Johanna Tukiainen myy salaisesti Angel-koiraansa!

Näätäperhe

Johanna Tukiainen hamstraa koiria, laiminlyö niiden hoidon ja kyllästyttyään hankkiutuu niistä eroon. Tälle kertaa vuorossa on Angel-pomeranian, joka on jostain syystä joutunut Tunkin myrkylliseen epäsuosioon.

Eli tilanne nyt: Tukiainen kauppaa Angelia hintaan 1700 euroa suljetussa Facebook-ryhmässä Myydään/ Ostetaan/ Sijoitetaan koirat. Kun kommentoijat kysyvät rekisteröintitietoja ja kenneltaustaa, Tukiaiselta tulee vain kierteleviä vastauksia... jotain hämärää tässä nyt on...

58

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näätäperhe
    • pooppo

      Tämä sairas revangelista kuuluisi hoitoon mutta kuten aina ensin pitää tapahtua jotakin peruuttamatonta ja silloin se on myöhäistä.

    • Iiiiiiiiiiiuii

      En osaa sanoa muuta, kuin että en ikinä voisi kuvitellakaan myyväni jollekin tuntemattomalle lemmikkieläintäni. Eläintä, jonka ottaessani olen luvannut pitää siitä huolta ja rakastaa aivan loppuun saakka. Sydäntä särkee nähdessäni myynti-ilmoituksen, jossa tukiainen kauppaa koiraansa kuin jotain esinettä.

      • pommit

        "My pomeranians Angel and Fendi." (Tunkki Fb:ssa 2.1.16)


      • Tukiaisen-koirakaruselli

        Tukiaisen eläimet vuosina 2010-2016:
        Nassu, Hilma, Viljo, Esmeralda, Madeleine, Bonzo, Paris (mikropossu), Bella, Bebe, Lola, Max, Fendi ja Angel. Kolmetoista kotieläintä muutaman vuoden sisällä. Näistä ovat jäljellä Bella, Max ja Angel. Muut kadonneet epäselvien olosuhteiden vallitessa.


      • pommit
        pommit kirjoitti:

        "My pomeranians Angel and Fendi." (Tunkki Fb:ssa 2.1.16)

        Kuva unohtui, sori: http://aijaa.com/6zLPA7


      • lopunajat_asap_eitule

        Yksi yhdistävä tekijä noissa Tuhnukan pommeissa ja muissa koirissa on: pelokas katse. Mitä joutuvatkaan kokemaan. Joskus oli jotain kommentteja koirien saamasta ruuasta. Madame silloin pommien tulon aikaan (?) mainosti, miten koirat saavat ruokansa Willeroy&Bochin lautaselta. Ihan kuin kellään muulla sellaisia lautasia ei olisi. Käännetään huomio pois olennaisesta Sama meno pomin myynnissä. Selostaa jotain että on kallis koirarotu, parishilton ect.
        Ällöä.


      • määmäämää
        lopunajat_asap_eitule kirjoitti:

        Yksi yhdistävä tekijä noissa Tuhnukan pommeissa ja muissa koirissa on: pelokas katse. Mitä joutuvatkaan kokemaan. Joskus oli jotain kommentteja koirien saamasta ruuasta. Madame silloin pommien tulon aikaan (?) mainosti, miten koirat saavat ruokansa Willeroy&Bochin lautaselta. Ihan kuin kellään muulla sellaisia lautasia ei olisi. Käännetään huomio pois olennaisesta Sama meno pomin myynnissä. Selostaa jotain että on kallis koirarotu, parishilton ect.
        Ällöä.

        Tuolla karseessa keittiö kuvassa myhyssä, näkyy tuo hieno
        W&B lautanen lattialla. Että kyllä on uskottava et koirat syö
        hionosti, ruokaa ei kyllä näy lautasella.


    • Koirakaruselli

      Tunkin koirat ovat tulleet - suurin osa - hyvin epämääräisistä paikoista, ja yksi niistä - Max-pomeranian - on ollut lopetusuhan alla, kun maahantuonnissa oli reilusti oiottu.

      • pienetelävätressut

        Maxhan kai jo joutui takaisin venäjälle koska eivät paperit olleet kunnossa! Äiti se kävi kesällä tyttärensä kanssa koiran lunastamassa takaisin!
        Nämä kaikki on niin surullisia tarinoita joka koirasta! Ihminen ei vaan ymmärrä, ne eivät ole leluja, pehmoleluja jota otetaan omassa tarpeessa huomioo..mitään väliä koirien tarpeista mistään, ei mistään!
        Rakastaa ja minä hoidan ja koirat käy ulkona 3 kertaa päivässä..Ei käy, ei hoida!


    • 65768697

      Lola, se ensimmäinen valkoinen pomi, ressukka, vietiin lentokentältä perse ripulissa taapertamaan viimeisillä voimillaan "pihviravintolan" lattialle "emännän" jatkaessa kännäämistään sen sijaan, että huonokuntoinen koira olisi hetimiten toimitettu päivystävän eläinlääkärin vastaanotolle....
      Lola eli tunkion hoteissa vajaa 2vrk.
      Fendi on muka myyty, ts. se huhu seinään heittämisestä ja roskikseen piilottamisesta kahvisuodatinpussien alle lienee totta.

      Toivon, että toi itse belsebuubin äpärä kokee saman kohtalon kuin kaikki pahoinpitelemänsä/kaltoinkohtelemansa/hoitamatta jättämänsä koirat yksi sika....

      Pitänee alkaa pikkuhiljaa kerätä porukkaa 29.11 Helsingin KÄO (tunkion mukaan yksityisshöy varmaankin)...
      Mennä sinne kuvakaappauksien kanssa todistamaan ihan pyytämättä, ettei tunkiosta ole eläimen omistajaksi!!!

    • auttakeeeeeee

      Pelastakaa ihmeessä tuo koira parka!! Eikö joku rikas voisi sille pulittaa nuo pyydetyt viinarahat, että tuo koira pääsisi pois tuon hullun luota!

      • Älä-osta-älä-maksa

        Jos Tunkille maksaisi koirasta, Tunkki hankkisi kaksi, kolme uutta tilalle!


      • Koirat-pois

        Parempi on, että Tukiaisen koirat takavarikoidaan Viikin löytöeläintaloon, josta ne jaetaan eteenpäin niitä haluaville symboliseen hintaan.


    • Niitti333

      Johannan täytyisi tunnustaa tosiasiat: Hän on kohdellut lemmikkejään todella huonosti silloin kun on ollut humalassa tai pillerihuuruissa.
      Fb:ssä hän syytti eläinsuojelijoita vainoamisesta . Eikö hän ole katsonut videota jossa humalassa sekoilee kadulla ja hätääntynyt pieni koira pyörii jaloissa eikä kukaan pidä siitä huolta?!

      Totuus on se, ettei Johannan elämä tule KOSKAAN muuttumaan paremmaksi ellei hän tunnusta tosiasioita itselleen. Siinä ei Jeesuskaan auta jos ihminen jatkaa itsepetosta.

      • Hgin-ko

        Tästäkö on kyse: Helsingin käräjäoikeus 29.11.2016 klo 13.00 (sali 403); Eläinsuojelurikos, vastaaja: Johanna Tukiainen, synt. 29.7.1978. Syyttäjä on tiettävästi vaatimassa Tukiaiselle eläintenpitokieltoa. Tunkki pyrkii realisoimaan koirat ennen oikeudenkäyntiä... ostaakseen sen jälkeen uudet.


    • vuff

      Kummallista että koira on välillä vitivalkoinen sitten taas ruskeita läikkiä siellä täällä.Ei kai vaan värjää koiranturkkia? Viimeisissä valokuvissa koiraparka on näyttänyt masentuneelta,roikottanut päätänsä selkä notkolla,miksi??Kun koirat olivat mammamuratin sylissä olivat iloisen oloisia,nykyisen "hoitajansa"sylistä haluavat joka retutuskuvasta pois.

    • PerusRailia

      Paljonko Raili on tarjonnut Tuksulle Angel-pomeraniasta? Nyt olisi hyvä yrittää lunastaa niitä suuria puheitaan ...

      • Älä mua nyt ihan noin tyhmänä pidä.


      • huolvcgu

        Miksei? :-)


      • suoliraili
        RailiSuominen kirjoitti:

        Älä mua nyt ihan noin tyhmänä pidä.

        Kyllä pidän ja itseasiassa paljon tyhmempänäkin, mutta nyt olis aika ne puheet lunastaa mitä olet näppäimistöltä päästänyt.


      • tyhjänäkolisee
        suoliraili kirjoitti:

        Kyllä pidän ja itseasiassa paljon tyhmempänäkin, mutta nyt olis aika ne puheet lunastaa mitä olet näppäimistöltä päästänyt.

        Ei ole Suoli-Railista sanojensa lunastajaksi. Eiköhän se saa tässä Angel jutussakin väännettyä sen Jasminan syyksi.


      • suoliraili kirjoitti:

        Kyllä pidän ja itseasiassa paljon tyhmempänäkin, mutta nyt olis aika ne puheet lunastaa mitä olet näppäimistöltä päästänyt.

        Mitkä puheet? En ole koskaan luvannut ostaa Angelia. Olen kertonut sulle syynkin, mutta kun toi sun luetunymmärtäminen ja harkittu dementia estää sua ymmärtämästä.


      • kohtaollaanjuoppoja
        tyhjänäkolisee kirjoitti:

        Ei ole Suoli-Railista sanojensa lunastajaksi. Eiköhän se saa tässä Angel jutussakin väännettyä sen Jasminan syyksi.

        Ihan tuttua huttua akalta.
        Sitten selittää täällä jotain luetunymmärtämisestä, vaikka valehtelee jatkuvasti.
        Luuseri mikä luuseri......


      • tyhjänäkolisee
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mitkä puheet? En ole koskaan luvannut ostaa Angelia. Olen kertonut sulle syynkin, mutta kun toi sun luetunymmärtäminen ja harkittu dementia estää sua ymmärtämästä.

        Onko joku väittänyt että olisit luvannut? Viitattiin aikaisempiin uhoiluihisi. Kenellä mahtaakaan olla ymmärtämisessä ongelmia. Olet kyllä varsinainen ääliö ...


      • tyhjänäkolisee kirjoitti:

        Onko joku väittänyt että olisit luvannut? Viitattiin aikaisempiin uhoiluihisi. Kenellä mahtaakaan olla ymmärtämisessä ongelmia. Olet kyllä varsinainen ääliö ...

        Älä nyt yritä taas alkaa selittelemään. Aina sä alat tuolle seli-seli-linjalle, kun jäät "housut kintuissa" kiinni hötön puhumisesta.

        Näin sanottiin:

        PerusRailia
        27.9.2016 13:14
        Paljonko Raili on tarjonnut Tuksulle Angel-pomeraniasta? Nyt olisi hyvä yrittää lunastaa niitä suuria puheitaan ...

        Miten tuo on ymmärrettävä?


      • tyhjänäkolisee
        RailiSuominen kirjoitti:

        Älä nyt yritä taas alkaa selittelemään. Aina sä alat tuolle seli-seli-linjalle, kun jäät "housut kintuissa" kiinni hötön puhumisesta.

        Näin sanottiin:

        PerusRailia
        27.9.2016 13:14
        Paljonko Raili on tarjonnut Tuksulle Angel-pomeraniasta? Nyt olisi hyvä yrittää lunastaa niitä suuria puheitaan ...

        Miten tuo on ymmärrettävä?

        Pitääkö sulle aina alusta asti ja rautalangasta kaikki asiat vääntää että se uppoaa sinne sinun tyhmään vesipäähäsi. Alat aina jankuttamaan seli-seliä ja hötön puhumista. Kukahan täällä sitä höttöä suoltaa?

        Tarjosit Tuksulle Hilmasta 500 euroa ja uhosit että hommaat koirat pois Tuksulta tavalla tai toisella. Aina on jäänyt uhoaminen pelkiksi puheiksi sinun osalta.

        Miten voi olla noin tyhmä ämmä ettei yksinkertaisintakaan asiaa tajua ...


      • tyhjänäkolisee kirjoitti:

        Pitääkö sulle aina alusta asti ja rautalangasta kaikki asiat vääntää että se uppoaa sinne sinun tyhmään vesipäähäsi. Alat aina jankuttamaan seli-seliä ja hötön puhumista. Kukahan täällä sitä höttöä suoltaa?

        Tarjosit Tuksulle Hilmasta 500 euroa ja uhosit että hommaat koirat pois Tuksulta tavalla tai toisella. Aina on jäänyt uhoaminen pelkiksi puheiksi sinun osalta.

        Miten voi olla noin tyhmä ämmä ettei yksinkertaisintakaan asiaa tajua ...

        Kyllä mulle voi rautalangasta vääntää asioita, mutta toi sun valehtelusi on perseestä.

        Väität näin:

        "Tarjosit Tuksulle Hilmasta 500 euroa ja uhosit että hommaat koirat pois Tuksulta tavalla tai toisella. Aina on jäänyt uhoaminen pelkiksi puheiksi sinun osalta."

        Näytä toteen väittämäsi. Näytä se niin, ettet taas syyllisty leikkaa ja liitä - keinoihin. Laitat koko asiayhteyden näkyviin. Ai niin ethän sä osaa. Mä en muuten voi ymmärtää sitä, että pöliset Hilmasta silloin, kun Angelista on kysymys.

        Ja toisekseen missä olen sanonut "tavalla tai toisella"? Olen aina teroittanut kirjoituksissani sitä, että koirien poisotto on viranomaistoimi ja kukaan yksityishenkilö ei saa mennä kajoamaan toisen omaisuuteen. Viranomaisiin olen ollut yhteydessä Johannan koirista ja niin ovat varmaan monet muutkin. Vaikka kuinka kiukuttelisit ja puhuisit paskaa, niin en kerro mitä tiedän ja se sun on vaan tässä tilanteessa hyväksyttävä.

        Mua sä et pysty ärsyttämään kertomaan yhtikäs asiasta mitään, vaikka sä kuinka juorujen nälkäisenä haluaisit tietää.

        Mikä tarve sulla on aina valehdella?


      • Olestaasihanhiljaa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllä mulle voi rautalangasta vääntää asioita, mutta toi sun valehtelusi on perseestä.

        Väität näin:

        "Tarjosit Tuksulle Hilmasta 500 euroa ja uhosit että hommaat koirat pois Tuksulta tavalla tai toisella. Aina on jäänyt uhoaminen pelkiksi puheiksi sinun osalta."

        Näytä toteen väittämäsi. Näytä se niin, ettet taas syyllisty leikkaa ja liitä - keinoihin. Laitat koko asiayhteyden näkyviin. Ai niin ethän sä osaa. Mä en muuten voi ymmärtää sitä, että pöliset Hilmasta silloin, kun Angelista on kysymys.

        Ja toisekseen missä olen sanonut "tavalla tai toisella"? Olen aina teroittanut kirjoituksissani sitä, että koirien poisotto on viranomaistoimi ja kukaan yksityishenkilö ei saa mennä kajoamaan toisen omaisuuteen. Viranomaisiin olen ollut yhteydessä Johannan koirista ja niin ovat varmaan monet muutkin. Vaikka kuinka kiukuttelisit ja puhuisit paskaa, niin en kerro mitä tiedän ja se sun on vaan tässä tilanteessa hyväksyttävä.

        Mua sä et pysty ärsyttämään kertomaan yhtikäs asiasta mitään, vaikka sä kuinka juorujen nälkäisenä haluaisit tietää.

        Mikä tarve sulla on aina valehdella?

        Sut on paljastettu niin moneen kertaan valehtelijaksi, että ihan turhaa syyttää muita....


      • Olestaasihanhiljaa kirjoitti:

        Sut on paljastettu niin moneen kertaan valehtelijaksi, että ihan turhaa syyttää muita....

        Etkö oikeesti osaa perustella väittämiäsi? Sä heittelet tuollaisia heittoja aina silloin, kun sulta ei löydy väittämillesi katetta.

        Et ole yhtään mitään muuta, kuin tyhjä paskan nauraja. Mies/nainen se tulee räkänokastakin, muttei koskaan tyhjän naurajasta. Toi sopii suhun, kuin tikku paskaan.


      • hötönpuhjako
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllä mulle voi rautalangasta vääntää asioita, mutta toi sun valehtelusi on perseestä.

        Väität näin:

        "Tarjosit Tuksulle Hilmasta 500 euroa ja uhosit että hommaat koirat pois Tuksulta tavalla tai toisella. Aina on jäänyt uhoaminen pelkiksi puheiksi sinun osalta."

        Näytä toteen väittämäsi. Näytä se niin, ettet taas syyllisty leikkaa ja liitä - keinoihin. Laitat koko asiayhteyden näkyviin. Ai niin ethän sä osaa. Mä en muuten voi ymmärtää sitä, että pöliset Hilmasta silloin, kun Angelista on kysymys.

        Ja toisekseen missä olen sanonut "tavalla tai toisella"? Olen aina teroittanut kirjoituksissani sitä, että koirien poisotto on viranomaistoimi ja kukaan yksityishenkilö ei saa mennä kajoamaan toisen omaisuuteen. Viranomaisiin olen ollut yhteydessä Johannan koirista ja niin ovat varmaan monet muutkin. Vaikka kuinka kiukuttelisit ja puhuisit paskaa, niin en kerro mitä tiedän ja se sun on vaan tässä tilanteessa hyväksyttävä.

        Mua sä et pysty ärsyttämään kertomaan yhtikäs asiasta mitään, vaikka sä kuinka juorujen nälkäisenä haluaisit tietää.

        Mikä tarve sulla on aina valehdella?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10795026/paljonko-johanna-hilmasta-pyydat

        Miten tuo on ymmärrettävä?


      • etköoikeasti
        RailiSuominen kirjoitti:

        Etkö oikeesti osaa perustella väittämiäsi? Sä heittelet tuollaisia heittoja aina silloin, kun sulta ei löydy väittämillesi katetta.

        Et ole yhtään mitään muuta, kuin tyhjä paskan nauraja. Mies/nainen se tulee räkänokastakin, muttei koskaan tyhjän naurajasta. Toi sopii suhun, kuin tikku paskaan.

        Etkö ole saanut koskaan kunnolla kullia kun olet aina noin kiukkuinen?



    • pelastakaahauvvat

      Vääränlainen ruoka tekee valkoisen koiran "kyyneleet" ruskeiksi. Liekkö nuo reppanat saa ruokaa ollenkaan?Voi, jos joku osaisi auttaa niitä!!!

      • itkettää

        Angel ei sitten ollutkaan ihan sopiva siihen "laumaan". Kuvia ei ole tullut ja koira milloin minkäkin värinen!
        4POMMIA OSTETTU PARISSA KUUKAUDESSA! MAX NYT NIIN FEIVORI KERA BELLAN! Angel näkymättömissä ollut, väri vaihtuu useasti jos edes kuvissa?
        Kaksi pommeista hävinnyt, kuollut!
        Surullista koirienpitoa! Niin ja ne pienet edelliset koirat kaikki..Viidessä vuodessa yhteensä ollut oliko nyt kymmenen pientä koiraa? Järkyttävää!


      • antinantin
        itkettää kirjoitti:

        Angel ei sitten ollutkaan ihan sopiva siihen "laumaan". Kuvia ei ole tullut ja koira milloin minkäkin värinen!
        4POMMIA OSTETTU PARISSA KUUKAUDESSA! MAX NYT NIIN FEIVORI KERA BELLAN! Angel näkymättömissä ollut, väri vaihtuu useasti jos edes kuvissa?
        Kaksi pommeista hävinnyt, kuollut!
        Surullista koirienpitoa! Niin ja ne pienet edelliset koirat kaikki..Viidessä vuodessa yhteensä ollut oliko nyt kymmenen pientä koiraa? Järkyttävää!

        13 eläintä viidessä vuodessa. Kyllä tämän karusellin on loputtava nyt. Menkää oikeudenistuntoon, ketkä pääsette. Tuksu on tunteeton, ei kykene tuntemaan empatiaa, sympatiaa. Kuvista näkee, miten koirat pelkää olla sylissä. Ja purihan joku niistä tuksua käteenkin, siitä oli Ollin taholta juttua. En muista kuka koirista. Varmaan sai selkäänsä. 😠😢


    • mietin.vain

      Voi olla kiire saada rahat koirasta ennen kuin valtio vie..

    • enkelikoira

      Niin paljon rahaa ei löydy ettäkö meidän rakas pullerokissa myytäisiin.Never gonna happen!

    • Ostajaehdokas

      Voisin ostaa tuon Angelin, viedä eläinlääkärille että antaisivat sille piikin ja sitten täyttäisin sen. Aikanaan kun Johannastakin aika on jättänyt ja muistoesineet ovat arvossaan niin saisin omani takaisin ja ehkä jopa pienellä voitolla.

      • jorma109

        Olet mauton.


    • noistamaksamaan

      Piikki perseeseen vain kaikille joutokoirille ja -kissoille. Maailma on täynnä katulapsia. Mokomatkin vouhottajat.

    • Pangell

      Onkohan koko Angel-koiraa enää edes olemassa? Kaikissa Tuksun tuoreimmissa kuvissa on vain mopsi ja se vaaleanruskea pommi-Max.
      Ja ilmoituksen mukaan Angelia ei voi jättää yksin pitkiksi ajoiksi. Angel taitaa olla koko ajan yksin kun Tuksu pyörii keskusta-alueella kahden muun koiransa kanssa.

      Ehkä Angelille on jo käynyt kuten Lolalle ja Fendille, ja nyt tällä tekaistulla myynti-ilmoituksella Tuksu voi selittää eläinsuojeluviranomaisille, mihin tämäKIN koira on kadonnut: "Joku osti sen".
      Tämä joku on luonnollisesti tuntematon ja täysin vieras, eikä Tuksu voi kerta kaikkiaan tietää missä Angel "oston" jälkeen on....

    • Taalasmaanulla

      Uusin kuva Johannasta, onko oikeasti laihtunut noin paljon vai onko kuva photoshopattu? Hämmentävää.

      • Hjgjk

        No on photoshopattu täysin selkeästi... ja ronskilla kädellä.

        Eihän jessen morsio jezebellhirviö osaa olla missään asiassa rehellinen, valehtelee pettää ja petkuttaa ihan joka asiassa.... myös ns. uskossa olostaan.


    • läskitvek

      Kyllä kaikki näkyy kun yrittää jazebel kieroilla. Onkohan Angel kuollut. Myynti ilmoitus harhautus. Paskat laihtunut. Katsokaa kuvakulmaa, miten takana olevat taipuu paksun perseen tieltä. Selkä läskit hävitetty lautaselkään. Naama niin karmea, katsokaa itse.

    • Taalasmaanulla

      Perjantaina selviää onko Johanna oikeasti laihtunut vai ei kun astelee estradille, mielenkiinnolla odotan miltä madame ihan oikeasti näyttää.

      • määmäämää

        Tänään on perjantai, jos Tuksu on saanut myytyä, angelin,
        show ssa on sit uudet asut. Pesulasta haetaan se yks ja pos-
        tista toinen, morsiuspukuja on kait riittävästi,muut jäljellä
        olevat koirat on tietysti mukana, hyvin hoidettuna. Videoidaan
        kuulemma tämän illan keikka, jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


    • totuus-paljastuu-aina
    • LittleSmile

      Mitä ihmettä Tuksu on tehnyt naamalleen, miksi sen suu ja suunympärys on aivan kuin Homer Simpsonilla... Järkyttävän näköinen...

      • Heihou

        Entä mitä ihmettä Suvi Pitkänen on tehnyt naamalleen?!? Pelottavan näköinen.


    • laittakeeeeeee

      Laittakaa meille kaikille kuvia näistä "kaunottarista"!!!

    • niinkuntota

      JOS hullu ämmä tappoi Angelin, kun sillä näköjään tuon myyntikeskustelun perusteella oli mikrosiru. Sehän tämän seinähullun läskin milestä on saatanan tekoja. Mikrosiru. Siitä syksyn ulvonut, että älkää ihmeessä ottako mikrosirua - läskimatamissa itsessään on silikoneissa mikrosiru ja Angel, enkeli saatanasta. Ämmä niin seko, että sen tekemisissä eikä puheissa ole jären häivääkään. Tutkia pitäisi nuo Angelit. Ei ole sama koira, mitä oli alkujaan, välissä toinen ruskeatiplainen ja taasen valkoinen. Läski on rahanpuutteessa. Taas yrittää oikeuteen siitä kirjasta, joka on totta, läskiperseen elämästä. Nyt uskossa ? oleva revankelista haluaa maanpäällä jo korvuksen, ettei mene viimeiselle tuomiolle. Siinä tuomiossa ei rahalla pärjää. Seko ja puhetyyli ärsyttävä, niinku, tota, niinku..

    • tumblari

      Joko Angel ei voi hyvin ja/tai ei ole puhdas pomeranian, jolloin Tuksu syyllistyy petokseen myydessään sen puhdasrotuisena. Lähinnä kun korvia ja mittasuhteita katselee, taitaa olla mukana vähän muutakin pienpystistä tai jopa corgia taikka papillonia...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe