Mikä tuomio odotettavissa?

Yhä-shokissa

Virkamiehen vastustaminen kaksi tapausta 3,5 viikon sisällä omassa kotonani. Olin täydessä shokissa kun siviilipoliisi tuli hakemaan mieheni tietokonetta. Puukko kädessä huusin että ulos!! Niin paljon kun ääntä lähti, kotiimme tuli kolme partiota. En muista mitään tapauksesta kun menin täyteen shokkiin kun olin kolme viikkoa istunut kotonani turvaketjujen takana, mutta puolisoni meni avaamaan oven uteliaisuuttaan kuka siellä rimputtaa ovikelloa, vaikka yleinen käytäntö on meillä ollut ettei vieraita sisään päästetä, vain sukulaiset ja he ilmoittavat puhelimitse kun tulevat poikkeamaan kylään. sairastan paniikkihäiriötä joka paheni äitini kuoltua. Poliisille oli annettu jopa käsky ampua minut etälamautin aseella jonka kantama lie 15-metriä?
Oli pakko nyt kysyä kun sukulainen joka näistä jotain tietää sanoi että ehdoton tuomio tulossa.

33

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyyn1kk0

      Kannattaa olla yhteydessä oikeusaputstoon tai asianajajaan kuin kysellä täältä, kun vastaukset on mitä on...

      Virkamiehen vastustaminen = sakkoa - 4 kk. vankeutta
      Virkamiehen väkivaltainen vastustaminen = 4 kk - 4 vuotta vankeutta
      (Rikoslaki 16 luku 1. - 2.§)
      Tuomioon tietysti vaikuttaa myöskin tuo veitsellä uhkaaminen ja se että katsotaanko oven avaamatta jättäminen vaikkakin poliisi on ilmoittanut olevansa poliisi ja millä asialla tulossa sekä tietysti otettava huomioon tuo mainitsemasi "paniikkihäiriö ja shokki" sekä onko mahdollista aiempaa rikostaustaa jne...

      • Kesto-shokki

        Tieto poliisista ei kulkeutunut minulle koska olin tässä netti huoneessa joka on romuvarasto asuntomme kuolleessa kulmassa jossa on kaikenlaisia vasaroita ja nikkarointivälineitä kun teen mm. lasinleikkaustöitä (tiffany). En siis voinut tietää että siviili Colombolta rähjäisessä takissa olisi poliisi.


      • Kesto-shokki3
        Kesto-shokki kirjoitti:

        Tieto poliisista ei kulkeutunut minulle koska olin tässä netti huoneessa joka on romuvarasto asuntomme kuolleessa kulmassa jossa on kaikenlaisia vasaroita ja nikkarointivälineitä kun teen mm. lasinleikkaustöitä (tiffany). En siis voinut tietää että siviili Colombolta rähjäisessä takissa olisi poliisi.

        Yli 20-vuotta sitten jouduin lusimaan vuodeksi ensikertalaisena tuhotyöstä. Sen jälkeen en ole ollut poliisin kanssa tekemissä muuta kuin pari kertaa toimittanut juopuneen mieheni putkaan. Ei sakkoja eikä mitään. Vanhan Vaasan sairaalan mielentila lausunto varttihullu.


      • Yleensä virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta ei voi selvitä sakoilla.


      • Kiltti-ihminen
        mahasarakham kirjoitti:

        Yleensä virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta ei voi selvitä sakoilla.

        Jos ei ole lyönyt vaan yrittänyt lyödä vaikka känykällä mutta tullut torjutuksi kun poliisi on isompi ja nuorempi ei siinä joku 55-vuotias kotirouva kissa kainalossa todellakaan pärjää.
        sairastuin omaiseni kuoleman jälken kuolemanpelkoon, psykiatri ei auttanut määräsi vain Propralia Beettasalpaajaa sydämelle. Ihan yhtä tyhjän kanssa.


    • 4-5

      No tuosta varmasti lähdetään syyttämään virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta. Siinä on mahdollisuudet saada se putoamaan myös virkamiehen vastustamiseksi, jos puukolla ei ole yritetty lyödä ja jos on olemassa muita lieventäviä asianhaaroja. Tuollaiseen tapaukseen kyllä aina suosittelisi asianajajaa mukaan käräjille.

      Vaikka tuomio tulisi virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta, jos virkamiestä ei yritetty lyödä eikä kellekään mitään sattunut, tuomio tulee silloin skaalan alapäästä.

      Mikäli olet ensikertalainen, selviät keissistä joko sakoilla, tai ehdollisella vankeustuomiolla. Ehdottomaan tarvitaan jo huomattavan vakava virkamiehen väkivaltainen vastustaminen (on vähintäänkin yritetty puukolla lyödä) ja/tai sitten vakavaa entistä rikostaustaa.

      • Kesto-shokki4

        En ole yrittänyt lyödä vaan häätää ulos, vieras tunkeutuja jota en tiennyt silloin heti poliisiksi.
        Shokkitila ja post-traumaattinen stressi 3-viikkoa aikaisemmasta pahoinpitelystä jolloin jouduin poliisin hakkaamaksi olohuoneessamme kun olin soittanut miehelleni ambulanssin kun hän oli 3 promillen humalassa ja arvioin hänen tarvitsevan hoitoa sydänlihasvaurion vuoksi. Toisin kävi mieheni jätettiin yksin heitteille oman onnen nojaan ja minut toimitettiin Kouvolan putkaan josta pois pääsy taxilla maksoi 100 euroa. Siis juoppoputkaan vaikka puhalsin 0 promillea. Pahoinpitelystäni jäi ikuinen trauma ja pelko en uskalla pestä kotona hiuksiani ja pelkään että poliisit voivat tulla oven läpi yleisavaimilla turvaketjut ei heitä pidättele, he vievät Kotkasta Kouvolaan vaikka yö-paidassa! Todettu on. turha tehdä kytistä pahoinpitelysyytettä vain yksi siihen osallistui toinen oli syrjässä. Siviili häviää aina. Ketkä ovatkaan seuraavat uhrit tähän hakkaajan käsissä?


      • fghfgdjdghk
        Kesto-shokki4 kirjoitti:

        En ole yrittänyt lyödä vaan häätää ulos, vieras tunkeutuja jota en tiennyt silloin heti poliisiksi.
        Shokkitila ja post-traumaattinen stressi 3-viikkoa aikaisemmasta pahoinpitelystä jolloin jouduin poliisin hakkaamaksi olohuoneessamme kun olin soittanut miehelleni ambulanssin kun hän oli 3 promillen humalassa ja arvioin hänen tarvitsevan hoitoa sydänlihasvaurion vuoksi. Toisin kävi mieheni jätettiin yksin heitteille oman onnen nojaan ja minut toimitettiin Kouvolan putkaan josta pois pääsy taxilla maksoi 100 euroa. Siis juoppoputkaan vaikka puhalsin 0 promillea. Pahoinpitelystäni jäi ikuinen trauma ja pelko en uskalla pestä kotona hiuksiani ja pelkään että poliisit voivat tulla oven läpi yleisavaimilla turvaketjut ei heitä pidättele, he vievät Kotkasta Kouvolaan vaikka yö-paidassa! Todettu on. turha tehdä kytistä pahoinpitelysyytettä vain yksi siihen osallistui toinen oli syrjässä. Siviili häviää aina. Ketkä ovatkaan seuraavat uhrit tähän hakkaajan käsissä?

        Kannattaa mieluummin tehdä tutkintapyyntö kuin olla tekemättä. Kun päällekäymisiä alkaa olla samalle poliisille kymmeniä, joku eettisempi poliisi voi tehdä asialle jotain. Näin ainakin kuvittelisin.

        Aloittajalta kysyisin, eikä saisään tunkeutuneella poliisilla ollut käyttäytymissäännöt edes sen vertaa hallussaan, että olisi heti esitellyt itsensä ja näyttänyt poliisimerkkinsä? Ei ketään voi vaatia antautumaan tottelöevaisesti kenelle tahansa kotiin tunkeutuneelle hampparille!


    • 18-8

      Linnatuomio on täysin selvä. Kyse on vaarallisesta henkilöstä. Poliisilla on jo annakolta määräys käyttää tarvittaessa etälamautinta. Ei vaarattoman ihmisen ovelle mennä etälamauttimet ja kenties aseet käsissä. Entisyyttä on rikoksen uusijana, jo toinen teko lyhyen ajan sisällä. Nyt ehdotonta pukkaa, henkilöllä on poliisin rekistereissä merkintä, vaarallinen.

      • Kesto-shokki2

        Etälamautin ryhmä tuli vasta sen jälkeen kun olin karjunut että ulos täältä koska en halunnut tulla enää hakatuksi ja pahoinpidellyksi kun 3-viikkoa aikaisemmin josta en ollut henkisesti toipunut ja pidin asunnossa turvaketjuja. jos minulle olisi tullut tieto että vain kone viedään eikä minua vahingoiteta, asiat olisi toisin.


      • Omaishoitajana

        Entä jos on kyse paniikkihäiriöisestä Alzheimer potilaasta. Siihenhän sairastuu jopa 50-vuotiaana. Kulkee suvussa ja omainen kuollut siihen.


      • r-b-r
        Omaishoitajana kirjoitti:

        Entä jos on kyse paniikkihäiriöisestä Alzheimer potilaasta. Siihenhän sairastuu jopa 50-vuotiaana. Kulkee suvussa ja omainen kuollut siihen.

        Sairaalaan ne sut pistää. Tuomiota ei tule hullulle, mutta hoitotoimenpiteet kestävät vuosia jopa vuosikymmeniä eikä siihen kysytä haluamista.


      • r-b-rbg
        Omaishoitajana kirjoitti:

        Entä jos on kyse paniikkihäiriöisestä Alzheimer potilaasta. Siihenhän sairastuu jopa 50-vuotiaana. Kulkee suvussa ja omainen kuollut siihen.

        "Se on pakkolääkitys!!" Niin kuin eräs Lauerma joskus suljetulla rääkyi. Ja se sana menee yli lain.


    • Kotirouva-Hukassa

      Kävin oikeusaputoimistossa ja lukaisivat esitutkinta pöytäkirjan mikä lie, joka on salainen ei myönnetty minulle 55-vuotta täyttävälle pitkäaikaistyöttömälle mitään avustajaa kuulusteluihin.
      Vaikka poliisi kuulusteluissa kysyykin aina että tarvitsenko oikeusavustajan.? sanon että olen varaton ettei minulla ole varaa avustajan, ja nyttemmin hekilökohtaisesti asioin "ilmaisessa" oikeusaputoimistossa, he käännyttivät minut pois ja kehoittivat ottamaan yhteyttä johonkin maksulliseen yksityiseen lakitoimistoon. Ihmettelen suuresti kun narkkaritkin saavat ilmaista oikeusapua niin ei 7-vuotta työttömänä ollut saa apua mistään. Ollaan mieheni kanssa oltu seurakunnan ruokajonossa kaikki nämä vuodet. Milloinko pitänee hankki asianajaja? 3.10 tulee Kouvolasta asti joku mua kuulustelemaan. Mulla ei ole ketään.

      • qwqwq

        Ahaa, vanha tuttu Kotkasta. Viime syksynä kerroit, että teit Kotkassa poliiseille niin ankaraa vastarintaa, että he joutuivat viemään sinut putkaan Kouvolaan.
        Kyllä nyt on parasta katsella hammasharjat sun muut jo valmiiksi linnaan lähtöä varten.


      • Luottamus-meni

        Siis Mitä vanha tuttuko? Toukokuun 1 päivä ensikosketus poliisiin!


      • qwqwq

        Sorry, se olikin viime keväänä, eikä viime syksynä.


      • Elinikäinen-shokki

        En ole henkilö jota etsit tai syytät. Anteeksi anto suotu. Harmittaa että tässä iässä jossa joudun huolehtimaan alkkis miehestä ym. minut toimitettiin Kouvolan juoppoputkaan selvin päin. 19.5.2016. kallis oli kotiinpaluu ja mikä siivo! Ei siis Ambulanssia pidä soittaa jos mies on henkihieverissä?


      • qwqwq
        Elinikäinen-shokki kirjoitti:

        En ole henkilö jota etsit tai syytät. Anteeksi anto suotu. Harmittaa että tässä iässä jossa joudun huolehtimaan alkkis miehestä ym. minut toimitettiin Kouvolan juoppoputkaan selvin päin. 19.5.2016. kallis oli kotiinpaluu ja mikä siivo! Ei siis Ambulanssia pidä soittaa jos mies on henkihieverissä?

        Älä viitsi, ei ketään viedä kotoaan juoppoputkaan, jos hän on rauhallinen. Kyllä poliisi antaa sellaisen nukkua juopumuksensa pois kotonaan. Keväällä kirjoitit, että teit raivokasta vastarintaa ensin ambulanssimiehistölle, joka soitti poliisit ja sitten vielä poliisille, jolloin poliisi kyyditti sinut putkaan Kouvolaan.
        Tiedän, ettei Kotkassa ole enää putkaa, sen vuoksi ihan pienestä eivät poliisit lähde Kouvolaan sadan kilometrin päähän ketään viemään. Jos olit täysin selvänä, niin silloin putkaan vieminen ei ollut juopumus, vaan Poliisilaki-, tai rikosperusteinen.


      • Shokista-sairauslomalla
        qwqwq kirjoitti:

        Älä viitsi, ei ketään viedä kotoaan juoppoputkaan, jos hän on rauhallinen. Kyllä poliisi antaa sellaisen nukkua juopumuksensa pois kotonaan. Keväällä kirjoitit, että teit raivokasta vastarintaa ensin ambulanssimiehistölle, joka soitti poliisit ja sitten vielä poliisille, jolloin poliisi kyyditti sinut putkaan Kouvolaan.
        Tiedän, ettei Kotkassa ole enää putkaa, sen vuoksi ihan pienestä eivät poliisit lähde Kouvolaan sadan kilometrin päähän ketään viemään. Jos olit täysin selvänä, niin silloin putkaan vieminen ei ollut juopumus, vaan Poliisilaki-, tai rikosperusteinen.

        Olin vesi selvä. Ambulanssinkuljettajat eivät olleet halukkaita viemään miestäni hoitoon, sillä varjolla että mieheni sopersi rappukäytävässä haluavansa kotiin. Mieheni on aina n. 4 kertaa vuodessa yrittänyt itsemurhaa ja siksi olin huolissani kun huomasin että mieheni on ottanut muutakin kun olutta lääkkeitä Zopinoksia ken ties.
        Yritin etsiä ja myöhemmin löysin sydänsairaan mieheni piilopullon tiskialtaan alta 60% kossu-vodkaa. Tottakai halusin miehelleni heti apua kun en tiedä mitä sydän ja veren ohennuslääkkeitä on niellyt. Minä huusin niin kovaa kun ääntä lähti näille "tanan" kuskeille ettettekö halua tehdä töitä, (olivat leipiintyneet työhönsä) Huutamisen ja karjumisen takia he soittivat poliisit pahoinpitelivät ja raudoittivat minut; kun istuin rauhallisena kotisohvallani suullisesti kieltäydyin lähtemästä Kouvolaan koska miehelläni ja minulla yhteensä ei ollut Kouvolasta paluuseen rahaa. Mieheni piti mennä lainaamaan rahaa sisareltaan ja hukassa ollaan.


      • Nimimerkkinä
        qwqwq kirjoitti:

        Älä viitsi, ei ketään viedä kotoaan juoppoputkaan, jos hän on rauhallinen. Kyllä poliisi antaa sellaisen nukkua juopumuksensa pois kotonaan. Keväällä kirjoitit, että teit raivokasta vastarintaa ensin ambulanssimiehistölle, joka soitti poliisit ja sitten vielä poliisille, jolloin poliisi kyyditti sinut putkaan Kouvolaan.
        Tiedän, ettei Kotkassa ole enää putkaa, sen vuoksi ihan pienestä eivät poliisit lähde Kouvolaan sadan kilometrin päähän ketään viemään. Jos olit täysin selvänä, niin silloin putkaan vieminen ei ollut juopumus, vaan Poliisilaki-, tai rikosperusteinen.

        Ja onko kukaan paniikkihäiriössä RAUHALLINEN?
        Ei. Ja paniikki päällä kun vieraita asunnossa.


      • Ensikertalinen
        qwqwq kirjoitti:

        Älä viitsi, ei ketään viedä kotoaan juoppoputkaan, jos hän on rauhallinen. Kyllä poliisi antaa sellaisen nukkua juopumuksensa pois kotonaan. Keväällä kirjoitit, että teit raivokasta vastarintaa ensin ambulanssimiehistölle, joka soitti poliisit ja sitten vielä poliisille, jolloin poliisi kyyditti sinut putkaan Kouvolaan.
        Tiedän, ettei Kotkassa ole enää putkaa, sen vuoksi ihan pienestä eivät poliisit lähde Kouvolaan sadan kilometrin päähän ketään viemään. Jos olit täysin selvänä, niin silloin putkaan vieminen ei ollut juopumus, vaan Poliisilaki-, tai rikosperusteinen.

        Kylläpä vaan viedään jos sattuu olemaan väkivaltainen kyttä joka on hakannut morsiamensa sairaalakuntoon, siinä virkaveli kyllä suojelee pariaan luin esitutkinta pöytä kirjan jonka tilasin. Järkyttävää valhetta pahoinpitelijä kytän taholta. (muutti lausuntoaan) Minulle siis kuulustelijani sanoi että olen yrittänyt paikalle tulleen poliisi partion mukaan lyödä kerran mutta kyttä sai lyönti yritykseni torjutuksi ja löi minut lattiaan sohvannurkkaan. (sen jätti kertomatta että yritti turvakengillään murskata selkärankani) Minulla ei siis ole asianajajaa vieläkään. Tuntui että oikeusaputoimistossa sihteeri nauroi minulle päin naamaa. Kummastuttaa todellakin. Köyhällä ei ole suomessa oikeuksia. Narkkareilla kylläkin. Olin erästä oikeudenkäyntiä seuraamassa 7-tuntia ja jokaisella oli oikeusavustaja. Miten työtön varaton kotirouva voi jäädä ilman avustajaa? Yli 20 vuotta vanha juttu on todellakin niin vanha että olen ensikertalainen nyt!


    • gbsrtbsb

      Tapauksessasi on melkein varmuudella tulossa vankeutta, mikäli aiempi historia ei ole puhdas jos on puhdas voi tuomio olla ehdollinen.

    • relaxit

      Hei, älä huoli nyt. Ja ennen kaikkea, älä enää kirjoittele tänne eri nimimerkeillä ja vähän eri tarinoilla samasta asiasta.

      Kerroit, että sinulla on varttihullunpaperit. Et todellakaan joudu linnaan teostasi. Rosikseen (eli käräjille) joudut kylläkin. Ehdollista vankeutta tulee, tai sitten sakkoja. Kolmas vaihtoehto on tahdosta riippumattomaan hoitoon vieminen Kuopion Niuvanniemeen tai Helsingin Hesperiaan. On niitä pari muutakin noiden lisäksi.

      • Varttihulluna

        Olen nyt kirjoittanut tänne kun ilmainen oikeusaputoimisto kieltäytyi neuvomasta ja auttamasta. menenkö käräjille vain jonkin avioero-asianajajan turvin joka ei tunne rikoslakia? Se tässä huolettaa. puolustusasianajajan tulee tuntea rikoslakia jne. Itse en tiedä mitään rosiksista jne.


      • Enkirjoita-enää

        relaxit
        Haista sinä jo jotain. Olen ihan tavallinen kotirouva joka on hoitanut alkoholisti miestään 25-vuotta. Rakkaudella. Koska kuka nyt yksin haluaisi jäädä. Kaikki apu abulanssilta suotu ja mieheni on elvytetty 2 kertaa itsemurha yrityksen jälkeen. En siis Pärjää yksin enkä valita palstalla turhaan. Halusin miehelleni apua ja ambulanssikuskit kieltäytyivät auttamasta todeten hoida oma miehesi! LOPPU!


      • Ensikertalaisena

        Yli 20-vuotta vanhat paprut ei päde enää tänä päivänä. Ja minun tuhotyöni rikoksena on vanhentunut joten olen ensikertalainen.


      • Piste-pirkko
        Varttihulluna kirjoitti:

        Olen nyt kirjoittanut tänne kun ilmainen oikeusaputoimisto kieltäytyi neuvomasta ja auttamasta. menenkö käräjille vain jonkin avioero-asianajajan turvin joka ei tunne rikoslakia? Se tässä huolettaa. puolustusasianajajan tulee tuntea rikoslakia jne. Itse en tiedä mitään rosiksista jne.

        Ensikertalaisena ei vankeutta tule. kaikki 20-vuotta vanhat teot ovat vanhentuneet. Piste.


      • sakarikuosmanen
        Piste-pirkko kirjoitti:

        Ensikertalaisena ei vankeutta tule. kaikki 20-vuotta vanhat teot ovat vanhentuneet. Piste.

        Mut säähän oot syyllistynyt ainakin kahdesti eri teoilla virkamiehen väkivaltaiseen vastustamiseen. Ensin huidoit siis nyrkillä ja kolmea viikkoa myöhemmin uhkasit puukolla. Mitähää seuraavaks meinasit?


    • 13-20

      Niin siis tässähän alkaa paljastua enemmän tekosiasi, kun ripottelet niitä.

      Eli kolmea viikkoa aikaisemmin räyhäsit lanssihenkilökunnalle, kun he eivät suostuneet viemään juopunutta miestäsi mukanaan. Soittivat paikalle poliisit, joille aloit pistämään kampoihin niin, että jouduit putkaan ja saat syytteen virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.

      Kolmea viikkoa myöhemmin poliisi oli tullut hakemaan miehesi tietokonetta (syytä et kertonut, mutta joku rikosepäilyhän siihen tietokoneen käyttöön liittyy) niin tällä kertaa raivosit poliisille PUUKKO kädessä ja käskit lähtemään ulos. Minkä jälkeen paikalle tulee partiot etälamauttimien kanssa hoitamaan asia loppuun.

      Ja lisäksi kerroit, että sulla on tuhotyöstä ehdoton tuomio ja Vaasan sairaalasta varttihullun paperit. No niin.

      - rosiskeikka on täysin varma
      - noilla tiedoin saat joko vankeustuomion, tai jos jätetään tuomiotta niin tulee lähtö pakkohoitoon

    • Vika-tikkikö

      Pahoinpitelijä hakkaaja poliisista tein rikosilmoituksen, mutta kuitenkin varmaan turhaan työpari kun ei uskalla todistaa toisin vaan he pitävät työparin puolta ettei heiltä virka menisi. Säälin näitä kyseisenhakkaaja poliisin uhreja sillä heitä todella tulee. Itse en vastustanut pidätystä kuin suullisesti etten voine lähteä Kouvolaan kun takaisin sieltä en pääse, kutsuttuani sydänsairaalle miehelleni apua kun oli mennyt juomaan 60% koskenkorvavodka pullon salaa. Talutin häntä Wc-tilaan mutta häneltä meni jalat alta enkä saanut raahattua häntä WC- tilaan kynnyksen yli hän sentään on lähes 100 kiloinen. Silloin soitin ambulanssin paikalle.

      • 70-seven

        Eikös kannattaisi ottaa opiksi nyt viimeistään tuon toisen kerran jälkeen? Sun kertomuksesi vähän muuttuvat päivästä riippuen, mutta selvää on, että olet syyllistynyt ainakin virkamiehen vastustamiseen ensimmäisellä kerralla ja kolmea viikkoa myöhemmin puukolla poliisia uhaten ja käskyttäen häipymään olet syyllistynyt virkamiehen väkivaltaiseen vastustamiseen. Tuota rataa kun jatkat istut lopulta linnassa.

        Eikö noista teoista jo ole harmia ihan tarpeeksi? Ainakin yksi rosiskeikka on edessä, jos käsittelevät molemmat tapaukset samassa oikeudenkäynnissä. Seuraavan kerran kun joudut poliisin kanssa tekemisiin, älä vastustele. Älä edes suusanallisesti. Siinä tuppaa aina jäämään hopealle ja omat asiat vain mutkistuvat. Kirjaimellisesti.


    • Vankeutta tulee muutama kuukausi koska virkavallan väkivaltainen vastustaminen ei ole sakolla sovitettava rikos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe