Viestini Länkkärille

Mielikuvitusmurha

http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/kotiutettiinko-uhri-liian-hataisesti-sairaalan-toiminta-asema-aukion-jutussa-yha-kysymysmerkki/6090544 Tämän kysymyksen esittäminen oli toimituksenne mielestä jälkisensuurin arvoista. Asia koskee Lauri Törhösen kolumnia, jossa hän väittää poliisin epäiltyä törkeää kuolemantuottamusta POLIITTISEKSI MURHAKSI!!! Mielestäni väite täyttää kunnianloukkauksen määritelmän, sillä kuolinsyykään ei ole vielä selvinnyt.

Lauri Törhönen paskoi nyt pahasti omille kintuilleen näillä mielenvikaisilla ja kenties laittomilla väitteillään. Länsi-Savo paskoi omille kintuilleen kun antoi näille kenties rikoksen täyttäville toimille siunauksensa. Ja minulle annettiin bannediä, kun pohdin näitä hurjia väittämiä.

Ei ole näkynyt minkäänlaista oikaisua jutussa. Kannattaisikohan? Entä jos olenkin oikeassa siinä, että Lauri Törhönen loukkasi epäillyn kunniaa? Ottakaa huomioon, ettei epäillyn nimeä tarvitse mainita tällaisessa tapauksessa kun media on jo tehnyt hänestä julkisen henkilön. Siis poliittinen murhako? Sekö on Lauri Törhösen ja Länsi-Savon viimeinen näkemys? Koska kohtelitte ja bannedillä edelleen kohtelette minua täysin asiattomasti, niin en aio antaa tämän tapauksen hautautua. Päinvastoin, juttu tulee vielä saamaan lisäjulkisuutta. Asiaa luultavasti myös auttaa se, että "mokaaja" on tunnettu kirjailija ja ohjaaja.

Asiattomasta bannedistä johtuen, minun on kirjoitettava viestini Länsi-Savon toimitukselle tänne. Tai siis haluan muutenkin kirjoittaa tämän tänne. Näyttää siltä, että Länsi-Savo haluaa kovasti vaientaa minut. Tilannehan tulee etenemään ihan päinvastoin, sillä luonteeseeni ei kuulu hiljentyä valheiden edessä.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älymysttöö

      Määhhän ja ota unehtunneet päeväliäkkees ja mää sitten pitkille päeväunille:D:D Eeköhän se pahin ahistus siitä helepota:D:DXDXD

      • LänkkärinParasTähänAsti

        En käytä "päeväliäkkeitä", enkä nuku "päeväunia".
        Minua ei myöskään ahdista.

        Etkö uskalla kommentoida mitään sanomisiani tässä "poliittinen murha"- keississä? Jos minä tarvitsen kerran mielestäsi lääkkeitä, niin osoita edes minkä vuoksi. Ai niin joo, ethän sinä pysty siihen. Eikä kukaan muukaan, koska tässä asiassa en voi olla väärässä.


      • älymysttöö
        LänkkärinParasTähänAsti kirjoitti:

        En käytä "päeväliäkkeitä", enkä nuku "päeväunia".
        Minua ei myöskään ahdista.

        Etkö uskalla kommentoida mitään sanomisiani tässä "poliittinen murha"- keississä? Jos minä tarvitsen kerran mielestäsi lääkkeitä, niin osoita edes minkä vuoksi. Ai niin joo, ethän sinä pysty siihen. Eikä kukaan muukaan, koska tässä asiassa en voi olla väärässä.

        Viärässäpä oot kuitennii vaekka kuin kovasti väetät päevvastasta:D:D Sinullaeset uhhoojat kyllä suahhaa hiljasiks tolokun immeisten yhtteisvoemin! Ja paras liäke tuommosille mahttaeluille on kun ne tehhään naarunalaseks:D:DXDXD


    • Taasko

      Taasko, taasko, taasko, taasko, taasko

      • MitäTaasko

        Mikä hätänä?


    • Istu_kun_vielä_voit

      Noilla törkeillä kuolemantuottamuksilla ja muilla poliittisesti suuntautuneilla murhilla pääsee yhäkin tarkkikselle. Jopa kansainvälistä kumihansikasta on tarjolla, mihin tahan sa terroristi on matkustamassakin. Maahantulo saatetaan evätä monissa maissa. Mutta eipä asianomaisen tarvitse mutamiin vuosiin matkustaakkaan, muutakuin ehkä sekavissa mielenliikutuksissaan.

    • LänkkäriEiAnnaPohtia

      Onko MTV3 nyt rasistinatsimedia kun ilkeää mennä pohtimaan tällaisia asioita?

      • ToivonSyöpääAnssille

        On. Ja Anssi "gay" Mehtälä on nyt hyvin hyvin vihainen kun MTV julkesi mennä julkaisemaan totuutta pohtivia juttuja. Länsi-Savossa mokoma paskatoiminta ei onnistu! On vain yksi totuus ja se tulee Anssin suusta. Anssi on mielipidepäällikkö ja hän ei hyväksy muiden mielipiteitä. Huvittavaa ja sairasta samaan aikaan.


      • Mikä_syöpä
        ToivonSyöpääAnssille kirjoitti:

        On. Ja Anssi "gay" Mehtälä on nyt hyvin hyvin vihainen kun MTV julkesi mennä julkaisemaan totuutta pohtivia juttuja. Länsi-Savossa mokoma paskatoiminta ei onnistu! On vain yksi totuus ja se tulee Anssin suusta. Anssi on mielipidepäällikkö ja hän ei hyväksy muiden mielipiteitä. Huvittavaa ja sairasta samaan aikaan.

        Mikä syöpä sinulla on?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe