Haluan lihoa.

Pullukkapallero

Olen 14-vuotias tyttö, olin ennen kuutosluokkaa täysin normaalipainoinen/48 kg. Päätin viidennen luokan jälkeen alkaa lihoa. Mulla oli säästöjä joten kakskymppinen lähti mun mukaa lähikauppaan. Ostin sieltä herkkuja ja vedin niin paljon kuin napa veti. Kuutosen terveystarkastuksessa painoa löytyi 71 kg, seiskalla 95 kg ja nyt kasilla olen pullistunut kesän aikana reilusti, painoa nyt 116 kg. Oon tosi tyytyväinen, mutta haluaisin ison mahan, eikä tää riitä. Ens vuonna haluaisin olla ainakin 125 kg. Vatsa hyllyy kävellessä, pikkarit pakenee perserakoon, rintsikat pursuaa ja vaatteet kiristää. Varpaiden näkemiseen ei ole toivoa, ja vatsa on ympärimitaltaan 113 cm. Kysyisin siis, miten välttää vanhempien liikkapakkoa, miten syödä paljon salaa ja mikä on rasvaisin herkku? Vanhempien liikkapakko on siis tunti päivässä, yleensä vaan istun pihalla kännyn kaa sen ajan. Vanhemmat punnitsee mut joka päivä, ja suuttuu jos painoa on tullut lisää. Vatsan mittaus on oma puuhani, sen teen kerran viikossa.

11

1613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läski.kuolee.pian

      Jos haluat tappaa itsesi, eikö nopeampiakin tapoja ole?
      Et elä kuin max 10 vuotta

    • gainergirl98

      Onko sulla makkaramaha vai pömppis? Älä vältä liikkapakkoa vaa liiku, ei se estä lihomista mut edistää terveyttä. Jos haluut olla terve ja lihava nii liiku. Älä myöskää yritä lihoo mahollisimman rasvasel ruual et ei verisuonet kalkkeudu, vaa normi kotiruual. Syö salaa sillee et käy välkäl kaupas ja syö koulus kaikkee mässyy, kaverilla ja omas huonees. Käy myös ulkona syömässä aina ku on rahaa. Ja liho tarpeeks hitaasti et ei tuu raskausarpii

    • gainergirl98

      Onks selkämakkaroita, jos on nii kuinka monta? Roikkuuks sun maha ja jos joo nii roikkuuks häpykummun ja häppäreiden pääl? Hyllyyks perse kans kävellessä, entä rinnat?

      • Pullukkapallero

        Ei ole selkämakkaroita. Roikkuu juu. Perse hyllyy ha rinnat myös.


      • N17135kg

        Onks vatsamakkaroita?


    • isomaha

      Mää oon saman ikäinen ja painan 113kg ja tyttö oon

      • B0ssl1f3

        Onko sulla ig, kik, snäp isomaha


    • outoaa

      Miksi haluat lihoa

    • B0ssl1f3

      Pullukkapallero, löytyykö ig, kik, snäp

    • ggttrr

      Läskimahaisella äijällä oli varmaan lystiä kirjoittaessaan viestin.

    • Anonyymi

      Onko turvallista muka lihoa paljon.
      Itse ajattelin aloittaa mut en saa mitään aikaseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe