Paf/Betsson (sama palvelin) pokerihuijaus

Yksi_kusetuksen_uhri

8

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettipokerihuijaus

      Kaikki nettipokerit ovat huijausta. Samat kusetuskuviot toistuvat kaikilla sivustoilla. Ottakaa yhteyttä kaikki RAY ja PAF/BETSSON/POKERIHUONE -kombin kusetetuiksi tulleet. Teen tilastoja näistä kusetuksista ja toivottavasti saataisiin viedä asiaa eteenpäin päättäville tahoille, todisteiden kera. Itse nauhoittelen muiden pelejä em. sivustoilta joissa jo lyhyen otannan jälkeen näkee kusetuksen eli järjestelmällisesti järjestettyjen käsien toistuvan jatkuvasti.

      Yhteyden otot nimettömänä tai nimellä

      [email protected]

      KYYKYTETÄÄN HUIJARIT !!!

    • salostapajuu1

      Lopetin betssonilla,raylla yn muilla.Samanlaisia käsiä jatkuvasti ja
      AINA VARMA HÄVIÖ.......

    • Jos_Luoja_suo

      Pelaa aggressiivisemmin.

      • Limppausonsynti

        Moi...tossa kyllä tyypillinen fisu....ep limpataan sisään vihu korottaa buttonilta ....saadaan käsi ....annetaan kaverin korottaa ja siitä vaan maksetaan ite ja sit tulee vihulle käsi ja laittaa kaikki sisään ja sinä samantien maksat ajattelematta mitä vihulla voi olla.. no taso NL2 joten aggressiivisuus puuttuu...pelaatko aina hyvillä käsillä ollessasi johdolla samoin eli annat ilmaisia kortteja vihulle...slow play toimii silloin jos vihu on tosi aggressiivinen antaa silloin vaan lyödä ...tosin myös oma aggressiivisuus toimii silloinkin....eli miten olisi mennyt jos sulta normaali korotus ep 4bb ...jos ois menty flopille niin siihen reissua vastaan ja potti ois ollu sun....


    • AggroaPeliin

      Tuossa sisään peliin ainoastaan korotuksella, ei limpillä. Toisaalta UTG:stä voi foldatakin, riippuu pöydästä. Maksoit pelkkiä maksuja loppuun asti, eikä yhtään korotusta, joten ei ihme, jos vastustaja vetää ohi. Check-raise flopilta olisi saanut vastustajan foldaamaan ja potti olisi ollut sun.

    • skuattiimooland

      Toivottavasti videoit myös sen kun viet jotain 50000 kpl videotallenteita parin euron peleistä jollekin Eduskunnan kanslerille tms. ja väitä ilman mitään perusteluja että häviöllinen limppipelleilysi johtuu sivuston kusetuksesta.

    • mammuttti

      tässä on selkeä esimerkki väärin pelatusta kädestä. siinä vaiheessa kun pöydässä on vetoja pitää todellakin korottaa, eli viimeistään turnilla olisi seivattava oma käsi. aina on mahdollista että toinen vetää ohi eli käteispöydissä ei todellakaan slowplay ole se oikea vaihtoehto. positiotakin kannattaisi miettiä. kaveri buttonilla pelasi paremmin ja thats it

    • L0053R

      Ehken vuoden huonoin esimerkki! Pelasimme jo lukiossa femman korotuksilla Sököä, 5:n kortin pokkaa ja nykyistä supersuosittua Hold´emia, tosin limittiversiona ja tämä on 90-luvun alusta. Vastustaja koetti ensin pudottaa sinua ja sai värin vedon ja sitä ei noilla pennosilla olisi varmaankaan kipannut? Olisit hävinnyt kaikille ristin yhdistelmille, taskupareista 3:lle vaihtoehdolle, jopa TcQc monsteri mahdollinen tai mikä tahansa 9:n kanssa täyskäden muodostama käsi tai pelkkä splitti!

      Itse hävisin esim. flopin 258o ja taskussa 88 ja A8 kiskoi merkit keskelle, ymmärrettävästi kylläkin ja prossat oli 0,4 % hänen voitolleen eli runner,runner naulathan sieltä tuli ja se kustanti hivenen enemmän. Karmaasi kun et koskaan pysty voittamaan, paljon pelanneena tulee sekunnin kymmenyksissä vaisto, että nämä Cowboyt kuolevat tässä jaossa ja se on silloin aivan se ja sama mikä 52o siellä on vastassa, vaikkakin tavallisimmin joku huonoin A6o-A9o-yhdistelmistä ja välttämättä se ässäkään ei osu, mutta noutaja tulee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe