Onko sinulla vammautuneita ystäviä

Syrjitkö_heitä

Mietihän, onko sinun tuttavapiirissäsi vammauttuneita ihmisiä?
Onko heistä joku ollut ystäväsi, ennen sairastumistaan?Oletko sen jälkeen hylännyt hänet ja lakannut pitämästä yhteyttä, koska sairaus on muuttanut hänen elämäänsä, tai muutenkin häntä?Et voi tehdä hänen kanssaan enää samoja asioita kuin ennen.Tiedätkö ketään sairastuneita ja vammautuneita syrjäytyneitä ja yksinäisiä ihmisiä ja osaatko sanoa, kartatko tarkoituksella heidän seuraansa?
Jos näin, niin miksi?Miten tälläisen ihmisen pitäisi elää ja olla,
että hänen seuransa kelpaisi sinulle?Vai onko mielestäsi parempi, että hän unohtaa kokonaan ystävyyden ja ystävät ja on aina yksin?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensyrj

      En syrji vaan avustan 24/7, ns omat ystävät on kadonneet kokonaan, eli itse olen syrjinnän kohde.

      • Kohtalokolie

        Sama juttu. Olin kokoaikaisesti omaishoitajana ja kaikki ns ystävät katosi ympäriltä. Nyt on omaishoitajuus ohi ja olen täysin tipahtanut yht.kunnan menestyjien rattaista. Yksinäinen, työtön, varaton, uupunut.


      • ensyrj

        Oli outo ilmiö miten ystävät lopetti yhteydenpidon heti kun tämä työ alkoi, itsekään ei viitsi heihin enää yhteyttä pitää kun tuntee ettei muita kiinnosta vähemmässäkään määrin ystävyyttä ylläpitää.
        En tiedä miksi näin.


    • Kokemuksia_syrjinnästä

      Olet siis ns.omaishoitaja.Olet kokenut avustajan lisäksi saman.Ihmeellinen ilmiö.
      Kun tarvittaisiin ystäviä ja tukea, silloin aletaankin syrjimään.
      Voimia sinulle ja avustettavallesi.Koettakaa jaksaa.

      • Samainen

        Korjaus-Avustettavan lisäksi, olet kokenut saman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe