Mersulta uusi Hirvitys!

Kukamersutmuotoilee

22

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mersunaikaonohi

      Mersu ei ole loistanut reiluun kymmeneen vuoteen enään millään ulko näöllään,ehkä se viimeinen oli E sarjalla 2012 ja se oli siinä.

      Tuo ei luo mitenkään ahaa elämystä,jo sisätiloiltaan mersun ratti on audin rottelon rattia muistuttava,ihan kuin ameessa istuisi.

      En tule ostamaan mersua edes käytettynä enään,ennen ajan volvolla,vaikka nyt onkin c sarjan mersu mutta tuo eE sarjat on minun osalta ohi.

      Volvoon siirryn enemmin.

    • ei_lippalakki_pojille

      Kyllä on upea ilmestys. Ja kuten hintalapustakin voi päätellä, perse-aukisten ei kannata vaivautua edes viikonloppunäyttelyyn. Tuskaansa toki voi itsekukin lieventää haukkumalla esteettistä puolta uutuudesta. -On ns. miesten henkilöauto viimeisen päälle.

    • MBAllTerrain

      Tuo herkku-versio on kauhitus kilpailijoille, joilla kasvot huolesta kalpenevat ;-)

      Tokihan muillakin merkeillä on mainioita autoja.

      Ps. Avaajalla on erikoinen Mercedes-fetissi. Hän inhoaa Mercedestä, mutta silti tuntee siihen voimakasta vetoa ja viettää merkittävän ajan vähä-älyisestä hereillä olonsa ajasta Mercedes-foorumilla.

      Tuon edessä saattaa tohtori-setäkin olla voimaton, mutta voisihan niitä huonompiakin fetissejä omata ;-)

    • Eikelpaamersu

      Volvo tehdään ruotsissa. Mersuja tehdään jossain vinkuinkkari maissa nykyään. Mielummin ostan uuden S90 joka on kaunis.

    • mitähähtaas

      Jutuissa kehuttiin korkeaprofiilisempia "maasto"renkaita, mutta kuvissa on olemattoman paksuiset lakumatot ylikokoisissa vanteissa kuitenkin. Mitä mieltä "maastoajoon"?

    • Haastettu

      Voin heti lähteä ottamaan "maastomatsin" Nivallani tuon kanssa. Onhan se kiva nähdä, miten se noin 70000€:n "maastoauto" menee sieltä, mistä minä menen nivallani......

      • Eiitäautoille

        Skoda ja lada ei kuulu tähän keskusteluun


      • MaastossaNähdään

        Kuuluu kuin nenä päähän, koska maastoautoistahan on kyse......


      • MBAllTerrain

        "Voin heti lähteä ottamaan "maastomatsin" Nivallani tuon kanssa. Onhan se kiva nähdä, miten se noin 70000€:n "maastoauto" menee sieltä, mistä minä menen nivallani...... "

        Penikka tai muutoin sille asteelle henkisesti jämähtänyt lapiomies ei ymmärrä halvan maasto-traktorin ja herrasmiesten hienostuneen moottoriteiden ja bitumien nelivedon eroa ja niiden käyttötarkoituksien eroa ;-)

        Ps. Kurvaapa Nivallasi upea musta briki päällä ja solmio kaulassa viiden tähden hotelin etuoven eteen, riskeeraa olla iloinen ilmestys ja yhdistelmä ... voisi sopia 007:n johonkin komediaosioon ;-)


      • Haastettu

        Siis maastoautollako pitäisi muka ajella puku päällä, ja mennä jonkin hotellin eteen patsastelemaan? Olet joko täysi tolvana, tai sitten muuten vaan henkisesti kulahtanut......


      • MBAllTerrain
        Haastettu kirjoitti:

        Siis maastoautollako pitäisi muka ajella puku päällä, ja mennä jonkin hotellin eteen patsastelemaan? Olet joko täysi tolvana, tai sitten muuten vaan henkisesti kulahtanut......

        Älyllisessä yksikertaisuudessasi et ymmärtänyt kommentin merkitystä ... edes sen tekstiyhteydessään johon se oli liitetty, eli Nivan omistajan kommentin totaaliseen järjettömyytteen.

        Vanha viisaus, yksikertaisten kanssa ei tulisi edes alentua kommentoimaan ;-)

        Kääntäen. Miksi bitumien herrasmies-premium-nelivedolla tulisi edes mennä traktori-maastoautojen metsiköihin lapiomiesten seuraksi.

        Toisekseen, kyseisen premium-nelivedon omistajilla on varaa ostaa rinnalle myös se todellinen maastoautokin jos sellaiselle omaavat tarvetta.


      • ei_lippalakki_pojille

        No tässäpä meillä varsinainen älyn jättiläinen tämä MBAllTerrain vai mikä lie. -Ota hyvä mies haaste vastaan äläkä meuhkaa. -Täällä sitä ollaan niin polleeta muka rahamiestä, mutta todellisuus taitaa olla ihan jotain muuta. Jo tuo kakaramainen sivistymätön kirjoitustyyli paljastaa kaverin persaukiseksi haaveilevaksi pojan klopiksi joka yrittää päteä huutelemalla muille hävyttömyyksiä.
        -No mutta olihan tuossa yksi totuuden siemen. "Vanha viisaus, yksinkertaisten kanssa ei tulisi edes alentua kommentoimaan". -Minä alennuin tämän itseään täynnä olevan ylimielisen mulkun vuoksi. Hyi minä!


      • Haastettu

        Haastetta ei luonnollisestikaan voi ottaa vastaan selvästä syystä: Takkiin tulee 100-0 Nivalle maastossa. Sen sijaan, kun se harmittaa mesemiestä niin kovasti, niin se harmitus pitää sitten purkaa palstalla minua haukkumalla.


      • MBAllTerrain
        Haastettu kirjoitti:

        Haastetta ei luonnollisestikaan voi ottaa vastaan selvästä syystä: Takkiin tulee 100-0 Nivalle maastossa. Sen sijaan, kun se harmittaa mesemiestä niin kovasti, niin se harmitus pitää sitten purkaa palstalla minua haukkumalla.

        Niva-lapiomieskin pääsee mehkaamaan traktorillaan kun haluaa verrata sitä totaalisen ja epä-älyllisen epärelevantisi autoon, jota ei edes ole tehty ja suunniteltu maastotraktoriksi.

        Edes rautalangasta väännettynä hänen simppeli mielensä ei asiaa kykene sisäistämään.

        Mutta kuten sanottu, niin yksikertaisilla on yksikertaiset huvit ;-)

        Tokihan olen tietoinen, että nämä s24 autoilupalstat ovat keskenkasvuisten ja sillä heikommalla Ä-Ö:llä varustettujen kakaroiden hiekkalaatikoita.

        ;-)


      • älykkyysosamäärä

        "Tokihan olen tietoinen, että nämä s24 autopalstat ovat keskenkasvuisten ja sillä heikommalla Ä-Ö:llä varustettujen kakaroiden hiekkalaatikoita". -Nyt osuit naulan kantaan. Samalla "ammuit itseäsi omaan koipeen", sillä sinä edustat juuri tuota ihmistyyppiä pahimmillaan. Olet vain itseäsi täynnä oleva öykkäröivä paskiainen joka saa ilmeisesti kiksejä täällä toisille kiukuttelemalla. Surullinen tapaus olet "Ä-Ö":si kanssa.


    • Turhistaturhin

      Tuolla "maastoautolla" ei raaski edes metsään mennä, kun tulee naarmuja ja lommoja kylkiin. Eli turhista kampeista turhin, koska maanteillä pärjää mainiosti kaksivetoisellakin autolla. En keksi mitään järkevää käyttöä tuollaiselle.

      • eemelinen

        Näinpä se just on. Kikkelin jatkeitahan nuo tuommoiset öky-pirssit on. -Mutta jos perse kestää eli sitä kuuluisaa pätäkkää piisaa niin itsekukin laittakoon mieluisensa kulkineen.
        -Takavuosina kun olin työporukan hirviporukassa ja parilla kaverilla oli ne Lada Nivat ja toisilla hienoja kalliita autoja, maastureitakin. Niin kummasti se Lada-kyyti kelpasi niille hienojen autojen isännillekin kun piti kämpälle päästä ja metsäautotie oli huonon sorttinen. Eivätkä tarjonneet vastavuoroiskyytiä. Olisi saattanut joku naarmu tulla komiaan.


      • MBAllTerrain
        eemelinen kirjoitti:

        Näinpä se just on. Kikkelin jatkeitahan nuo tuommoiset öky-pirssit on. -Mutta jos perse kestää eli sitä kuuluisaa pätäkkää piisaa niin itsekukin laittakoon mieluisensa kulkineen.
        -Takavuosina kun olin työporukan hirviporukassa ja parilla kaverilla oli ne Lada Nivat ja toisilla hienoja kalliita autoja, maastureitakin. Niin kummasti se Lada-kyyti kelpasi niille hienojen autojen isännillekin kun piti kämpälle päästä ja metsäautotie oli huonon sorttinen. Eivätkä tarjonneet vastavuoroiskyytiä. Olisi saattanut joku naarmu tulla komiaan.

        "Näinpä se just on. Kikkelin jatkeitahan nuo tuommoiset öky-pirssit on. -Mutta jos perse kestää eli sitä kuuluisaa pätäkkää piisaa niin itsekukin laittakoon mieluisensa kulkineen."

        Punaiseen atteeseen kallellaan olevat ja suomalaisen eri ruman perisynnin, eli kateuden omaavat ovat useinkin julistelemassa tuon kaltaisia karikatyrejä ihan omista henkisesti poikkeusellisen ahtaista maailmankuvistaan käsin.

        Samalla punertavat liitto-uskovat-duunarit eivä tiedä miten ammattiliitot itse toimivat erittäin kapitalistisilla arvoilla ja metodeilla loputtomlien verovapaiden rikkauksiensa keräämisessä, sijoittamisessa ja kasvattamisessa aina vain edelleen verovapasti miljardituottojaan kasvattaen.

        *

        Veroparatiisi Hakaniemessä: AY-liikkeet

        "Eduskunnan budjettikeskustelussa toistuivat taas samat fraasit kuin aina ennenkin: ”Köyhät on unohdettu, verotusta on kevennetty liikaa, rahat ovat veroparatiiseissa, pääomaverotusta on kiristettävä”. "

        "Veroparatiiseista puheen ollen ainoa todellinen veroparatiisi taitaa olla Hakanimessä. Hakaniemen saamat maksut kotitalouksilta ovat täysimääräisesti verovähennyskelpoisia – eikä siinä vielä kaikki. Ammattiliitot eivät yleishyödyllisinä yhteisöinä maksa mitään veroja."

        "Erityisesti tämä verovapaus koskee pääomatuloja. Ongelma on siinä, että emme tiedä, miten paljon omaisuutta liitoilla on. Esimerkiksi Ylen vuonna 2012 tekemän kyselyn perusteella voi arvailla, ettei luku jää kauaksi säätiöiden pääomista. Liittojen, päinvastoin kuin säätiöiden, ei tarvitse julkaista taseitaan ja tuloslaskelmiaan. Siitä huolimatta, että ne saavat satojen miljoonien edestä verotukia."

        "Joku voi tuhahtaa ay-jäsenmaksuille, mutta kyse ei ole suinkaan pikkurahoista. Jos laskee, paljonko vuoden 1974 jälkeen on maksettu jäsenmaksuja ja laskee niille koron valtion obligaatioiden korkoprosentin mukaan, saa tulokseksi lähes 40 miljardia euroa. Jokainen voi mielessään pohtia, onko sillä rahalla saatu vastaava määrä hyvinvointia aikaan."

        - http://keskustelu.plaza.fi/threads/ay-liike-veronkiertäjien-keisari.1939884/

        *

        Yksikertaisia koijtaan mennen tullen ja sillä välillä ...


      • torillatavataan
        MBAllTerrain kirjoitti:

        "Näinpä se just on. Kikkelin jatkeitahan nuo tuommoiset öky-pirssit on. -Mutta jos perse kestää eli sitä kuuluisaa pätäkkää piisaa niin itsekukin laittakoon mieluisensa kulkineen."

        Punaiseen atteeseen kallellaan olevat ja suomalaisen eri ruman perisynnin, eli kateuden omaavat ovat useinkin julistelemassa tuon kaltaisia karikatyrejä ihan omista henkisesti poikkeusellisen ahtaista maailmankuvistaan käsin.

        Samalla punertavat liitto-uskovat-duunarit eivä tiedä miten ammattiliitot itse toimivat erittäin kapitalistisilla arvoilla ja metodeilla loputtomlien verovapaiden rikkauksiensa keräämisessä, sijoittamisessa ja kasvattamisessa aina vain edelleen verovapasti miljardituottojaan kasvattaen.

        *

        Veroparatiisi Hakaniemessä: AY-liikkeet

        "Eduskunnan budjettikeskustelussa toistuivat taas samat fraasit kuin aina ennenkin: ”Köyhät on unohdettu, verotusta on kevennetty liikaa, rahat ovat veroparatiiseissa, pääomaverotusta on kiristettävä”. "

        "Veroparatiiseista puheen ollen ainoa todellinen veroparatiisi taitaa olla Hakanimessä. Hakaniemen saamat maksut kotitalouksilta ovat täysimääräisesti verovähennyskelpoisia – eikä siinä vielä kaikki. Ammattiliitot eivät yleishyödyllisinä yhteisöinä maksa mitään veroja."

        "Erityisesti tämä verovapaus koskee pääomatuloja. Ongelma on siinä, että emme tiedä, miten paljon omaisuutta liitoilla on. Esimerkiksi Ylen vuonna 2012 tekemän kyselyn perusteella voi arvailla, ettei luku jää kauaksi säätiöiden pääomista. Liittojen, päinvastoin kuin säätiöiden, ei tarvitse julkaista taseitaan ja tuloslaskelmiaan. Siitä huolimatta, että ne saavat satojen miljoonien edestä verotukia."

        "Joku voi tuhahtaa ay-jäsenmaksuille, mutta kyse ei ole suinkaan pikkurahoista. Jos laskee, paljonko vuoden 1974 jälkeen on maksettu jäsenmaksuja ja laskee niille koron valtion obligaatioiden korkoprosentin mukaan, saa tulokseksi lähes 40 miljardia euroa. Jokainen voi mielessään pohtia, onko sillä rahalla saatu vastaava määrä hyvinvointia aikaan."

        - http://keskustelu.plaza.fi/threads/ay-liike-veronkiertäjien-keisari.1939884/

        *

        Yksikertaisia koijtaan mennen tullen ja sillä välillä ...

        Sieltähän varsinainen lahtari kuoriutui. On jo lakkauttamassa ay-toiminnankin. -No, täytyy todeta kuin vanha opettajani aikoinaan luokan häirikölle, että synnynnäiselle tyhmyydellehän ei mitään voi, mutta sen tietoinen kehittäminen on rikollista.
        Ei ole kaverilla nämä yhteiskunnalliset asiatkaan mikään vahvuus.


      • MBAllTerrain
        torillatavataan kirjoitti:

        Sieltähän varsinainen lahtari kuoriutui. On jo lakkauttamassa ay-toiminnankin. -No, täytyy todeta kuin vanha opettajani aikoinaan luokan häirikölle, että synnynnäiselle tyhmyydellehän ei mitään voi, mutta sen tietoinen kehittäminen on rikollista.
        Ei ole kaverilla nämä yhteiskunnalliset asiatkaan mikään vahvuus.

        "Sieltähän varsinainen lahtari kuoriutui. On jo lakkauttamassa ay-toiminnankin."

        Niin, henkisesti yksikertainen liitto-uskovainen vaikuttaa lukevankin ihan omiansa, eikä vaikuta olevan lainkaan huolissaa "punaisten" AY-liikkeiden todellisesta kapitalistisuudesta ja tuplamoraalista väittämiinsä aatteisiin nähden.

        Samalla kun yksinkertaiset liitto-uskovaiset massoina huutavat nyrkit ojossa barrikadeilla räntäsateessa heille ylhäältäpäin valmiiksi opetettuja ja aivopestyjä iskulauseita, niin heidän "asioittensa ajajat" itse elävät suuressa yltäkylläisyydessä ja pimittävät taloudellisen toimintansa ja liittolaisten selkänahasta revityn ja kerrytetyn verovapaan miljardi-busuneksensä. Liittolaiset saavat roposia ja liitot verovapaita miljardeja sijoitustoimintaansa.

        AY-liikkeiden lopettaminen ja niiden verolle laittaminen, sekä taloutensa ja sijoitustoimintansa läpinäkyvyyden vaatiminen ovat kaksi aivan eri asiaa.

        Belgiassa muuan puolue ehdottaa AY-jäsenmaksujen verolle panemista, eli ovat tuosta heidän paikallisestakin opakista AY-liikkeiden verovapaasta miljardi-busineksestä hyvin tietoisia.

        Ps. Onhan se nyt merkilinen tilanne kun AY-johtajat haastatteluissa vaativat yrityksien ja kansainvälisten yrityksien talouden läpinäkyvyyttä, mutta itse toimivat opakilla aivan mafia-mentaliteetillä oman taloutensa ja verovapaiden _miljardi- investointiensa suhteen_, sekä pahoin kiusaantuvat kun asia nostetaan pöydälle ja alkavat suoltaa loputonta epärehdin kiemurtelevaa kapulakieltä.

        ;-)


    • hohhoijaa.j

      takavalot on kyllä epäonnistunut, joku päivä liikenteessä pongasin noilla uusilla takavaloilla olevan mesen, ei niin kuin arvokkaan oloinen muotoilu, ei mersumainen fiilis kun sen näkee. Vähän sama kun tuli uusi malli 2009?, niin takavaloista tuli rumemmat. Sen jälkeen tuli taas paremman näköiset ja uusin nyt tämä on kyllä sitten kaikkien aikojen riman alitus valitettavasti.

      Saa kyllä välillä ihmetellä automuotoilusta päättävien näkemyksiä. Uusi E ei enää ns näytä edes e mersulta.

      • vain_makuasioita

        Tuosta muotokielen moitinnasta uupui yksi oleellinen elementti, ilmaisu: "minun mielestäni" ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe