä kebabbia. Toinen vaihtoehtohan voi olla myös lähettää helvetin outoja viestejä työnjohtajille :') Onhan nuita nähty että näistä 40-vuotiaaksi kotona asuvista hiiristä ole mihinkään.


    • betonimies123

      Turvat kiinni, täällä laitetetaan suomea nousuun. Ne varmaan betonilla yrittävät parhaansa ja uskon siihen kuten kaikkeen muuhunkin hyväntahtoiseen toimintaan.Jos tulijat vievät työsi,,,, sopeudu siihen.

    • 3kkiky

      Kiky kiky ja kiky

    • ToniZo

      Täällä taas yksi potkut saanut. Eilen aamulla tultiin ilmoittamaan, että työsuhteesi päättyy nyt! Koko ajan mol.fi sivu hakee uusia työntekijöitä, on kyllä ihme touhua. Milloinkahan viranomaiset puuttuvat tuohon?

    • Betoniltapotkittu

      Minäkin sain potkut muutama kuukausi sitten. Töissä kerkesin olla 3-viikkoa jonka jälkeen tultiin aamulla ennen töitä sanomaan ''Ei tarvitse tulla töihin enää voit jäädä töihin täksi päiväksi mutta en suosittele'' EN suosittele kellekkään!

    • Ahkeruus

      Firma tarvii TYÖNTEKIJÖITÄ eikä pokemonin pelaajia, motivoituneet ja ahkerat saavat jäädä, muille heippa ja kohti uusia pettymyksiä!

      • MikkoVvv

        Olin tulossa kirjoittamaan itsekkin, mutta näköjään ole ainoa. tsempit kaikilöe,, toivoo mikko


    • Mikkelistäkotoisin

      Ollut vajaan kuukauden Betonilla töissä. On surkein työpaikka missä olen ikinä ollut. Odotukset oli kovat, mutta pettymys vielä kovempi. Laittoivat jonkun ryssän työpariksi joka ei paljoa puhele. Opi siinä sitten saatana tekemään töitä. Palkat myöhässä, viime viikolla piti tulla, mutta kuulemma siirtyy...

      • Sellanenammattitaidoton

        Jaa "opi siinä sitten tekemään töitä" No? Miksi mennä alalle jos maalaisjärki ja tietotaito puuttuu? Älä saatana ainakaan kirurgikskaan lähe.


    • Godl

      Vaikee siinä haastella jos et osaa venäjää, jos oot vuokramies ne maksaa palkkas itke niille eläkä täällä paskasivuilla

    • Ruukinraakki

      On mennyt sitten betoni alas. Lähdin sieltä aikoinaan ja en ole kyllä katunut.

    • Godl

      Te ressukat ketkä haukutte tätä firmaa, ootteko varma ettei vika ole teissä äidin "pikku pallerot". Vaikka se äiti kotona kehuu teitä , sisimmässään se kiehuu että tuliki tehtyä tollane pentu, ois pitäny tehä tän kohalla abortti!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe