Mies hakattiin sairaalakuntoon

mikätalo

Kaksi miestä pahoinpiteli kolmatta miestä Joutenlahdessa perjantai-iltana niin, että uhri joutui hoidettavaksi Kuopion yliopistolliseen sairaalaan. Pahoinpitelyssä käytettiin nyrkkejä ja kenkiä sekä veistä ja pesäpallomailaa.

Poliisi esittää varkautelaisia miehiä vangittavaksi tiistaina törkeästä pahoinpitelystä epäiltyinä. Toista miestä epäillään myös reilu viikko sitten Varkaudessa tapahtuneesta puukotuksesta, joka liittyy toisen henkilön tekemään raiskauksen yritykseen.

35

2849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hesalaistamenoa

      Miten tämä kaupunki on muuttunut tällaiseksi? Ennen kaikki "paha" oli kaukana...nyt se on täällä!

      • tahtootietää

        niin, missähän päi kaupunkia tämä puukotus sitten oli ,tarkenna vähän, myöspäivä?


      • hannuloinen

        Varkaudessahan aina on ollut porukka niin raukkaa että ei uskalleta reilusti mies miestä vastaan tapellapitää aina olla monta ryppistä yhtä vastaan. Ja totta kai aseita. Sen kerran kun tappelin varkaudessa aikoinani todella isoa ukkelia vastaan lähti ku hevonen nurkan taa uhitteli ja kaverinsa nauroi, niin vain jäi paska makaan nurkalle ja porukka yllättäen hiljeni. Ois kannattanu ottaa paskahousukaverit mukaan. Että sellasia paskoja siellä yks huutelija oli pahin muistaakseni joku joni immonen . aina huuteli kaveriensa takaa nyrkit syyhyäis moisen paskan kanssa kehään vieläkin. Luulen että ei ois vastusta yhhren nyrkin ukko. Tosin voi olla jo niin iäkäs että paskoo jo housuihinsa.


    • Rikosilmoitus

      Poliisin mukaan Poliisi tutkii asiaa...

    • efpdsgb

      Eihän tässä ole mitään uutta.

    • Bium

      Eiköhän poliisi selvitä asian niin ei teidän tarvitse täällä puida asiaa.

      • KokkiKulmarauta

        Kiitos kyllä - Poliiisi kun antaa tiedoitteen niin sitten odotellaan taas että kuka oli ja miksi !


    • häirikköpaikkoja

      Mitä hemmettiä normaali ihminen menee jonnekin Joutenlahteen, Lehtoniemeen tai Könönpeltoon.

    • Bium

      Eiköhän anneta huhujen vaan olla ja odotellaan faktaa tiskiin.

    • Mitävittuatääon

      Ja tekijöitähän on 2?

    • Karmaisbitch

      Eiköhän kaikella ole syy ja seuraus...karman laki...myös syy varmasti teoillekkin ollut! Turha puida asioita,joiden taustoja ei tiedä!!!

      • Kihlakullat

        Rottia varten on tuholais torjujat ;)


    • PaineenPurkaja

      Kaverit töihin ja tekemään jotakin HYÖDYLLISTÄ !

      Olen melko 99% varma että jos olisivat ollet töissä niin tätäkään

      ei olisi tapahtunut !

      • Fuckoff

        Ai että ihmiset jotka käy töissä ei tee mitään tämmöstä. Haistappa sinä kukkahattutäti vittu! Mitenkäs esim tämä poliisi joka on nyt vankilassa?? ;)


      • G0dFather

        TÖIHIN, mihin töihin.
        Silti olen sitä mieltä että saasta on lakaistava pois.


      • Työnvoimaa

        Mihin töihin ?

        Oletko koskaan ollut töissä ?

        # Postia voi kantaa
        # haravoida lehtiä
        # siivota paikkoja
        # kunnostaa paikkoja
        # jne jne


      • G0dFather

        Jos minä lähen tästä vaikka haravoimaan lehtiä, sinäkö minulle palkan maksat. Että missä ne työpaikat on, kerroppa se minulle.


      • G0dFather

        Ja tosiaan työkokemusta on kymmeniä vuosia, eri aloilta.


      • teeseitsekuitenkin
        G0dFather kirjoitti:

        Jos minä lähen tästä vaikka haravoimaan lehtiä, sinäkö minulle palkan maksat. Että missä ne työpaikat on, kerroppa se minulle.

        Ei työkkärissäkään ole tarjota työpaikkoja.
        Alappa sitten itse leikkimään ensin työkkäriä etsimällä töitä ja sitten vielä saamaan työpaikka, jossa maksaisivat oikeaapalkkaakin.


      • s4m4
        teeseitsekuitenkin kirjoitti:

        Ei työkkärissäkään ole tarjota työpaikkoja.
        Alappa sitten itse leikkimään ensin työkkäriä etsimällä töitä ja sitten vielä saamaan työpaikka, jossa maksaisivat oikeaapalkkaakin.

        Suurkiitos neuvoista, eihän tässä sitten mitään ongelmaa ole, eikun tienaamaan.


      • VasenJakari

        Kyllä töitä löytyy jos osaa tehdä jotakin - mitä muut ei osaa !

        WELLCOME TO VARKAUS - Paikka jossa IDEAT saavat SIIVET


    • Nukkumaan

      Nuoret töihin jotta jatkoilla ei tapahdu tälläistä !

      • JykänResepti

      • repikäärunkutsiitä

        Juuri näin. Haapala on hieno mies!


      • äitykkä

        Siinä oli oikea polliisi sai jannut kuriin.Harmi että läksi Kuopioon.


    • KunnanKaveri

      Joko on toipunut ja päässyt sairaalasta ?

      • KiitosNiementie

        Toipunut hyvin ja voi hyvin !

        Kiitos kaikille jotka jaksoitte lukea !


    • Anonyymi

      tintantontitantu7378 guireö tööooo

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe