ikioma rakas hiusto

1276578 upean kiiltävää ruskeaa ja tervettä hiusta on päässäni. Yhtäkään niistä ei ole poistettu eikä myöskään poistunut tahtomattani. On aivan upeaa omistaa täysi karvapehko ilman värivikoja.

Sinällään säälittävää että alennun kerskumaan tällaisella mutta ehkä sitten seura tekee vaan kaltaisekseen;)

43

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HahHaa!! Tämä oli hauska avaus, Minullakin on hiukset tallella, on upea lyhyt kampaus.. Silmäripset on luonnostaan pitkät, ympäröivät kilttejä silmiäni.. Omaan myös pusuhuulet.😙😉

      • Mukavasti löysit sinäkin itsestäsi hyvää:)

        Kyllä jonkun purukalusto jo kalpenee;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mukavasti löysit sinäkin itsestäsi hyvää:)

        Kyllä jonkun purukalusto jo kalpenee;)

        Kiitti!😁 Nooh... Vaatimattomasti lisään vielä että hampaat on tallella myös..😉


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mukavasti löysit sinäkin itsestäsi hyvää:)

        Kyllä jonkun purukalusto jo kalpenee;)

        Nii ja se jonkun viisaudenhampaiden poistot on kirjaimellisesti poistanu jotain muutaki. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii ja se jonkun viisaudenhampaiden poistot on kirjaimellisesti poistanu jotain muutaki. :))

        Jep!😂 Minulle ei muuten edes tullut koskaan viisaudenhampaita, ei ne uskaltaneet kasvaa fiksuun ja komeaan suuhuni..😉😁


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Jep!😂 Minulle ei muuten edes tullut koskaan viisaudenhampaita, ei ne uskaltaneet kasvaa fiksuun ja komeaan suuhuni..😉😁

        Mulle puhkesi viisaudenhampaat viime vuoden lopussa ja ne lisäsivät mun älykkyyttä monta prosenttia :)) Hammaslääkärikin sanoi, ettei niitä kannata ottaa pois, etten vain tyhmisty... Ja mulla ei muuten ole ollut ikinä mun hampaissa ensimmäistäkään reikää :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mulle puhkesi viisaudenhampaat viime vuoden lopussa ja ne lisäsivät mun älykkyyttä monta prosenttia :)) Hammaslääkärikin sanoi, ettei niitä kannata ottaa pois, etten vain tyhmisty... Ja mulla ei muuten ole ollut ikinä mun hampaissa ensimmäistäkään reikää :))

        Sinulla sitten viisaudn hampaat tuo lisää älykkyytä.😊 Minä taas olen kehittyneempi normi ihmisiä, kun en viisaudenhampaita tarvi..😂


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Sinulla sitten viisaudn hampaat tuo lisää älykkyytä.😊 Minä taas olen kehittyneempi normi ihmisiä, kun en viisaudenhampaita tarvi..😂

        Hahaha :)) No joo... Mua mietityttää, että miten Ressun suussa voi olla 26 hammasta ilman viisaudenhampaita, jos mulla on yhteensä 32??? Se on ihan varmasti pudottanut etuhampaansa, eikä ole edes huomannut tohkeissaan mitään, hahaha :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Hahaha :)) No joo... Mua mietityttää, että miten Ressun suussa voi olla 26 hammasta ilman viisaudenhampaita, jos mulla on yhteensä 32??? Se on ihan varmasti pudottanut etuhampaansa, eikä ole edes huomannut tohkeissaan mitään, hahaha :))

        Hyvä huomio.. Mutta ressu onkin joku ällöttävä mutantti..?😀


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Sinulla sitten viisaudn hampaat tuo lisää älykkyytä.😊 Minä taas olen kehittyneempi normi ihmisiä, kun en viisaudenhampaita tarvi..😂

        No ne on sit piilos jossain ikenein sisäs. Tulee esiin vaan tarpeen vaaties... :)


      • artagnan kirjoitti:

        No ne on sit piilos jossain ikenein sisäs. Tulee esiin vaan tarpeen vaaties... :)

        Ehkäpä niin..😄


    • Millon laskit? Ookko varma ettei yksikää jääny laskuista pois? ;)

      • Viime yönä 10 aputonttua teki laskelman nukkuessani (nukuin hieman huonosti). Virhemarginaali on 2.7 prosentin luokkaa:)


      • tinttu-liina
        HerraToljanter kirjoitti:

        Viime yönä 10 aputonttua teki laskelman nukkuessani (nukuin hieman huonosti). Virhemarginaali on 2.7 prosentin luokkaa:)

        :))) Mua nii naurattaa ajatuski tollasesta, että 10 punalakkista pikkukäppänää pyörii sun pään ympärillä ja nostelee ja kierittelee..;))) Sulla ei sit ole värivirheitä...ookko varma? Ettei seassa oliski punertavaa tai peräti harmaahapsua? :)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Mua nii naurattaa ajatuski tollasesta, että 10 punalakkista pikkukäppänää pyörii sun pään ympärillä ja nostelee ja kierittelee..;))) Sulla ei sit ole värivirheitä...ookko varma? Ettei seassa oliski punertavaa tai peräti harmaahapsua? :)))

        Älä nyt kiusi Tonttua.. Kerros nyt Tinttu itsestäsi jotain?😉


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))) Mua nii naurattaa ajatuski tollasesta, että 10 punalakkista pikkukäppänää pyörii sun pään ympärillä ja nostelee ja kierittelee..;))) Sulla ei sit ole värivirheitä...ookko varma? Ettei seassa oliski punertavaa tai peräti harmaahapsua? :)))

        Ei oo värivirheitä. Mä pyysin pikkutonttuja luokittelemaan laskun ohessa upeat hiukseni värin mukaan. Kaikki meni luokkaan 'supermageetbrunettet'...;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Älä nyt kiusi Tonttua.. Kerros nyt Tinttu itsestäsi jotain?😉

        Ööh..nooh..kalju, hampaaton, riipputissinen kurttune eukko..;)))))) Riittikö? ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ei oo värivirheitä. Mä pyysin pikkutonttuja luokittelemaan laskun ohessa upeat hiukseni värin mukaan. Kaikki meni luokkaan 'supermageetbrunettet'...;)

        Mitä lupasit niille? ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..nooh..kalju, hampaaton, riipputissinen kurttune eukko..;)))))) Riittikö? ;)

        Älä höpötä!

        Mun tarkkuuskiikareiden näkymä viime joulun alta kumoaa kaiken tuon kirjoittamasi!


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Älä höpötä!

        Mun tarkkuuskiikareiden näkymä viime joulun alta kumoaa kaiken tuon kirjoittamasi!

        Mulla oli just sillon ku kävit, nii mun peruuki päässä ja tekarit..tissit oli nostettu ylös jeesusteipillä..;)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..nooh..kalju, hampaaton, riipputissinen kurttune eukko..;)))))) Riittikö? ;)

        Noh, noh! Ei yhtään ollut todellnen kuvaus..😉


    • pitäiskös tässä jäbänki ihteään vuorollaan kehaista ku muuten oon tämmönen vaatimattoman sorttinen. kourat on ku semmosen ahavoituneen vauvan peppu ton aamulypsyn jäljiltä ku tummelin kans tuli lotrattua. haju on sitte enempiki semmonen miehekkään hikinen ku ihteään vähä kainalonpuolesta nuuhkaisee. tohon elukkojen kans jutteluun jäbä on sitte oikein erikoistunu. kerranki peltotöissä myyrä livahti lahkeen puntista likimain munaskuihin asti et niin kovasti tykkäs. ku ton typykän parissa jäbän ajatukset paljolti askartelee pitää vielä sanoa et kyllä tämmönen vahakangastuuki oli vaan hältä kätevä ostos. saapi sotkia vaikka kyynärpäitään myöten mut aluuliinat pysyy kumminki puhtahina.. :)

      • No ei toi sit mitään ;) Mut ku sulkee pimeeseen tilaan nii mä hohdan sisäistä valoo kiitti näiden mikroateriain lisäaineiden. Mä en kämpillä käytä sit lainkaan sähköi :)


    • KokkolanTOSlrealisti

      Olen lähes kalju mutta hampaat on omat ja hyvät. Tukka tai järki ei pysy samaasa päässä sanotaan ja se pitänee paikkansa. Tärkeämpää on kuitenkin valkoiset terveet omat hampaat eikä mitkään tupakalle haisevat kellastuneet mustat piikit joita näkee päivittäin vesiveijarissa ja prisman alkossa hah hah ääliöt

      • No kumpi sinulla ensiksi katosi, tukka vai järki?


      • RessunKaveri kirjoitti:

        No kumpi sinulla ensiksi katosi, tukka vai järki?

        Varmaan molemmat yhtä aikaa?


      • TOSIripulisti

        Ei tarvi ihmetellä ripulistin katkeruutta!


      • kolisee-tyhjyyttään

        Ontossa päässä ei pysy kumpikaan.


      • kolisee-tyhjyyttään kirjoitti:

        Ontossa päässä ei pysy kumpikaan.

        Ei sillä ole päässä kuin narsistisia juttuja, joita se jauhaa vuodesta toiseen..


    • SunLukionPovekasÄikänope

      Se on HIUKSISTO, ei hiusto, hahaha :)) Mmmm... Onneksi sun superkomea ulkonäkö ja muut TODELLA ihan kaamean hyviksi havaitut ominaisuudet vie huomion pois sun tekemistä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kiusallisista oikeakielisyysvirheistä, hahaha ;)) No joo.. Klikatkaa linkkiä, jos haluatte tutustua teini-ikäisen Toljanterin koulumatkaan... Hmmm... Siis joskus 1950-luvulla tai aiemmin :))

      https://www.youtube.com/watch?v=e_TzjFbSkeg

      • oliskos tuossa nähtävissä nyt jonkin sorttinen ristiriita ku ope taitaapi olla 60 vuotta oppilastaan nuorempi ;) se olis sitte taas utareitten vatkaamisen aika..


      • Mä googlasin just tuon sanan 'hiusto' ja ainakin mulle tuli hakusanalla heti ylimmäiseksi varsin tunnustetun ja kunnioitetun henkilön kirjoittamaa tekstiä. Joten kyllä sun on nyt vaan uskottava että oon tässäkin asiassa oikeassa...

        Silloin kun mä kävin lukiota pukeuduit kyllä sellaiseen säkkiin että sun povien koko jäi mulle kyllä täydelliseksi arvoitukseksi. No selvispä tämäkin mysteeri joka on jäänyt suurena arvoituksena kalvamaan mieltäni vuosikymmenien ajaksi:)

        Tuo linkin löytösi on hämmentävä, mä kyllä oikeasti punastuin kun näin itseni poikasena! Miten sä löysit sen???


      • Toi on sit kyl magee biisi mut mistä hemmetist sä ton bongasit..?


      • olevinaan_muuta
        HerraToljanter kirjoitti:

        Mä googlasin just tuon sanan 'hiusto' ja ainakin mulle tuli hakusanalla heti ylimmäiseksi varsin tunnustetun ja kunnioitetun henkilön kirjoittamaa tekstiä. Joten kyllä sun on nyt vaan uskottava että oon tässäkin asiassa oikeassa...

        Silloin kun mä kävin lukiota pukeuduit kyllä sellaiseen säkkiin että sun povien koko jäi mulle kyllä täydelliseksi arvoitukseksi. No selvispä tämäkin mysteeri joka on jäänyt suurena arvoituksena kalvamaan mieltäni vuosikymmenien ajaksi:)

        Tuo linkin löytösi on hämmentävä, mä kyllä oikeasti punastuin kun näin itseni poikasena! Miten sä löysit sen???

        Tuo pimatsu on palstan turkoosi pikkulikka.


      • SunLukionPovekasÄikänope
        HerraToljanter kirjoitti:

        Mä googlasin just tuon sanan 'hiusto' ja ainakin mulle tuli hakusanalla heti ylimmäiseksi varsin tunnustetun ja kunnioitetun henkilön kirjoittamaa tekstiä. Joten kyllä sun on nyt vaan uskottava että oon tässäkin asiassa oikeassa...

        Silloin kun mä kävin lukiota pukeuduit kyllä sellaiseen säkkiin että sun povien koko jäi mulle kyllä täydelliseksi arvoitukseksi. No selvispä tämäkin mysteeri joka on jäänyt suurena arvoituksena kalvamaan mieltäni vuosikymmenien ajaksi:)

        Tuo linkin löytösi on hämmentävä, mä kyllä oikeasti punastuin kun näin itseni poikasena! Miten sä löysit sen???

        Mmmm... Joo-o, löytyi ihan Eino Leinoon verrattava suuruus, hahaha ;)) Ja taas sulle tuli muuten toooooooooooodella ikävä kielioppivirhe :(( Siis mun POVEN koko, sillä rintoja mulla on kaksi, mutta ainoastaan YKSI povi :)) Tiedätkö, että mun oli aivan pakko pukeutua siihen kaameaan säkkiin ihan sun takia, koska sulla oli jo silloin vaikeuksia erottaa yksikkö monikosta. Eikä asiaa olisi varmastikaan auttanut, jos olisin näyttänyt sun silmissä tältä, hahaha ;))

        http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1_owlIpXXXXbWXFXXq6xXFXXXV/Free-Shipping-Unique-Design-Sexy-font-b-Teacher-b-font-Head-Mistress-Costume-PP1239-Fancy-Cosplay.jpg

        Niin se videopätkä on koulun arkistosta tai siis paremminkin mun tyynyn alta, koska mulla on tapana katsella sitä iltaisin ja muistella suurella haikeudella sun s-u-p-e-r-t-u-u-h-e-a-a HIUKSISTOA ;))


      • teräspappa-iskee
        olevinaan_muuta kirjoitti:

        Tuo pimatsu on palstan turkoosi pikkulikka.

        Onko noilla sutinaa keskennän?


      • näkeehän_sen
        teräspappa-iskee kirjoitti:

        Onko noilla sutinaa keskennän?

        On ollu jo kauan.


      • SunLukionPovekasÄikänope kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, löytyi ihan Eino Leinoon verrattava suuruus, hahaha ;)) Ja taas sulle tuli muuten toooooooooooodella ikävä kielioppivirhe :(( Siis mun POVEN koko, sillä rintoja mulla on kaksi, mutta ainoastaan YKSI povi :)) Tiedätkö, että mun oli aivan pakko pukeutua siihen kaameaan säkkiin ihan sun takia, koska sulla oli jo silloin vaikeuksia erottaa yksikkö monikosta. Eikä asiaa olisi varmastikaan auttanut, jos olisin näyttänyt sun silmissä tältä, hahaha ;))

        http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1_owlIpXXXXbWXFXXq6xXFXXXV/Free-Shipping-Unique-Design-Sexy-font-b-Teacher-b-font-Head-Mistress-Costume-PP1239-Fancy-Cosplay.jpg

        Niin se videopätkä on koulun arkistosta tai siis paremminkin mun tyynyn alta, koska mulla on tapana katsella sitä iltaisin ja muistella suurella haikeudella sun s-u-p-e-r-t-u-u-h-e-a-a HIUKSISTOA ;))

        olipas siinä sitte treenatun oloset rintalihakset ;) oikein semmoset mukavan sorttiset muhkurat. jäbä ei noista naisten pukimista niin oo perillä mut jospa typykkä kulta hankkisit sinne halloween naamiaisiin tommosen asusteen ku olis vaan jotenki kiva kahtella.. ;)


      • SunLukionPovekasÄikänope kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, löytyi ihan Eino Leinoon verrattava suuruus, hahaha ;)) Ja taas sulle tuli muuten toooooooooooodella ikävä kielioppivirhe :(( Siis mun POVEN koko, sillä rintoja mulla on kaksi, mutta ainoastaan YKSI povi :)) Tiedätkö, että mun oli aivan pakko pukeutua siihen kaameaan säkkiin ihan sun takia, koska sulla oli jo silloin vaikeuksia erottaa yksikkö monikosta. Eikä asiaa olisi varmastikaan auttanut, jos olisin näyttänyt sun silmissä tältä, hahaha ;))

        http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1_owlIpXXXXbWXFXXq6xXFXXXV/Free-Shipping-Unique-Design-Sexy-font-b-Teacher-b-font-Head-Mistress-Costume-PP1239-Fancy-Cosplay.jpg

        Niin se videopätkä on koulun arkistosta tai siis paremminkin mun tyynyn alta, koska mulla on tapana katsella sitä iltaisin ja muistella suurella haikeudella sun s-u-p-e-r-t-u-u-h-e-a-a HIUKSISTOA ;))

        Mä kyl vähä epäilen sun maikan kykyi jos ei sit jonneki tyttökouluun... ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        olipas siinä sitte treenatun oloset rintalihakset ;) oikein semmoset mukavan sorttiset muhkurat. jäbä ei noista naisten pukimista niin oo perillä mut jospa typykkä kulta hankkisit sinne halloween naamiaisiin tommosen asusteen ku olis vaan jotenki kiva kahtella.. ;)

        Vähä mageeta ku pääsis laittaan Tummelii... ;D


      • SunLukionPovekasÄikänope kirjoitti:

        Mmmm... Joo-o, löytyi ihan Eino Leinoon verrattava suuruus, hahaha ;)) Ja taas sulle tuli muuten toooooooooooodella ikävä kielioppivirhe :(( Siis mun POVEN koko, sillä rintoja mulla on kaksi, mutta ainoastaan YKSI povi :)) Tiedätkö, että mun oli aivan pakko pukeutua siihen kaameaan säkkiin ihan sun takia, koska sulla oli jo silloin vaikeuksia erottaa yksikkö monikosta. Eikä asiaa olisi varmastikaan auttanut, jos olisin näyttänyt sun silmissä tältä, hahaha ;))

        http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1_owlIpXXXXbWXFXXq6xXFXXXV/Free-Shipping-Unique-Design-Sexy-font-b-Teacher-b-font-Head-Mistress-Costume-PP1239-Fancy-Cosplay.jpg

        Niin se videopätkä on koulun arkistosta tai siis paremminkin mun tyynyn alta, koska mulla on tapana katsella sitä iltaisin ja muistella suurella haikeudella sun s-u-p-e-r-t-u-u-h-e-a-a HIUKSISTOA ;))

        Öh nyt mun on syytä kirjoittaa todella tarkasti etten vaan jälleen sorru kamaliin kielioppivirheisiin...

        Muisti rupeaa palaamaan pätkittäin noista kouluvuosista: Jostain syystä otit minut silmätikuksesi:( Johtuneeko siitä kun olin niin kamalan kiinnostunut luokkahuoneessa näkemistäni POVISTA jotka eivät olleet säkin peitossa, en todella tiedä;)

        Raavin tässä supertuuheaa hiustoani ja harkitsen että tulisiko minun ilmoittaa sana 'hiusto' taholle joka tekee päätökset uusista ja virallisista sanoista äidinkielessämme. Sinä varmaan virkaiältäsi vanhana äidinkielen opettajana puollat täysin POVIN hakemustani?


      • nuorempia-vituttaa
        näkeehän_sen kirjoitti:

        On ollu jo kauan.

        Pikkulikka on papparaisen lumoissa korviaan myöten.


      • artagnan kirjoitti:

        Vähä mageeta ku pääsis laittaan Tummelii... ;D

        no taitais jäbäki siirtyä sitte suosiolla tohon käsin lypsyyn ku ei kai sitä muuten raaskis.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe