Runkkaus nahkahousuissa

leatherorgasm

Oletteko runkanneet tiukahkoissa nahkahousuissa (kiiltävää nahkaa)? Tulee muuten nautinnollisen voimakkaat tajunnanräjäyttävät orkut varsinkin jos voi runkata jollekin oikein kauniille seksikkäälle naiselle.

14

1429

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lederlust

      Kyllä pati hyvin lähtee kun on nahkat päällä,ja miksei allakin😉se tuoksu ja natina..ah!

      • Lederlust

        Niin,jäi vielä tuohon laittamatta,että itse 50 ja pitkään hakenut vanhempaa nahkasta kiinnostunutta miestä H::gistä,mutta eipä vaan tunnu löytyvän...

        Onko nahka vaan siis nuorempien 'juttu'...?


      • Lederlust
        Lederlust kirjoitti:

        Niin,jäi vielä tuohon laittamatta,että itse 50 ja pitkään hakenut vanhempaa nahkasta kiinnostunutta miestä H::gistä,mutta eipä vaan tunnu löytyvän...

        Onko nahka vaan siis nuorempien 'juttu'...?

        Ihmettelen eikö Hesassa vanhempaa nahkamiestä...


      • Lederlust

        HALOO Hki! Eikö löydy vanhempaa nahkahousua...?


    • freeballerboy

      Kiihottais testaa sellasii farkku tyylisiä nahkahousuja mut mä tykkään skeittaa aika paljon joten voishan ne olla jotenki epäkäytännölliset :3

    • 09nmg66ft

      mä kyllä tykkään runkata kireissä nahkahousuissa! ja tietenki muukin toiminta mahdollisuuksien mukaan! liikun ulkona tiukassa mustassa nahassa ja käyn sopivassa paikassa runkulla. todella kiimasta olla tiukoissa nahoissa ja jos vielä kaveri hommiin mukaan..

    • m7442

      Kyllä! Prätkänahkoissa tulee runkattua usein ja on niin kiimasta. Se tuoksu, natina, nahan tunne... Lopuksi kun ruiskauttaa kuumaa valkoista spermaa mustalle nahalle, aah... Alkaa niin stondaa kun ajatteleekin. ;)

    • 67bnjg7

      spermat mustalla nahalla todella kiimaista...

    • lycraguy

      mä taas runkkaan trikoisiin ja leggingseihin, ne on niin kiimasia!

    • skintights

      Nahkahousut on kokeilematta. Voiskin olla tiukat nahkahousut kiihottavat. Mutta joskus runkkaan jeggingseissä, joiden alla sukkahousut. Täytyykin olla liukaspintaiset sukkahousut alla että saa vedettyä tiukat jeggingsit päälle. Kiihottava yhdistelmä. Mutta enemmän teinimuotia koko jeggingsit, joiden tilalle voisin tietysti pukea nahkahameen. Ja jättää sukkahousut sen alle.

    • fdert

      Mulla on nahkahousut runkkaan aika usein varkut käy myös tosi seisoo mahtavasti kun runkkaan nami nami vaan ok asia

    • Anonyymi

      Ostin äskettäin Huutonetista eräältä naiselta nahkafarkut. Sain ne tungettu jalkaan, aika tiukat, tuntui hyvälle. Rupesi seisomaan, kohta lensi lasti. Laitoin vielä kiitosviestin myyjälle, että möit minulle kiihottavat housut.

    • Anonyymi

      Jep itellä nahkaiset pikku housut ja kyllä seisoo kovana ihana vetää spermat niihin

      • Anonyymi

        mä käytän naisten todella tiukkoja keinonahka housuja! heti kovana kun vetää tiukat nahat päälle... mitään ei kyllä jää arvailujen varaan niissä! siihen vielä prätkärotsi ja liikenteeseen....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe