Ilmoitus: Verkkosivu hidastaa selainta.

ViruskoKoneessako

Mikä ihmeen ilmoitus tuo on? Ilmoittaa tuota aina välillä ja kysyy mitä haluat tehdä? Mulla on Windows 10 ja FireFox. Mitä tuolle pitää tehdä? Vaihtoehtoja se tarjoaa: Pysäytä se tai lopeta?

36

4412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se toimii joistain syystä hitaasti ja Firefox ilmoittaa tästä. Syitä voi olla Firefoxin käyttö Windows 10:ssä, lisäosat kuten Flash Player tai vaikka mainossuodin.

      Voisi kokeilla käyttää Edgeä.

      • arvausehdotuksia

        Ongelmaan on mailmalla paljon ratkaisuehdotuksia. Useimmat täyttä sontaa.
        Flashin "protected moden" poiston väitetään auttaneen.

        Kirjavissa ehdotuksissa toistuvimpia on evästeiden poisto ja välimuistin tyhjennys.
        Lisäksi selaimen lisäkkeiden poisto- ja disablointikokeilut

        Ongelma voi olla sukua takavuosien skripti-jumittaa-keskeytetäänkö -ongelmalle mutta mukaviisaat kehittävä koko ajan epävamoja add-on- ja extension-virityksiä.


      • arvausehdotuksia kirjoitti:

        Ongelmaan on mailmalla paljon ratkaisuehdotuksia. Useimmat täyttä sontaa.
        Flashin "protected moden" poiston väitetään auttaneen.

        Kirjavissa ehdotuksissa toistuvimpia on evästeiden poisto ja välimuistin tyhjennys.
        Lisäksi selaimen lisäkkeiden poisto- ja disablointikokeilut

        Ongelma voi olla sukua takavuosien skripti-jumittaa-keskeytetäänkö -ongelmalle mutta mukaviisaat kehittävä koko ajan epävamoja add-on- ja extension-virityksiä.

        Varmin ratkaisu Windows 10:ssä on se kun ei missään vaiheessa asenna yhtään lisäselainta tai selainlisäosaa ja käyttää Edgeä ja Windowsin vakio Flashia.


    • poistoon_moinen

      Poista koko windows.

      • Anonyymi

        Kun sivut täytetään suurilla mainoksilla, niin verkkosivu alkaa vittuilla. Siis ahneella on paskanen loppu!.s


    • Suututtaa

      Mulla on sama ongelma. ja antaa vaihtoehdoksi ,pysäytä tai odota.

      • rontti-polo

        Jos ei jaksa odottaa kannattaa pysäyttää ja mennä toiselle sivustolle.
        Todennäköisesti tuo "hidasteleva" myöhemmin toimii.


      • raappahousut

        Millähän sivustoilla tuollaista ilmenee?


      • ei-ikuna
        raappahousut kirjoitti:

        Millähän sivustoilla tuollaista ilmenee?

        Ei oo ikinä sattunut ainakaan täällä suomi24:lla..


      • tietojen_varastusta

        Yleensä tiedon kalasteluyritys. Jos nettiin siirtyy lisäksi jatkuvasti dataa, niin tod.näk. lähettää jotain tietojasi serverille, mistä hitaus johtuu - sen kun pitäisi olla mahdotonta ja mennään porsaan reiän kautta..


      • AbloyLukkosysteemitOy
        raappahousut kirjoitti:

        Millähän sivustoilla tuollaista ilmenee?

        Facebookissa mulle sattuu melko usein, viimeisimmän parin viikon aikana. Sitä ennen ei ollut vastaavaa ongelmaa.


      • Rituko
        AbloyLukkosysteemitOy kirjoitti:

        Facebookissa mulle sattuu melko usein, viimeisimmän parin viikon aikana. Sitä ennen ei ollut vastaavaa ongelmaa.

        Mulla ihan sama juttu. Ei oikeen toimi enään ollenkaan. Mitä tolle voi tehdä?


    • kirkkomies

      ainakin katsomopalvelussa usein tulee tuo ilmoitus!!??

      • noeioleihme

        Siis MTV3 Katsomo? Sehän käyttää silverlightia. Katsomo on täysin perseelleen tehty sivusto, ja se hidastelee monilla muillakin. Itse en viitsi katsoa sieltä yhtään mitään juurikin hidastelun ym. paskan suunnittelun takia.

        Yleensä kaikki sivustot, jotka käyttää silverlightia, hidastelee. Sellaista se on. Microsoftin tekele tuokin. Microsoftin "Midaksen kosketus": kaikki mihin microsoft koskee, muuttuu paskaksi.


      • päivittyy_rikki

        Juu. Aluksi toimii hyvin, mutta sitten kehittäjille jää ilmeisesti liikaa aikaa tuhlattavaksi microsoftilla ja hetken perästä mikään ei enää toimikaan..


    • SivutKoodattuPaskaa

      Javaskriptit varmaan, ja Firefoxin tapa käsitellä säikeitä & ontuva koodi. Noscript...

      • BuggingOut

        Joo joku scripti-juttu toi vaikuttais oleva. Buginen scripti?

        Täs jotai vinkkei mite päästä siitä eroo:
        https://support.mozilla.org/fi/questions/1159463

        Toine hyvä vaihtoehto (ja jota tääl on jo ehdotettuki) vois olla vaihtaa käyttämään jotain muuta selainta, jos toi häiritsee.


    • Liittyy-Windowsiin

      Windows palstalle Windows ongelmat

      • äkkiä-ettei-pahene

        Mielisairaat hoitoon,


    • Äläkäysiellä

      Paskat ajaa taustalla vakoilu skritiä ja käyttää muistia cookiehin sikana!
      MTV3 ihan paska sivusto!

    • Paskoillesivuille

      Kannattaa valita asetuksista, älä lataa taustalla!
      Kun laittaa sit ruksin, sammuu heti eikä jää tahmaan!

    • puugi

      Hotmailissa valittaa samaa että verkkosivu hidastaa selainta.

    • sepeG

      Mistä kiven alta löytyy nämä kommentoijat noihin "asiallisiin " kommentteihin ??

    • Entinentyttö

      Sama ongelma minulla hotmailissa ( joka on siis nykyään Outlook). Muutaman sekunnin välein kysyy Mitä haluat tehdä? Pysäytä se ( MIKÄ???? ) tai Odota ( MITÄ???) Kävin Mirosoftin sivuilla mutta en ymmärrä edes suomeksi kerrottuja asioita. Arvaan jo mitä kommentteja tulee mutta jospa asialliset kaverit vois valistaa ikäihmistä....

      • valitettavasi

        Valitettavasti en osaa auttaa tässä asiassa.


    • jokuerkki

      Mä ratkaisin tuon outlookin ongelman niin, että avaan sen chromessa. Siellä jostain syystä outlook aukeaa puolet nopeammin kuin firefoxissa. Ties jos jotain tahallista hidastelua....

    • Sabe14142

      Nykyään minulla alkanut ilmoittaa tätä jokaisessa koneessa heinäkuun 2017 jälkeen. Johtuu jollain tavalla Facebookista. Onko muilla vastaavaa?

      • jaritap

        Itsellä JUST Facebook aiheuttaa tuon ongelman. Selaimena on Firefox 54.0.1.32 versio (32-bittinen).
        64-bittistä versiota en voi käyttää koska feissarin jotkut pelit eivät toimi ollenkaan vaan heittävät flash playerin herjan. SYY: Pelintekijä ei ole ottanut huomioon 64-bittistä selainta ja flash playeriä....kuten esimerkiksi Angry Birds Friends peli.
        Ainoa tapa jatkaa feissarin käyttöä on klikata Lopeta painiketta.


    • Wndows

      Facebookissa ollessani tuo ilmoitus tulee kun yrittää lähettää viestiä. Windows7 ja firefox.

    • werkkosiwuHidastaa

      > Jos nettiin siirtyy lisäksi jatkuvasti dataa ...

      Eipä tyhmälle tietokoneen käyttäjälle viitsitä kertoa, siirtyykä dataa vai ei.
      Paitsi jos mokkulan yhteysohjelma on MWconn. Minulla on mutta ei liity tiedonsiirtoa tuohon verkkosivuhidastaa-tiilanteeseen.

      Ystävättärtltä alkoi mennä hermot Soneralla ja haki koekäyttöön Saunalahden.

      - Saunalahti kyllä vanhalla 3G-mokkulalla siirsi funetistä (ftp://ftp.funet.fi/dev/) paremmin mutta juuri tämä virhe oli riesana
      - Siihenastinen Sonera uudella 4G-mokkulalla siirsi paljon hitaammin mutta nyt tämä hidasteluvika ei vaivannut (kuten oli tehnyt pari viikkoa)

    • älytöntä.nykyään

      Useinmiten tuo ilmene kun olen facebookissa, kun olen saanut viestin valmiiksi niin kyllä se aikonaan sitten lähteekin, vaikka se vi...kin hiukan, turhaan kyllä hermoja rassaa. Voisi kuvitella että nykyään toimisi ihmisen mielen mukaan.

      • lady_Luna

    • FireFox

      Mulla sama ilmoitus ruuhka-aikana Veikkaus.fi.

      Yöllä etupäässä ongelmatonta veikkauksessa!

    • 1238123

      Selvästi selaimen valmistaja koittaa "tökkimisen" syyksi laittaa yksittäistä sivustoa?
      Pitäs laittaa tollaset selain valmistajat vastuuseen.

    • eipätökimikään

      Minulla ilmoittelee samaa mutta en huomaa mitään hidastusta joten en ole kiinnittänyt asiaan huomiota. Paras ohje on kai poistaa Facebook kokonaan.

    • Anonyymi

      Ketä äänestän, jotta verkkosivu toisisi sutjakkaasti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe