Länsi-Savon oudot touhut

AnssiJaTiinaOnOutoja

Mielestäni on hyvin outoa, että vaikka tässä on tullut kirjoiteltua jokunenkin sana Länsi-Savosta, heidän sensuuristaan, suvakismista, maanpettureista ja kaikenmaailman outouksista, joita tuossa toimituksessa tapahtuu, niin silti sain bannediä vasta nyt kun kyseenalaistin Länsi-Savon kolumnisti Lauri Törhösen väitteen, jonka mukaan epäilty törkeä kuolemantuottamus olisi oikeasti suunniteltu poliittinen murha. Olin asiallinen ja minut sensuroitiin. Kirjoitin ilmeisesti liikaa tännekin ja kostoksi sain ensimmäisen bannedin Länsi-Savon sivuille. Outoa, olin tällä kertaa asiallinen, vaikkakin tiukka. Yleensä en ole kovin asiallinen, sillä tuo kuvottava toimitus on kohdellut minua kuin saastaa. Kannattaa muuten länkkäriläisten miettiä kuinka lukijoitaan kohtelee. Luulevat ilmeisesti olevansa lukijoitaan tietävämpiä KAIKESSA. Onneksi minulla hermot pysyvät kurissa. Tällainen kohtelu kun osuu väärän henkilön kohdalle niin saattaa käydä jollekin vielä huonosti... vai pitäisikö sanoa hassusti...

19

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysy_tiukkana

      Tavalliset ihmiset ovat puolellasi vaikka Länkkärin suvakit koettavat tehdä kaikkensa totuuden peittääkseen ja täällä idiootti palstatrolli niitä myötäilee vaikkei mistään enää mitään tajuakaan mielisairautensa takia. Joidenkin sekopäiden elämäntehtävänä näyttää olevan olla piikkinä perseessä varmasti kuitenkin aavistaen sen käyvän eräänä päivänä tosi kipeästi.

      • Kiitos-tuesta

        Tavallisten ihmisten takia minä tätä "sotaani" Länsi-Savoa vastaan käynkin. Nämä Länsi-Savon mädättäjät tekevät sadistisilla toimillaan koko ajan ainoastaan lisähallaa itselleen.

        Heitä on turha varoittaa heidän toimintansa mahdollisista seurauksista, aivan kuten heitä oli turha varoitella hallitsemattoman maahanmuuton seurauksista. Heillä on agenda, jota he noudattavat vaikka totuus olisikin selvästi jotain ihan muuta, kuten näimme tässä poliittinen murha-keississä.

        Esim. jos joku kilahdusvaaratyyppi yrittää toistuvasti kirjoittaa asiallisia kommentteja Länsi-Savoon ja häntä sensuroidaan jatkuvasti aiheettomasti, niin se on mielestäni provosoimista ja mitähän joku kilahdusvaaratyyppi voisikaan tehdä kun tarpeeksi provosoidaan? Sitä emme voi kuin arvailla.


    • OlaviPaavolainenko

      Synkkä yksinpuhelu, se on kirjoitettu Mikkelissä. Olavi Paavolainen on noussut haudastaan ja taas jatkaa juttuaan. Synkkänä ja yksin, yhdestä kynästä.

      • SuvakkienSyrjimä

        Mieluummin keskustelisin asiallisesti Länsi-Savon kommenttiosiossa, mutta siihen en ole saanut aitoa mahdollisuutta. Olen kohdannut ylimielistä syrjintää yrittäessäni esittää asianmukaista kritiikkiä. Kertoo hyvin paljon länkkäriläisistä kun eivät pysty ottamaan kritiikkiä vastaan, eivätkä siedä mielipiteitä, jotka esim. kyseenalaistavat toimittajan näkemyksen/muka totuuden. He eivät halua kehittyä koska agenda.


      • Pia_Rask_kommentoi

        omalla omituisella, sanoisinko skitsolla tyylillään.


    • polttakaakokorakennus

      Länsi-savon lehti on muutekin iha perseestä

    • Vaarallinen_kirjoitaja

      " AnssiJaTiinaOnOutoja

      28.9.2016 10:53
      Tällainen kohtelu kun osuu väärän henkilön kohdalle niin saattaa käydä jollekin vielä huonosti... vai pitäisikö sanoa hassusti..."

      Tässä yllä olisi yksi kirjoittaja POLIISIn tarkkailtavaksi. Vaarallista uhkailua. Lienee aseistautunut sekopää.

      • SäälittäväYritys

        Väärin. Kyseessä ei ole minkäänsortin uhkaus. "Käydä hassusti" on todella käytetty versio "käydä huonosti" -lausahduksesta.

        Sitä paitsi en puhunut itsestäni vaan potentiaalisesta mahdollisesta "hullusta".

        Jos kyseessä olisi uhkaus, niin joutuuko kokoomuksen kansanedustaja Wille Rydman nyt poliisin kynsiin blogikirjoituksestaan?

        Wille Rydman:

        "Vihakirjoitukset merkki ahdistuneisuudesta"
        Rydmanin mielestä poliisin resursseja pyritään ohjaamaan rasistisen vihakirjoittelun estämiseen, vaikka se ei ole todellinen yhteiskunnallinen ongelma.

        Rydmanin mukaan vihakirjoitukset ovat lähinnä merkki kouluttamattomien ja heikossa yhteiskunnallisessa asemassa olevien ahdistuksesta.

        – Mahdollisuus kertoa ajatuksensa ilman pelkoa rangaistuksesta on parhaita tapoja ennaltaehkäistä väkivaltaan turvautumista.

        http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kokoomusedustaja-moittii-rasistikeskustelua-provosoivassa-kirjoituksessa-natsit-ovat-pelkka-keppihevonen/6091724

        Siinähän sanotaan sama asia eri sanoilla kuin mistä olet minulle kehittämässä jo rangaistusta. En minä niin typerä ole, että kirjoittelisin uhkauksia nettiin.


      • KukaUhkasiJaKetä

        Ja koska et vaikuta henkilöltä, joka rasittaisi liikoja aivojaan, niin tehdään sinulle yksi asia selvästi selväksi. Mahdollisesta uhasta puhuminen ei ole sama asia kuin uhkaus. Ymmärrätkö vai väännetäänkö lisää rautalankaa?

        Itseasiassa sinun kommenttisi on lähempänä rikosta. Suunnittelet ilmeisesti perätöntä ilmiantoa.


      • KukaUhkasiJaMissä

        "Tässä yllä olisi yksi kirjoittaja POLIISIn tarkkailtavaksi. Vaarallista uhkailua. Lienee aseistautunut sekopää."

        Kai tajusit kirjoittaa tor-verkon kautta, ettei sinua pysty jäljittämään? Et kai vaan ollut niin typerä, että menit kirjoittamaan tuon tavallista selainta käyttämällä?

        Sinua odottaa syyte perättömästä ilmiannosta, mikäli poliisi on jonain päivänä tämän asian tiimoilta oveni takana.

        Nimittäin: Missä kohdin se vaarallinen uhkaus tapahtuu? Ja mistä keksit perättömän aseistautumisjutun?

        Nyt sinun kannattaa varmaan lopettaa nettiin kirjoittelu, jos alat jo kirjoituksillasi rikkomaan lakia.

        Miltä nyt tuntuu kun tilanne onkin täysin päinvastainen kuin sinä kuvittelit? Sinä tehtailet rikoksia, en minä. Voit toki yrittää perustella itsesi "kuiville".


      • MiltäNytTuntuu

    • LopetaRikoksienTeko

      Jatketaan nyt kun vauhtiin päästiin. Ajatuksenkulkusi muistuttaa hieman Länsi-Savon kolumnisti Lauri Törhösen ajatuksenkulkua. Siinä missä sinun mielestäsi uhasta puhuminen on uhkaus, on Lauri Törhösen mielestä epäilty törkeä kuolemantuottamus on oikeasti poliittinen murha.

    • OnkoTypertynytOlo

      6 § Väärä ilmianto. Joka antaa esitutkinta- tai muulle viranomaiselle taikka tuomioistuimelle väärän tiedon ja siten aiheuttaa vaaran, että ilmiannettu pidätetään, vangitaan tai joutuu muun pakkokeinon kohteeksi tai joutuu syytteeseen tai tuomitaan rangaistukseen tai muuhun rikosoikeudelliseen seuraamukseen virheellisin perustein, on tuomittava väärästä ilmiannosta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

      En usko, että kaltaisesi henkilö löytää oikea pykälää muiden pykälien joukosta, joten näin parhaaksi kopioida tekstin sinulle tänne.

      • Todistaja

        Noo, väärän tiedon antaminen on tietysti paha paha. Jos esitutkintaan ilmoittaa, että täyttääkö ilmaisu rikoksen tunnukset ja pyytää viranomaisia tutkimaan, onko asiassa syytä edetä, ei totisesti ole tehnyt väärää ilmiantoa.
        Älä nyt henkilöä turhaan pelottele, hyväähän hän vain tarkoittaa. Saadaan paha pois maailmasta.


      • VoikoVahingossaMurhata

        Tarkoittaako väärä tieto esimerkiksi sitä, että väittää törkeästä kuolemantuottamuksesta epäiltyä poliittiseksi murhaajaksi?

        Enhän minä ketään pelotellutkaan, vaan minuahan tässä yritettiin pelotella lainvalvojilla valheellisin perustein.


        "Tässä yllä olisi yksi kirjoittaja POLIISIn tarkkailtavaksi. Vaarallista uhkailua. Lienee aseistautunut sekopää."

        Sanoisin, että tuon kirjoittanut on tässä se vaarallinen henkilö. Hän kirjoittelee täysin tuulesta temmattuja väitteitä ja vinkkailee noita valheellisia väitteitä viranomaisten suuntaan.


      • Todistaja
        VoikoVahingossaMurhata kirjoitti:

        Tarkoittaako väärä tieto esimerkiksi sitä, että väittää törkeästä kuolemantuottamuksesta epäiltyä poliittiseksi murhaajaksi?

        Enhän minä ketään pelotellutkaan, vaan minuahan tässä yritettiin pelotella lainvalvojilla valheellisin perustein.


        "Tässä yllä olisi yksi kirjoittaja POLIISIn tarkkailtavaksi. Vaarallista uhkailua. Lienee aseistautunut sekopää."

        Sanoisin, että tuon kirjoittanut on tässä se vaarallinen henkilö. Hän kirjoittelee täysin tuulesta temmattuja väitteitä ja vinkkailee noita valheellisia väitteitä viranomaisten suuntaan.

        Eihän siinä muuta kun teet tutkintapyynnön, mitäs sitä täällä vatkaat. Ei suoli24 sitä ainakaan tee.


      • Tekosavotodistaja

        Olenko sanonut tekeväni jotain?

        Sanoin: "Sinua odottaa syyte perättömästä ilmiannosta, mikäli poliisi on jonain päivänä tämän asian tiimoilta oveni takana."

        En siis ole juuri nyt tekemässä mitään. Ja mitäkö "vatkaan"? Eikö tämä ole keskustelusivusto? Eikö Todistaja uskalla vastata tuohon jo esitettyyn kysymykseen?

        Eli: Tarkoittaako väärä tieto esimerkiksi sitä, että väittää törkeästä kuolemantuottamuksesta epäiltyä poliittiseksi murhaajaksi?

        Tuohon on ei käsittääkseni ole montaa eri vastausvaihtoehtoa, joten vastaamisen luulisi olevan helppoa, paitsi jos on joku agenda, joka estää vastaamasta.

        Kysymyksiin vastaamattomuus on täällä kait muotia. Vai esitänkö liian vaikeita kysymyksiä?


    • ÖvereilläköTapettu
      • Putainmaa

        En muuta tiedä, kuin että olet trolli putainmaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe